Sabates núvia (Barcelona)

un gran any!

Re: Sabates núvia (Barcelona)

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 09, 2010 12:58 pm

nacho_gemma2011 ha escrit:
snake35 ha escrit:Hola noies!!
Crec que les sabates és la part més complicada, més que el vestit!!!! les sabates me les vaig comprar al Tocador de la Novia, tenen totes les marques desde Sara Navarro, Lodi, etc....desde baixetes fins a plataforma. Jo us recomano que aneu a la sabateria i us les emproveu, que a internet estan molt bé de preu però penseu que us les heu de posar durant moltes hores, que haureu de caminar, que haureu de ballar, saltar i són moltes hores. Compreu-les bones que val la pena, pq després es poden tenyir com jo he fet. Les meves són de la Sara Navarro i són amb plataforma, el taló fa uns 10 cm però són molt còmodes és clar que un mes abans vaig començar a practicar a casa posant-me-les i donant-me-les, la veína estava contenta amb mi jejejeje, i també és important que us poseu al darrera unes tirites de silicona que van molt bé pq no us facin butllofes.
A part d'aquesta botiga teniu el corte inglés de Diagonal, us recomano aquest que és on tenen més sabates més que el de Pl. Catalunya, també al Boulevard Rosa hi ha una botiga i si vas per la Rambla de Catalunya us en trobeu unes quantes.

moltes gracies per el consell.... amb sembla que les que m'he enprovat poden ser com les teves... i la veritat es que les vaig trobar molt comodes... i el preu tampoc era exegerat... a mi me les regala el meu germa.... si aixo ja les anire a comprar i ja les tinc... un peto...

T'adjunto la foto a veure si són les mateixes!!!!!
Un petonet!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dt. nov. 09, 2010 2:33 pm

hola bonica... aquesta també m'ha la vaig emprovar... pero el final he optat per un altre amb la punta tancada i si asembla molt... pero es molt guapa aquesta també... un peto...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: Nath » dc. nov. 10, 2010 12:23 am

Son molt xules aquestes sabates snake35! J
Al Corte Ingles de Diagonal hi ha més cosa que al de Catalunya oi? Es que no ets la primera persona que m'ho diu! Un dia d'aquests hi vull anar per mirar que tenen, suposo que alla también tenen sabates de la marca LODI.
Gràcies pels consells!
Nath

Entrades: 42
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 7:35 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. nov. 10, 2010 8:22 am

Nath ha escrit:Son molt xules aquestes sabates snake35! J
Al Corte Ingles de Diagonal hi ha més cosa que al de Catalunya oi? Es que no ets la primera persona que m'ho diu! Un dia d'aquests hi vull anar per mirar que tenen, suposo que alla también tenen sabates de la marca LODI.
Gràcies pels consells!

Hola guapa!
Al Corte Inglés en tenien i al tocador de la novia però també et pots posar a la web de Lodi (www.lodi.es) i abaix on posa firma clica tiendas, has d'enviar un mail amb el codi postal i ell et busca les botigues més properes.
snake35

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dc. nov. 10, 2010 10:01 am

snake35 ha escrit:
Nath ha escrit:Son molt xules aquestes sabates snake35! J
Gràcies pels consells!

Hola guapa!
Al Corte Inglés en tenien i al tocador de la novia però també et pots posar a la web de Lodi (http://www.lodi.es) i abaix on posa firma clica tiendas, has d'enviar un mail amb el codi postal i ell et busca les botigues més properes.

Que boniques... gracies per tota la informació... com tinc temps amb possare a mirarles.... un peto...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: Massianya » dc. nov. 10, 2010 2:29 pm

I no us fa por que siguin d'un altre blanc que el vestit? Es que depèn de com pot cantar una mica, si és gaire diferent, no?
Estic pensant anar a PRONOVIAS i que em deixin un trosset de roba del vestit.

El problema, però, és que de moment no m'agraden cap sabates. Algun dia d'aquests hauré d'anar al Tocador de la novia, a veure si en directe m'agraden més...
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. nov. 10, 2010 2:42 pm

Massianya ha escrit:I no us fa por que siguin d'un altre blanc que el vestit? Es que depèn de com pot cantar una mica, si és gaire diferent, no?

El problema, però, és que de moment no m'agraden cap sabates. Algun dia d'aquests hauré d'anar al Tocador de la novia, a veure si en directe m'agraden més...

Hola Massianya!!!
Suposo que el teu vestit serà llarg, les sabates no es veuen com a molt la punteta i no es veuen si no t'arramangues expresament el vestit, això pot passar quan estigueu ballant i amb els llums de la discoteca ningú et veurà. Ara si portes un vestit curt llavors si, però més o menys les sabates són bastants semblants, no et compris un blanc nuclear però totes són bastant combinables. En el meu cas, jo vaig portar la foto del vestit però com que m'agradaven aquelles m'era igual.
snake35

EntradaAutor: Nath » dj. nov. 11, 2010 11:42 am

Massianya ha escrit:I no us fa por que siguin d'un altre blanc que el vestit? Es que depèn de com pot cantar una mica, si és gaire diferent, no?

Hola! A mi tambe em passa el mateix que tu, tinc por que el vestit sigui d'un blanc diferent que el de les sabates... No sé com és el teu vestit, però el meu és llarg i casi no se'm veuran les sabates, aixi que com diu la snake35, no crec que es noti gaire.

Diuen que al Tocador de la Novia hi ha un munt de sabates, aixi que segur que en trobes unes que t'agradin!! Sort!!
Nath

EntradaAutor: helena26 » dv. nov. 12, 2010 8:01 am

Para las que seais de Sabadell, en la calle Sant quirze del centro, hay una tienda que se llama Chic, y tienen bastante variedad de novias e invitadas, y la verdad que la señora que hay es super amable, y hacen un 10% de descuento a novias y a las familiares de esta, y a parte que te regalan unas plantillas para que no te hagan daño los zapatos, yo los compre alli y la verdad que estoy super contenta
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: sonson » dv. nov. 12, 2010 8:38 am

Gracias por la informacion helena26! Me pasaré a mirar, ya que voy bastante por sabadell.
Un saludo!
Imatge [/url
sonson
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: laureen » dv. nov. 12, 2010 5:57 pm

Hola chicas!Yo, el dia de mi boda, iba con unos zapatos de tacón con un lazo de Pura Lopez, blanco roto, que me los compré en la tienda No vagis descalça que et vesteixo, en Barcelona...Allí habían muchísimos zapatos de novias...Y los mios he de decir que fueron comodísimos....Estuve casi todo el día con ellos puestos!!
laureen

Entrades: 101
Membre des de: dv. març 10, 2006 8:02 pm

EntradaAutor: glamour » dv. nov. 12, 2010 6:25 pm

Com ara estic amb el tema de les sabates hi aniré a donar un cop d'ull!
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: raquelindra » ds. nov. 13, 2010 11:37 pm

y sabeis q precios tienen en el tocador de la novia en zapatos??
31 DE JULIO DEL 2011
Imatge
raquelindra

Entrades: 161
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 8:38 pm

EntradaAutor: kris28 » dg. nov. 14, 2010 11:43 am

raquelindra ha escrit:y sabeis q precios tienen en el tocador de la novia en zapatos??

En la web te pone los precios, asi como las tallas disponibles de cada modelo.
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. nov. 14, 2010 12:55 pm

Jo me les vaig comprar de rebaixes al tocador de l anovia i realment em va mereixer molt la pena, encara hi son i ara mes cares
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Laurabcn » dg. nov. 14, 2010 1:14 pm

Hola,

A mi encara em queda poc més d'un any, pero miraré a pàgina web i si m'agraden anirè per les rebaixes de juliol.

Gràcies per tota la informació.
!!!!! 14-10-2011 !!!!!

Imatge
Laurabcn

Entrades: 199
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 1:57 pm

EntradaAutor: Nath » dg. nov. 28, 2010 11:51 pm

Noies per fi ja tinc les sabates!! Al final he anat al Corte Ingles de Diagonal i me les he comprat alla. Son de la marca LODI, i son senzilletes, com jo les volia!! Ja tinc una cosa més feta!! Gràcies per la vostra ajuda i els vostres consells!!
Nath

EntradaAutor: SUYI » dl. nov. 29, 2010 11:13 pm

Hola guapes!

Jo vaig comprar les meves sabates al tocador de la núvia, a Barcelona.

Hi ha un munt de sabates per escollir: sandàlies, botes, sabates, amb tacó, sense tacó, amb plataforma, amb tacó prim....

És una bogeria!!!!

I els preu hi ha de tot de 50 a 400Euros!!!!

Petonets!!!
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant