txellgodayol ha escrit:Si neix dos dies abans encara mes maco sera el cumple d'en sergi
doble regal: de cumple i de papi's day!! jajaja!!
Autor: MARICRIS » dj. nov. 18, 2010 10:13 am
txellgodayol ha escrit:Si neix dos dies abans encara mes maco sera el cumple d'en sergi

Autor: MARICRIS » dj. nov. 18, 2010 10:19 am
i sabeu qui s'encarrega de la despe d'ella..... JO!!! lo que passa es que m'ha posat "condicions" i aixo no em mola tant... pero bueno haurem de respectar... ja em direu idees pq les meves o son molt alocades o son molt cares o es passen les condicions per alt... jajaja!! 
Autor: madonna » dj. nov. 18, 2010 12:11 pm
clar k si, a mi no m´agrada molt el nadal...peró mira quan arriben les dates sempre em fa ilu enviar...

Autor: MARICRIS » dj. nov. 18, 2010 12:28 pm

Autor: txellgodayol » dj. nov. 18, 2010 12:52 pm

Autor: MARICRIS » dj. nov. 18, 2010 4:36 pm

Autor: txellgodayol » dj. nov. 18, 2010 4:51 pm

Autor: MARICRIS » dj. nov. 18, 2010 6:27 pm

Autor: MARICRIS » dv. nov. 19, 2010 10:17 am

Autor: txellgodayol » dv. nov. 19, 2010 10:30 am

Autor: txellgodayol » dv. nov. 19, 2010 10:33 am

Autor: MARICRIS » dv. nov. 19, 2010 10:48 am
txellgodayol ha escrit:Maricris i el diari del dia que va neixer la teva iaia?? estaria xulo no?
Nosaltres a la meva sogra li fem:
Un dvd de la seva vida!!
Una ampolla de cava personalitzada
Una caixa de bombons amb un missatge escrit personalitzat.
Un calendari amb els cumples de tota la familia i amb fotos nostres.
Un ram de flors.
Un pastis que fare jo.
I un viatge amb globus per la costa Brava.

Autor: MARICRIS » dv. nov. 19, 2010 10:53 am
txellgodayol ha escrit:Ah i per cert que ahir no et vaig contestar, el cumples els fem per separat.
El de la meva sogra el fem per la purissima a l'Escala i li fem una festa sorpresa amb els amics.
I el de la meva mare sera per capp d'any, ara he de trobar una casa on dormir tota la familia.
A la meva mare li fem:
TRactaments en un SPA a veure si me la deixen nova pobre que esta molt cansada i ella fa massatges a tothom i mai ningu li fem res.
Un album de fotos de la seva vida.
Un calendari de tota la familia.
El pastis fet per mi.
I volem fer com un trivial amb preguntes de la familia

Autor: Selecty » dv. nov. 19, 2010 10:54 am
Autor: txellgodayol » dv. nov. 19, 2010 11:02 am
MARICRIS ha escrit:txellgodayol ha escrit:Ah i per cert que ahir no et vaig contestar, el cumples els fem per separat.
El de la meva sogra el fem per la purissima a l'Escala i li fem una festa sorpresa amb els amics.
I el de la meva mare sera per capp d'any, ara he de trobar una casa on dormir tota la familia.
A la meva mare li fem:
TRactaments en un SPA a veure si me la deixen nova pobre que esta molt cansada i ella fa massatges a tothom i mai ningu li fem res.
Un album de fotos de la seva vida.
Un calendari de tota la familia.
El pastis fet per mi.
I volem fer com un trivial amb preguntes de la familia
ei!! lo del trivial, a la meva familia desde fa 2 anys que vem construir <<el gran joc de la familia>> fem unes partides pel caga-tio cada any! es divertidissim!!! nosaltres vem fer com si fos el joc del lince que va saltant i baixant segons lo que surti als daus i fins hi tot hi ha "probes fisiques" tipus cantar nadales, cantar menjant un polvorón...jo que sé! a veure si trobo fotos i les penjo... es divertidissim!! us ho passareu molt be!

Autor: txellgodayol » dv. nov. 19, 2010 11:03 am

Autor: sita81 » dv. nov. 19, 2010 11:42 am

Autor: txellgodayol » dv. nov. 19, 2010 12:13 pm

Autor: MARICRIS » dv. nov. 19, 2010 4:49 pm