BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: inhus » dc. des. 15, 2010 8:52 pm

que bo aixo de la boira!! A mi em passa igual sempre que vaig a lleida vaig arromangada fins que passo la panadella que s'ha dencendre la calefaccio i ja veus cotxes amb la B a la matrícula amb 4 llums per davant i 4 per darrera!! jajaja!! q sabran el que es boira!! :D jo és una de les coses que més trobo a faltar!! Quan arrivo a lleida i hi ha la boira sembla que estas més a casa!! Ara també he de dir que jo algun hivern he anat amb malles sota dels pantalons :D xxo.0.o
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dc. des. 15, 2010 9:14 pm

Hola noies!! Ara acabo d'arrivar de la pelu de fer-me uns arreglillos i de parlar amb la peluquerra. Hem quedar per després de vancances perque li expliqui com es el vestit, quin tipus de pentinat m'agradaria i si vull portar alguna coseta al cabell...
QUE BÉ! JA TINC GANES DE SER-HI I COMENÇAR... jejeje
Imatge
neus_1985
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: aairinn » dj. des. 16, 2010 12:01 pm

neus_1985 ha escrit:Hola noies!! Ara acabo d'arrivar de la pelu de fer-me uns arreglillos i de parlar amb la peluquerra. Hem quedar per després de vancances perque li expliqui com es el vestit, quin tipus de pentinat m'agradaria i si vull portar alguna coseta al cabell...

Hi vas a Lleida a la perruqueria? Has preguntat preus per núvia? JO hi vaig anar fa un parell de setmanes i em van dir que era no em preocupés per això que ja tindria temps de pensar què vull i quant em costa. Em fotran una clavada que fliparé... jijiji
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. des. 16, 2010 3:07 pm

neus_1985 ha escrit:Nosaltres també fem el convit al Resquitx tot aixó que dius jo li volia preguntar quan anem a fer el tastet... perquè a mi em va passar coma tu que quan hi vam anar ens va ensenyar la sala, el menjar i tot i no vam pensar en preguntar-li tot aixó de les taules, lo de la musica.... jejeje
A quina sala feu el banquet vosaltres? Nosaltres farem el "pica-pica" al jardi i el menjar a la sala de dalt que hi ha com una terrasseta.

nosaltres ho fem a la boscana xo es del resquitx i suposo que funciona igual...almenys els menus eren si fa o no fa el mateix..penso que el que pagues de més és el lloc...x això ho he preguntat!!!ja ens anirem dient doncs que vosaltres hi aneu mes aviat que jo a fer el tastet!!!aixxx ska vull que sigui el dia ja!!!no aguanto mes!!!!ja estic aguantant un munt que ningu ho sap encara..nomes els pares i no puc no puc!!!!!!!!com aneu de boira nenes???jo akest find em toca quedarme x aki, xo quan he danar a ca la sogra..ja trinoooo!!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dj. des. 16, 2010 9:41 pm

aairinn ha escrit:
neus_1985 ha escrit:Hola noies!! Ara acabo d'arrivar de la pelu de fer-me uns arreglillos i de parlar amb la peluquerra. Hem quedar per després de vancances perque li expliqui com es el vestit, quin tipus de pentinat m'agradaria i si vull portar alguna coseta al cabell...

Hi vas a Lleida a la perruqueria? Has preguntat preus per núvia? JO hi vaig anar fa un parell de setmanes i em van dir que era no em preocupés per això que ja tindria temps de pensar què vull i quant em costa. Em fotran una clavada que fliparé... jijiji

No vaig a lleida a la peluqueria vaig a Alfarràs on hi he anat sempre... Quan hem costarà no en tinc ni idea... Vam quedar perquè suposo que així ella es fa una idea de mes o menys el que vull, com portaré el vestit, si vull alguna coseta al cabell... i després per quedar el dia de la prova...
Hem va dir mes o menys cap a mitjans de març. Suposo que ella també vol estar tranquila ja que com que també hi ha les comunions...
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: neus_1985 » dj. des. 16, 2010 9:42 pm

j&r01102011 ha escrit:
neus_1985 ha escrit:Nosaltres també fem el convit al Resquitx tot aixó que dius jo li volia preguntar quan anem a fer el tastet... perquè a mi em va passar coma tu que quan hi vam anar ens va ensenyar la sala, el menjar i tot i no vam pensar en preguntar-li tot aixó de les taules, lo de la musica.... jejeje
A quina sala feu el banquet vosaltres? Nosaltres farem el "pica-pica" al jardi i el menjar a la sala de dalt que hi ha com una terrasseta.

nosaltres ho fem a la boscana xo es del resquitx i suposo que funciona igual...almenys els menus eren si fa o no fa el mateix..penso que el que pagues de més és el lloc...x això ho he preguntat!!!ja ens anirem dient doncs que vosaltres hi aneu mes aviat que jo a fer el tastet!!!aixxx ska vull que sigui el dia ja!!!no aguanto mes!!!!ja estic aguantant un munt que ningu ho sap encara..nomes els pares i no puc no puc!!!!!!!!com aneu de boira nenes???jo akest find em toca quedarme x aki, xo quan he danar a ca la sogra..ja trinoooo!!!!

A mi la boscana m'agradava molT! Però quan hi vam anar ens van dir que al maig ni parlar-ne que si voliam al agost i un divendres o diumenge... i llavors vaig dir que no passava res... simplement era perque el lloc es fantastic!!
Quan hi vaig tranquila que ja tu explicare tot!! Ja tinc ganes que hi anem a veure que tal!!
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. des. 22, 2010 3:46 pm

HOLA!!!
BON NADAL A TOTES!!!!!! BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 22, 2010 5:28 pm

Si si això... Bon Nadaaaaaaal!!!!!!!!! xx:-D Nenes del 2011 aquest és l'últim nadal de solteres ayyyyssss ejejejejejej neujor:-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: dalmuti » dc. des. 22, 2010 5:44 pm

Osti sí, que fort, no ho havia pensat així!! xx;-.)
Bé, igualment molt Bones Festes!!! BBBnadal:-)
:)
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: neus_1985 » dc. des. 22, 2010 6:14 pm

bon nadal a totes!! i aprofitar perque aquest es l'últim nadal!! jejeje
BBBnadal:-)
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: cadui » dc. des. 22, 2010 6:39 pm

Bon Nadal lleidatanes!!!! aiiix que ens queden ben pocs dies per encetar el nostre estimat 2011!!! gaudiu dels moments amb qui més estimeu!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) :: 2011 :: :: 2011 ::
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dc. des. 22, 2010 6:53 pm

Bon Nadal noies!!
Aquest pessebre l'ha fet el Ramon i jo he col·locat les figures. Les llums no s'aprecien massa pq la foto l'he fet pel matí. Fixeu-vos amb els arbres de la muntanya, són autèntics eh, estan fets amb rames de pi. I l'aigua està en continuu moviment, encara que per no gastar llum només engeguem l'aigua i les llums quan ve gent a casa.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dc. des. 22, 2010 7:09 pm

Ostres que bonic!! I que manetes... jejeje
Nosaltres encara no tenim pessebre, suposo que l'any que bé ja el posarem.
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: carlina » dc. des. 22, 2010 7:34 pm

Gràcies Neus!

Doncs si vols el Ramon te'n pot fer un per aquest any o l'any que ve amb les mides que vulguis i personalitzat al teu gust. Fa 3anys que el va fer i fèia dos que no el posàvem jaja i aquest em dit vinga va posem-lo com que vindràn un dia a casa nostra els nebots gaudiràn jugant-hi, recordo el primer any que van flipar amb colors em dèien tieta mira els ànecs com baixen pel riu, són més monos els meus nebots.

Per cert t'he enviat un privat.
carlina

EntradaAutor: aairinn » dj. des. 23, 2010 6:21 pm

I aquest pessebre el teniu a casa carlina? És una passada eh!

Bon Nadal lleidatanes, això que sigui el nostre últim nadal de solteres ens ha de posar les piles per gaudir-lo més que mai, o si més no, d'una manera especial!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: inhus » dj. des. 23, 2010 9:57 pm

siiiiiiiii nenes!! BON NADAL A TOTES!! QUE EL NOSTRE ANY JA ESTÀ AQUÍ!!

-:.-:.__0.0_

BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: carlina » dj. des. 23, 2010 10:22 pm

Si, el tenim al menjador de casa Aairinn. Me n'alegro que t'agradi!Bon Nadal noies!
carlina

EntradaAutor: aairinn » dv. des. 24, 2010 10:03 am

BON NADAL!!!!!!!!!!!!! -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: circe312 » dv. des. 24, 2010 12:15 pm

Feliz Navidad chicas!! q paseis unas buenas fiestas y a disfrutar muchisimo del 2011!!! q ya esta aquí!!! ufff solo pensarlo q nervios!! :: 2011 ::
Imatge
circe312

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dv. des. 24, 2010 1:17 pm

BBBnadal:-) BBBnadal:-)

ESPERO QUE PASSEU BONES FESTES NOIETES!!!AVIAT EL NOSTRE ANY!!!
A NOSALTRES EL PARE NOEL ENS PORTA CASA NOSTRA!!! AVUI DESPRÉS DE CELEBRAR LA "NOCHEBUENA" A CASA MEVA(DELS MEUS PARES) SERÀ EL PRIMER DIA QUE DORMIREM A CASA NOSTRA!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants