Crònica del Serrat de l'Ametlla?

un gran any!

Crònica del Serrat de l'Ametlla?

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 17, 2010 11:38 am

Hola noies!!

Ara que ja puc veure les cròniques i compte enrere de totes vosaltres no he trobat cap referència ni crònica del lloc on faig el banquet
que és el Serrat de l'Ametlla! O no l'he trobat o és que no h'hi ha! :-( :-(

Alguna que s'hagi casat aquest any o l'any passat em pot comentar alguna coseta please? Us ho agraïria!! ::love:: ::love::

Gràcies!!!
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

Re: Crònica del Serrat de l'Ametlla?

EntradaAutor: Betty27 » dc. nov. 17, 2010 11:42 am

Hola glamour, el Serrat de l´ametlla es un lloc relativament nou i per aixó no trobarás massa informació. Et felicito perque es molt maco i semble ser que quan era catering el any passat no era com ara que ha millorat molt.
Betty27

Entrades: 38
Membre des de: dc. nov. 04, 2009 3:00 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 17, 2010 12:43 pm

pregunta-ho a les del 2010, que crec que hi havia alguna que es va casar allà
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 17, 2010 4:03 pm

Betty27 ha escrit:Hola glamour, el Serrat de l´ametlla es un lloc relativament nou i per aixó no trobarás massa informació. Et felicito perque es molt maco i semble ser que quan era catering el any passat no era com ara que ha millorat molt.

Gràcies Betty!. La veritat és que el lloc ens va enamorar. Quan vagi a fer la prova de menú ja us ho diré què tal la cuina pròpia! :-) :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 17, 2010 4:03 pm

Ja ho preguntaré a alguna del 2010... :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: Nantaya » dc. nov. 17, 2010 6:26 pm

Holaa!!!
Nosaltres también ens casem al Serrat!!!
si troves alguna cronica diga'm algo, ok?
quin dia us caseu vosaltres?

Petonets
Imatge
Nantaya
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 21, 2010 5:49 pm

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 17, 2010 6:30 pm

Hola guapa!!

Nosaltres el 12 de març de l'any que ve. I vosaltres?
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: susanaixavi » dc. nov. 17, 2010 8:08 pm

Hola Glamour, jo em vaig pasar un dia mirant cróniques i no en vaig trobar cap del Serrat... em sembla que tindrás l'honor de ser de les primeres, jejejjeje... Contem amb tu perque ens ho expliquis tot, eh??????
Imatge
susanaixavi

Entrades: 329
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 10:18 am

EntradaAutor: Nantaya » dc. nov. 17, 2010 9:14 pm

Nosaltres el 18 de juny!!
Si, si ja ens explicaras :)
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: Nantaya » dc. nov. 17, 2010 9:29 pm

Por cierto,
ya habeis pensado el tema de la decoración floral? yo intenté hablar con la misma florista que hace los centros, para unificar un poco las cosas, pero aún no he podido.
Nosotros hacemos la boda civil alli, y no se porque pero veo un poco sosilla la zona del altar...
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: susanaixavi » dc. nov. 17, 2010 9:43 pm

Nantaya ha escrit:Por cierto,
ya habeis pensado el tema de la decoración floral? yo intenté hablar con la misma florista que hace los centros, para unificar un poco las cosas, pero aún no he podido.
Nosotros hacemos la boda civil alli, y no se porque pero veo un poco sosilla la zona del altar...

Nosotros en principio hacemos boda religiosa, pero la zona para la ceremonia civil me pareció muy bonita, y el altar de piedra muy original. Vimos la decoración preparada para una boda civil y nos pareció muy bonita, y por las fotos que vimos nos pareció también muy bien, pero supongo que si tienes alguna idea para decorar solo tienes qe proponerlo en el restaurante, no??? Saludos!!!
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: glamour » dc. nov. 17, 2010 9:57 pm

Nosaltres no hem parlat encara amb la florista. La decoració floral de la cerimònia és maca i elegant però jo tinc una idea per dir-li a la florista
perquè les cadires es vegin més vistoses i és posar-hi una rosa més o menys així com la foto. Què us sembla la idea?
101023_171435.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: Nantaya » ds. nov. 20, 2010 1:50 pm

Queda molt elegant, suposo que quan parli amb la florista ja em quedaré tranquila, quan aniràs?
Ja gairebé ho teniu aqui!!
Imatge
Nantaya

EntradaAutor: glamour » ds. nov. 20, 2010 10:04 pm

Hola Nantaya:

Doncs anirem a parlar amb la florista una vegada tinguem escollida la mantelería (que seà el dia de la prova de menús).
Una vegada escollida l'anirem a veure per saber què ens aconsella ella, però segurament serà algun centre amb espelma
perquè a mi m'encanten les espelmes... :-) :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: susanaixavi » dg. nov. 21, 2010 11:47 pm

A mi també m'encanten les espelmes, pero com veieu les esplemes quan el casament es al mogdía??? Sembla que no queda tan bé com per la nit, oi???
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: glamour » dl. nov. 22, 2010 12:08 am

Hola Susana:

Pensa que encara que sigui un casament de migdia serà al mes de març i de seguida es fa fosc per la qual cosa les espelmes crec que sí lluiran. I el més maco és que des del menjador veurem la posta de sol. En Toni (el fotògraf) ens va comentar que surten unes fotos maquísimes quan es pon el sol, sobretot a la terrassa de dalt on hi ha la font. Ojalà faci un bon dia i poguem gaudir de les magnífiques vistes i la posta de sol!! :-)
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: susanaixavi » dl. nov. 22, 2010 6:03 pm

glamour ha escrit:Hola Susana:

Pensa que encara que sigui un casament de migdia serà al mes de març i de seguida es fa fosc per la qual cosa les espelmes crec que sí lluiran. I el més maco és que des del menjador veurem la posta de sol. En Toni (el fotògraf) ens va comentar que surten unes fotos maquísimes quan es pon el sol, sobretot a la terrassa de dalt on hi ha la font. Ojalà faci un bon dia i poguem gaudir de les magnífiques vistes i la posta de sol!! :-)

Cada vegada que penso en la data no puc evitar recordar la nevada del març de l'any pasat... Pero segur que tindrem sort... Per cert, Glamour, penses portar mániga llarga o alguna cosa de jaqueta?? O encara no ho has pensat???
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: glamour » dt. nov. 23, 2010 7:43 pm

Ostres i tant... jo sempre hi penso en la nevada del març d'aquest any!! Espero que no sigui igual.... Portaré dos dotzenes d'ous a les Clarisses: una perquè no plogui i l'altre perquè no nevi!! je,je!! per si de cas... La primera vegada que em vaig casar els hi vaig portar i em van donar sort... era ple mes d'agost i el dia es va aixecar super núvol i molt lleig... i a l'hora d'arribar a l'església es va aclarir i ja vam poder gaudir d'un dia magnífic o sigui que... per si les mosques ho tornaré a fer... a més a mi m'agraden força aquestes tradicions. :-) :-)

Referent al que em preguntes d'alguna cosa per tapar-me i tant que ho portaré, ja que fem la cerimònia civil a l'exterior. Quan vaig anar a reservar el vestit em van fer proves amb un bolero d'encaix a conjunt amb el vestit, però no em va agradar perquè no abrigava gens. Després em van emprovar com una pell per sobre els hombros que aniria agafada amb una agulla de brillantets, i em va agradar força i era molt fina i molt suau. Quan vagi a fer-me la primera prova ho acabaré de decidir. I tú què portaràs Susana?
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

EntradaAutor: susanaixavi » dt. nov. 23, 2010 8:48 pm

glamour ha escrit:Ostres i tant... jo sempre hi penso en la nevada del març d'aquest any!! Espero que no sigui igual.... Portaré dos dotzenes d'ous a les Clarisses: una perquè no plogui i l'altre perquè no nevi!! je,je!! per si de cas... La primera vegada que em vaig casar els hi vaig portar i em van donar sort... era ple mes d'agost i el dia es va aixecar super núvol i molt lleig... i a l'hora d'arribar a l'església es va aclarir i ja vam poder gaudir d'un dia magnífic o sigui que... per si les mosques ho tornaré a fer... a més a mi m'agraden força aquestes tradicions. :-) :-)

Referent al que em preguntes d'alguna cosa per tapar-me i tant que ho portaré, ja que fem la cerimònia civil a l'exterior. Quan vaig anar a reservar el vestit em van fer proves amb un bolero d'encaix a conjunt amb el vestit, però no em va agradar perquè no abrigava gens. Després em van emprovar com una pell per sobre els hombros que aniria agafada amb una agulla de brillantets, i em va agradar força i era molt fina i molt suau. Quan vagi a fer-me la primera prova ho acabaré de decidir. I tú què portaràs Susana?

Encara no ho se, em queda molt... jejjejeje. T'ho preguntava perque tot el que he vist es molt fi, com tu dius boleros d'encaix, etc... i no sabía ben bé que portar, pero el que tinc clar es que per l'esglesia vull anar una mica tapada i no vull pasar fred (ostres, es que es al Març, que molta gent esncar s'en va a esquiar!!!) per aixó vull anar agafant idees, la veritat es que per els casaments a l'hivern no donen tantes opcions com a l'estiu (per exemple, no he vist gaires vestit macos de mániga llarga, será perque llueixen millor els paraula d'honor...) Pero bueno, s'hauran de buscar alternatives... Quan tinguis el vestit ja posarás fotos, eh!!!
Imatge
susanaixavi

EntradaAutor: Nantaya » dv. gen. 28, 2011 9:07 pm

glamour ha escrit:Hola Nantaya:

Doncs anirem a parlar amb la florista una vegada tinguem escollida la mantelería (que seà el dia de la prova de menús).
Una vegada escollida l'anirem a veure per saber què ens aconsella ella, però segurament serà algun centre amb espelma
perquè a mi m'encanten les espelmes... :-) :-)

Glamourrrr!!! ja no et queda casi res!!! ja vas fer el tastet, escollit les manteleries i parlat amb la florista?
Imatge
Nantaya

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants