BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: aairinn » dg. nov. 14, 2010 11:13 am

Hola Maido i benvinguda al foro!

Jo també em caso al juliol, encara que una miqueta més tard que tu. La inqueta t'ha explicat molt bé com funciona això del foro, així que ja saps, per tenir el teu compte enrere has d'escriure 100 missatges que, potser ara et semblen molt, però és qüestió només d'explicar-nos cosetes que aquí estem nosaltres per llegir-les!

Com és que et cases a Lleida? És d'aquí el nuvi? Explica exlica que som molt marijulles nosaltres :-))
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. nov. 14, 2010 11:14 am

NUVOLET ha escrit:Maido benvinguda al foro!!!

Jo també faig el convit a la Prats! si vols alguna informació envia'm privat i te conto!! :-)ok:
Noies ja tinc vestit!!! estic super contentaaaa!! me l'he comprat avui!! ::love::

Nuvolet, que bé! Ara em passo pel teu c.e. a veure si llegeixo les novetats amb pèls i senyals!!! Enhorabona!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: carlina » dg. nov. 14, 2010 3:54 pm

HOla Noies!!Com esteu?

Jo molt contenta de com va anar la fira DeNuvis!!!!!!!!!!!!La valoració ha estat positiva en tots els aspectes.

Vaig conèixer a l'aairinn i l'inqueta, bé amb l'inqueta va resultar que ja ens coneixiem jajjaja. Em va fer molta ilu conèixer-vos noies!!

Vaig atendre a tanta gent que com dèia l'inqueta em vaig posar malaltona, el dissabte al migdia ja començaba a estar afònica, a mesura que anàven passant les hores notaba com si tingués dos boles enormes a la gola, no podia ni tragar aigua i la meva veu quasi no es sentia, tot i així vaig aguantar i vaig atendre a tothom com si rés em passés. Al plegar vam anar a urgències, em van dir que tenia laringitis, em van punxar un voltarén i cortisona pq pogués anar l'endemà a la fira. El diumenge la meva veu estaba un pèl millor i em trobava bé per atendre la gent i així o vaig fer vaig atendre a tothom com si no em passés rés.
Vaig estar prenent cortisona fins dijous. El dijous vaig anar al metge pq encara no em trobava bé. Em va dir que tenia una faringitis i mocs a la traquea, em va donar antibiòtic i em va dir que si amb 4dies no estic bé que torni.

Vaig fer bastants pressupostos, vam repartir moltíssimes targetes, inclús gent que tornaba al cap d'un rato amb la targeta i ens dèia abans m'heu donat la targeta i voldria informació sobre els casaments. També hi va haver molta gent interessada en comunions i aniversaris inclús una senyora em va dir que la comunió del fill la volia fer a una finca amb jardí, que volia portar un catèring i tal i que vindria a demanar-me informació al despatx.
Per cert noies si algú us pregunta per preparar una comunió, bateig o aniversari és 1mes. Per un casament és 6-4mesos.

I tothom que passaba per l'stand sentíem comentaris del tipus que originals els casaments, mira la barbie i el ken vestits iguals que els nuvis, moltíssima gent em va demanar informació sobre la barbie i el ken i els ensenyaba de prop i quedaven fascinats. El que també va cridar molt l'atenció és la decoració que tenia a la paret amb aquelles branques i papallones, inclús una parella em va dir si es podia fer un casament temàtic amb decoracions de papallones i li vaig dir que sí evidentment, que amb mi tot es possible.

Ah i també vam tenir molta gent interessada en els rams de flors de feltre, el de mitjons de nadó, però els productes de manualitats que més van triomfar van ser la Barbie i el Ken, tots els de panyals i els pins per comiats de solters.

Doncs ja ho vèieu supercontents jo i el meu marit!!!!!!!! Al facebook de d'noces teniu les fotos de la fira.

Maido benvinguda, ja saps que si necessités rés estic a la teva disposició!
Nuvolet felicitats per tenir vestit!
Airinn preciós l'anell!
Circe me n'alegro que tinguis sabates, sabia que en trobaries a la Casa de la Núvia, la ceci té coses molt xules i t'aconsella molt bé.
Cadui què tal ha anat el viatge a Ginebra?

Ahir per la tarda vam anar a la fira de Reus i hi havien més expositors que a Lleida però no hi havia massa públic la veritat. Vaig aprofitar per fer uns quants contactes, la setmana que ve si podem anirem a miboda.

Acabeu de passar bon diumenge que avui fa solet, nosaltres aquesta tarda aprofitarem per relaxar-nos fent fotos, es que som aficionats a la fotografia. Jo fa 3anys i el meu marit 2mesos.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: inhus » dg. nov. 14, 2010 9:02 pm

maido enhorabona pel teu casament i benvinguda al forum! ara ja saps el que et toca, escriure molt per a arrivar als 100 missatges!!

carlina me n'alegro molt de que anés tant i tant bé la fira i espero que tinguis un 2011 carregadet de feina!! ja ens aniràs contant!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inhus » dg. nov. 14, 2010 9:03 pm

ahhhhhhhhhhhhhhh i nuvolet!! felicitats pel vestidet!! :-):-):-):
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: carlina » dg. nov. 14, 2010 10:30 pm

Hola,

Gràcies Inhus!
carlina

EntradaAutor: maido » dl. nov. 15, 2010 12:28 am

aairinn ha escrit:Hola Maido i benvinguda al foro!

Jo també em caso al juliol, encara que una miqueta més tard que tu. La inqueta t'ha explicat molt bé com funciona això del foro, així que ja saps, per tenir el teu compte enrere has d'escriure 100 missatges que, potser ara et semblen molt, però és qüestió només d'explicar-nos cosetes que aquí estem nosaltres per llegir-les!

Com és que et cases a Lleida? És d'aquí el nuvi? Explica exlica que som molt marijulles nosaltres :-))

Muchas gracias por la bienvenida,ya me voy poniendo al dia de todo y a ver si me vuelvo una aficionada a este foro,la verdad es que me arrepiendo de no haberlo descubierto antes pues me parece muy interesante y vosotras majisimas.
Me caso en lleida porque yo naci aqui y aqui tengo a mi familia,aunque yo llevo desde los 8 años viviendo en barcelona,esta es mi segunda boda la primera fue con 19 años y en barcelona y esta que tengo ya 46 quiero que sea en mi tierra.Besitos y seguimos en contacto.
Imatge
Imatge
maido
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: maido » dl. nov. 15, 2010 12:32 am

Gracias inhus y carlina que por cierto estoy intentando averiguar a que te dedicas y donde? tienes pagina web?
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: carlina » dl. nov. 15, 2010 12:54 am

Et contesto per privat que està prohibit fer publicitat al foro.
carlina

EntradaAutor: aairinn » dl. nov. 15, 2010 5:22 pm

Uauu Maido, segona boda ja? Així ets una experta tu ja! :-)) Segur que aquí trobes molt bones idees per fer aquest casament, ja veuràs!

Noies, com està el tema de la quedada? Us va bé fer-la l'últim cap de setmana del mes, el 27-28 que és quan està aquí la Cadui? vinga vinga que si no sempre ho deixem estar!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. nov. 15, 2010 8:21 pm

Nuvolet FELICITATS que guai el vestit!!!!

NOIES jo TAMBÉ tinc VESTIT!!!!!!! Estic super contenta!!!!!

A mi el cap de setmana del 27-28 hem va bé, però millor el 27 perque el 28 per la tarda marxo aviat cap a Osca!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: inqueta » dl. nov. 15, 2010 9:17 pm

Gemma ja tens vestit???? uehhh *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* molt bé! ja ens explicaràs quin t'ha robat el cor :-)ok:

Nenes a mi també em va més bé, el 27 per la tarda i a poder ser cap al tard :-)) i és que dissabte tenim dinar familiar ::love::

A veure si fem prosperar aquesta quedada noies >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 16, 2010 8:56 am

Gemma enhorabona pel vestit!!! >.-<: >.-<: >.-<: On l'has comprat? Quina il·lusió!!!!!

Per la quedada, a mi el 27 a la tarda em va perfecte, però abans de l'hora de sopar que nosaltres tenim un soparillo! A veure si ens podem quadrar i quedem noies!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: L&R2011 » dt. nov. 16, 2010 12:48 pm

Noies!!

Jo encara estic amb el tema de les aliances. M'han parlat de la Joieria Margarida Aldabó, potser és de les úniques que encara no hem mirat. Algú sap que tal està?. Els preus deuen de ser més o menys igaul que a les altres o potser és una mica més cara pel tema dels dissenys?
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 16, 2010 1:41 pm

L&R2011 ha escrit:Noies!!

Jo encara estic amb el tema de les aliances. M'han parlat de la Joieria Margarida Aldabó, potser és de les úniques que encara no hem mirat. Algú sap que tal està?. Els preus deuen de ser més o menys igaul que a les altres o potser és una mica més cara pel tema dels dissenys?

N'he sentit a parlar pèrò no et puc dir res més, ni de preus ni res. Nosaltres ja hem decidit que les aliances ens les farà l'amic que ha fet el meu anell de compromís i els gemelos del meu nen, donar per donar, li donem negoci a l'amic que prou s'ho mereix!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. nov. 16, 2010 3:50 pm

hoollaaa!!!!
nse qui ha preguntat algo de les aliances..mireu a totes les joieries xq et trobes que les mateixes aliançes "exactes" canvien de preu segons on les compres!!!jo al final em vaig decidir per unes senzilletes, d'or blanc i amb un brillantet i les vaig comprar a Zaida que es una joieria de tota la vida i de fiar.on les he comprat m'han costat la meitat que em demanaven als altres llocs. a mi ja em van avisar d'això i per això he anat mirant, i buscant i buscant!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: azue » dt. nov. 16, 2010 7:11 pm

hola!! enhorabuena a todas!!
azue l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 12, 2012 2:53 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
azue

Entrades: 429
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 3:12 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 16, 2010 7:20 pm

uff uns dies sense passar pel fòrum i no dono a l'abast!! jajaja!! el viatge a Ginebra ha anat de fàbula, al meu CE hi ha una petita crònica + fotos, tot i que us deixo la meva preferida aquí jajajaja! junt a l'estàtua de F. Mercury a Montreux *.O.-O*

DSC05626.jpg

Maido benvinguda al fòrum i enhorabona pel casament. Jo sóc de Lleida però ens casem a Barcelona, farem una excursió familiar perquè tothom bé de fora *.O.-O*
Nuvolet i Gemma enhorabona per l'habemus vestit!! ara mateix em passo pels vostres comptes a veure detalls!!!!
Carlina m'alegro de que la fira anés tant i tant bé! espero que el 2011 sigui ben productiu :-)ok:

Pel que fa a la quedada ja us vaig dir que jo arribaré a Lleida dissabte 27 sobre les 18h, així que podem quedar sobre aquella hora si us va bé a la majoria. Ja tinc ganes de veure-us les carones en viu i directe!!! queden dues setmanes, així que podem anar concretant :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dc. nov. 17, 2010 1:38 am

Gràcies Cadui!!Quina enveja sana aquesta foto, a mi m'encanta la música del fredy mercury.

Noies avui faig 29anyets!!

Nanit.
carlina

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 17, 2010 8:29 am

CARLINAAAAAA

MOLTES FELICITATSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: *.-o-o.*

Disfruta a tope del teu dia wapiii!!!!!! :-)ok: