VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Massianya » dc. des. 01, 2010 3:57 pm

Shaik ha escrit: El de la foto és amb cua, però potser en tenen un igual que és només bolero (vaja, segurissim que sí si te'l van ensenyar, jejeje). En el foro hi ha una núvia de 2009 o 2010 que va posar-se aquest bolero-vel i li quedava preciós, i a mi em van dir que encara el teníen a Pronovias.

Oh! Aquest no és el que em van ensenyar. I m'encanta!!!! Demanaré a la botiga que el tinguin per a la primera prova...
Que bé!! :-))
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: kris28 » dc. des. 01, 2010 7:51 pm

Shaik ha escrit:
Massianya ha escrit:
Shaik ha escrit:Jejeje, jo també vull emprovar-me el bolero-vel, m'encanta!! ::love:: T'has fixat que és llarg de darrera, fa com un vel? El trobo preciós, molt modernillo. Li vaig comentar a la noia el dia que hi vam anar i em va dir que ja el provarem si em decidia, a veure què tal. Si no fos aquest, voldria un xal que acabés així de darrera, lligat amb un fermall.

Per cert, on has trobat aquestes fotos? Jo no trobo res... :-(

No!! El vel que penja deu ser del vestit, perquè el bolero l'he vist en directe i no té res de res al darrere. ooooh...
La gràcia de fer servir un xal és que es pot posar de moltes maneres.

Les fotos los he trobat per internet... posant Boleros+Pronovias...

El de la foto és amb cua, però potser en tenen un igual que és només bolero (vaja, segurissim que sí si te'l van ensenyar, jejeje). En el foro hi ha una núvia de 2009 o 2010 que va posar-se aquest bolero-vel i li quedava preciós, i a mi em van dir que encara el teníen a Pronovias.
Et poso la foto:
Imatge

DREAMS, a mi el velo que más me gusta es este que dices, quedan preciosos, pero no me acabo de ver con él puesto en la cabeza, ya veremos si puesto me aclaro más, jejeej.

CADUI, són cars eh? Si no ho veig gaire clar i m'haig de posar un bolero d'organza, potser me'l faig fer per la modista que ens fa els arreglos de roba a casa, que no li veig gaire dificultat. Ja ho veuré, m'agrada molt l'estil d'aquest teu, però no veig gaire clar que em lligui amb la roba del vestit, serà qüestió de fer proves.

Noies jo em vaig casr al 2010 i buscava aquest bolero, pero eren carissims, i la veritat nomes era per l'estona de l'esglesia, ja que al no portar vel, no podia entrar amb les espatlles descobertes.Per aixo al final vaig agafar el xal de tul i el vaig lligar darrera amb un fermall, mes que res que tambe surt bastant mes economic!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
kris28
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. des. 01, 2010 11:30 pm

KRIS, era molt car el bolero-xal? Vaja... :-( La opció que dius també la contemplo, m'agrada molt com queda! :-)ok: Si no és demanar massa, no tindries pas alguna foto d'esquena per veure com te'l vas col.locar? L'efecte per davant queda molt bé, estaves molt guapa! :-()-)
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Vilaweb » dj. des. 02, 2010 1:06 pm

Et va quedar xulisim!!! tens alguna foto per darrera? o en el vas comprar??
Vilaweb

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Sybil » dj. des. 02, 2010 10:14 pm

Chica acabo de llegar de URSULA, la verdad teníaís toda la razón del mundo!! La chicas son un encanto!!! Me ha atendido Vanesa pero como no había nadie más ha estado también conmigo otra chica (creo que es la otra de la que habéis hablado) no me ha dicho como se llamaba pero la verdad son majísimas!! La pena es que el vestido que me gusta lo tienen mucho más caro de lo que me piden en TERESA PALACIOS y por mucho que me regalen no me compensa... la verdad es que tratandote tan bien da penita no comprarselo pero sería tonta si me lo comprase allí...
Ahora si, como en Teresa no me regalan nada, creo que me iré a mirar allí los zapatos, o algún complemento!! Además cuando les he comentado que me habían hablado de ellas en el foro les ha echo mucha ilusión, incluso me han comentado que os conocian (Vilaweb, fer, sandra...) Así da gusto ir a probarse vestidos!!!

Vaya que en atención tienen un 10!!! a las que todavía no tengan vestido se lo recomiendo totalmente.
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: kris28 » dv. des. 03, 2010 7:45 am

Shaik ha escrit:KRIS, era molt car el bolero-xal? Vaja... :-( La opció que dius també la contemplo, m'agrada molt com queda! :-)ok: Si no és demanar massa, no tindries pas alguna foto d'esquena per veure com te'l vas col.locar? L'efecte per davant queda molt bé, estaves molt guapa! :-()-)

Vilaweb ha escrit:Et va quedar xulisim!!! tens alguna foto per darrera? o en el vas comprar??

Hola noies, doncs el preu exacte no el recordo.... no se si van ser 70 - 90 € el vaig comprar a Vinzenz que es on em vaig comprar el vestit i el tocat... <no tinc cap foto d'aprop del darrera.. pero crec que amb aquesta us fareu una idea. Jo despres m'el vaig treure,mes que res era per l'estona de l'esglesia
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Vilaweb » dv. des. 03, 2010 10:10 am

Sybil ha escrit:Chica acabo de llegar de URSULA, la verdad teníaís toda la razón del mundo!! La chicas son un encanto!!! Me ha atendido Vanesa pero como no había nadie más ha estado también conmigo otra chica (creo que es la otra de la que habéis hablado) no me ha dicho como se llamaba pero la verdad son majísimas!! La pena es que el vestido que me gusta lo tienen mucho más caro de lo que me piden en TERESA PALACIOS y por mucho que me regalen no me compensa... la verdad es que tratandote tan bien da penita no comprarselo pero sería tonta si me lo comprase allí...
Ahora si, como en Teresa no me regalan nada, creo que me iré a mirar allí los zapatos, o algún complemento!! Además cuando les he comentado que me habían hablado de ellas en el foro les ha echo mucha ilusión, incluso me han comentado que os conocian (Vilaweb, fer, sandra...) Así da gusto ir a probarse vestidos!!!

Vaya que en atención tienen un 10!!! a las que todavía no tengan vestido se lo recomiendo totalmente.

Sybil si!!! la verdad es que se pueden recomendar traqquilamente!! :) yo aun no he llamado a Erika porque trabaja por las tardes, y yo por las tardes estoy en el curro...y cuando salgo ya son las 20h!! a ver si ahora con las fiestas de por medio puedo avisarle!! si a mi me ha dado también mucha pena...el otro día mi madre me decía la verdad es que entiendo que te sepa mal porque se han portado muy bien...pero bueno al menos yo las voy a seguir recomendando todo lo que pueda, porque es dificil encontrar hoy en día gente honrada y que no se le note ningún interés es decir que te sientas que te tratan como si fuera para ellas mismas, con cariño con ilusión, y con tranquilidad y confianza!! :)

He visto que ya han actualizado la web!!!
Vilaweb

EntradaAutor: Esthercita » dv. des. 03, 2010 10:32 pm

A mi en pronovias me regalan un tul para ponermelo como bolero luego en el restaurante, a la iglesia llevare un velo normal
Esthercita

Entrades: 101
Membre des de: ds. nov. 20, 2010 3:39 pm

EntradaAutor: Shaik » dv. des. 03, 2010 10:43 pm

kris28 ha escrit:
Shaik ha escrit:KRIS, era molt car el bolero-xal? Vaja... :-( La opció que dius també la contemplo, m'agrada molt com queda! :-)ok: Si no és demanar massa, no tindries pas alguna foto d'esquena per veure com te'l vas col.locar? L'efecte per davant queda molt bé, estaves molt guapa! :-()-)

Vilaweb ha escrit:Et va quedar xulisim!!! tens alguna foto per darrera? o en el vas comprar??

Hola noies, doncs el preu exacte no el recordo.... no se si van ser 70 - 90 € el vaig comprar a Vinzenz que es on em vaig comprar el vestit i el tocat... <no tinc cap foto d'aprop del darrera.. pero crec que amb aquesta us fareu una idea. Jo despres m'el vaig treure,mes que res era per l'estona de l'esglesia

Es veu força bé, gràcies guapa! :-)ok: :-)ok: M'agrada molt com queda!
Volia dir si era molt cara la jaqueta llarga de pronovias, jejeje, és que no em vaig explicar bé, perdona'm.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: carol1976bcn » ds. des. 04, 2010 11:25 am

Vaja jo no puc donar el meu vot. On l'he comprat jo no surt al llistat. He anat al disenyador Manu García, us posso l'enllaç. Estan a Diagonal just entre Raimon Bundo y Rosa Clara, i fa 2 mesos que estan oberts, primer lloc que vaig mirar, alla vaig caure.
http://www.manugarciacostura.com/
carol1976bcn

Entrades: 104
Membre des de: dj. set. 02, 2010 12:32 pm

EntradaAutor: Esthercita » ds. des. 04, 2010 8:18 pm

Me gusta
Esthercita

EntradaAutor: Esthercita » ds. des. 04, 2010 9:07 pm

Las chicas de pronovias son muy majas
Esthercita

EntradaAutor: MOS » dt. des. 07, 2010 2:19 pm

Hola a todas,

Es mi primer mensaje, pero ya llevo tiempo leyendo por aquí, jejeje
Nos casamos en Septiembre del 2011. Ya sé el vestido que quiero, y tengo pensado ir a pedirlo la semana que viene, pero me gustaría saber si hay gente que lo haya pedido en Berta Novias. Lo digo porque aunque sé que es conocida, la veo más pequeña que otras casas y quería conocer alguna experiencia. El modelo que quiero comprar es el modelo Canal de St Patrick.

Más que nada por saber si responden, si alguien ha tenido algún problema y tal.
Bueno, a ver si alguien ha comprado allí y me da alguna opinión!!

Muchas gracias!!
MOS

Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: fer10 » dt. des. 07, 2010 8:29 pm

De Berta novia no te puedo decir nada, pero por lo que he ido leyendo en Novias Lour y en Ursula Escoriza estan muy bien de precio, miratelo. Y en las dos tienen Sant Patrik.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: MOS » dc. des. 08, 2010 12:38 am

fer10 gracias por contestar. La verdad es que el precio también está muy bien...estoy ya bastante convencida de comprarlo y he leído que mucha gente se lo va a mirar a allí, pero pocas opiniones sobre gente que ya se lo entregaron y tal.. :-)
MOS

Entrades: 3
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: Vilaweb » dc. des. 08, 2010 4:27 pm

El Canal yo me lo probé en Ursula Escoriza, y es muy bonito...
Vilaweb

EntradaAutor: Sybil » dj. des. 09, 2010 10:35 am

El modelo Canal también era uno de mis favoritos de echo estaba entre ese y el que me he quedado. Yo me lo probé, en Lour, Vinzenz y el Ursula, la verdad es que la cola me enamoró es muy bonita.

Pues yo al final me voy a pillar el vestido en Ursula... lo mio es un no parar... como ya os comenté en Ursula me pedían casí 500€ más que en Teresa Palacios por el mismo vestido... por mucho que me regalasen no me compensaba ya que no voy a llevar ni velo ni guantes y lo único que me interesaba eran los zapatos. CUando les comente la diferencia entre precios Vanessa me dijo que intenaría hablar con su jefe para mejorarme el precio, pero que claro, era mucha diferencia.
Total que yo ya daba por echo que no me iban a mejorar la oferta... Total que el viernes por la tarde recibí una llamada de Vanessa comentandome que no solo me igualaban el precio al de Teresa Palacios, sinó que además me regalaban los zapatos... >.-<: >.-<: >.-<: Imaginaros la cara que se me quedó... Vaya ... que si no hay cambios finalmente seré una novia Ursula!!
Imatge
Sybil

Entrades: 410
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 10:32 am

EntradaAutor: Vilaweb » ds. des. 11, 2010 12:12 pm

Que bien Sybil!!! Ya te dije que era majísimas!!! yo al final hablé con Erika y me dijoq ue no me preocupara y que se alegraba por mi!! y que le pasara fotos cuando me casara que me quería ver!!! :) imaginaros!! pro supuesto que se las pasaré!! ya le dije que me sabía muy mal, pero por el tema de la proximidad y le di las garcias por todo, y me dijo que gracias a mi, que por lo visto muchas chicas que han quedado contentas nos leen en el foro y estaban recibiendo a varias novias del foro y se alegraban mucho!! pero que le vamos a hacer si se portan bien es normal que las recomendemos,no?? jejeje yo esta claro que a todo el que se case le diré que pase por ahi aunque luego compare.... :)

Ala otra novia más con vestido!!!
Vilaweb

EntradaAutor: Tukinet » dg. des. 12, 2010 1:17 pm

Hola noies!!!

Doncs jo també!! Ja tinc vestit..em va costar ben poc trobar el que volia. Era una cosa molt concreta i en una horeta ja estava decidit...

Us el posso aquí a veure que en penseu (teniu en compte que soc molt hippiee...jejeje)

http://www.yolancris.es/vestido-otras-c ... .php?id=18

Com veieu amb aquest vestit alguna cosa semblan a aixo al cap???
Tukinet

Entrades: 19
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 3:30 pm

EntradaAutor: tresor » dg. des. 12, 2010 1:56 pm

Tukinet ha escrit:Hola noies!!!

Doncs jo també!! Ja tinc vestit..em va costar ben poc trobar el que volia. Era una cosa molt concreta i en una horeta ja estava decidit...

Us el posso aquí a veure que en penseu (teniu en compte que soc molt hippiee...jejeje)

http://www.yolancris.es/vestido-otras-c ... .php?id=18

Com veieu amb aquest vestit alguna cosa semblan a aixo al cap???

::love:: ::love:: ::love:: felicitats per l'elecció!!! ::love:: ::love:: ::love:: és un vestit espectacular! i si dius que ets "hippie" és molt encertat! :-)ok:
Imatge
tresor

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant