Autor: Sita_yo » dg. nov. 14, 2010 9:04 pm

Autor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 11:22 am

Autor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 7:42 pm

Autor: adriana27 » dl. nov. 15, 2010 9:07 pm
pinxo11 ha escrit:Noies, sabeu que cada 14 de cada mes rebem una sorpresa a la porta de casa?és tope emocionant!!fa dos mesos que els hi hem dit als nostres amics que ens casem i cada 14 rebem alguna cosa; el mes passat una foto dels nostres amics i ahir vam obrir la porta i ens havien preparat un super esmorzar!!!que guai!!!
És molt xulo quan veus que els amics s'hi fan tant i els hi fa tanta ilu oi?
A voslatres també us tracten tan bé els vostres amics?

Autor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 9:48 pm
adriana27 ha escrit:pinxo11 ha escrit:Noies, sabeu que cada 14 de cada mes rebem una sorpresa a la porta de casa?és tope emocionant!!fa dos mesos que els hi hem dit als nostres amics que ens casem i cada 14 rebem alguna cosa; el mes passat una foto dels nostres amics i ahir vam obrir la porta i ens havien preparat un super esmorzar!!!que guai!!!
Pues carinyetttttt! us heu de sentir super afortunatsss!!!!! jo amb tots super bé menys amb una molt bona amiga q sempre m'ha tingut uan mica d¡envella i pfpfp ni em pregunta pel tema casament i quan li trec jo el tema sempre em fot un moc o es posa a parlar de la seva boda q va ser al juliol d'aquest any i jo vaig estar amb ella amb preparatius i tot. Pero bueno esta be aixo del casament pk et dones conta de qui t'estima realment, jo estic trista amb aquest tema molt deçabuda amb ella pero en canvi altres amigues m'estan demostrant q m'estimen mes del q pensavaaaaaaaa!
ENHORABONA PER AQUESTS AMICS TAN DETALLISTESSSSSSSSSSSSSSS

Autor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 10:14 pm

Autor: adriana27 » dt. nov. 16, 2010 10:21 am

Autor: adriana27 » dt. nov. 16, 2010 10:23 am
sarapia ha escrit:adriana27 ha escrit:pinxo11 ha escrit:Noies, sabeu que cada 14 de cada mes rebem una sorpresa a la porta de casa?és tope emocionant!!fa dos mesos que els hi hem dit als nostres amics que ens casem i cada 14 rebem alguna cosa; el mes passat una foto dels nostres amics i ahir vam obrir la porta i ens havien preparat un super esmorzar!!!que guai!!!
Pues carinyetttttt! us heu de sentir super afortunatsss!!!!! jo amb tots super bé menys amb una molt bona amiga q sempre m'ha tingut uan mica d¡envella i pfpfp ni em pregunta pel tema casament i quan li trec jo el tema sempre em fot un moc o es posa a parlar de la seva boda q va ser al juliol d'aquest any i jo vaig estar amb ella amb preparatius i tot. Pero bueno esta be aixo del casament pk et dones conta de qui t'estima realment, jo estic trista amb aquest tema molt deçabuda amb ella pero en canvi altres amigues m'estan demostrant q m'estimen mes del q pensavaaaaaaaa!
ENHORABONA PER AQUESTS AMICS TAN DETALLISTESSSSSSSSSSSSSSS
pinxo quina sort que tens!! Disfruta-ho!!!
Adriana, a mi també m'ha passat el mateix. Una amiga que jo creia que era la meva millor amiga, resulta que té molta enveja i em tira mocs cada com que em veu (no faré més comentaris), en canvi, una parella d'amics que creiem que eren uns més, són els que estan molt per nosaltres i nosaltres estem molt per ells perquè seran pares 1 mes abans del nostre casament! a més, com que som tant i tant amics, els hem fet els nostres padrins.....
És ben ve que amb coses així sempre hi ha gent que et sorpren!

Autor: pinxo11 » dt. nov. 16, 2010 10:36 pm

Autor: Sita_yo » dt. nov. 16, 2010 11:01 pm

Autor: pinxo11 » dt. nov. 16, 2010 11:17 pm
Sita_yo ha escrit:jo mhe adonat de moltes coses amb el temps, persones que pensaves que no eren tant importants...en moments que realment els necessites estan allà i en canvi altres tot el contrari. Amb el casament de momento jo porto algun disgust pero no per amics meus sino per part del meu futur pero bé, això....fa que aprenem també! pero com bé dieu hem de gaudir del nostre dia, amb les persones que realment ens estimen i qui no vulgui venir o qui només tingui queixes......es perque no son el que pensavem!

Autor: Sita_yo » dc. nov. 17, 2010 7:32 am

Autor: Sita_yo » dc. nov. 17, 2010 7:32 am

Autor: adriana27 » dv. nov. 19, 2010 4:57 pm

Autor: cadui » dv. nov. 19, 2010 7:45 pm

Autor: Erfre » dv. nov. 19, 2010 8:30 pm

Autor: cadui » dv. nov. 19, 2010 9:16 pm
Erfre ha escrit:aleeeeeeeee Cadui quina cara la d'aquesta noia, que li vas contestar???

Autor: adriana27 » dv. nov. 19, 2010 9:20 pm

Autor: Sita_yo » dg. nov. 21, 2010 9:49 am