Noies a mi la quedada de moment si que em va be per el finde que ve, però de totes maneres us ho asseguraré la setmana vinent, ok???
Autor: NUVOLET » dc. nov. 17, 2010 8:34 am

Autor: XeXe » dc. nov. 17, 2010 11:22 am

Autor: aairinn » dc. nov. 17, 2010 12:06 pm

Autor: cadui » dc. nov. 17, 2010 3:06 pm
carlina ha escrit:Gràcies Cadui!!Quina enveja sana aquesta foto, a mi m'encanta la música del fredy mercury.
Noies avui faig 29anyets!!
Nanit.

Autor: carlina » dc. nov. 17, 2010 8:39 pm

Autor: cadui » dc. nov. 17, 2010 8:54 pm
carlina ha escrit:Gràcies noies per felicitar-me!!!!!!!!!!! Gràcies Xexe per les felicitacions de la fira!
La meva mare m'ha regalat un moneder xulíssim i per Nadal diu que em regalarà el bolso a conjunt amb el moneder. El meu amor m'ha regalat un pastís, el regal diu que més endavant si pot dintre d'un mes o de dos. Jo li he dit que no em fan falta regals que per mi ja es un regal que estigui cada dia al meu costat i m'estimi tant.
s'ha emocionat i tot quan li he dit això!però es que es la veritat, m'ha sortit del cor!

Autor: inqueta » dj. nov. 18, 2010 8:56 pm
Sort que he començat a estudiar anglès!!!!

Autor: cadui » dj. nov. 18, 2010 9:06 pm
vaaa que com més serem, més "marujearem" de les bodes!!!!

Autor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 18, 2010 10:30 pm

Autor: cadui » dj. nov. 18, 2010 10:58 pm

Autor: XeXe » dv. nov. 19, 2010 4:21 pm
carlina ha escrit:Gràcies noies per felicitar-me!!!!!!!!!!! Gràcies Xexe per les felicitacions de la fira!
La meva mare m'ha regalat un moneder xulíssim i per Nadal diu que em regalarà el bolso a conjunt amb el moneder. El meu amor m'ha regalat un pastís, el regal diu que més endavant si pot dintre d'un mes o de dos. Jo li he dit que no em fan falta regals que per mi ja es un regal que estigui cada dia al meu costat i m'estimi tant.
s'ha emocionat i tot quan li he dit això!però es que es la veritat, m'ha sortit del cor!

Autor: aairinn » dv. nov. 19, 2010 4:58 pm
cadui ha escrit:jo aniré sola, el meu noi marxa de congrés... però si voleu venir amb parelles per mi cap problema. Si és el 27 doneu-me temps per arribar a Lleida eeeh??!! a partir de les 18h.18,30h compto que ja hi seré
Per mi com vulgueu, amb o sense parella, jo al meu no el veig molt d'anar de marujeo però bueno, sempre el podria convèncer si fos el cas! Cadui, si et va bé allà a quarts de 7 o les 7 perfesto. Qui més s'anima? De moment som: Inqueta, Cadui, Gemma i Aairinn, quién da más????
Autor: carlina » dv. nov. 19, 2010 6:28 pm

Autor: cadui » dv. nov. 19, 2010 7:37 pm
com tu dius Carlina veure't al costat de la persona que estimes i que t'estima, que et cuida, que et mima i que et fa costat en els moments feliços i sobretot en els moments dolorosos és el millor regal que et pot fer ningú. Aiiix si és que en aquest fòrum es respira amor!!!

Autor: carlina » dv. nov. 19, 2010 9:26 pm