Autor: carlina » dg. nov. 14, 2010 3:54 pm
HOla Noies!!Com esteu?
Jo molt contenta de com va anar la fira DeNuvis!!!!!!!!!!!!La valoració ha estat positiva en tots els aspectes.
Vaig conèixer a l'aairinn i l'inqueta, bé amb l'inqueta va resultar que ja ens coneixiem jajjaja. Em va fer molta ilu conèixer-vos noies!!
Vaig atendre a tanta gent que com dèia l'inqueta em vaig posar malaltona, el dissabte al migdia ja començaba a estar afònica, a mesura que anàven passant les hores notaba com si tingués dos boles enormes a la gola, no podia ni tragar aigua i la meva veu quasi no es sentia, tot i així vaig aguantar i vaig atendre a tothom com si rés em passés. Al plegar vam anar a urgències, em van dir que tenia laringitis, em van punxar un voltarén i cortisona pq pogués anar l'endemà a la fira. El diumenge la meva veu estaba un pèl millor i em trobava bé per atendre la gent i així o vaig fer vaig atendre a tothom com si no em passés rés.
Vaig estar prenent cortisona fins dijous. El dijous vaig anar al metge pq encara no em trobava bé. Em va dir que tenia una faringitis i mocs a la traquea, em va donar antibiòtic i em va dir que si amb 4dies no estic bé que torni.
Vaig fer bastants pressupostos, vam repartir moltíssimes targetes, inclús gent que tornaba al cap d'un rato amb la targeta i ens dèia abans m'heu donat la targeta i voldria informació sobre els casaments. També hi va haver molta gent interessada en comunions i aniversaris inclús una senyora em va dir que la comunió del fill la volia fer a una finca amb jardí, que volia portar un catèring i tal i que vindria a demanar-me informació al despatx.
Per cert noies si algú us pregunta per preparar una comunió, bateig o aniversari és 1mes. Per un casament és 6-4mesos.
I tothom que passaba per l'stand sentíem comentaris del tipus que originals els casaments, mira la barbie i el ken vestits iguals que els nuvis, moltíssima gent em va demanar informació sobre la barbie i el ken i els ensenyaba de prop i quedaven fascinats. El que també va cridar molt l'atenció és la decoració que tenia a la paret amb aquelles branques i papallones, inclús una parella em va dir si es podia fer un casament temàtic amb decoracions de papallones i li vaig dir que sí evidentment, que amb mi tot es possible.
Ah i també vam tenir molta gent interessada en els rams de flors de feltre, el de mitjons de nadó, però els productes de manualitats que més van triomfar van ser la Barbie i el Ken, tots els de panyals i els pins per comiats de solters.
Doncs ja ho vèieu supercontents jo i el meu marit!!!!!!!! Al facebook de d'noces teniu les fotos de la fira.
Maido benvinguda, ja saps que si necessités rés estic a la teva disposició!
Nuvolet felicitats per tenir vestit!
Airinn preciós l'anell!
Circe me n'alegro que tinguis sabates, sabia que en trobaries a la Casa de la Núvia, la ceci té coses molt xules i t'aconsella molt bé.
Cadui què tal ha anat el viatge a Ginebra?
Ahir per la tarda vam anar a la fira de Reus i hi havien més expositors que a Lleida però no hi havia massa públic la veritat. Vaig aprofitar per fer uns quants contactes, la setmana que ve si podem anirem a miboda.
Acabeu de passar bon diumenge que avui fa solet, nosaltres aquesta tarda aprofitarem per relaxar-nos fent fotos, es que som aficionats a la fotografia. Jo fa 3anys i el meu marit 2mesos.