Convidar jefes i companys al casament !!!

un gran any!

Re: Convidar jefes i companys al casament !!!

EntradaAutor: fiona84 » ds. des. 04, 2010 9:31 am

Elisabet jo també treballo a una escola i tampoc ser que fer, es el quart curs que porto i tinc bon rotllo amb tothom, pero tenia pensat convidar a la meva paralela del curs vinent i una companya del cicle que tenim molt bon rotllo, pero esta la seva paralela que no tinc tanta relació i no la convidaria, pero si no la convido potser li sap greu. A l'equip directiu tampoc ser que fer perque s'han portat molt bé i sempre que els necessito hi son alla. A més una d'elles aquest curs està al cicle i ho molt bon rotllo. Total, que no se que farè, perquè a tots no pot ser i si convido només a aquestes dues, potser quedo fatal! Quin lio!!
fiona84
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: Sita_yo » ds. des. 04, 2010 10:15 am

hola noies! jo també tinc un lio amb les de lescola pero finalment el que faré serà que vingui a la meva despedida i despres ja farem algun dinar o sopar i ja esta. perque hi ha lo tipic que em porto bé amb tothom pero sempre tens més feeling , jo en el meu cas amb les que son joves com jo, llavors queda fatal convidar a unes si, les altres no....i així millor, no fos cas que despres algú es molesti o algo per aixo! així que si no hi ha canvis així ho faré.
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » ds. des. 04, 2010 12:00 pm

Elisabet 1980 ha escrit:
pinxo11 ha escrit:Si el casament és tan íntim jo no m'ho pensaria dos cops...no les convidaria!!!
Fa molt temps que treballeu junts???es que si comences així segur que hi ha gent més important que tampoc convides no???Nosaltres, som molts, i clar...has de mirar els més propers. Pensa els pros i contras!!

Doncs fa uns quants anys , aquest és el sisè curs que estic a aquesta escola , el que em fa dubtar es que és una escola petita i som poquetes i clar per un canto em fa pal que vinguin però per un altre em sap greu ja que és una escola petita i per un altre les companyes hi ha bon rotllo però fins el punt de convidar-les no sé !! hay quin dilema :star:: :star::

Hola! pues mira, mi dilema es parecido al tuyo... trabajo en un cole muy pkeño, y aunk mas o menos hay buen rollo kn todo el mundo, tengo a mis amigas del alma alli k segurisimo k vienen, pero klaro, y el resto? kedare fatal si invito a unas si y a otras no?
creo k no debo invitar por compromiso, pero k komplikado resulta eh!
Imatge
monikaydani4.6.11

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: sandrasu » dg. des. 05, 2010 10:56 am

Hola guapes!

Doncs jo no crec que quedis malament si convides a alguns sí i altres no. Nosaltres a l'oficina quan algú es casa es convida a qui es vol, i tothom ho veu bé, jo entec que les de comercial es convidin entre elles i amb qui tenen més relació i sempre ho hem fet així, i ningú s'ha queixat ni li ha sentat malament...
Imatge

05-06-11
sandrasu

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: esteruchy » dg. des. 05, 2010 12:42 pm

Jo convido amb les que em porto millor (la jefa, la mano derecha de la jefa que es la administrativa i al seu marit que es company de feina también, i les 3 fisios que estem al centre) i si a la resta no els agrada... mala sort!! xD I el que si que faré serà quan tornem del viatge... un sopar al ppis amb tots (som pocs ehhh) i ensenyo fotos etc etc i tots ho entenen perque convido a la gent amb qui tinc més relació.
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants