Autor: miressss » dl. des. 20, 2010 12:49 pm

Autor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 1:24 pm
Se i Mi ha escrit:Hola noies!!! sóc nova en aquest fòrum i sóc d'un poble del tarragonés. La idea del meu xicot i meva es casar-nos al maig o al setembre, xo tira mes maig. Tema de restaurants encara no he anat a mirar res, xo si q vaig anar a tot nuvis. A mi m'agrada molt el castell de rourell xo em trobo opinions positives i negatives, aixi q res, ja ens anirem veient x aki.

Autor: bermir » dl. des. 20, 2010 1:53 pm

Autor: miressss » dl. des. 20, 2010 2:02 pm

Autor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:07 pm
miressss ha escrit:Pues si Trixie tienes toda la razón!!!! la verdad es que en todos los restaurantes hay un pero... ninguno es perfecto pero al final nos tenemos que quedar con el que nos guste y si alguien se queja que se queje y punto!!! y si sibretodo irlo a ver que a veces canvia todo en el momento que lo ves. A nosotros nos izo decidirmos a parte de que nos gustaba también por el precio piensa que nos regalan 2 h de barra libre y el resopó así que es un buen pico el que nos quitamos, sobretodo el de la barra libre que es un pastón!!!
Bremir que bien ya habéis acabado el tour!!!!jejeje!!! y de momento cual os gusta más??? bueno ya irás contando!!!
Besos a todas!!!!!!

Autor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:08 pm

Autor: miressss » dl. des. 20, 2010 2:11 pm

Autor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:25 pm
miressss ha escrit:Ei guapi!!!!!
Pues mira ahora me puedo conectar más ya que estoy de vacaciones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeje!!!! tu tranqui y no te satures... que es muy bonito esto del tour!!!!! oye y que restaurantes tienes concertados?? venga adelantame algo.... jo que estoy impaciente!!! venga va que seguro que tienes algun preferido jeje!!!!
Y en cuanto lo tengas decidido lo quiero saber ehhh!!! jeje!!! aysss chica yo estoy super contenta de ya tener decidido el restaurante y la verdad es que nos encanta y como tu dices siempre hay un pero así que bueno a quien no le guste que no mire jeje!!!!
Besos guapa!!!!!

Autor: miressss » dl. des. 20, 2010 2:49 pm

Autor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:51 pm
miressss ha escrit:Ok guapa tranquila me envias un privi y me lo cuentas jeje!!!! Besos!!!

Autor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 2:53 pm

Autor: miressss » dl. des. 20, 2010 3:19 pm

Autor: Trixie85 » dl. des. 20, 2010 9:08 pm
miressss ha escrit:Ei tia!!! no me ha llegado el privado... que bien ya podrás leer crónicas!!!! ahora será un vicio!!!!!!
Lo de la cuenta atrás te tienes que abrir una cuenta en nuvis.org arriba a la derecha de la página y entonces abajo del todo cuando te hayas hecho la cuenta tienes que elegir un ticker y pegarlo en tu firma. Intentalo y si no te sale me lo dices.
Besos!!!!

Autor: miressss » dt. des. 21, 2010 1:19 pm

Autor: Trixie85 » dt. des. 21, 2010 2:49 pm

Autor: miressss » dc. des. 22, 2010 8:53 pm

Autor: Se i Mi » dj. des. 23, 2010 12:30 am

Autor: Trixie85 » dj. des. 23, 2010 8:51 pm
Se i Mi ha escrit:O sigui trixie q al final no vas al encanteri, espero q el lloc nou sigui mol xulu!! moltes gracies x la benvinguda totes. Us volia fer una pregunteta, ja eu començat a mirar detalls, vestits ... o només us eu centrar amb el restaurant? a mi el tema del restaurant es el q em fa mes por i a mes el meu xicot esta estudiant i es super complicat intentar anar a mirar. El q jo he fet es mirar per internet tot allò q m'interessa, o sigui q ja he fet descarte d'hotel i restaurants, ja q ens agrada el tema de masies, castell.. llocs diferents, ja q en e tema d'hotels, el q no magrada es q es passelli gent amb biquini mentres tu testas casant. bueno ja manireu dient. un peto

Autor: paolaialbert » dv. des. 31, 2010 8:10 pm
Autor: Trixie85 » ds. gen. 01, 2011 11:30 pm
paolaialbert ha escrit:Jo tinc unes ganes d'anar mirar vestits, tinc una carpeta a l'ordiandor amb mil i un dels estils que m'agraden!!!!! I sabates estic entre unes lodi o unes menbur!!! També mire molt per internet tiares o complements pels cabells,bolsos de novia, perquè clar les meues cosetes no li les endosaré a ma mare!!! També vull regalar pai-pai a les dones i em faig un far de miraaar!!!!jajaja a estones m'estresee!!!!feliç any nou xiques!!!!