Quines ganes nenes!!!!!!!!

Autor: aairinn » dv. nov. 26, 2010 1:02 pm

Autor: inhus » dv. nov. 26, 2010 2:28 pm

Autor: cadui » dv. nov. 26, 2010 4:31 pm

Autor: aairinn » dv. nov. 26, 2010 4:38 pm

Autor: cadui » dv. nov. 26, 2010 7:14 pm
aairinn ha escrit:A veure, l'Anna no pot venir al final, ha tingut moguda a la feina i li tocarà pringar, si no canvien les coses. Així que no comptem amb ella.
La Rosa no diu res, si abans de demà se n'assabenta i pot venir doncs genial! Gemma, tu sí que vens no? Nuvolet, quina llàstima![]()
I si no, doncs les quatre mano a mano explicant-nos alegries i misèries bodorrils![]()

Autor: inqueta » dv. nov. 26, 2010 8:19 pm
amb les ganes que tenia de conèixer-vos!!!!!! i estar tota l'estona xerrant i xerrant de bodes i rient
de veritat, em sap molt de greu, quina ràbia!!!
Espero que per la pròxima no falli i us quedin ganes de repetir una altra

Autor: cadui » dv. nov. 26, 2010 9:19 pm
inqueta ha escrit:Reineteeeesss!!!! Al final no podré venir, em sap molt de greu, de veritatamb les ganes que tenia de conèixer-vos!!!!!! i estar tota l'estona xerrant i xerrant de bodes i rient
de veritat, em sap molt de greu, quina ràbia!!!
![]()
Espero que per la pròxima no falli i us quedin ganes de repetir una altra
![]()
Gràcies Irene per avisar, ets un
![]()
Nenes haurem de celebrar el meu 9.5 d'anglès un altre dia, però pensaré en vosaltres i espero crònica i alguna foteta si pot ser![]()
Mil petonets princeses

Autor: gemmaijordi2011 » ds. nov. 27, 2010 3:43 pm

Autor: inqueta » ds. nov. 27, 2010 7:39 pm

Autor: j&r01102011 » ds. nov. 27, 2010 7:43 pm

Autor: inqueta » ds. nov. 27, 2010 7:52 pm
però estic bastant contenta!!! mai havia fet anglès i era una assignatura pendent

Autor: cadui » ds. nov. 27, 2010 11:30 pm
). Hem estat parlant de tot una mica i ja quan ha arribat la Gemma i després la Irene el tema s'ha centrat sobretot en les rutes vestidils

Autor: inqueta » dg. nov. 28, 2010 10:42 am
siii per la pròxima no fallo nenes!!!! que en tinc moltes ganes
ja us imagino casi trepitjant-vos per poder xarrar i xarrar
Que guai si és que estàveu casi totes les de "fora" jijiji però a caseta, a Lleida.

Autor: cadui » dg. nov. 28, 2010 12:39 pm

Autor: aairinn » dg. nov. 28, 2010 12:52 pm
cadui ha escrit:jajajaja què bona Anna!!! per la foto haurem d'esperar a que la Gemma ens la passi! heu vist, les 3 que vivim fora estàvem a la quedada i les de "casa" només la Irene, aiiix! m'ho vaig passar teta! encara que no ens haguèssim vist mai com que passem tantes hores xerrant per aquí, quan et trobes sembla que et coneguis de tota la vida, és curiós oi?
Irene has decidit algo?? tens les idees més clares amb el que vam comentar ahir? ja ens contaràs!!

Autor: gemmaijordi2011 » dg. nov. 28, 2010 8:58 pm
inqueta ha escrit:>.-<:![]()
![]()
siii per la pròxima no fallo nenes!!!! que en tinc moltes ganes
![]()
Aixi us va ho vau passar la mar de bé, podrides...![]()
![]()
ja us imagino casi trepitjant-vos per poder xarrar i xarrar
![]()
Que guai si és que estàveu casi totes les de "fora" jijiji però a caseta, a Lleida.
Carol, ets eficacíssima (si existeix la paraula jajaja) crònica casi al moment![]()
FOTO!! FOTO!! FOTO!!!![]()
Irene, que em tens en vil amb aquest vestit!!! nena a veure si al final tindrem raó les que apostàvem per JD... vull informació JA!!!![]()
Gemma, que vas sopar a la Granja ahir?? bueno ara es torna a dir La Gavina... és que estava sentada d'esquena a la porta i el meu nen em va preguntar si aquell noi ros no era el germà del Xavi... i em va dir que anava amb una noia primeta amb cabell fosc i arrissat... però quan em vaig girar ja havíeu o havien marxat. Si no m'equivoco, amb el teu futur vam coincidir al curs del nivell D de català déu fer uns dos anys... Lo dicho... FOTOOOO!!!![]()
![]()

Autor: aairinn » dg. nov. 28, 2010 9:33 pm
Però tranqui, ja la passaràs per correu, si no. Jo ara t'envio les que et vaig dir 
Autor: gemmaijordi2011 » dg. nov. 28, 2010 10:51 pm

Autor: carlina » dg. nov. 28, 2010 11:04 pm

Autor: NUVOLET » dl. nov. 29, 2010 10:57 am
Tota una tarda parlant de coses bodorrils sense parar, si es que això solament es pot fer quan es junta les nenes del foro, així que s'ha de repetir la quedada a veure si podem anar més genteta!!!!