JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: Selecty » dj. des. 16, 2010 1:41 pm

Buenos y gelidos dias de jueves mis duendecitas de navidad!!!

Cuantos dias sin entrar!!!!! he estado pocha, desde el viernes hasta el martes pero ya vulevo a estar casi al 100% aun queda un poco de resfriadillo pero nada de nada ya! jijijijijij

Yo la Navidad la verdad es q la vivo casi sola jajajajja en mi casa me encargo de toooooodo, decoración, comidas, compras jejejejej si un año hago huelga no harian nada de nada! pero a mi me gusta y lo hago con muuuuuuuucha ilusion! aunque como bien comentais cuando falta gente es lo peor....no quiero ni pensar en el futuro....pero de momento vamos estando casi todos y sobre todo con Mariona en casa es otro mundo!!! hemos vuelto a tener la ilusion de esconder los regalos, de que algun amigo se disfrace de papa noel y venga a casa, y sus ojitos y sus caras no tienen precio!!!

Mañana y el sabado por la mañana voy a ir a comprar los regalitos y a decorar mi casa pq este año llevo unos dias de retraso! Y creo q comprare algo nuevo y hare una pink navidad jijijijij

Este año quizas no ha sido el mejor de nuestras vidas, pero para mucha gente ha sido muuuuucho peor, asi q acordemonos siempre de eso y de que estamos aki para celebrarlo!!!!!! xxsta::
Y pensemos que el 2011 nos traera muuuuuuuchas cosas buenas!!!! de momento una miniTxell y lo que quiera venir despues jijijii

De momento yo me conformo con lo que tengo y no me puedo quejar, mañana 12 añitos desde q empezo el caminito hacia la felicidad con una de las mejores personitas de este mundo! y el finde nos vamos a celebrarlo!!!!

Un muaaaaaaaaaaaaaaa gigante para todas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxkiss::
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dj. des. 16, 2010 1:59 pm

Un mua inmenso princesa y el 11 que es mi numero favorito nos traera cosas bonitas a todas!!!!!

Un beso principesa
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: madonna » dj. des. 16, 2010 4:00 pm

Cuoreeeeeeee aixxxxxxxx es k ver a Mariona no tiene precio!! es verdad k cuando hay niños es algo especial y llevas razón, hay k dar gracias pk en el fondo estamos genial!!

Ese 2011!!!!!!!!! neu:-D neu:-D neu:-D

uoooooooo mañana los 12!!!!! neukiss-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dj. des. 16, 2010 5:31 pm

aixo aixo a pensar que el 2011 sera el millor!!!!! hem de ser positives enfront a tot!!! xxo.0.o

txell que dius que el 11 es el teu numero preferit?? ja has comprat loteria acabada amb 11 ?? aveure si et fara rica!!! jejej!! vaig a mirar si jo en tinc.... jejje!! neujor:-)

selecty: una pink christmas!!! genial per tu i ideal per pujar la moral!!! el poder del rosa!!! que maca la mariona!!! veure als petits de la familia amb il.lusio no te preu!! jo ja tinc ganes de veure al meu nebot amb la disfressa d'spiderman que li portara santa claus! neu:-D
12 anys duus amb el fruterman?? oleeee enhorabona!!! celebration!!!

madonnita: si fa falta crearem "el comite de la navidad" i et plantarem un arbre en meitat del menjador i llumetes per tot arreu, pq t'animis!! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: madonna » dv. des. 17, 2010 10:21 am

Bon dia guapis!!

aixx k mala noxe he pasado, vomitando y demás... la cena no me sentó nada bien... xx:-( , jodío estómago... en fin....pero hoy es viernes!!!!!

k tal estáis???

ahhhhh Cuoreeeeeeeeeeeeeee Felicidadesssssssssssssss por esos 12 añazos!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Selecty » dv. des. 17, 2010 10:28 am

Aix mi cuorita!!!!! Muchas gracias!!!!!!!! Como han podido pasar tan rapido??? Q vengan muchos mas!!!! Y este finde repetimos hotelito en lleida para celebrarlo!
Y tu cuidate ese estomago mi Ferrero!!!!!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 17, 2010 10:37 am

selecty: :··;..: : ban : *.*.*.* FELIÇ 12È ANIVERSARI!!!!! ::love:: :-///: .:::love...·

que be! de celebration de hotelillo!!! i tal com t'ho curras tu segur que li has preparat alguna sorpreseta al fruter!! xxo.0.o

madonnita: aquest estomac.....!! cuidate'l que d'aqui una setmaneta d'has d'afartar de turrons i neules!!! has d'estar boneta! neu:-D

mami txell: disfruta molt a sta llucia!! compra molts caganers que porten bona sort!!!!! neujor:-)

trini: on estas?? ja tens tot compradet? wikiwiki::-) i els bichitos??
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dl. des. 20, 2010 10:33 am

Al final no vam tenir temps d'anar a Santa Llucia!!! Aquest finde a mes hem pujat a casa dels meus pares que era el cumple de la meva mare, li vam un pastis que li va encantar!!!

Arantxita com ha anat per l'hotel?? explica explica!!

Maricris ja tens tots els regals??

Madonna cuida't aquesta panxolina que aixo no pot ser
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dl. des. 20, 2010 10:39 am

Hola guapis!! bon dia!!

aixxx kin fred!!! neu:-)

kines ganes d´acabar la setmaneta i vacances!!!!!!!!!! xx:-D

Gràcies Txell! xxkiss:: olé aquest pastís i el cumple de la mami!!

Com estéu les demes???

neukiss-) neukiss-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dl. des. 20, 2010 10:47 am

Jo no tinc vacances la veritat, em queda per fer algun dia mes pero pocs.

En res ja estem a NAdal queda un suspir
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dl. des. 20, 2010 11:02 am

buenas!!!

última setmaneta abans de nadal!! yupiii!!!

txell... oh oh no veu anar a sta llucia, bueno encara teniu aquesta setmana... pero al final veu poder comprar els regals que falten? a mi nomes em falta l'abuela del paco , que a ultima hora ens ha dit que vindra a nochebuena al nostre pis i li comprarem un detallet com als altres... un colonia mateix! jejeje!

madonna, com duus lo de la panxeta?

selecty: explica'ns explica'ns el finde romantic d'aniversari!!! i, ja has adornat el teu arbre de nadal amb coses roses?? jejej!

trini, sita: petunets wapes!!!

jo avui estic un mica preocupada pq ahir al mati ma mare va anar d'urgencies a l'ambulatori, pq tenia un derrame dins d'un ull i li van dir que era conjuntivitis pero ella no es va quedar tranquil.la i se'n va anar a st.pau i li van descartar que no fos un herpes i no li van dir lo que era pero li van donar unes gotes i avui, quan s'ha despertat es veu que ho tenia el triple de derrame i esta una mica espantada pq es hipertensa... i ami también m'ha deixat amb el nus a l'estomac... espero que no sigui res... ara esta esperant a que mon pare la substitueixi a la botiga i marxar de nou al metge...
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dl. des. 20, 2010 11:25 am

Reina ja veuras que lo de la teva mare quedara amb un espant!!!

Vaig comprar el regal dels meus germans i del meu cosi. encara em falten alguns pero bueno i aquesta setmana no crec que baixi a la fira pero avui quan plegui he d'anar a la plaça del pi, i em fa una mandra!!!!
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dl. des. 20, 2010 11:39 am

doncs sta llucia esta al costat!!! neu:-D

escolta i de la nena ja vas tenint cosetes? que si el carro, la cuna i tot aixo?? com ho porteu??
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dl. des. 20, 2010 11:49 am

Ja tinc moltes cosetes triades a la llista, i cada cop que vaig a vic a la botiga de la tieta trio mes coses.
Ara a esperar a veure que li porten els reis i el tio a la pitufa jajajaja
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dl. des. 20, 2010 11:53 am

Eiii maricris ja veurás k lo de la mami no será res, ánims, i ja ens dirás.. xxkiss::

La panxa millor peró estic a punt de la regla... xx0.0x>

Uixxxxxxx les cosetes de la mini txell kina ilu!!! wikiwiki::-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Selecty » dl. des. 20, 2010 12:24 pm

Buenos días de lunes!!!
Aix el finde genial no lo siguiente! Relax, buena comidita y lo mejor... Buena compañía!!! Deberíamos hacerlo mas amenudo, jijijiji
yo aun voy algo retrasada con las compras pero al menos ya se q tengo q comprar a cada uno q ya es mucho!
Esta tarde haré unas pocas y mañana el resto!

Maricris espero q no sea nada grave lo de tu mami!!! Ya nos contaras!!!
Cuore arriba!!!!
Mami txell un besote!!!!
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dl. des. 20, 2010 12:27 pm

uN BESO PRINCESA!!
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dt. des. 21, 2010 4:09 pm

buenas!

quin dia més gris... i trist... no estic gens alegre.... (bajoonnnn...)
ma mare està millor, no tant espantada, el metge li va dir que va ser una pujada de tensio i li va reventar una veneta.... ella es hipertensa i coneixent-la aquests dies de mala feina encara més... dissabte com estaré amb ella, la mimaré tot el que pugui...

i vosaltres quins plans teniu? quina porrqueria aquest any que pilla en dissabte i diumenge.. ni un dia de festa!! :-( nosaltres divendres a la nit sopar de nadal amb la familia del paco, dissabte amb tren a bcn amb la familia de ma mare i diumenge a reus amb la de mon pare... i dilluns a currar al psiquiatric a les 8 del mati..... roooompedorrrr.....al menos riuré un rato amb els meus pacients més "especials" jejeje...
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dt. des. 21, 2010 4:41 pm

Hola guapíssima!!!
M'alegro que la teva mare estigui mes tranquil.la.
Nosaltres la Nochebuena com cada any la fem a Vic amb la ffamilia de la meva mare, el Nadal aquest any el farem a Sitges amb els meus sogres, i el dia de SAnt Esteve amb tota la familia d'en Sergi.

Demà us enviaré la meva postal de Nadal que suposo que arribara per cap d'any però mes val tard que mai.
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dt. des. 21, 2010 4:46 pm

Bona tarda macas!!

aixx si kin dia més lleig... xx:-( ....

Maricris k bé k la teva mami estigui més trankila , li anirán genials els mimitos teus! xx:-D

Txell maca arribi quan arribi fará il.lusió!! jo les k he rebut ja les tinc a l´arbre!! neu:-D

Nosaltres la nit de nadal a casa dels meus sogres, el nadal a casa meva i sant esteve amb els meus sogres también.. després a cap d´any amb els meus.. ho tenim compensat... xxcool

Aixx jo tinc ganes del dijous a la tarda!! k agafo holidays!! fins el 3 de gener!!!!

Petonets!! xxkiss::
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant