OUTLET EMPERATRIZ

un gran any!

OUTLET EMPERATRIZ

EntradaAutor: helena26 » dc. nov. 17, 2010 7:28 pm

He estado leyendo post de 2010 y he visto que otras chicas estaban super contentas, habeis ido alguna de este año? que tal estaba?
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

Re: OUTLET EMPERATRIZ

EntradaAutor: ada77 » dc. nov. 17, 2010 10:45 pm

Hola helena,

Jo hi vaig anar la setmana passada i em vaig desanimar molt. Tinc molt pit i necessito la talla 95 copa D de la qual només tenien un model de sostens. Em van intentar colar sostens de la 100 o 105B dient que ja me'ls arreglarien i després em van dir que em cobrarien uns 3 euros o "així" i que els anés a buscar dos dies després. Jo estava a una hora de BCN i no podia anar i venir i prou vaig fer agafant la RENFE i anant a Molins de Rei, per tant, vaig dir que no. A més a més tampoc vaig trobar els sostens tant i tant macos ni tan barats, uns 25-30 euros depenent del model. Les calces o tanga a joc (de la meva talla no n'hi havia) valien 12 euros i el culotte 14. El liguero, només tenen 2 models i val 10 euros (això ho vaig trobar bé, però clar sense ser a joc). Les picardies o conjunts de nit, les talles XL van molt i molt escasses, només tenien un model que m'anes bé i valia 22 euros crec.
Per tant, vaig marxar amb les mans buides. Vaig demanar si tindrien més coses passat any nou i em van dir rotundament que no.
No sé, si tens una talla "normal" potser tens més sort i trobes més coses. No vaig veure gaire el que hi havia per altres talles perquè tot està plegat en caixes i no et deixen remenar gaire... JO pensava que trobaria algo i estava molt il·lusionada, però bueno seguiré buscant!!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Shaik » dj. nov. 18, 2010 9:17 am

Ada, jo sóc del teu club, de les petxugones, jejeje. Pel tipus de vestit, hauràs de dur sostenidors sense tirants? És que és una gran preocupació que tinc, en copes D gairebé no se'n fabriquen, i els pocs que hi ha tenen relleno (horror!!). Si saps d'alguna marca que vagi bé per nosaltres, em faries un favor si m'ho dius. Merci!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: helena26 » dj. nov. 18, 2010 11:20 am

Jooo vaya que mala suerte!!! yo tengo tambien un problema pero todo lo contrario, me he adelgazado 33 kilos, despues de un embarazo y dar el pecho, y claro de tener una 100 me he quedado en una 85-90 y busco algo que me las suba porque despues de adelgazar tanto y dar el pecho se me han quedado vacias, asi que si tienen poca cosa no creo que tengan tampoco de esos que augmentan y suben un poco, pero bueno provaremos a ver si hay suerte....
helena26

EntradaAutor: sandra_lh » dj. nov. 18, 2010 11:24 am

helena26 ha escrit:Jooo vaya que mala suerte!!! yo tengo tambien un problema pero todo lo contrario, me he adelgazado 33 kilos, despues de un embarazo y dar el pecho, y claro de tener una 100 me he quedado en una 85-90 y busco algo que me las suba porque despues de adelgazar tanto y dar el pecho se me han quedado vacias, asi que si tienen poca cosa no creo que tengan tampoco de esos que augmentan y suben un poco, pero bueno provaremos a ver si hay suerte....

Hola Helena26!!
Por que no pruebas con la marca Selmark, tienen los de push up que te las suben, vaya si te las suben, yo también tengo una 85 -90 y la verdad es que te las ponen bien arriba y tiene cosas monísimas.

Yo es la marca que gasto hace unos 8 años y la verdad es que estoy muy contenta, son carillos la verdad pero duran mucho.

Espero haberte ayudado en tu problemilla.

Un besito.
Imatge
sandra_lh

Entrades: 446
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 10:43 am

EntradaAutor: stellum » dj. nov. 18, 2010 11:40 am

hola noies!!! Mi mejor amigo se compro la ropa interior alli y quedo encantado, yo voy ha ir haber que veo ::love::
Imatge
stellum

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sandra_lh » dj. nov. 18, 2010 1:22 pm

Yo la ropa interior la dejaré para un mes antes de la boda más que nada por si me engordo o me adelgazo, pero claramente sé que será de la Selmark porque me encanta.
Yo quiero el sujetador, culot y liguero, porque la liga me la regala una amiga.
Imatge
sandra_lh

EntradaAutor: Sybil » dj. nov. 18, 2010 1:23 pm

Donde esta este Outlet??
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: stellum » dj. nov. 18, 2010 4:55 pm

Sybil ha escrit:Donde esta este Outlet??

Esta en Molins de Rei
Imatge
stellum

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: helena26 » dj. nov. 18, 2010 4:56 pm

sandra_lh ha escrit:Yo la ropa interior la dejaré para un mes antes de la boda más que nada por si me engordo o me adelgazo, pero claramente sé que será de la Selmark porque me encanta.

a mi es que me dijeron que la tenia que llevar para el dia de la prueba, supongo que sera porque segun el sujetador que cojas te tendran que cojer mas o menos no?

la dire es Rafael Casanovas, 44
Molins de Rei (lo he copiado de otro post) supongo que estara bien
helena26

EntradaAutor: ada77 » ds. nov. 20, 2010 11:46 am

Shaik ha escrit:Ada, jo sóc del teu club, de les petxugones, jejeje. Pel tipus de vestit, hauràs de dur sostenidors sense tirants? És que és una gran preocupació que tinc, en copes D gairebé no se'n fabriquen, i els pocs que hi ha tenen relleno (horror!!). Si saps d'alguna marca que vagi bé per nosaltres, em faries un favor si m'ho dius. Merci!

Hola Shaik,

Doncs allà els que hi ha grans i sense tires (de fet només n'hi ha un) tenen relleno. I jo necessito una cosa molt específica, uns sostens crus sense relleno sobretot i que es lliguin al coll! Imagina't si tu tens problemes a trobar-ne sense tires, imagina't lligats al coll!
De sense tires de la meva talla n'he trobat a molts llocs, el problema és que no són el que diríem de núvia núvia, és a dir, que no sé si t'agradaran. Al Woman's secret n'hi ha i molt barats, suposo que ja ho saps, a ETAM en pots trobar amb alguna blonda i són potser més de núvia. Jo al final me n'he quedat uns d'ESPIRIT, una marca que sempre m'agrada i en tinc bastants, però encara me'ls he de provar amb el vestit i no sé si m'aniran bé, espero que sí! No són de núvia, però es que estic farta de buscar i entrar a les botigues i que em diguin: no!

Són aquests, però amb talla 95D al Corte Inglés, jo sempre hi he trobat talles per mi a l'ESPIRIT, no sé si la coneixes, però estan bé. Sinó, PLAYTEX també m'agrada mlt, però clar jo visc a França i aquí la gent també són més petxugones! jajajja

http://www.esprit.de/?LKZ=FR&mc=promoti ... esprit.com

Ja em diràs què tal va la recerca! Ànims!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: sandra_lh » dt. nov. 23, 2010 6:56 pm

helena26 ha escrit:
sandra_lh ha escrit:Yo la ropa interior la dejaré para un mes antes de la boda más que nada por si me engordo o me adelgazo, pero claramente sé que será de la Selmark porque me encanta.

a mi es que me dijeron que la tenia que llevar para el dia de la prueba, supongo que sera porque segun el sujetador que cojas te tendran que cojer mas o menos no?

la dire es Rafael Casanovas, 44
Molins de Rei (lo he copiado de otro post) supongo que estara bien

Hola Helena,
A mi me dijeron lo mismo pero como yo ya tengo un sujetador sin tirantes de la Selmark pues yo ya me llevaré ese, no creo que varie mucho la verdad.
Imatge
sandra_lh

EntradaAutor: fer10 » dl. des. 27, 2010 4:12 pm

Sabeis si esta semana esta abierto. O si cierran por Navidades? Y alguna a ido ultimamente, es que puede que me pase esta semana. Gracias.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants