JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. des. 02, 2010 4:27 pm

jajajja!! ets única!! això és lo mateix que li diu el paco quan ma mare li diu que s'ha engreixat!! que la panxa costa molt de curtir!! jajaja!!

m'en alegro de que tot estigui be i la nena que es mogui molt!!! :-))

i el teu pont, com es presenta??
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: txellgodayol » dj. des. 02, 2010 4:40 pm

El pont com sempre a l'Escala que tenim els cumple de la meva sogra dilluns i del meu tiet dimecres, tambe vull anar a vic al mercat medieval que fa molts anys que no hi he anat!! a veure que sera al final. Jo vaig anar a Saragossa a l'agost, disfruteu molt guapos!!!!
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: MARICRIS » dj. des. 02, 2010 5:39 pm

és veritat! que vas agafar una oferta en eun spa o algo aixi no?
nosaltres anem a un hotelillo (cutrillo)que ja vorem que tal es pq hotels que admetin gossos n'hi ha poquets i totes les cases rurals a les que trucava estaven ocupades...he mirat a webs i apartir de dema planten a la plaça del pilar una pista de gel i un mercadillo de nadal! que guai! m'encanten aquestes coses!! jejej!!

escolta doncs diga'm llocs on anar de tapeo i coses per visitar!!!

ojala jo tinguera una "escala" per anar els findes...pq menorca ens queda una mica lluny... :-(
MARICRIS

EntradaAutor: Selecty » dv. des. 03, 2010 10:04 am

Bon día reinetes!!!!
Ya es viernes!!!! Rosita va mejor igual hoy la mandan a casa!!! A ver q tal! Ya os mantendré informadas.
Nosotros tomorrow a rima pero volvemos el lunes x la noche q el fruter no hace puenting y yo a lo mejor tampoco y me cojo el viernes q viene y aprovecho para ir al poblé 3 días jejeje

disfrutar en Zaragoza maricris y abrigaros muuuuucho! Txell tu siempre de fiesta en fiesta no paras!!!!
Cuore el martes celebration!!!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dv. des. 03, 2010 10:24 am

De fiesta en fiesta y tiro porque me toca!!!!

Esta tarde tengo que comprar cositas para el cumple en la illa!!!

Me alegro de lo de tu yayeta.

Maricris si us agrada el txuleton us dire un lloc on vam anar amb en sergi que estaba bonissim, i llavors vam anar de tapes prop del pilar a un que tot son toros i coses d'aquestes.
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 03, 2010 4:33 pm

Selecty ha escrit:Bon día reinetes!!!!
Ya es viernes!!!! Rosita va mejor igual hoy la mandan a casa!!! A ver q tal! Ya os mantendré informadas.
Nosotros tomorrow a rima pero volvemos el lunes x la noche q el fruter no hace puenting y yo a lo mejor tampoco y me cojo el viernes q viene y aprovecho para ir al poblé 3 días jejeje

disfrutar en Zaragoza maricris y abrigaros muuuuucho! Txell tu siempre de fiesta en fiesta no paras!!!!
Cuore el martes celebration!!!

esa rosita!!! amuuunt!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

mañana quiero pasar por el decatlhon (bueno, hace dias que queria pasar!) a por polares, pq paco tiene 2 para cazar y yo no tengo... como aqui en valencia no hace tanto frio como por barna con un jerseito se tiene bastante y no tengo ropa de abrigo abrigo...!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 03, 2010 4:34 pm

txellgodayol ha escrit:De fiesta en fiesta y tiro porque me toca!!!!

Esta tarde tengo que comprar cositas para el cumple en la illa!!!

Me alegro de lo de tu yayeta.

Maricris si us agrada el txuleton us dire un lloc on vam anar amb en sergi que estaba bonissim, i llavors vam anar de tapes prop del pilar a un que tot son toros i coses d'aquestes.

mmmm chuleton!!! si!! dis-me el lloc i si el trobem hi anirem!! arem una ruta gastronomica per el tubo, que es el barri del tapeo! ejejej!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 03, 2010 4:35 pm

bueno nenis QUE PASSEU MOLT BON PONT TOTES, DE CUMPLES, DE RELAX, DE AMORES,DE FAMILIA..... DE TOOOT!!!

milions de petunets i serpentines
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dv. des. 03, 2010 4:39 pm

http://www.restaurantepicopico.es/

Aquesta es la pagina del restaurant, quan el veus no te molt bona pinta el restaurant pero el txuleton esta genial, aixo si no es a prop del centre, diria que esta a prop de la uni
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 03, 2010 5:18 pm

gràcies!! :-()-) :-()-) :-()-) és igual anirem amb cotxe!!

m'han dit que menjar per alla apart de bo és prou barato, es veritat?? l'hotelillo la veritat ens ha costat tirat de preu amb la gossa i tot!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dv. des. 03, 2010 5:30 pm

Doncs les tapes vam anar a la plaça del pilar, si et queda la basilica a l'esquena, tira cap a l'esquerra fins l'ultim carrer que puja que hi ha un self service que fa cantonada doncs a l'altre banda del carrer hi ha un local ple de posters de corregudes de toros i coses aixi que estan molt bones les tapes. Heu de probar una cosa que son com madejas, quan et diuen lo que es et frena!!!! pero la veritat es que esta de mort!!! demaneu-ho.
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 03, 2010 5:57 pm

madejas?? nosé que son ... :-/
MARICRIS

EntradaAutor: Selecty » dj. des. 09, 2010 1:11 pm

Floretes q tal el puente??? Yo a pesar de no poder irme a Roma gracias a nuestros amigos los controladores aéreos, bien, no hemos parado! Mercado medieval de vic, feria sea abeto en espinelvas, una de cine para ver las cronicas de narnia y fiesta cumpleañera el martes noche! Ayer bastante de sofing jijiji
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: madonna » dj. des. 09, 2010 4:20 pm

Eiiiiiiiiiiii guapas!!! k tal??

Cuore k J U G A R R E T A lo del viajito :--( aixx.. , pero bueno has aprovechado el puente no?? :-)) :-)) :-))

y las demás k tal???? como ha ido guapis??? :-()-) :-()-)

Yo bien, de celebración en celebración y genial!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* : ban : : ban : :mu:: :mu::

Un besoteeeeeeee!!! :-()-) :-()-) :-()-)

y mañana viernessssssssssssssssssss :-///: :-///: >.-<: >.-<:
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 10, 2010 11:42 am

hello!!!

ja vec que el super point molt be no? el nostre también, hem desconectat prou i hem patejat un munt!!! encara que saragossa es molt petita pero no hem parat!!! i com que estava tot adornadet de nadal i hi havia mercat de nadal, pista de gel, un macro pessebre, hem estat distrets!! jejeej!!
I ens ha passat una cosa que us posarà els pèls de punta!!!
el dissabte abans de marxar a saragossa vem anar a sopar a casa d'uns amics i saben que estem buscant un fillet de fa temps i la meva amiga és molt creient amb les verges i em va dir que li escriguis una oracio demanant-li a la pilarica fills amb salut i, jo que no que no, que jo no hi creia pero que ho fés per ella.
Doncs ho vaig fer...podeu imaginar-vos la meva oració: una persona no creient que en la punyetera vida fent una oracio... bueno pues posats a demanar li vaig dir que volia els 3 fillets amb salut de per vida i que jo ho pogues veure i que a canvi li portaria pq els conegués, i lo que em va demanar la meva amiga referent a la feina per ella.
Doncs dit i fet ho vaig escriure en un full i ho vaig tirar en una bustia de fusta de davant la pilarica que posava <<oraciones y donativos>> .
Al sortir de la basilica ens van agafar unes gitanes per banda al paco i a mi, ens van separar i ens van "llegir" les mans... doncs a mi em va a començar a dir coses superficials en plan, eres muy buena persona, eres muy noble pero tienes muy mala leche y...jo ja marxava quan em diu, has estudiado algo relacionado con la medicina y, le has pedido a la virgen tres hijos y la virgen te los dará, una niña y dos niños y ademas le has pedido por una amiga muy querida para ti, para su trabajo i tambien se lo dará.
Com us quedeu??? com coony ho sabia la punyyetera gitana????????
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dv. des. 10, 2010 11:48 am

:.0.-0.: ostres neniiiiiiiiiiiiiiiiii kina passada no??? aixxxxxxxxxx kina cosa amb la gitana!! ja veurás k tót us sortirá genial i aquests fillets els tindreu i molts sans!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 10, 2010 11:59 am

després ens va donar un trosset d'una branca de romani i ens va dir 2 dias en agua i limon i a la basura! pues ja esta fet! jajaja!!

desde que hi penso se'm posen els pels de punta!!

bueno i tu que tal?? el cumple?? explica explica lady madonna!!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dv. des. 10, 2010 12:01 pm

Ei maricris jo vaig demanar per mi a la meva patrona i hi haure de dur la txell a donar-li les gracies. La Trini li va demanar per mi a la pilarica.

A veure si es compleix tot aviat i sino paciencia!!!

Nosaltres el pont genial en familia i comprant cosetes de nadal, ja em falten pocs regals. M'he passat el pont fent pastissos amb la novia del meu germa, hem acabat mortes. La txell es una santa ni es movia. Diumenge van venir l'ari en pau i la mariona a l'escala i es van quedar tot el dia. Es una nina la mariona. i no es va fer rara amb ningu de la familia.

El cumple de la meva sogra va anar genial, li va encantar tot, el telegrama de xoco es xulissim encara que els meus nebots ja se'l van mig menjar. Els calendaris i el video tambe van triunfar.

I dimecres vam celebrar el cumple del meu tiet. El pastis li va encantar quan pugui us poso fotos dels dos pastissos. Ara em toca fer tot per la meva mare.
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dv. des. 10, 2010 12:08 pm

Eiii per lo veig la pilarica porta sort!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Txell k bé els cumples i les celebracions!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Maricris el cumple genial!! el dissabte amb els meus pares i germá a casa, un sopar, el diumenge, amb uns amics a sopar a un restaurant i el dimarts amb uns altres amics un altre soparet a la mamma!! jejej.. i després a ballar!! : ban : : ban : : ban : i regalets!!un vestit, un finde amb un hotel, bufandes, sabates calentetes per estar a casa, un anell,un fular, una samarreta, un bolso i una pandora!! jejej.. m´encanta tót!! :-)) :-)) =0-0-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dv. des. 10, 2010 12:16 pm

Quina sort nena, i quants regalets!!!! jo vull regalets tambe!!!!! jajajaja
txellgodayol