Tarragoninas 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Tarragoninas 2012

EntradaAutor: miressss » dl. des. 20, 2010 12:49 pm

Hola Se i Mi!!!!!

Bienvenida al foro guapa!!! nosotros nos casamos en l'Encanteri!!!!! también fuimos a ver el Castell de Rourell pero claro a nosotros nos gusta más el jardincito con esa carpa tan bonita!!!!! la verdad es que nos encantó. La fecha aún no es segura del todo pero lo más seguro será el 16/06/2012. Así que burno cualquier cosa con los restaurantes ya sabes que nosotros hemos ido a mirar bastantes!!!

Suerte y besos!!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 1:24 pm

Se i Mi ha escrit:Hola noies!!! sóc nova en aquest fòrum i sóc d'un poble del tarragonés. La idea del meu xicot i meva es casar-nos al maig o al setembre, xo tira mes maig. Tema de restaurants encara no he anat a mirar res, xo si q vaig anar a tot nuvis. A mi m'agrada molt el castell de rourell xo em trobo opinions positives i negatives, aixi q res, ja ens anirem veient x aki. -:.-:.__0.0_

Nena, el meu consell es que vagis a veure'l i sigueu vosaltres qui decidiu. Jo porto 2 mesos demanant pressupostos i comentant amb la gent i tots tenen un "PERÒ...", no n'hi ha cap que tothom m'hagi dit que és ideal... Així que escolliu un restaurant que us agradi a vosaltres, els que us estimen i van a la boda amb il·lusió ho trobaran tot bé i els que critiquen criticarien fins la boda de la Infanta... jejeje

Ja aniràs explicant! xx;-.)
Imatge
Trixie85
:: núvia experta

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: bermir » dl. des. 20, 2010 1:53 pm

hola noies,
aquest cap de setmana ja gairebé hem acabat la ronda de restaurants, masos i demés indrets on fan banquets de bodes propers a Reus. Només ens queda el Maset i diria que poca cosa més...
Ara ens tocarà fer rànking segons si ens agrada el lloc, menús, preus i proximitat i a veure com queda la cosa! Ja us informaré quan tinguem resultats!
Bones festes!!!!

BBBnadal:-)
bermir
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 52
Membre des de: dv. des. 10, 2010 5:52 pm

EntradaAutor: miressss » dl. des. 20, 2010 2:02 pm

Pues si Trixie tienes toda la razón!!!! la verdad es que en todos los restaurantes hay un pero... ninguno es perfecto pero al final nos tenemos que quedar con el que nos guste y si alguien se queja que se queje y punto!!! y si sibretodo irlo a ver que a veces canvia todo en el momento que lo ves. A nosotros nos izo decidirmos a parte de que nos gustaba también por el precio piensa que nos regalan 2 h de barra libre y el resopó así que es un buen pico el que nos quitamos, sobretodo el de la barra libre que es un pastón!!!
Bremir que bien ya habéis acabado el tour!!!!jejeje!!! y de momento cual os gusta más??? bueno ya irás contando!!!
Besos a todas!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:07 pm

miressss ha escrit:Pues si Trixie tienes toda la razón!!!! la verdad es que en todos los restaurantes hay un pero... ninguno es perfecto pero al final nos tenemos que quedar con el que nos guste y si alguien se queja que se queje y punto!!! y si sibretodo irlo a ver que a veces canvia todo en el momento que lo ves. A nosotros nos izo decidirmos a parte de que nos gustaba también por el precio piensa que nos regalan 2 h de barra libre y el resopó así que es un buen pico el que nos quitamos, sobretodo el de la barra libre que es un pastón!!!
Bremir que bien ya habéis acabado el tour!!!!jejeje!!! y de momento cual os gusta más??? bueno ya irás contando!!!
Besos a todas!!!!!!

Petitaaaa!!! Yo ya he concertado las visitas para enero!! En febrero tendremos que tenerlo ya decidido.. Qué nervios!!!
Ya iré contando a ver qué tallll

Bremir niña, paciencia, yo creo que me voy a saturar, pero es lo que dices, hay que hacer luego la lista con los pros y contras y sobretodo un presupuesto de lo que te sale casarte en uno u en otro!!!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:08 pm

miresssssssss no te he preguntado, al final la iglesia qué???
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: miressss » dl. des. 20, 2010 2:11 pm

Ei guapi!!!!!

Pues mira ahora me puedo conectar más ya que estoy de vacaciones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeje!!!! tu tranqui y no te satures... que es muy bonito esto del tour!!!!! oye y que restaurantes tienes concertados?? venga adelantame algo.... jo que estoy impaciente!!! venga va que seguro que tienes algun preferido jeje!!!!
Y en cuanto lo tengas decidido lo quiero saber ehhh!!! jeje!!! aysss chica yo estoy super contenta de ya tener decidido el restaurante y la verdad es que nos encanta y como tu dices siempre hay un pero así que bueno a quien no le guste que no mire jeje!!!!

Besos guapa!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:25 pm

miressss ha escrit:Ei guapi!!!!!

Pues mira ahora me puedo conectar más ya que estoy de vacaciones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeje!!!! tu tranqui y no te satures... que es muy bonito esto del tour!!!!! oye y que restaurantes tienes concertados?? venga adelantame algo.... jo que estoy impaciente!!! venga va que seguro que tienes algun preferido jeje!!!!
Y en cuanto lo tengas decidido lo quiero saber ehhh!!! jeje!!! aysss chica yo estoy super contenta de ya tener decidido el restaurante y la verdad es que nos encanta y como tu dices siempre hay un pero así que bueno a quien no le guste que no mire jeje!!!!

Besos guapa!!!!!

Aiiinsssss ya te los diré en privado, que como aún me queda un mes para verlos me da miedo dar ideas y que la gente me quite la fecha!!! Jejeje
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: miressss » dl. des. 20, 2010 2:49 pm

Ok guapa tranquila me envias un privi y me lo cuentas jeje!!!! Besos!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:51 pm

miressss ha escrit:Ok guapa tranquila me envias un privi y me lo cuentas jeje!!!! Besos!!!

Por cierto churripei, lo del contador ese de la cuenta atrás que tienes en la firma.... cómo me lo hago??? Muakis
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:53 pm

Ahhhh ya te he enviado el privi y este es mi mensaje número 100!!!!!!!!!!! Podré al fin leer crónicas!!!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: miressss » dl. des. 20, 2010 3:19 pm

Ei tia!!! no me ha llegado el privado... que bien ya podrás leer crónicas!!!! ahora será un vicio!!!!!!
Lo de la cuenta atrás te tienes que abrir una cuenta en nuvis.org arriba a la derecha de la página y entonces abajo del todo cuando te hayas hecho la cuenta tienes que elegir un ticker y pegarlo en tu firma. Intentalo y si no te sale me lo dices.
Besos!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 9:08 pm

miressss ha escrit:Ei tia!!! no me ha llegado el privado... que bien ya podrás leer crónicas!!!! ahora será un vicio!!!!!!
Lo de la cuenta atrás te tienes que abrir una cuenta en nuvis.org arriba a la derecha de la página y entonces abajo del todo cuando te hayas hecho la cuenta tienes que elegir un ticker y pegarlo en tu firma. Intentalo y si no te sale me lo dices.
Besos!!!!

Uooooooo!!! Ya lo tengo!!! Ya tenía la cuenta en nuvis.org pero no sabía cómo poner la cuenta atrás... Thanks a lot!!!! Te lo envío otra vez a ver si hay suerte...
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: miressss » dt. des. 21, 2010 1:19 pm

Ei tia!!!! ya tienes tu cuenta atrás!!!!!!!!!!!!!! que poquito te queda madre mia!!!!! muchos besos!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Trixie85 » dt. des. 21, 2010 2:49 pm

guapiiii!!! Has visto??? Y aún menos porque a lo mejor lo adelantamos una semana.... Aiinsss!!!! Qué miedito me daaaa!!!! No iremos a l'Encanteri porque preferimos hacerlo por la zona Salou-Cambrils o como mucho Reus! Pero bueno, así tenemos experiencias diferentes que explicarnos :)) Ayer empecé con la crónica de Lavanda, qué mona!! jejeje Vengaaaaa que nos queda nada y menos!!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: miressss » dc. des. 22, 2010 8:53 pm

Pues si tia que guay!!!! bueno haber si decidis cual y nos lo cuentas prontito!!!!!! que lo estoy deseando!!!!
Besillos!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Se i Mi » dj. des. 23, 2010 12:30 am

O sigui trixie q al final no vas al encanteri, espero q el lloc nou sigui mol xulu!! moltes gracies x la benvinguda totes. Us volia fer una pregunteta, ja eu començat a mirar detalls, vestits ... o només us eu centrar amb el restaurant? a mi el tema del restaurant es el q em fa mes por i a mes el meu xicot esta estudiant i es super complicat intentar anar a mirar. El q jo he fet es mirar per internet tot allò q m'interessa, o sigui q ja he fet descarte d'hotel i restaurants, ja q ens agrada el tema de masies, castell.. llocs diferents, ja q en e tema d'hotels, el q no magrada es q es passelli gent amb biquini mentres tu testas casant. bueno ja manireu dient. un peto -:.-:.__0.0_
Imatge
Se i Mi

Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 20, 2010 1:02 am

EntradaAutor: Trixie85 » dj. des. 23, 2010 8:51 pm

Se i Mi ha escrit:O sigui trixie q al final no vas al encanteri, espero q el lloc nou sigui mol xulu!! moltes gracies x la benvinguda totes. Us volia fer una pregunteta, ja eu començat a mirar detalls, vestits ... o només us eu centrar amb el restaurant? a mi el tema del restaurant es el q em fa mes por i a mes el meu xicot esta estudiant i es super complicat intentar anar a mirar. El q jo he fet es mirar per internet tot allò q m'interessa, o sigui q ja he fet descarte d'hotel i restaurants, ja q ens agrada el tema de masies, castell.. llocs diferents, ja q en e tema d'hotels, el q no magrada es q es passelli gent amb biquini mentres tu testas casant. bueno ja manireu dient. un peto -:.-:.__0.0_

Guapi jo he fet el mateix que tu. Tinc els pressupostos dels que ens interessen i la setmana que vé en veiem el primer i a partir del gener la resta, perquè tampoc tenim molt de temps junts com per anar de visites... Jo vaig mirant una miqueta de tot, però per exemple, tema vestit no m'amoïna, quan acabi l'estiu aniré i m'emprovaré varis estils perquè fins que no te'ls veus, és tonteria. Tema detallets i tal anem mirant, sobretot pel foro, idees per sorprendre als convidats, etc etc. Però encara tenim més d'un any, el que passa és que el que fem ara ens ho evitem de fer dp! No sé, no t'angoixis, poc a poc i al vostre ritme, aneu mirant alguns per fer-vos una idea a veure si teniu sort i trobeu el vostre!!! Bon Nadall!!!!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: paolaialbert » dv. des. 31, 2010 8:10 pm

Jo tinc unes ganes d'anar mirar vestits, tinc una carpeta a l'ordiandor amb mil i un dels estils que m'agraden!!!!! I sabates estic entre unes lodi o unes menbur!!! També mire molt per internet tiares o complements pels cabells,bolsos de novia, perquè clar les meues cosetes no li les endosaré a ma mare!!! També vull regalar pai-pai a les dones i em faig un far de miraaar!!!!jajaja a estones m'estresee!!!!feliç any nou xiques!!!!
Imatge
paolaialbert

Entrades: 32
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 9:10 pm

EntradaAutor: Trixie85 » ds. gen. 01, 2011 11:30 pm

paolaialbert ha escrit:Jo tinc unes ganes d'anar mirar vestits, tinc una carpeta a l'ordiandor amb mil i un dels estils que m'agraden!!!!! I sabates estic entre unes lodi o unes menbur!!! També mire molt per internet tiares o complements pels cabells,bolsos de novia, perquè clar les meues cosetes no li les endosaré a ma mare!!! També vull regalar pai-pai a les dones i em faig un far de miraaar!!!!jajaja a estones m'estresee!!!!feliç any nou xiques!!!!

Igualment guapi!!! Feliç Any!! Jo miro detallets, invitacions, però vestits i cosetes d'aquestes... vaig moooolt perduda!!! L'any que vé ens casem!!! Jejeje
Imatge
Trixie85

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants