MAYO 2011

un gran any!

Re: MAYO 2011

EntradaAutor: Sita_yo » dg. nov. 14, 2010 9:04 pm

guapisssssssss! com esteu?! em falten hores durant el dia així que...cada cop puc entrar menys pel forum! heu avançat en mes coses?? nosaltres tot igual....com que estem liats amb la mudança el casament esta una mica apartat tot i aixo ja ho tenim quasi tot així que no ens hem de preocupar tampoc gaire...el dia 4 anem alfotograf a concretar més coses, com el post boda i coses així pero....poca cosa mes! avere si al desembre ja comencem a donar les invitacions, ja en tenim ganesss!!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 11:22 am

Les noies del 14 de maig ja ens queda menys, mig any!!!olé olé!!!
Com ho porteu tot???
pinxo11
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 7:42 pm

Noies, sabeu que cada 14 de cada mes rebem una sorpresa a la porta de casa?és tope emocionant!!fa dos mesos que els hi hem dit als nostres amics que ens casem i cada 14 rebem alguna cosa; el mes passat una foto dels nostres amics i ahir vam obrir la porta i ens havien preparat un super esmorzar!!!que guai!!!
És molt xulo quan veus que els amics s'hi fan tant i els hi fa tanta ilu oi?
A voslatres també us tracten tan bé els vostres amics?
pinxo11

EntradaAutor: adriana27 » dl. nov. 15, 2010 9:07 pm

pinxo11 ha escrit:Noies, sabeu que cada 14 de cada mes rebem una sorpresa a la porta de casa?és tope emocionant!!fa dos mesos que els hi hem dit als nostres amics que ens casem i cada 14 rebem alguna cosa; el mes passat una foto dels nostres amics i ahir vam obrir la porta i ens havien preparat un super esmorzar!!!que guai!!!

Pues carinyetttttt! us heu de sentir super afortunatsss!!!!! jo amb tots super bé menys amb una molt bona amiga q sempre m'ha tingut uan mica d¡envella i pfpfp ni em pregunta pel tema casament i quan li trec jo el tema sempre em fot un moc o es posa a parlar de la seva boda q va ser al juliol d'aquest any i jo vaig estar amb ella amb preparatius i tot. Pero bueno esta be aixo del casament pk et dones conta de qui t'estima realment, jo estic trista amb aquest tema molt deçabuda amb ella pero en canvi altres amigues m'estan demostrant q m'estimen mes del q pensavaaaaaaaa!
ENHORABONA PER AQUESTS AMICS TAN DETALLISTESSSSSSSSSSSSSSS : ban :
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: sarapia » dl. nov. 15, 2010 9:48 pm

adriana27 ha escrit:
pinxo11 ha escrit:Noies, sabeu que cada 14 de cada mes rebem una sorpresa a la porta de casa?és tope emocionant!!fa dos mesos que els hi hem dit als nostres amics que ens casem i cada 14 rebem alguna cosa; el mes passat una foto dels nostres amics i ahir vam obrir la porta i ens havien preparat un super esmorzar!!!que guai!!!

Pues carinyetttttt! us heu de sentir super afortunatsss!!!!! jo amb tots super bé menys amb una molt bona amiga q sempre m'ha tingut uan mica d¡envella i pfpfp ni em pregunta pel tema casament i quan li trec jo el tema sempre em fot un moc o es posa a parlar de la seva boda q va ser al juliol d'aquest any i jo vaig estar amb ella amb preparatius i tot. Pero bueno esta be aixo del casament pk et dones conta de qui t'estima realment, jo estic trista amb aquest tema molt deçabuda amb ella pero en canvi altres amigues m'estan demostrant q m'estimen mes del q pensavaaaaaaaa!

pinxo quina sort que tens!! Disfruta-ho!!!

Adriana, a mi també m'ha passat el mateix. Una amiga que jo creia que era la meva millor amiga, resulta que té molta enveja i em tira mocs cada com que em veu (no faré més comentaris), en canvi, una parella d'amics que creiem que eren uns més, són els que estan molt per nosaltres i nosaltres estem molt per ells perquè seran pares 1 mes abans del nostre casament! a més, com que som tant i tant amics, els hem fet els nostres padrins.....

És ben ve que amb coses així sempre hi ha gent que et sorpren!
Imatge

Imatge
sarapia
:: núvia experta

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: pinxo11 » dl. nov. 15, 2010 10:14 pm

Jo de moment no he vist cap raro de cap dels nostres amics, mira que en tenim molts, però tots estan super contents pel casament i de que els hagim convidat. És tan bonic veure com els amics estàn tan il·lusionats...hi ha una amiga meva que està molt il·lusionada, em va acompanyar a mirar els vestits, estic segura que és l'inventora de tots els regalets del dia 14...no vull ni pensar quan li regali el ram què farà!!jajajaja

Nenes, aquestes amigues que us fan aquests lletjos val més que en prescindiu, passeu una mica d'elles...el dia del casament ja veuran si són importants per vosaltres, aquestes coses fan valorar l'amistat. I si us foten mocs torneu-los!Què s'han pensat!!
pinxo11

EntradaAutor: adriana27 » dt. nov. 16, 2010 10:21 am

Gracies wapisimaaaaaa! la veritat q si, per tenir gent al teu costat q et fa mal val mes prescindirrrrr!!!! petonetsssss
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: adriana27 » dt. nov. 16, 2010 10:23 am

sarapia ha escrit:
adriana27 ha escrit:

pinxo quina sort que tens!! Disfruta-ho!!!

Adriana, a mi també m'ha passat el mateix. Una amiga que jo creia que era la meva millor amiga, resulta que té molta enveja i em tira mocs cada com que em veu (no faré més comentaris), en canvi, una parella d'amics que creiem que eren uns més, són els que estan molt per nosaltres i nosaltres estem molt per ells perquè seran pares 1 mes abans del nostre casament! a més, com que som tant i tant amics, els hem fet els nostres padrins.....

És ben ve que amb coses així sempre hi ha gent que et sorpren!

Sarapia ! com deia la meva avia mes val q ens tinguin enveja que no penaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! aixi si ben distants de la enveja q es molt dolentaaaaa!!!!! una abraçadaaaaaa
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: sarapia » dt. nov. 16, 2010 2:43 pm

tens molta raó Adriana!!!!
Imatge

Imatge
sarapia

Entrades: 518
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:55 pm

EntradaAutor: pinxo11 » dt. nov. 16, 2010 10:36 pm

Nenes hem de disfrutar amb la gent que està contenta per nosaltres!Ànims guapissimes!!
pinxo11

EntradaAutor: Sita_yo » dt. nov. 16, 2010 11:01 pm

jo mhe adonat de moltes coses amb el temps, persones que pensaves que no eren tant importants...en moments que realment els necessites estan allà i en canvi altres tot el contrari. Amb el casament de momento jo porto algun disgust pero no per amics meus sino per part del meu futur pero bé, això....fa que aprenem també! pero com bé dieu hem de gaudir del nostre dia, amb les persones que realment ens estimen i qui no vulgui venir o qui només tingui queixes......es perque no son el que pensavem!
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: pinxo11 » dt. nov. 16, 2010 11:17 pm

Sita_yo ha escrit:jo mhe adonat de moltes coses amb el temps, persones que pensaves que no eren tant importants...en moments que realment els necessites estan allà i en canvi altres tot el contrari. Amb el casament de momento jo porto algun disgust pero no per amics meus sino per part del meu futur pero bé, això....fa que aprenem també! pero com bé dieu hem de gaudir del nostre dia, amb les persones que realment ens estimen i qui no vulgui venir o qui només tingui queixes......es perque no son el que pensavem!

Neni tranquila que als homes sempre en fan alguna que un altre...però pensa que ells sempre s'agafen les coses més amb calma. Noslatres som una mica histèriques i ells passen, però segur que no ho fan de mala fe!El meu també és rarot...però va fent i seguint!!
pinxo11

EntradaAutor: Sita_yo » dc. nov. 17, 2010 7:32 am

la veritat es que estic mes "preocupada" jo pel tema que ell mateix, com tu dius sho prenen diferent almenys al meu. Tot i aix+o jo soc dexpressar molt les coses i ell, tot el contrari.....! pero bé, que hi farem! la vida es així! jaja mentre els milors amics no et decepcionin crec que avegades es lo important! i de moment, tot el contrari! nomes fan que preguntar ip reguntar....i jo sense donar detall jajaja
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: Sita_yo » dc. nov. 17, 2010 7:32 am

la veritat es que estic mes "preocupada" jo pel tema que ell mateix, com tu dius sho prenen diferent almenys al meu. Tot i aix+o jo soc dexpressar molt les coses i ell, tot el contrari.....! pero bé, que hi farem! la vida es així! jaja mentre els milors amics no et decepcionin crec que avegades es lo important! i de moment, tot el contrari! nomes fan que preguntar ip reguntar....i jo sense donar detall jajaja
Imatge
Sita_yo

EntradaAutor: adriana27 » dv. nov. 19, 2010 4:57 pm

Wapiii!!!!11 i com t'ho fas??? per no donar detall? jo soc la mecachis ja he ensenyat invitacions per l'ordinador, el vestit algunes companyes , els detallets...NO POT SERRRRRRRRR!!!!!!!! soc una bocas!!! i bueno una super amiga q es va casar aquest any i jo li vaig ajudar molt em te negreee""" q ni em truca i quan ens veiem ni preguntaaaaaa""" ohhh em fa una rabiaaa de que va???????? el meu nene diu q passi d'ella q es mor de ràbia pk sempre vol ser la protagonista en tot, i bueno a mi la veritat q m'esta fent mal. Li vaig donar la tarjeteta de q era testimoni i mes ranciaaaaaaa""""" :star:: :star:: :star::
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 19, 2010 7:45 pm

noies si us explico el què em va passar a mi flipeu!!! a l'institut les amigues de sempre anàvem també amb una altra noia però en acabar-lo ens vam anar distanciant i és allò que amb ella potser ens hem vist un parell de cops des de llavors i l'última vegada va ser fa 2 anys (l'Alfons més de 3!). Evidentment amb aquesta poca relació vam decidir que no la convidaríem a la boda.

Una de les meves amigues de sempre continua veient-se de moooolt en mooolt amb ella i es veu que un dia se la va trobar i li va dir: "aix aviat anem de bodorrio eeeh??" la meva amiga es va quedar flipant perquè sap que no tinc cap intenció de convidar a aquesta noia... Mentre, una noia del fòrum de Lleida que es casa el mateix dia que jo però a allà, buscava algú que li anés a cantar/tocar al seu casament i li vaig donar el contacte d'aquesta coneguda perquè ella s'hi dedica.

Doncs resulta que un dia em truca aquesta coneguda amb el núm. ocult i em diu: "escolta és que m'ha trucat una noia que es casa el mateix dia que tu i que vol contractar-me per tocar a la seva boda però clar... és el mateix dia que tu! què estic convidada al teu casament?" Encara flipo ara!!!! A vosaltres se us hagués ocorregut de trucar a algú per preguntar si estàs convidada al seu casament i més encara, quan JO li vaig donar el contacte a l'altra noia que es casa el mateix dia que jo????? :star:: :star:: :star::

Si es pot arribar a fer una cosa així no us preocupeu perquè hi hagi gent que no reaccioni com una voldria pel vostre casament, ni us ratlleu! qui realment ens estima s'interessa i s'emociona per nosaltres i no fa coses rares com aquesta noia *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Erfre » dv. nov. 19, 2010 8:30 pm

aleeeeeeeee Cadui quina cara la d'aquesta noia, que li vas contestar???
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 19, 2010 9:16 pm

Erfre ha escrit:aleeeeeeeee Cadui quina cara la d'aquesta noia, que li vas contestar???

li vaig dir que al casament només convidaríem a la família i als amics íntims i de tota la vida. Em vaig quedar tant flipada que no sabia ni què dir!! Però realment aquestes són les persones que vindran, la família i els amics que han demostrat estar al nostre costat sempre i en tot moment :-)ok:

Però per a més inri, ha degut veure al FB que les meves dues millors amigues de sempre seran testimonis i clar, com que ella també les coneix es veu que ha enviat un missatge a cadascuna per quedar amb elles... suposo que deu voler marujear jajaja! però elles no en volen saber res i que no pensen quedar amb ella per cotillear sobre mi i la meva boda, sort que les meves amigues són com cal! :-))
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: adriana27 » dv. nov. 19, 2010 9:20 pm

Ke fort cadui akesta tia a mes de cara es ben tontaaaaaaa!!!!!! jejejej està clar un dia tan especial nomes volem tenir a persones ben dignes al nostre costat!!!!!!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Sita_yo » dg. nov. 21, 2010 9:49 am

jolin cadui kina cara no? mai se mhagues passat pel cap fer això........ajajajajja la gent es que té cada ocurrencia.....!!
Imatge
Sita_yo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants