BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. des. 09, 2010 4:28 pm

Dalmuti nosaltres hem agafat un fotograf de lleida es diu Jaume Capdevila, esta a la rotonda del rellotge (que no sé si es diu així) és a prop de la EOI on hi havia la caixsa Penedes (pero just al carrer de darrera).

L&R2011: et cases el mateix dia que jo, no ho recordava!!! La boda es de matí!? Nosaltres ens casem a l'església de Mollerussa a la 13.00, encara passaràs per davant de l'església per anar al resquitx quan jo surti de missa!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: dalmuti » dj. des. 09, 2010 6:31 pm

Gràcies a totes pels consells! M'ho estic mirant per internet a veure què tal...
Les que ho feu al Resquitx, us han parlat d'una reforma que diu que faran de la façana, que la fan tota de vidre? Se sap per a quan es farà? Ha de quedar xulo i a més la sala que dona al jardí tindrà la pared de fons de vidre que ja te i la de l'esquerra també, pot quedar una passada amb tanta llum, no? >.-<:
Jo no hi he estat mai en cap boda, però me n'han parlat molt bé, i ens van tractar súper bé quan vam anar a preguntar...això que fan d'ensenar-te cada plat en foto! Mmmm...a mi em van guanyar pel menjar, tot i que amigues meves em diguin que jo no el disfrutaré pq seré la novia. I ara! A mi que em guardin en una taula una coseta de cada, que amb la pinta que tenia i lo "golafra" que sóc! Jejejej
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: L&R2011 » dv. des. 10, 2010 2:58 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:Dalmuti nosaltres hem agafat un fotograf de lleida es diu Jaume Capdevila, esta a la rotonda del rellotge (que no sé si es diu així) és a prop de la EOI on hi havia la caixsa Penedes (pero just al carrer de darrera).

L&R2011: et cases el mateix dia que jo, no ho recordava!!! La boda es de matí!? Nosaltres ens casem a l'església de Mollerussa a la 13.00, encara passaràs per davant de l'església per anar al resquitx quan jo surti de missa!!

Ostres Gemma!!...pos ja podria ser ja, pk nosaltres ens casem a les 12:00!!!!jajajajajaja........ja seria bò!. Si dones la casualitat que t'hi trobo, paro i ens fem la felicitació mútua!!!
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: L&R2011 » dv. des. 10, 2010 3:01 pm

dalmuti ha escrit:Gràcies a totes pels consells! M'ho estic mirant per internet a veure què tal...
Les que ho feu al Resquitx, us han parlat d'una reforma que diu que faran de la façana, que la fan tota de vidre? Se sap per a quan es farà? Ha de quedar xulo i a més la sala que dona al jardí tindrà la pared de fons de vidre que ja te i la de l'esquerra també, pot quedar una passada amb tanta llum, no? >.-<:
Jo no hi he estat mai en cap boda, però me n'han parlat molt bé, i ens van tractar súper bé quan vam anar a preguntar...això que fan d'ensenar-te cada plat en foto! Mmmm...a mi em van guanyar pel menjar, tot i que amigues meves em diguin que jo no el disfrutaré pq seré la novia. I ara! A mi que em guardin en una taula una coseta de cada, que amb la pinta que tenia i lo "golafra" que sóc! Jejejej

Nosaltres hem escollit la sala de baix. Aquesta que dius que dona al jardi. I pel tema del restaurant pots estar tranquil.la, nosaltres si hem anat a 20 bodes, 10 o 15 han estat al Resquitx, per això el vam escollir directament sense mirar res més, pk sempre ens ha agradat molt, no només pel menjar, sinó el tracte que tenen tant amb els nuvis com amb les famílies, i els amics, als quals no els posen cap inconvient a l'hora d'organitzar bromes, donar regals etc....
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. des. 10, 2010 3:05 pm

cap de vosaltres es casa a La Boscana????nos vam anar a mirar al Resquitx xo quan vaig anar a aveure La Boscana(que es del resquitx tmb) em vaig enamorar!!!a mi em passa el mateix que a tu dalmuti que nomes de la manera que ens explicaven tot i veien els plats.... ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: L&R2011 » dv. des. 10, 2010 3:09 pm

SSSiiii!!!!,,,,la Boscana también la vam mirar, i és preciós ::love:: , también hi he anat en una boda, xo es que ja no quedaven dates!!, i nosaltres no ens voliem casar un divendres, i molt menys esperar-nos un any més!!. Es que ens vam decidir molt ràpid i ho volíem fer com més aviat millor, nosaltres no som de fer les coses amb massa antel.lació!!jejejeje :-)ok:
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: j&r01102011 » dv. des. 10, 2010 3:21 pm

L&R2011 ha escrit:SSSiiii!!!!,,,,la Boscana también la vam mirar, i és preciós ::love:: , también hi he anat en una boda, xo es que ja no quedaven dates!!, i nosaltres no ens voliem casar un divendres, i molt menys esperar-nos un any més!!. Es que ens vam decidir molt ràpid i ho volíem fer com més aviat millor, nosaltres no som de fer les coses amb massa antel.lació!!jejejeje :-)ok:

Nosaltres vam flipar!!!quan vam arribar ja ens van dir"xq no us caseu un divendres??molta gent es casa el divendrs???" i jo ni de conya!!!ens voliem casar a labril o aixi xo ja no hi havia res..i com que no em volia esperar un any mes doncs lúnica data que quedava era l'1 d'octubre!!!que fort!!!!amb un any i mig d'antelació!!!i dels del resquitx tothom en parla super be!!i es veuen super professionals!!!em van encantar!!!!
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: neus_1985 » ds. des. 11, 2010 12:29 pm

Hola!!
No se si us enrecordeu de mi! jejejeje fa molts i molts dies que no em conecto pk vaig de cul... (x no dir mesos)
He estat llegint una miqueta i dir a la noia nova que jo també faig el convit al RESQUITX i molt bé. Nosaltres ho farem a la sala de dalt pero el pica-pica al jardí. I si vols un fotograf que a mi tan sols veure'l em va agrafar molt es a mollerussa
FOTOGRAFIA VALLS nosaltres ho farem allí.
Bé espero poderme conectar mes sovint i poder-vos contar mes cosetes...
Ah! i ja tinc vestit nomes em falta la roba interior, pk la lliga me la fet ma mare... jejeje

Imatge
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. des. 12, 2010 9:39 pm

j&r01102011 ha escrit:cap de vosaltres es casa a La Boscana????nos vam anar a mirar al Resquitx xo quan vaig anar a aveure La Boscana(que es del resquitx tmb) em vaig enamorar!!!a mi em passa el mateix que a tu dalmuti que nomes de la manera que ens explicaven tot i veien els plats.... ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Nosaltres també ho vam preguntar i ens van dir de fer-ho un divendres, ni hablar! Casi tres mesos després de trucar em van trucar dient-me si ens ho haviem repensat. Vaig flipar, li vaig dir que ja teníem lloc reservat!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dg. des. 12, 2010 9:48 pm

nosaltres també ho fem al resquitx i en un principi ho voliem fer al boscana i també ens vam dir o un divendres o un diumenge i tot aixó al algost...

Imatge
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: j&r01102011 » dg. des. 12, 2010 10:06 pm

nosaltres tmb vam anar a mirar al VALLS..xo es passen un munt ab els preus i no cal tan!!al final despres de buscar i remenar jajajjaja ens vam decidir per un de Tarragona..el mateix que el Valls a meitat de preu!!!
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. des. 13, 2010 3:10 pm

Nosaltres també vam anar a preguntar al Valls, ja que a Mollerussa es un dels fotografs amb "nom", total que ens van començar a dir que si originals, que si s'adaptaven a tot el teu, que cada casament es únic... i en resum i vist per nosaltres, es que tots els àlbums són gairebé iguals, les mateixes fotos "originals" i "personalitzades" i el video que et fan, almenys pel que fa al trailer no hi ha diferències, No hosé potser parlo des de la decepció, perquè anavem amb un idea, preformada, i quan vam veure que era més del mateix, ja sé que cada fotograf té el seu estil i fa fotografies semblants o àlbums semblants, però la meva cosina es va casar fa uns 5 anys, i la diferència a una boda del 2009-2010, son 5 fotos, que s'assemblen molt. (ja os dic que parlo des de la decepció).
A part de no parlar del preu, que si que es massa car, pel que et donen.
I s'ha de tenir una mica de cura, que la meva amiga que es va casar l'any passat ha tingut problemes i no els hi volen arreglar... quan des d'un principi (quan feien tracte) els van plantejar els possibles problemes i els van dir que no n'hi hauria i ara si que n'hi ha o bé, no n'hi ha perque no li arreglen.

Tot i això, la qualitata fotogràfica es molt bona
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: carlina » dl. des. 13, 2010 4:21 pm

Gemma opino el mateix que tu, el que fan ells o fan molts fotògrafs i són molt cars, m'hi anaba 2000€ de diferència amb tots els que vaig mirar. I si la qualitat fotogràfica és bona.
A la fira vaig parlar amb el genaro&alex, li vaig preguntar quant costaba un reportatge per embarassada(tranquil·les noies encara no ho estic però jo faig les coses amb previssió jajjaja) i em va dir que si em volia fer jo l'àlbum me'l podia fer, tant si me'l vull fer com si me'l fa ell em donaria les fotos en alta qualitat i retocades, em va dir una hora de sessió unes 300fotos, em va fer una superxplicació mentre's m'anaba ensenyant els àlbums que si veus aquesta noia quant vam fer la sessió encara tenia la cadera enxamplada i li vaig retocar, que si busco fer fotos càlides i elegants, que no siguin provocatives etc....
http://www.genaroialex.com/

En canvi vaig anar a preguntar al valls era més car i quant li vaig preguntar quant rato i quantes fotos la resposta va ser:una estoneta i unes quantes fotos. li torno a dir:si però més o menys quant rato i quantes fotos. la resposta va ser la mateixa que abans. L'àlbum me'l fèien ells i de les fotos en alta qualitat no ho vaig preguntar. I no em va explicar rés sobre com fèien les sessions. Els àlbums d'embarassades si fa o no fa eren com els de l'Alex.

Ja sé que amb exactitut no es pot dir quant rato ni quantes fotos però o pots dir aproximat no sé noies em va fer desconfiar que no em sàpigues dir ni tant sols aproximat.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 13, 2010 4:27 pm

Ostres pues m'esteu deixant parada... nosaltres vam anar a mirar a dos o tres i quasi ens sortien les fotos el mateix preu que ens surten les fotos i els videos que fan a fotografia valls...
No ho se... jo tothom que conec que ho han fet ells estan super contents, inclús tinc una amiga meva que es casa al juny i també els ho fan ells...

Imatge
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. des. 13, 2010 7:11 pm

neus_1985 ha escrit:Ostres pues m'esteu deixant parada... nosaltres vam anar a mirar a dos o tres i quasi ens sortien les fotos el mateix preu que ens surten les fotos i els videos que fan a fotografia valls...
No ho se... jo tothom que conec que ho han fet ells estan super contents, inclús tinc una amiga meva que es casa al juny i també els ho fan ells...

Imatge

Neus tot son experiències personals, ja et dic la meva amiga ha pagat més per no sé qué de la tapa del àlbum i als 2 mesos de tenir l'àlbum la tapa se li està trencant i no li volen canviar, ella no es volia fer fotos amb ulleres de sol i la van "obligar", tot i que després no li han ficat a l'àñbum, però li han ficat una foto que no li agrada i no li canvien, i en una altra pàgina hiha una foto gran i tres de petites i ella vol canviar la gran per una de petita i tampoc li fan. Ara ella diu que està contenta del àlbum per la qualitat.

Nosaltres excepte un fotograf que era uns 500€ menys, la resta és pels preus que diu la carlina.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 13, 2010 7:18 pm

Bé tan sols espero que tot surti bé... perquè després de que et pases tan temps trencant-te el cap perquè tot surti perfecte...
I a vosaltres que es el que os queda encara per fer?

Imatge
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: carlina » dl. des. 13, 2010 7:26 pm

No sé si m'he explicat bé vull dir que de tots els fotògrafs que vaig mirar el valls era 2000€ més car que tots, ei parlo de l'opció més complerta dels valls que tenien en aquell moment eh, ja que al 2009 tenien 4opcions, ara no sé com ho tenen.

Ostres que fort Gemma em deixés parada! és molt injust el que li fan a la teva amiga, es el seu àlbum i han de fer els canvis que vulguin els nuvis. No s'hi poden negar! I la tapa li han de canviar! Que reclami que després de la pasta que es deixen estàn amb el dret de queixar-se...qui paga mana i més per una cosa que es per tota la vida!

A nosaltres el Sitó ens va deixar triar les fotos que hi volíem posar i quan ens va ensenyar les pàgines de l'àlbum abans d'imprimir-lo vam fer canvis de fotos... llibertat absoluta amb el Sitó. I amb el Pere el que ens va fer el video lo mateix noies.

Neus però tu o fas amb el valls?Tranquil·la dona que tot sortirà bé, a més la Gemma t'ha previngut del que li va passar a la seva amiga, doncs el que has de fer es parlar-ho amb Valls i dir-li vull tenir llibertat absoluta de fer el que vulgui amb el meu àlbum.
carlina

EntradaAutor: inhus » dl. des. 13, 2010 8:18 pm

Benvinguda al forum Dalmuti!!! i enhorabona per la teua boda!!

Fa dies que no em passo per aquí i ¡¡tenemos chica nueva en el forum!! i a més cotilleo fotografil!!

Nosaltres hem agafat el mateix que la carlina el sito per les fotos i el pere per al video!! Són divertits i et fan que sigui més distés i no t'hagis de preocupar per possar i tal!! de preus no hem mirat gaire així que no tinc ni idea però com que ja els coneixem i el pere em va fer el video de la comunió quan encara era amateur pues au!! :D ::love::
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 13, 2010 8:31 pm

carlina ha escrit:No sé si m'he explicat bé vull dir que de tots els fotògrafs que vaig mirar el valls era 2000€ més car que tots, ei parlo de l'opció més complerta dels valls que tenien en aquell moment eh, ja que al 2009 tenien 4opcions, ara no sé com ho tenen.

Ostres que fort Gemma em deixés parada! és molt injust el que li fan a la teva amiga, es el seu àlbum i han de fer els canvis que vulguin els nuvis. No s'hi poden negar! I la tapa li han de canviar! Que reclami que després de la pasta que es deixen estàn amb el dret de queixar-se...qui paga mana i més per una cosa que es per tota la vida!

A nosaltres el Sitó ens va deixar triar les fotos que hi volíem posar i quan ens va ensenyar les pàgines de l'àlbum abans d'imprimir-lo vam fer canvis de fotos... llibertat absoluta amb el Sitó. I amb el Pere el que ens va fer el video lo mateix noies.

Neus però tu o fas amb el valls?Tranquil·la dona que tot sortirà bé, a més la Gemma t'ha previngut del que li va passar a la seva amiga, doncs el que has de fer es parlar-ho amb Valls i dir-li vull tenir llibertat absoluta de fer el que vulgui amb el meu àlbum.

Si aixó va bé saber-ho perquè ara quan hi torni anar per fer les invitacions, tornaré a parlar amb ells, a veure aixó del album i si hi ha algun problema si sen faran carrec...
Vosaltres ja heu donat les invitacions? Es que teniam pensat donar-les cap al febrer, os sembla molt aviat o tard?
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: carlina » dl. des. 13, 2010 8:55 pm

Neus al teu marcador i posa que et falten 5mesos i això de donar-les va a gustos depent de cada parella, però jo crec que al febrer està perfecte.
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant