VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Salaok » dg. nov. 14, 2010 9:12 am

Vilaweb el distel es preciós!!!
Imatge
Salaok
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: fer10 » dl. nov. 15, 2010 7:40 pm

Vilaweb ha escrit:Gracias por vuestras opiniones!!! esta mañana he pedido hora el rosa clara!!! jajaja el Octava me encantaba pero tenía ganas de probarme el modelo Olaya y como no había llegado cuando fui me quedé con las ganas...y a ver si así me aclaro más!!!

A mi el Olaya era el que mas me gustaba de Rosa Clara y me paso lo mismo que a ti cuando fui a probarmelo a Diagona no lo tenian, pero el Olaya tambien es de volantitos.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Vilaweb » dl. nov. 15, 2010 10:09 pm

Fer y te lo probaste??? si pero al menos en las fotos parecen más capas que volantes...la cola es lisa casi todo meos al final que caen las capitas....no se a ver como me va!!! tengo cita el 03 de diciembre!!!
Vilaweb
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: fer10 » dt. nov. 16, 2010 8:27 am

No, no me lo probé porque no lo tenían y me dijeron que me llamaran cuando lo tuvieran de esto hace ya mes y medio y si tú me dices que aun no lo tienen lo descarto, además es más caro que el Mimbre, creo que me dijo 1.700.
Imatge
fer10

EntradaAutor: Vilaweb » dt. nov. 16, 2010 10:33 am

Fer! yo cuando fui era septiembre!! em dijeron que a finales de octubre...no se si ya lo tendrán! me han dado cita para el 3 de diciembre! :)
Vilaweb

EntradaAutor: SusanaC » dt. nov. 16, 2010 8:11 pm

Hola vilaweb yo me probé los 2, tanto el mimbre como el distel. Los dos son muy bonitos. A mi me pasó algo parecido dudaba entre dos que eran muaphne y diferentes entre si, el daphne y el disco (los 2 de la sposa) y mira el primer día casi decidí que el disco pero decidí pensarlo. Volví al cabo de un mes y me los probé de nuevo y me quedé con el daphne!

Yo creo que lo mejor es que después de probarte en RC si no encuentras allí tu vestido vuelvas a probarte los vestidos, seguro que sientes cuál de los 2 es el tuyo ::love::

Suerte!!!
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: pinxo11 » dt. nov. 16, 2010 10:46 pm

Jo ja tinc ganes de que arribi el meu vestit per tornar-lo a veure..i no sé quan em trucaran!!aixx quins nervis!!!Espero haver-me aprimat una mica!!
pinxo11

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

Pues ha pasado!!!

EntradaAutor: Vilaweb » dv. nov. 19, 2010 11:03 pm

Pues ha pasado!!! ni el mimbre ni el distel!! me encanta este vestido, y no le veo pegas ni en el precio más barato que los otros dos, es de Luna novia...en la foto no se aprecia, pero el escote y el lazo es de raso, los brillantes son tipo swaroski, y la falda es preciosa...lleva unos mini puntitos esparcidos, que brillan según la luz...y queda muy fino...es organza bordada...pero no lleva bordado!! sino que es como haciendo rizos un poco rarillos...jajaja y la cola ideal! ni muy larga ni muy corta!! ni pesa!! por la espalda es en v y con botones y unos pliegues de raso en la parte de arriba...no se en real gana mucho el vestido...y queda bien!! así que creo que...ME LO VOY A QUEDAR!! CON LA GUERRA QUE HE DADO CON EL MIMBRE Y DISTEL!! No he podido hacer fotos...pero como tenéis los otros 2...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Vilaweb

Re: Pues ha pasado!!!

EntradaAutor: adriana27 » dv. nov. 19, 2010 11:07 pm

[quote="Vilaweb"]Pues ha pasado!!! ni el mimbre ni el distel!! me encanta este vestido, y no le veo pegas ni en el precio más barato que los otros dos, es de Luna novia...en la foto no se aprecia, pero el escote y el lazo es de raso, los brillantes son tipo swaroski, y la falda es preciosa...lleva unos mini puntitos esparcidos, que brillan según la luz...y queda muy fino...es organza bordada...pero no lleva bordado!! sino que es como haciendo rizos un poco rarillos...jajaja y la cola ideal! ni muy larga ni muy corta!! ni pesa!! por la espalda es en v y con botones y unos pliegues de raso en la parte de arriba...no se en real gana mucho el vestido...y queda bien!! así que creo que...ME LO VOY A QUEDAR!! CON LA GUERRA QUE HE DADO CON EL MIMBRE Y DISTEL!! No he podido hacer fotos...pero como tenéis los otros 2...[/quot

eS PRECIOSSSS!!!!!!!! I SI AKEST NO LI HAS TROBAT CAP EGA ES EL TEUUUUU!!!!!! a mes l'he vist en directe i brilla moltissim i super modern" estarasssssss wapisimnaaaaaaa
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: MerR » dv. nov. 19, 2010 11:13 pm

A mi me encanta la falda!!!!!el vestido es precioso, y estoy de acuerdo con adriana...si no le has encontrado pegas está claro que es el tuyo!!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: fer10 » ds. nov. 20, 2010 12:05 am

Hoy he ido a probarme mas vestidos, incluso algunos que ya me habia probado. Uno de ellos el Mimbre de Alma, y hoy me a gustado muchisimo mas que el primer dia que me lo probe. La verdad que creo que me gusta mas que el Nostalgia de Aire. Me he hecho una foto a ver que os parece, el vestido era grande asi que imaginarme un poco mas ceñido.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
fer10

EntradaAutor: MerR » ds. nov. 20, 2010 12:10 am

Fer10 es muy bonito!!!!y te queda muy bien!!!!!Hija que suerte que te vinieran grandes, xq a mi todos me venian pequeños y les tuve que poner una imaginación!!!!jajajajaja
Imatge

MerR

EntradaAutor: Vilaweb » ds. nov. 20, 2010 12:17 am

Adriana, on l has vist en directe? no sabràs el preu que t han dit no?? es que a mi a la tena m han dit un i a internet he vist una noia que possava un altre! i vull mirar alguna tenda més on ho tinguin! gràciesss
Vilaweb

EntradaAutor: Glòra » ds. nov. 20, 2010 12:21 am

Es muy bonito el vestido fer10.
Imatge
Glòra

Entrades: 113
Membre des de: ds. set. 25, 2010 11:21 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: Vilaweb » ds. nov. 20, 2010 12:24 am

Te queda muy bien!!! que voy a decir yo que era uno de mis preferidos!!!
Vilaweb

EntradaAutor: adriana27 » ds. nov. 20, 2010 9:04 am

fer10 ha escrit:Hoy he ido a probarme mas vestidos, incluso algunos que ya me habia probado. Uno de ellos el Mimbre de Alma, y hoy me a gustado muchisimo mas que el primer dia que me lo probe. La verdad que creo que me gusta mas que el Nostalgia de Aire. Me he hecho una foto a ver que os parece, el vestido era grande asi que imaginarme un poco mas ceñido.

Niñaaaaaaaª que ilu verte cn el vestidinnn!!!!!! te keda super bonito te hace un tipin q no veasssss!!!! es muy bonito y muy fino, yo cre q ya para acabar de decicirte tenrias q pobrarte de nuevo el nostalgia, los dos son muy bonitos pero el nostalgia no te lo e visto puesto. este me encantaaaaaaaaa! y la tela y comodo? a mi esas dos cosas son las q m hicieron decidirme!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » ds. nov. 20, 2010 9:18 am

Vilaweb ha escrit:Adriana, on l has vist en directe? no sabràs el preu que t han dit no?? es que a mi a la tena m han dit un i a internet he vist una noia que possava un altre! i vull mirar alguna tenda més on ho tinguin! gràciesss

jo aqueste vestit va ser passejant per un botiga de menorca q estabem de vacances! pero a tamara nuvies q es on em vaig agafar el meu( tenen pagina web )em vaig emprobar alguns de luna novies, truca i comfirm si el tenen! petonetssssss
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Vilaweb » ds. nov. 20, 2010 1:16 pm

A Tamara nuvies, si el tenen...i va anar tot super be, fins arribar al tema preu...em van preguntar que si veia algun que m agradava que si voldria donar ja la paga i senyal...els i vaig dir que necessitrava vestit! pero que volia anar amb la meva millor amiga per a que el veiès...i em vandir que jo deixès la paga i senyal i ja el veuria qui fes falta...em va sorprendre una mica, pero bueno passable...a la hora de dir el que m agradava van anar a mira el preu, i van tornar i em van dir 1350!!! que nomès em passava de 50€...o aquest vestit he vist a internet al llistat de preus que val 1110...i vaig pensar que com a tope tenia 1300 i just em diuen que val aixó!! i llavors em van dir que m ho deixaven en 1300...i jo els i vaig dir que m ho volia rumiar...i em van afegir que igual anava el divendres vinent i ja no estava el vestit...i ma mare va preguntar no el fan a mida?? i diu si si es tot per encarrec pero no han comprat moltes teles d aquest vestit!! si acaba d arribar la col´lecció del 2011 i queden 9 mesos per la boda!! i em diuen aixo?? llavors vaig sentir l altre noia, que li va anar a dir el teva del preu i parlaven entre elles en veu baixa...i sento que li diu pues es tonta porque le queda muy mono...em va sentar com una patada en el cul!!! si nomès els i vaig dir que divendres vinent aniria amb la meva millor amiga i ho decidiria...i llavors van afegir..pues como es un regalo de tu abuela, la diferencia pagatela tu, que eso en tatos meses no es nada...de 1100 a 1300 son solo 200€...total que van començar a presionar-me i de cop vaig veure que van deixar de ser tan simpátiques...els i vaig dir que si tenien wc i em van dir que anès a fora que no tenien...igual es veritat, pero em va extranyar...i quan tancaven la porta em diu....voy a hacer todo lo posible para que te puedan regalar el velo (que era d aquells curtets...) y así te ayudamos un poco con los gastos.. y el can can el vestid ya lleva uno si quieres no te lo compres...ma mare va sortit alucinada veniem de URSULA ESCORIZA d anar uns4 cops i les noies mai ens han dit res de res en aquest sentit, que anem tots els cops que facin falta, etc...aixo si!! al principi jo estava encatada amb aquestes dependentes un palique i es veuen superprofessionals...pero quan els i vaig dir que encara no volia donar la paga i senyal...tot va cambiar...i em van tractar fatal...llavors anirè segurament a un altre tenda a contrastar preus, si val 1300, haurè jo estat mig equivocada amb Tamara nuvies, malgrat la presio per comprar me la van fer...pero es comprensible perque volen vendre...pero si realment val 1110 o 1200 com he llegit en internet d altres noies...realment la meva suspota seria certa i em van dir 1300, perque era el presupost maxim que jo els i vaig dir... a mes!! un altre detallet!! jo aixo dels 1300 li vaig dir a una d elles, i quan l altre em va dir el preu va venir la segona i em va dir nomès et passes de 50€ del teu presupost...i abans quan me ls estava probant, l altre noia en va dir tu tranquila que mes de 1300 aquest no val...es a dir es van quedar ambla copla del presupost meu desde el principi!!! en fi...igual estic equivocada pero es com jo ho he sentit...si m haguessin dit 1200 haguès donat la paga i senyal i tot...pero quan van anara a buscar el preu i cuchicheaven entre elles...li vaig a dir a ma mare com vinguin i em diguin que val 1300 no me l quedo...i efectivament va ser aixi!! i va ser quan vaig dir vull temps per decidir si aquest preu es real o m estan prenen el pel...en una setmana no crec que ja no trobi aquest vestit en lloc...seria ja el colmo...i sino els i vaig contestar que haurede començar de cero i buscar un altre...t estàs gastant mol i molt en un vestit com per teneir que donar el si el primer cop, sense que el vegi ningu...etc etc i a sobre parlen dels euros com si res pues et pagues tu la diferencia que tampoc es tant 200eur....pues m ho descomptes tu si et sembla que es tan poquet!!! jejeje

enfi, tot aixo ha sigut una sensació meva, la tenda es maquissima tenen molta varietat, i les noies que atenen que son grandetes, pues ja et dic van ser suerpamables, fins que vaig dir "m ho vull pensar encara no ho vull apartar..." llavors tot va cambiar...

Vigileu amb els presupostos quan us pregunten...jo vaig pecar d ingenua...nomès us dic que el NILO a la tienda aire val 1640aprox...i a Ursula escoriza val 1400 aprox i et regalen sabates doriani, vel, liga, guants...i es per anara comparant...perque trobes unes diferencies alucinants a vegades...a mi em fa rabia que no tinguin Luna Novia a URSULA ESCORIZA...perque el tracte es un 10 i els preus tambè...despres de com s han portat si em quedo el Glamour, quina rabia dir lis que al final no m ho compro allà ni em mimbre ni el distel...pero els i trucarè al menys...

Ja us dirè quin preu em diuen a unes altres tendes quan trobi el Glamour...i espero que no s acabi com em van dir les teles!!!

;)
Vilaweb

EntradaAutor: MerR » ds. nov. 20, 2010 1:31 pm

Nena el meu consell és que continuis buscant. Només et cases un cop a la vida i no et poden tratar així!!!!!Jo la veritat és que no vaig tenir cap problema, també es cert que jo m'ho he comprat a una botiga que ja em coneixien! Nena no et preocupis, segur que el trobes en un altre lloc!!!!!
Imatge

MerR

EntradaAutor: kasia25 » ds. nov. 20, 2010 2:23 pm

Vilaweb!! he llegit el teu escrit i m'he indignat que he mirat si a nuvies lour ( està a molins de rei i tenen pàgina web per si hi vols fer una ullada ), tenen el vestit que t'agrada de Luna novias. El meu consell és que hi vagis, fan preus bonissims i et regalen coses ja amb el preu, el tracte està bé i no t'apreten gens, almenys jo hi he anat 2 cops, no me'l vaig quedar allà però no em van pressionar, aixi que ni t'ho pensis!! ah! i no cal reservar hora! :-)ok:
Imatge
kasia25

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants