VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: SUYI » dl. nov. 29, 2010 10:46 pm

Hola a totes!

Ja tinc vestit!!!! I per a la meva sorpresa.... vaig trigar una hora i tres quarts!!! Això és tot un record!!! La veritat és que vaig tenir molta sort ja que la dependenta de la botiga va ser molt amable i la col·lecció que tenien era fantàstica!!!! Totalment recomanable!!!
Si alguna de vosaltres encara no el te i és de la vora de Manresa no ho dubteu i aneu a mirar a la botiga Mis Mag Núvies!!

Ai que guapes que estarem!!!!

Petonetssssss
SUYI
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: Glòra » dl. nov. 29, 2010 11:43 pm

Si si si quines ganes de tornar-me'l a posar!!!
Imatge
Glòra

Entrades: 113
Membre des de: ds. set. 25, 2010 11:21 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: arodrigu » dl. nov. 29, 2010 11:54 pm

Vilaweb ha escrit:Pues de los que me has pasado era uno como el primero y el segundo, que llevan el tul a media pierna...pero ella me ha dicho que el que me regalan será diferente...que me quedará mejor...pero no se lo he visto ni nada!! dice que el día de la prueba me lo dará...

Pero vamos que de forma son como los dos primeros.

Gracias!!! Te queda estupendo el vestido, es precioso!!
Imatge
arodrigu
:: núvia experimentada

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: Sybil » dt. nov. 30, 2010 8:48 am

fer10 ha escrit:
Sybil ha escrit:Ainss si es que no paro... pensaba quedarme con Teresa Palacios pero he entrado en la web de URSULA y también tienen el modelo que quiero así que he llamado y he pedido hora para este jueves ;P voy a ver como lo tienen de precio... más que nada por agotar el último cartucho y estar convencida de que lo he encontrado al mejor precio... ya os contaré!!

Cual es el vestido que te gusta??

Es un modelo de la Sposa, pero hasta que no me lo quede no quiero decir nada... en cuento de la paga os lo pongo... *.O.-O*
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: tresor » dt. nov. 30, 2010 7:57 pm

Hola a totes!!!
aquesta tarda he encarregat el vestit de Cymbeline a la botiga de Diagonal. El tracte ha estat fantàstic! El model és l'Espera ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: fer10 » dt. nov. 30, 2010 9:12 pm

Sybil ha escrit:
fer10 ha escrit:
Sybil ha escrit:Ainss si es que no paro... pensaba quedarme con Teresa Palacios pero he entrado en la web de URSULA y también tienen el modelo que quiero así que he llamado y he pedido hora para este jueves ;P voy a ver como lo tienen de precio... más que nada por agotar el último cartucho y estar convencida de que lo he encontrado al mejor precio... ya os contaré!!

Cual es el vestido que te gusta??

Es un modelo de la Sposa, pero hasta que no me lo quede no quiero decir nada... en cuento de la paga os lo pongo... *.O.-O*

Ok, ya nos diras. Ya veras alli tienen un monton de vestidos y si en tienda no lo tienen lo pueden pedir.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Erfre » dc. des. 01, 2010 1:54 am

noietes que us sembla el vestit Detalle de la Sposa y el Alcanar de pronovias???
Es que el teixit m'agrada molt el de pronovias pero el de La Sposa amb fa mes bona figura...aishhhh com pot ser que a 5 mesos i poc i encara estigui aixis!!! :star::
Imatge
Erfre

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: Shaik » dc. des. 01, 2010 9:57 am

Guapes, a veure si alguna em pot ajudar. Vaig molt perduda amb el tema complements, i no sé què poden costar els boleros, xals, vels, etc. a Pronovias. Tampoc he trobat enlloc la col.lecció, així que no sé què m'hi trobaré i el preu final de tot plegat.
Aquest tema quan es decideix? Quan reserves el vestit o quan fas la primera prova del "teu"? Ostres, és que no tinc gaire clar aquest tema i m'amoïna (en principi reservaré el vestit la setmana vinent).
Merci!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Sybil » dc. des. 01, 2010 10:32 am

Erfre ha escrit:noietes que us sembla el vestit Detalle de la Sposa y el Alcanar de pronovias???
Es que el teixit m'agrada molt el de pronovias pero el de La Sposa amb fa mes bona figura...aishhhh com pot ser que a 5 mesos i poc i encara estigui aixis!!! :star::

A mi me gusta más el de La Sposa, la falda empieza más abajo y debe estilizar más, además es más lisita el otro para mi gusto lleva demasiado decorada la falda.
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: Massianya » dc. des. 01, 2010 10:36 am

Shaik, jo ja tinc el vestit reservat, i els complements els tinc més o menys mirats, però encara no he comprat res.
El bolero me l'emprovaré el dia de la primera prova de vestit i si m'agrada ja el reservaré també. El que m'agrada és de Pronovias i val 250 € (dues mànigues de tul, és una presa de pèl, però bé). Si no em fa el pes, aniré a Rosa Clarà...

Les sabates sí que les he de dur a la primera prova de vestit, així que ja em puc espavilar...

I els altres complements (arracades, agulla per al vestit...) no sé què faré. Si trobo alguna cosa que m'agradi ja ho duré a la primera prova.

Quin t'has quedat?
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: Vilaweb » dc. des. 01, 2010 11:05 am

eL DETALLE es preciós!!! a mi m encanta...

A mi m han dit que les sabates les has de portar el dia de la proba...la resta de complements els tinc pensats, per no comprats...diria que les saabates noves surten les coleccions al febrer! i com la proba la tindré a finals de març m esperarè una miqueta!!
Vilaweb

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Shaik » dc. des. 01, 2010 11:39 am

Massianya ha escrit:Shaik, jo ja tinc el vestit reservat, i els complements els tinc més o menys mirats, però encara no he comprat res.
El bolero me l'emprovaré el dia de la primera prova de vestit i si m'agrada ja el reservaré també. El que m'agrada és de Pronovias i val 250 € (dues mànigues de tul, és una presa de pèl, però bé). Si no em fa el pes, aniré a Rosa Clarà...

Les sabates sí que les he de dur a la primera prova de vestit, així que ja em puc espavilar...

I els altres complements (arracades, agulla per al vestit...) no sé què faré. Si trobo alguna cosa que m'agradi ja ho duré a la primera prova.

Quin t'has quedat?

Merci guapa! Ostres, és que són carísims els boleros, i sap greu gastar-se això per 30 minuts! M'agrada la idea del vel posat a mode de xal, però si ha de costar un dineral potser m'ho repenso... :-/ El vestit que suposo que em quedaré (el FAZ) és d'organza, així que ha de dur un bolero també d'organza, però aquesta tela per un xal no la veig massa clara... Aixxx, quin embolic!
Les sabates me les vull mirar a un altre lloc perquè voldria dur sandàlia-botina, i vull mirar bé el tema.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Massianya » dc. des. 01, 2010 12:22 pm

Shaik ha escrit: Merci guapa! Ostres, és que són carísims els boleros, i sap greu gastar-se això per 30 minuts! M'agrada la idea del vel posat a mode de xal, però si ha de costar un dineral potser m'ho repenso... :-/

Oh! Molt maco el FAZ!!!
Jo perquè suposo que el portaré bona part del dia, el bolero, i vull anar-hi còmoda. Si només és per una estona et pots mirar un xal, potser surt més econòmic!
Jo encara dono voltes amb els complements, perquè tinc mil dubtes. La noia de la botiga em va dir que quedaria bé una estola de pell, però no m'acaba de fer el pes...

El que em principi em quedaré jo és el de la dreta, així com arrugat...
Imatge
Massianya

EntradaAutor: Massianya » dc. des. 01, 2010 12:23 pm

Shaik ha escrit: Merci guapa! Ostres, és que són carísims els boleros, i sap greu gastar-se això per 30 minuts! M'agrada la idea del vel posat a mode de xal, però si ha de costar un dineral potser m'ho repenso... :-/

Oh! Molt maco el FAZ!!!
Jo perquè suposo que el portaré bona part del dia, el bolero, i vull anar-hi còmoda. Si només és per una estona et pots mirar un xal, potser surt més econòmic!
Jo encara dono voltes amb els complements, perquè tinc mil dubtes. La noia de la botiga em va dir que quedaria bé una estola de pell, però no m'acaba de fer el pes...

El que em principi em quedaré jo és el de la dreta, així com arrugat...
Imatge
Massianya

EntradaAutor: Shaik » dc. des. 01, 2010 12:31 pm

Jejeje, jo també vull emprovar-me el bolero-vel, m'encanta!! ::love:: T'has fixat que és llarg de darrera, fa com un vel? El trobo preciós, molt modernillo. Li vaig comentar a la noia el dia que hi vam anar i em va dir que ja el provarem si em decidia, a veure què tal. Si no fos aquest, voldria un xal que acabés així de darrera, lligat amb un fermall.

Per cert, on has trobat aquestes fotos? Jo no trobo res... :-(
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. des. 01, 2010 1:01 pm

Shaik ha escrit:Guapes, a veure si alguna em pot ajudar. Vaig molt perduda amb el tema complements, i no sé què poden costar els boleros, xals, vels, etc. a Pronovias. Tampoc he trobat enlloc la col.lecció, així que no sé què m'hi trobaré i el preu final de tot plegat.
Aquest tema quan es decideix? Quan reserves el vestit o quan fas la primera prova del "teu"? Ostres, és que no tinc gaire clar aquest tema i m'amoïna (en principi reservaré el vestit la setmana vinent).
Merci!

Yo el día que compre el vestido/reserve en Pronovias también inclui el velo y zapatos...es depende si vas decidida o no, sino también en la prueva puedes escogerlo faltaria más!! mi velo es de tul morbido/seda con mucha caida y sín ribetes ni adornos a los lados y me cuesta 250€ y los zapatos 180 más o menos
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: Massianya » dc. des. 01, 2010 1:20 pm

Shaik ha escrit:Jejeje, jo també vull emprovar-me el bolero-vel, m'encanta!! ::love:: T'has fixat que és llarg de darrera, fa com un vel? El trobo preciós, molt modernillo. Li vaig comentar a la noia el dia que hi vam anar i em va dir que ja el provarem si em decidia, a veure què tal. Si no fos aquest, voldria un xal que acabés així de darrera, lligat amb un fermall.

No!! El vel que penja deu ser del vestit, perquè el bolero l'he vist en directe i no té res de res al darrere. ooooh...
La gràcia de fer servir un xal és que es pot posar de moltes maneres.

Les fotos los he trobat per internet... posant Boleros+Pronovias...
Massianya

EntradaAutor: cadui » dc. des. 01, 2010 2:19 pm

Shaik jo m'he comprat el bolero a Cymbeline (és semblant a aquest arrugadet de la foto però sense el "vel" de darrere i màniga 3/4) i m'ha costat 180€, és en seda de tul igual que la part de baix del meu vestit. Pel que he sentit en la majoria de cases de núvia els vels, xals i boleros van de 150 a 300€ depèn de la casa, del model i del tipus de tela que emprin :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Shaik » dc. des. 01, 2010 2:41 pm

Massianya ha escrit:
Shaik ha escrit:Jejeje, jo també vull emprovar-me el bolero-vel, m'encanta!! ::love:: T'has fixat que és llarg de darrera, fa com un vel? El trobo preciós, molt modernillo. Li vaig comentar a la noia el dia que hi vam anar i em va dir que ja el provarem si em decidia, a veure què tal. Si no fos aquest, voldria un xal que acabés així de darrera, lligat amb un fermall.

No!! El vel que penja deu ser del vestit, perquè el bolero l'he vist en directe i no té res de res al darrere. ooooh...
La gràcia de fer servir un xal és que es pot posar de moltes maneres.

Les fotos los he trobat per internet... posant Boleros+Pronovias...

El de la foto és amb cua, però potser en tenen un igual que és només bolero (vaja, segurissim que sí si te'l van ensenyar, jejeje). En el foro hi ha una núvia de 2009 o 2010 que va posar-se aquest bolero-vel i li quedava preciós, i a mi em van dir que encara el teníen a Pronovias.
Et poso la foto:
Imatge

DREAMS, a mi el velo que más me gusta es este que dices, quedan preciosos, pero no me acabo de ver con él puesto en la cabeza, ya veremos si puesto me aclaro más, jejeej.

CADUI, són cars eh? Si no ho veig gaire clar i m'haig de posar un bolero d'organza, potser me'l faig fer per la modista que ens fa els arreglos de roba a casa, que no li veig gaire dificultat. Ja ho veuré, m'agrada molt l'estil d'aquest teu, però no veig gaire clar que em lligui amb la roba del vestit, serà qüestió de fer proves.
Shaik l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 01, 2010 3:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cadui » dc. des. 01, 2010 2:51 pm

Shaik ha escrit:CADUI, són cars eh? Si no ho veig gaire clar i m'haig de posar un bolero d'organza, potser me'l faig fer per la modista que ens fa els arreglos de roba a casa, que no li veig gaire dificultat. Ja ho veuré, m'agrada molt l'estil d'aquest teu, però no veig gaire clar que em lligui amb la roba del vestit, serà qüestió de fer proves.

tot és veure'l posat! com que el meu vestit té seda de tul a la part del davant li queda genial un bolero en la mateixa tela... quan tornis a pronovias que t'ensenyin el què millor li quedaria al teu :-)ok: segur que llavors surts de dubtes!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant