BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: aairinn » dv. nov. 26, 2010 1:02 pm

Noies, on quedem de ricard vinyes? Jo, ja us he dit a algunes, que potser arribo una mica tard que vinc de fora (ejemmmm), però ja trucaré a la Carol per que em digui on esteu!

Quines ganes nenes!!!!!!!! :-))
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inhus » dv. nov. 26, 2010 2:28 pm

nenes per mi esta be ricardo pero exactament on? pq és molt gran!! Va bé allí davant de la Festa? Ja direu!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 26, 2010 4:31 pm

davant de la Festa va perfecte!! espero no perdre'm perquè tota aquella zona l'han feta nova i jo fa mesos que no hi passo!!!

quina pena que no puguis venir nuvolet!

així finalment serem la Mireia, l'Anna, la Gemma, la Irene i jo, oi? perquè la Rosa no ha donat senyals de vida... aix quines ganes!!!
Irene si veus que arribes justa fes-me un truc i ja et diré on som. Noies us passo ara el meu mòbil a la resta per si hi ha qualsevol cosa, ok??
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dv. nov. 26, 2010 4:38 pm

A veure, l'Anna no pot venir al final, ha tingut moguda a la feina i li tocarà pringar, si no canvien les coses. Així que no comptem amb ella.

La Rosa no diu res, si abans de demà se n'assabenta i pot venir doncs genial! Gemma, tu sí que vens no? Nuvolet, quina llàstima :-(

I si no, doncs les quatre mano a mano explicant-nos alegries i misèries bodorrils ::love:: :-))
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 26, 2010 7:14 pm

aairinn ha escrit:A veure, l'Anna no pot venir al final, ha tingut moguda a la feina i li tocarà pringar, si no canvien les coses. Així que no comptem amb ella.

La Rosa no diu res, si abans de demà se n'assabenta i pot venir doncs genial! Gemma, tu sí que vens no? Nuvolet, quina llàstima :-(

I si no, doncs les quatre mano a mano explicant-nos alegries i misèries bodorrils ::love:: :-))

clar que si Irene, les que siguem riurem! així l'Anna tampoc podrà venir?? doncs passada aquesta, haurem de mirar d'organitzar una altra a la que s'hi pugui sumar més gent no? ens veiem demà!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dv. nov. 26, 2010 8:19 pm

Reineteeeesss!!!! Al final no podré venir, em sap molt de greu, de veritat :-( amb les ganes que tenia de conèixer-vos!!!!!! i estar tota l'estona xerrant i xerrant de bodes i rient ::love:: de veritat, em sap molt de greu, quina ràbia!!! : sgra : : sgra : Espero que per la pròxima no falli i us quedin ganes de repetir una altra :-)ok: :-)ok: Gràcies Irene per avisar, ets un : sol :
Nenes haurem de celebrar el meu 9.5 d'anglès un altre dia, però pensaré en vosaltres i espero crònica i alguna foteta si pot ser ::love::

Mil petonets princeses ::love::
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 26, 2010 9:19 pm

inqueta ha escrit:Reineteeeesss!!!! Al final no podré venir, em sap molt de greu, de veritat :-( amb les ganes que tenia de conèixer-vos!!!!!! i estar tota l'estona xerrant i xerrant de bodes i rient ::love:: de veritat, em sap molt de greu, quina ràbia!!! : sgra : : sgra : Espero que per la pròxima no falli i us quedin ganes de repetir una altra :-)ok: :-)ok: Gràcies Irene per avisar, ets un : sol :
Nenes haurem de celebrar el meu 9.5 d'anglès un altre dia, però pensaré en vosaltres i espero crònica i alguna foteta si pot ser ::love::

Mil petonets princeses ::love::

aiiix quina pena que al final no puguis venir!! jo també tenia moltes ganes de conèixer-te! no dubtis que hi haurà properes quedades!!
sobre la crònica prometo fer-n'hi una això si, sense fotos perquè la càmera de l'endú el meu nen a Chicago *.O.-O*
Ja t'he felicitat al face però ho faig també per aquí: enhorabona pel 9,5!!! estàs feta una crack!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » ds. nov. 27, 2010 3:43 pm

Nenes que vinc!!!Que no he dit res perque estava super liada!!Però a les 6.30 estaré!!!
Si voleu la camera de fotos ja la porto jo!!!
fins d'aquí una estoneta
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: inqueta » ds. nov. 27, 2010 7:39 pm

OOOOOhhhhhh ja us imagino a totes cotillejant i cotorrejant de temes bodorrils!!! >.-<: >.-<: >.-<: ::love::
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: j&r01102011 » ds. nov. 27, 2010 7:43 pm

I LIKE IT!!!!
Per cert, felicitats xl teu english exam!!!!quina notassa!!!!jo soc profe danglès!!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: inqueta » ds. nov. 27, 2010 7:52 pm

Uooohhhh!!! profe d'English????? quin lujo nena!!!! jo només estic a primer de l'EOI ::love:: però estic bastant contenta!!! mai havia fet anglès i era una assignatura pendent :-)ok: tot i que aquest any amb el viatge que estem planejant em seria més útil fer un bon repàs de francès :-)) :-)) :-))
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » ds. nov. 27, 2010 11:30 pm

reinetes ha estat un plaer quedar amb vosaltres aquesta tarde i compartir cotilleos i marujeos bodorrils!
Gemma esperem la foto de grup!!
Irene ja ens contaràs eeeeh??!!!

Anna ja hem dit que hem de repetir la quedada d'avui però amb més lleidatanes, així que a la propera no podeu faltar la resta eeh??! Va per a que no et queixis, aquí va una minicrònica de la quedada:

Havíem quedat amb la Mireia, la Irene, la Gemma i jo a Ricard Vinyes, les primeres en arribar hem estat la Mireia i després jo. La Irene ja sabíem que venia de cal Dalmau i que segurament es retrassaria i la Gemma ens ha trucat per dir que trigaria una mica, així que hem anat cap al Suc-Sucs i allà les hem esperat (feia massa fred!!! neu:-D ). Hem estat parlant de tot una mica i ja quan ha arribat la Gemma i després la Irene el tema s'ha centrat sobretot en les rutes vestidils =0-0-)
Se'ns han fet les 21h!!!! hem hagut de marxar perquè algunes havíen quedat per anar a sopar i altres estàvem k.o.
Com sempre ha estat un plaer poder compartir els nostres rotlllos bodorrils que ningú més ens aguanta (jiji!) i que a nosaltres tant ens apassiona :-)ok:

Hem fet foto però la té la Gemma, així que l'haurem d'esperar ::[]:-]]

Nenes passo a dormir que estic k.o!
cadui l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 28, 2010 12:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dg. nov. 28, 2010 10:42 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: siii per la pròxima no fallo nenes!!!! que en tinc moltes ganes ::love::

Aixi us va ho vau passar la mar de bé, podrides... :-)) :-)) :-)) ja us imagino casi trepitjant-vos per poder xarrar i xarrar :-)) :-)) Que guai si és que estàveu casi totes les de "fora" jijiji però a caseta, a Lleida.
Carol, ets eficacíssima (si existeix la paraula jajaja) crònica casi al moment :-)ok:
FOTO!! FOTO!! FOTO!!! *.-o-o.*
Irene, que em tens en vil amb aquest vestit!!! nena a veure si al final tindrem raó les que apostàvem per JD... vull informació JA!!! ::love::
Gemma, que vas sopar a la Granja ahir?? bueno ara es torna a dir La Gavina... és que estava sentada d'esquena a la porta i el meu nen em va preguntar si aquell noi ros no era el germà del Xavi... i em va dir que anava amb una noia primeta amb cabell fosc i arrissat... però quan em vaig girar ja havíeu o havien marxat. Si no m'equivoco, amb el teu futur vam coincidir al curs del nivell D de català déu fer uns dos anys... Lo dicho... FOTOOOO!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: cadui » dg. nov. 28, 2010 12:39 pm

jajajaja què bona Anna!!! per la foto haurem d'esperar a que la Gemma ens la passi! heu vist, les 3 que vivim fora estàvem a la quedada i les de "casa" només la Irene, aiiix! m'ho vaig passar teta! encara que no ens haguèssim vist mai com que passem tantes hores xerrant per aquí, quan et trobes sembla que et coneguis de tota la vida, és curiós oi?

Irene has decidit algo?? tens les idees més clares amb el que vam comentar ahir? ja ens contaràs!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dg. nov. 28, 2010 12:52 pm

cadui ha escrit:jajajaja què bona Anna!!! per la foto haurem d'esperar a que la Gemma ens la passi! heu vist, les 3 que vivim fora estàvem a la quedada i les de "casa" només la Irene, aiiix! m'ho vaig passar teta! encara que no ens haguèssim vist mai com que passem tantes hores xerrant per aquí, quan et trobes sembla que et coneguis de tota la vida, és curiós oi?

Irene has decidit algo?? tens les idees més clares amb el que vam comentar ahir? ja ens contaràs!!

Jo també m'ho vaig passar moooooolt bé!!! Vaig arribar tardet, com diu la Carol, però tenia una bona excusa *.O.-O* i quan no me'n vaig adonar ja eren les 9 de la nit, quin fart de xarrar! va estar molt i molt bé, va ser un plaer coneixer-vos, noies. La Gemma ja penjarà la foto i podreu veure lo estupendes que vam quedar (espero!).

A la propera quedada a veure si us apunteu més noies que això ha de crèixer!!!!

Vaig a mirar fotos i a veure si trec l'aigua clara sobre el meu tema... Us explico aviat!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. nov. 28, 2010 8:58 pm

inqueta ha escrit:>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: siii per la pròxima no fallo nenes!!!! que en tinc moltes ganes ::love::

Aixi us va ho vau passar la mar de bé, podrides... :-)) :-)) :-)) ja us imagino casi trepitjant-vos per poder xarrar i xarrar :-)) :-)) Que guai si és que estàveu casi totes les de "fora" jijiji però a caseta, a Lleida.
Carol, ets eficacíssima (si existeix la paraula jajaja) crònica casi al moment :-)ok:
FOTO!! FOTO!! FOTO!!! *.-o-o.*
Irene, que em tens en vil amb aquest vestit!!! nena a veure si al final tindrem raó les que apostàvem per JD... vull informació JA!!! ::love::
Gemma, que vas sopar a la Granja ahir?? bueno ara es torna a dir La Gavina... és que estava sentada d'esquena a la porta i el meu nen em va preguntar si aquell noi ros no era el germà del Xavi... i em va dir que anava amb una noia primeta amb cabell fosc i arrissat... però quan em vaig girar ja havíeu o havien marxat. Si no m'equivoco, amb el teu futur vam coincidir al curs del nivell D de català déu fer uns dos anys... Lo dicho... FOTOOOO!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Era JO!!!!I et vaig veure!!!!Mira que estava casi segura que erets TU!!Que fort!!!! PEr la foto que havia vist!!!!!però no vaig gosar dir res perque dic si no ho és la noia fliparà!!i al marxar jo anar mirant "dissimulant" i vaig veure que el teu nen mirava molt!! jejejeje!!! Nosaltres anavem sols, i de casualitat que hi vam anar, voliem anar a "la nova granja" però vam veure massa gent i vam anar allí!! PERÒ JA ET "MIG" CONEC!!!

Pel tema foto, la tinc i estem GUAPÍSSIMES!! PErò no sé perque no hem deixa adjuntar-la i ja l'he retallat per si era la capacitat però ni així!!! tornaré a provar!!i sino os la envio per correu!?!?!ais no sé!!!!

Que sapigueu que m'ho vaig passar motl bé dissabte!!!!! VULL MÉS QUEDADES!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: aairinn » dg. nov. 28, 2010 9:33 pm

Volem la foto Gemma, que vam quedar super estupendíssimes, com era d'esperar... =0-0-) Però tranqui, ja la passaràs per correu, si no. Jo ara t'envio les que et vaig dir *.O.-O*
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. nov. 28, 2010 10:51 pm

LA FOTO!!!!!!!!!!!!!
Està super ajustada a nosaltres, però si la voleu més sencera os la envio per privi/mail/facebook!!!!
ESTEM GUAPÍSSIMES!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: carlina » dg. nov. 28, 2010 11:04 pm

Ei noies que guapes que esteu totes!!Per fi puc posar-vos cara després de tant temps xerrant per aquí. Bé a l'Irene i l'inqueta les coneixo pq em van venir a veure a la fira. Me n'alegro molt que us ho passéssiu tant bé!!

Nanit guapes!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 29, 2010 10:57 am

Aixxx nenes quina enveja (sana)!!!! :-///: :-///: Tota una tarda parlant de coses bodorrils sense parar, si es que això solament es pot fer quan es junta les nenes del foro, així que s'ha de repetir la quedada a veure si podem anar més genteta!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants