BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: inhus » dv. nov. 19, 2010 10:44 pm

Carlina felicitats amb una mica de retard!! No he entrat fins avui!! m'ho he llegit dos cops perque no tens cara de 29!! :D jeje (te'n feia menys, no t'espantis!!) i el que li has dit al teu maridet, no m'extranya que s'hagi emocionat!!

i a les del tema quedada jo en principi sí que em puc apuntar però ja us ho confirmaré perquè últimament canviem de plans en no res... El meu maromo no crec q s'apunti a la marujada!! no és molt de meetings!! :D

Anem parlant!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: carlina » ds. nov. 20, 2010 12:14 am

Gràcies Inhus!si, m'ho diu molta gent que per la cara aparento menys edat. Millor així, quan en tingui 40 n'aparentaré molts menys jajajaa.

bon finde noies!!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: inqueta » ds. nov. 20, 2010 3:08 pm

Venga nenes QUEDADA!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ningú més s'apunta????

A mi cap a allà a quarts de set ja em va bé!! quin finde que m'esperarà... al migdia dinar familiar, a la tarda quedada, a la nit ara tenim sopar amb uns amics, l'endemà al matí a votar i a la tarda a treballar :-)ok:

Home, jo també prefereixo venir sense maromo, que a ell aquestes coses de marujeos no li van massa.
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: j&r01102011 » ds. nov. 20, 2010 4:33 pm

ei noies!!estava mirant xl foro i he llegit aixo de la Bloom, penseu que si el ram es liofilitzat es pot enviar o q???esk m'han encantat i els que he mirat x aki no m'acaben de fer el pes...me enamorat!!! =0-0-) estarieu interessades o q???la trucare, li pregunto i aveure que hi diu. A mi m'interessaria el ram, els prendidos i un cistellet x portar els anells, la decoracio de lesglesia i tal ho comparteixo ab una altra parella que es casa el mateix dia despres de nosaltres.PERO QUE BONICS QUE SON!!!!! :-)) ::love::
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: cadui » ds. nov. 20, 2010 6:15 pm

jo aniré sense maromo si o si perquè ell marxa de congrés... noies on quedem????

a mi també m'encanten els rams bloomie... però com que veig que està liada encara amb el trasllat i la recollida, m'esperaré una mica encara a contactar amb ella, no la vull agobiar *.O.-O* jo crec que si els demaneu liofilitzats i els veniu a buscar un o dos dies abans no deu posar pegues... tot és parlar-ho amb ella :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: finestra » dl. nov. 22, 2010 12:50 am

noies!! m'uneixo al club de les bodes lleidatanes, encara que el meu xicot i jo som de Barcelona, els nostres pares són de la terra ferma i per una cosa i una altra hem acabat decidint-nos per casar-nos al poble d'ell.
La nostra intenció és celebrar-ho el dia 3 de setembre de 2011...a veure si finalment podrem coincidir església i restaurant!!!
finestra

Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 11:24 pm

EntradaAutor: carlina » dl. nov. 22, 2010 1:16 am

Benvinguda Finestra felicitats pel casament!
carlina

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 22, 2010 8:44 am

finestra ha escrit:noies!! m'uneixo al club de les bodes lleidatanes, encara que el meu xicot i jo som de Barcelona, els nostres pares són de la terra ferma i per una cosa i una altra hem acabat decidint-nos per casar-nos al poble d'ell.
La nostra intenció és celebrar-ho el dia 3 de setembre de 2011...a veure si finalment podrem coincidir església i restaurant!!!

Benvinguda finestra!!! et cases el mateix dia que jo!! ja ens aniràs contant més cosetes... :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 22, 2010 10:07 am

finestra ha escrit:noies!! m'uneixo al club de les bodes lleidatanes, encara que el meu xicot i jo som de Barcelona, els nostres pares són de la terra ferma i per una cosa i una altra hem acabat decidint-nos per casar-nos al poble d'ell.

benvinguda guapa i enhorabona pel casament! nosaltres som a la inversa, som de Lleida però vivim a Barcelona i hem decidit casar-nos a barna *.O.-O*
Espero que aviat pugueu fer coincidir església amb restaurant i així poder continuar amb la resta de preparatius. Conta'ns, conta'ns... en quin restaurant fareu el banquet??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dl. nov. 22, 2010 4:43 pm

Benvinguda finestra i enhorabona pel casament!!!

Pel tema de la quedada l'hora em sembla bé i el fet de venir sense maromos també, l ifaré un favor al meu...jejeje I pel lloc doncs ni idea, potser per ricard vinyes, què us sembla?
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: finestra » dl. nov. 22, 2010 5:13 pm

[color=#4000BF][/color
Moltes gràcies!!! i igualment moltes felicitats pels vostres casaments respectius!!
doncs estem mirant restaurants, però no a Lleida perque ens queda massa lluny, estem mirant per la zona de Balaguer...
Nuvolet on ho celebreu vosaltres??
finestra

Entrades: 3
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 11:24 pm

EntradaAutor: inqueta » dl. nov. 22, 2010 6:16 pm

Finestra Benvinguda al foro!!! ja veuràs que aqui trobaràs molta informació, moltes idees i gent molt maja :-)ok: explica'ns una miqueta de vosaltres i d'aquests preparatius bodorrils!!

Per la zona de Balaguer no sé si has mirat alguna cosa, però podries mirar La Dida i l'Espígol :-)ok: sinó, també fan bodes al Sant Crist.
Nosaltres fem el convit a La Dida i estem encantats, clarooo, per això l'hem triat :-))
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: inhus » dl. nov. 22, 2010 10:24 pm

BENVINGUDA AL FORO FINESTRA I ENHORABONA PER LA VOSTRA BODA!! Ja pots començar a agafar idees que aquest fòrum és un tresor!!

Tema quedada... jo gairebé segur que seré a Lleida dissabte i vindré a la quedada!! Em va perfecte Ricard Vinyes!! Hora? Altres propostes? Qui sóm al final?
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 22, 2010 10:47 pm

QUEDADA FORIL LLEIDATANA
Data: Dissabte 27 de novembre
Hora: 18,30h
Lloc: Ricard Vinyes
Serem:
    aarinn
    inqueta
    inhus
    cadui
    gemmajordi2011
    nuvolet?
    buniketa?

em deixo a algú?? preferiu una altra hora o lloc?? aiiix què poquet falta per veure'ns i poder fer marujeo bodorril!!!
cadui l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 23, 2010 4:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dl. nov. 22, 2010 11:16 pm

Hola,

Jo no vindré Cadui. Aneu i passeu-ho bé noies!!!Feu un beure a la meva salut jajaja!
carlina

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 23, 2010 9:29 am

cadui ha escrit:QUEDADA FORIL LLEIDATANA
Serem:
    aarinn
    inqueta
    inhus
    cadui
    gemmajordi2011
    nuvolet?
    carlina?
    buniketa?

em deixo a algú?? preferiu una altra hora o lloc?? aiiix què poquet falta per veure'ns i poder fer marujeo bodorril!!!

La buniketa està desapareguda, ara li enviaré un mail per que s'apunti! Quines ganes de veure'us les cares i marujejar una bona estona noies!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 23, 2010 4:54 pm

A la Rosa, li vaig escriure al face que s'estava coent una quedada lleidatana però suposo que no ha tingut temps de passar-se per aquí...
Carlina així al final no vindràs?? bé doncs queda pendent per un altre dia fer un coffee i conèixer-nos eeh?

Tinc ganes de que arribi dissabte per trobar-me amb vosaltres, tant xerrar per aquí tinc ganes de posar-vos cara i veu :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dt. nov. 23, 2010 4:59 pm

Si cadui queda pendent el cafè.
carlina

EntradaAutor: inhus » dt. nov. 23, 2010 7:53 pm

cadui ha escrit:QUEDADA FORIL LLEIDATANA
Serem:
    aarinn
    inqueta
    inhus
    cadui
    gemmajordi2011
    nuvolet?
    buniketa?

Per mi perfecte que jo també tinc moltes ganes de veureu's a totes!!
Imatge
Imatge
inhus

EntradaAutor: NUVOLET » dv. nov. 26, 2010 8:08 am

Noies sentin-ho molt no podré asistir a la quedada!!!! :--( espero que planejeu un altra i poder assitir-hi!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant