ROBA INTERIOR

un gran any!

ROBA INTERIOR

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 14, 2010 6:45 pm

Hola noies!
No se si ja hi ha havia un tema que parlava d'aixo o no... però m'agradaria que m'expliquessiu on us heu comprat la roba interior?
Perque jo tinc un dubte molt gran... sostens o corpinyo??
Imatge
neus_1985
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

Re: ROBA INTERIOR

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 14, 2010 6:46 pm

I també os heu comprat alguna coseta per la primera nit de casades?
Es que tinc una amiga que es va comprar un picardies, pero diu que quan van arrivar al hotel estaven tan rebentats que ni sen va enrecordar... i la utilitzat després del viatge de nuvis... que en penseu vosaltres?
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: miriamS » dt. des. 14, 2010 6:59 pm

neus_1985 ha escrit:Hola noies!
No se si ja hi ha havia un tema que parlava d'aixo o no... però m'agradaria que m'expliquessiu on us heu comprat la roba interior?
Perque jo tinc un dubte molt gran... sostens o corpinyo??

Jo encara no me l'he comprat, ja que encara no tinc el vestit i crec que el vestit és el més important per poder escollir roba interior.
A mi els corpinyos m'encanten, els trobo super sexis, però si portes un vestit molt ajustat de la part de dalt, tens el perill de que se't marqui la roba interior. Almenys és el que li va explicar la noia de la corseteria a la meva germana quan es va casar. I quedaria molt lleig que la gent pogués untuir la roba interior que portes... així que almenys jo esperaré a tenir el vestit per decidir.

Tu ja el tens? En aquest cas, potser podries demanar consell a la corseteria en funció del teu tipus de vestit...
miriamS
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: stellum » dt. des. 14, 2010 7:46 pm

hola yo me lo he comprado en en el oulet Emperatriz, esta en molin de rei y vale la pena, yo me he comprado , tanga, ligero y medias, por 37€ :: 2011 :: :: 2011 :: neujor:-) neujor:-)
Imatge
stellum
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dt. des. 15, 2009 12:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Marvic » dt. des. 14, 2010 7:52 pm

hola a todas!! yo cre q me voy a comprar el sujetador y braguita o tanga (aun no lo se seguro) en la tienda dnd me compro el vestido ya q me hacen el sujetador a medida. que yo tengo el problema q tengo la espalda muy ancha y la mayoría me van justisimos!! me han dicho q saldrá por unos 120€ lo veis caro?
Imatge
Marvic

Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 14, 2010 8:03 pm

El vestit ja el tinc comprat!!!
I pensava en comprar-me uns sostens perque la part de dalt em quedar prou ajustada però em fa por que no se majustin bé i al ballar o al mourem una miqueta massa sen vagin caient per aixó tenic aquest dubte de si els sostens o el corpinyo... pero clar si se ma de marcar... doncs prefereixo els sustens.
I la part de baix mes igual!
I os crompraiau alguna coseta per la nit?
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: miriamS » dc. des. 15, 2010 3:09 pm

Dona, si te'ls arreglen bé a la botiga per a que et vagin ben ajustats, no crec que se't moguin, no? Dient que el teu vestit és ajustat, jo optaria pels sostens...

Pel que fa a la nit, jo crec que sí que em compraré alguna cosa. Crec que, tot i que aquella nit acabis rebentada i al final no el facis servir, sempre el pots estrenar la primera nit de la lluna de mel, per exemple... I estic segura, de que si et plantes davant del teu ja marit :) amb un conjuntet ben sexi, no li importarà que sigui la primera o la segona nit, jejejeje
I així és una mica més especial, no?
miriamS

EntradaAutor: neus_1985 » dc. des. 15, 2010 4:17 pm

Si, estic d'acord am tu... espero que no arrivem molt reventats!! jejeje
Es que jo em caso per la tarda?
Quan os caseu vosaltres mati o tarda?
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 15, 2010 4:22 pm

jo la roba interior me la vaig comprar en una corseteria de les de tota la vida al juliol passat, que es des de que tinc encarregat el vestit. Vaig aprofitar les rebaixes d'estiu. Em vaig comprar uns sostens sense tirants (la dona de la botiga del vestit deia que em comprés sostens amb els tirants de silicona, pero realment queden molt cutres no?) i després culotte, que m'agraden més que els tangues. També em vaig agafar les mitjes, dos parells per si de cas i em van regalar la lliga.
Suposo que per a la nit de noces no em compraré res... o com a molt una camisola d'aquestes de satí, tipus la de Kim Basinger en 9 semanas y media, y unes calcetes ben sexys... i ja per al viatge algun conjuntet ben sexy sexy, pero per a tot aixó esperaré a les rebaixes de gener
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: j&r01102011 » dl. des. 20, 2010 3:11 pm

jo encara no tinc el vestit i m'haure d'esperar!!!pero a mi m'agradaria el corpinyo i culotte..sii em passa com la neus donks agafare uns sustens i comprare algo sexy sexy x la 1a nit del viatge!!!les meves amigues q san casat m'han dit que aquella nit poca cosa!!!estaven rebentats de tot el dia i com que se t'acaben els nervis...!!!encar nse...
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dl. des. 20, 2010 9:37 pm

jo el que tinc clar es que en el viatge de noces em comprare alguna disfressa per sorprendre'l, jajaja!!!

Segur que ens ho passem de mort!!!!

pel dia del casament el corpinho em tira!!!la veritat...
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: oscar_i_vane » dl. des. 20, 2010 9:54 pm

Hola noies!!
jo he agafa't un vestit ajustat, però penso comprar un corpinyo, perque son super sexys, la meva germana es el que es va posar i no se li va notar gens, així que ho tinc molt clar.
Imatge
oscar_i_vane

Entrades: 163
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 8:23 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 20, 2010 10:00 pm

Jo estic esperant que pasi el nadal per anar-ho a mirar perquè amb aixó que la gent surt al carrer a comprar els regals es un CAXONDEO... I ja ho tinc clar hem compraré uns sostens i unes calces o culot... la lliga ja la tinc que me la fet ma mare (que quan su proposa es una artista)... el que no tinc tan clar son les mitjes. Perquè a mi m'agraden molt aquelles que van enganxades... sabeu quines vull dir? Es que no se com es diu. Portareu les mitges blanques?
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. des. 21, 2010 2:57 pm

neus_1985 ha escrit:Jo estic esperant que pasi el nadal per anar-ho a mirar perquè amb aixó que la gent surt al carrer a comprar els regals es un CAXONDEO... I ja ho tinc clar hem compraré uns sostens i unes calces o culot... la lliga ja la tinc que me la fet ma mare (que quan su proposa es una artista)... el que no tinc tan clar son les mitjes. Perquè a mi m'agraden molt aquelles que van enganxades... sabeu quines vull dir? Es que no se com es diu. Portareu les mitges blanques?

Hola!!!tmb n'hi han daquestes enganxades de color blanc!!!jejejjee jo penso que me les comprare aixi...son mes sexys tmb!!!!!jejejejejje ;)
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: miriamS » dt. des. 21, 2010 7:30 pm

oscar_i_vane ha escrit:Hola noies!!
jo he agafa't un vestit ajustat, però penso comprar un corpinyo, perque son super sexys, la meva germana es el que es va posar i no se li va notar gens, així que ho tinc molt clar.

Que bé que em diguis això, perquè a mi també m'encanten! Però a nosaltres ens va fer agafar por la noia de la botiga quan hi vam anar per a la meva germana... Però si tu dius que no es marca, doncs llavors endavant! Que bé! M'acabes d'alegrar el dia! jejejeje
miriamS

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 21, 2010 7:33 pm

j&r01102011 ha escrit:
neus_1985 ha escrit:Jo estic esperant que pasi el nadal per anar-ho a mirar perquè amb aixó que la gent surt al carrer a comprar els regals es un CAXONDEO... I ja ho tinc clar hem compraré uns sostens i unes calces o culot... la lliga ja la tinc que me la fet ma mare (que quan su proposa es una artista)... el que no tinc tan clar son les mitjes. Perquè a mi m'agraden molt aquelles que van enganxades... sabeu quines vull dir? Es que no se com es diu. Portareu les mitges blanques?

Hola!!!tmb n'hi han daquestes enganxades de color blanc!!!jejejjee jo penso que me les comprare aixi...son mes sexys tmb!!!!!jejejejejje ;)

Doncs aixi me l'agafare de color blanc... jo tmb penso que son mes sexys!! jejeje. Bé ja queden menys coses...
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 21, 2010 7:35 pm

miriamS ha escrit:
oscar_i_vane ha escrit:Hola noies!!

Que bé que em diguis això, perquè a mi també m'encanten! Però a nosaltres ens va fer agafar por la noia de la botiga quan hi vam anar per a la meva germana... Però si tu dius que no es marca, doncs llavors endavant! Que bé! M'acabes d'alegrar el dia! jejejeje

Jo també hem volia agafar un corpinyo perque m'agraden molt pero el meu vestit va bastant apretat i hem fa por que me'l compri i despres se'm noti... per això he decidit comprar-me uns sostens!
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: Sasrom » dt. des. 21, 2010 8:28 pm

Hola chicas, yo quiero ir al outlet, pq no encuentro nada que me guste.... y he mirado... me gusta uno pero esq cuesta 200 euros.... y no me quiero gastar ese dinero, sin liga ni medias!!! haber si tengo suerte en el outlet...
Yo quiero sujetador, tanga y liguero. El corpiño, me da la sensación de ser incomodo y mira q me gusta, pero son muy cortitos y no me convencen del todo (para mi, ya que el michelin sobresale.... jeje)

Asi q haber si tengo suerte, intentaré ir el lunes que viene...
Besos!!
Imatge
Sasrom

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: neus_1985 » dt. des. 21, 2010 10:19 pm

Pues ya nos explicaras que tal en el outlet. Suerte!!!
Yo es que aun no he empezado a buscar nada, hasta despues de fiestas
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. des. 22, 2010 9:26 pm

j&r01102011 ha escrit:

Les meves mitjes eren d'aquestes que queden enganxades a la cama i son molt còmodes. Son i no son blanques. Us poso una foto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

Següent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants