LISTA DE INVITADOS

un gran any!

Re: LISTA DE INVITADOS

EntradaAutor: miriamS » dv. des. 10, 2010 4:25 pm

Nosaltres acabem de començar amb els preparatius del casament, encara no tenim ni data concreta perque estem acabant de mirar restaurants. Però l'altre dia, que vam fer una primera llista, ens van sortir 165 invitats! Gairebé em moro de l'ensurt! Però és la família del meu xicot són moltíssims i molt ben avinguts. Si només a Nadal ja ens en reunim uns 50 de la seva part!

Però bé, suposo que com bé dieu, al final sempre hi ha gent que no pot venir i el número baixa una mica...
miriamS
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: Alexita012 » dv. des. 10, 2010 4:31 pm

Jo estic com tu Miriams, però ja amb restaurant reservat.. tenim una llista de 175 i com tú dius, són tot família directa (menys uns 20 que són amics). Imaginem que si que hi haurà gent (sobretot els de fora) que no vindran i per una part.. quasi que me n'alegro (sí ja sé que sona lleig) però de vegades tens més proximitat amb amics que no amb cosins que viuen lluny.. :star::
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: arwals » ds. des. 11, 2010 9:45 pm

Nosotros hemos empezado con 120 adultos y 12 niños...y creo que no caerán muchos de la lista! a ver cuando repartamos las invitaciones y la gente confirme en cuántos quedan...
Imatge

Imatge
arwals
:: núvia rookie

Entrades: 178
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: Laury_82 » dl. des. 13, 2010 12:19 am

Hola xikas.

Yo ya estoy liada con el tema de los invitados y repartiendo las invitaciones, ( en verano ya empece a dar a la gente del pueblo de mi novio)

En principio me salen unos 160, y mios solo son 20... ya que no invito a nadie por parte de padre y por parte de mi madre solo los mas cercanos mis tios y primos y nadie más.

Eso si por parte de mi novio, vienen primos hasta kintos... no lloro porque ya no vale la pena xDD son invitados por parte de mis suegros... y si... nosotros nos pagamos la boda!!!
Y aun que conseguimos q desistiera en invitar vecin@s del pueblo... q lo nuestro nos costó, q casi por eso no me caso XDDDD

Enga nanit
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: arodrigu » dl. des. 13, 2010 12:44 am

Jolines Laury, pues por lo menos podrían pagarse sus invitados, no?

Nosotros nos pagamos la boda también, y nos ha costado mucho hacer entender a los padres que no queremos compromisos ni gente que casi ni conocemos! Al final les dejamos llevar a algún amigo (a los amigos de los padres de toda la vida ya les invitamos nosotros porque son amgos de la familia), pero tiene tope y se están volviendo locos...
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: miriamS » dl. des. 13, 2010 7:51 pm

Nosaltres ahir ja vam pujar de 165 a 175. Després de discutir durant molts dies amb la meva mare i la del meu xicot per no voler convidar compromisos, ja he començat a cedir... pfff! això cada cop es dispara més! Espero que amb aquests 10 que hem afegit ja es quedin contentes i no ens enredin més.
miriamS

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: marsal75 » dl. des. 13, 2010 7:58 pm

a nosaltres se'ns ha afegit aquest cap de setmana 5 persones més.... només falta que ens confirmin si venen o no. A aquest pas que no sabriem si passariem de 80 persones arribarem a les 100 segures
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 13, 2010 8:39 pm

Hola noies!! llegint el que heu anat posant me donat compte de que jo si que tinc un problema molt gran...
de la meva part de la familia serem mes o menys unes 100 persones de la part de la meva parella unes 100 més i encara falten de quadrar els amics.
Ara falta començar a fer números... espero tenir sort i que molta gent (que n'hi ha de grans) no puguin venir... pk aixó serà un caos!
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants