Ram

un gran any!

Re: Ram

EntradaAutor: Nath » dg. nov. 28, 2010 11:53 pm

Jo he preguntat a una floristeria del passeig Maragall (Barcelona) i m'han dit que ells fan rams de nuvia per uns 100 euros. Jo crec que més o menys totes les floristeries tenen preus similars, no? Sabeu algun lloc on estigui bé de preu?
Nath

Entrades: 42
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 7:35 pm

EntradaAutor: cuki_25 » dl. nov. 29, 2010 12:05 am

Hola chicas!!!!

Yo he estado mirando y ell más barato 100 €; pero solo el ramo.
Floristeria navarro esta muy bien de precio; lo unico k no se donde estan y como se lo montan para entregar el ramo el día de la boda.
Imatge
cuki_25
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: marisole » dl. nov. 29, 2010 10:38 am

Ya he mirado los ramos y la verdad hay de todos los precios, pero lo que me dijo la chica es que lo llevara sin tallos que pesava menos y era mas facil de llevar, no me explico muy bien.... es que no se como explicarlo , solo las flores quiero decir; ella los tiene a partir de 60 euros y hasta 120 o sea que creo que por lo que hablamos mas o menos igual que todos los sitios pero la verdad me gustaron mucho.
marisole
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 11:45 am

EntradaAutor: snake35 » dl. nov. 29, 2010 1:09 pm

Hola noies!!
Veig que esteu mirant la web de flors navarro, no posem els preus pq és una web, l'apartat de núvies, totalment informatiu i visual, pq veieu els rams que fem i aneu a informar al departament de casaments.
Si voleu informació del preu m'ho podeu dir a mi, em diu el nom del ram i jo ho pregunto ja que tinc contacte directe amb el departament de casaments.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: cuki_25 » dl. nov. 29, 2010 11:36 pm

Pero el tema de ir a la floristeria y tal? A mi me gustaria verlos y que me explicaran como se lo montan para entregarlos.
Imatge
cuki_25

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 30, 2010 8:43 am

cuki_25 ha escrit:Pero el tema de ir a la floristeria y tal? A mi me gustaria verlos y que me explicaran como se lo montan para entregarlos.

Hola cuki!
Mira a la floristeria has d'anar més o menys uns dos mesos abans del casament, jo et parlo de flors navarro que sé com treballen, t'ensenyen el catàleg que tens a la web però el veus com queda en una núvia i allà tries el ram, també has de triar si no t'entra el restaurant els centres de taula i lo de l'església, com vols adornar el cotxe i normalment amb la mateixa flor del ram de núvia es fan les solapes del pare, padrí i testimoni, també pots agafar els pètals de roses si vols que et tirin pètals. Això va a gust dels nuvis. Allà t'explicaràn com funciona tot i no t'hauràs de preocupar de res.
snake35

EntradaAutor: cuki_25 » dc. des. 01, 2010 10:34 pm

Gracias snake.
pero si kiero ir a la florsteria cmo m lo monto, ya k no esta la direccion verdad?
Imatge
cuki_25

EntradaAutor: snake35 » dj. des. 02, 2010 8:34 am

cuki_25 ha escrit:Gracias snake.
pero si kiero ir a la florsteria cmo m lo monto, ya k no esta la direccion verdad?

Hola Cuki! si que hi és la direcció, ara no recordo on caram està però bueno estem al c/. valència, 320 veuràs una mega floristeria, al costat hi ha el restaurant Can Cargol i al costat una porteta petita on posa casaments, allà és on has d'anar. L'horari és de 8 del matí a 8 del vespre i si vas demana per la Noe. Si veus que la porta està tancada vas a la floristeria i demanes per la Noe i ja contactaran amb ella.
snake35

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants