BUSCO REFERENCIES

un gran any!

BUSCO REFERENCIES

EntradaAutor: milenaval » dl. des. 27, 2010 11:17 pm

Hola noies!
Sóc nova al foro...I EM CASOOOOOOOOOOOO!!!
Si més no això és el que tenim parlat...però ara ens queda molta feina per endavant, i més si ens volem casar al 2011. Wenu, i l'anell también em fa falta jijijiji
Hem decidit que ens casem per l'església...però a part d'això no tenim molt clar quin és el tipus de restaurant o lloc on volem celebrar el banquet.
He mirat per internet i he vist diversos llocs, en teniu referencies:
- Bell Recó
- Castell Jalpí
- Castell de Sant Marçal
- Can Torrens
- Món Sant Benet
- Mas de St Lleí
- El Paratge
¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?

Crec que és el primer que hem de mirar...i després ja vindrà la resta...fotògraf, vídeo, vestit, invitacions, etc.

Sabeu d'algun lloc més? Nos som de Barcelona...i tampoc volem anar molt lluny, màxim 1h de trajecte.

Petons
milenaval

Entrades: 13
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:08 pm

Re: BUSCO REFERENCIES

EntradaAutor: Sita_yo » dl. des. 27, 2010 11:58 pm

hola guapissima, benvinguda al forum!! ara ja tens feina a fer! dia rere dia! jajaja

jo els locs que has dit no els conec..si vols informació sobre llocs de lacomarca del garraf...m'ho dius!! esta a 45 min de barcelona...no se si et serveix!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Dolçeta » dt. des. 28, 2010 11:10 am

Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: milenaval » dt. des. 28, 2010 2:24 pm

Sita_yo ha escrit:hola guapissima, benvinguda al forum!! ara ja tens feina a fer! dia rere dia! jajaja

jo els locs que has dit no els conec..si vols informació sobre llocs de lacomarca del garraf...m'ho dius!! esta a 45 min de barcelona...no se si et serveix!

Hola i gràcies!
Doncs sí, si tens informació de llocs pel Garraf, la veritat és que en un cop de cotxe ens hi plantem.
Merci
milenaval

EntradaAutor: milenaval » dt. des. 28, 2010 2:25 pm

Ara hi donc un cop d'ull, gràcies guapa
milenaval

EntradaAutor: miriamS » dt. des. 28, 2010 3:13 pm

Hola guapa! i benvinguda al fòrum!

Jo no conec cap dels llocs que has dit, però aquest setembre vaig anar al casament d'una amiga meva a Barcelona, i el convit el van fer a un restaurant que es diu Torre dels lleons, que està situat a Esplugues.
A mi em va encantar, és com una antiga masia restaurada. A la part de darrera hi ha uns jardins on fan l'aperitiu i que, almenys de nit (el casament era de tarda), tots iluminats quedaven preciosos! Després hi ha una altra sala per al convit i una tercera sala per a la discoteca. I el menjar boníssim, va ser tot perfecte! Això sí, no tinc ni idea del preu.
Però jo, si em cases a Barcelona, aniria a preguntat allí segur!

Ja em dirà què et sembla si i vas :)
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: Alexita012 » dt. des. 28, 2010 3:54 pm

Hola milenaval!!! Enhorabona per la notícia!! : ) Doncs jo et recomano que li facis un cop d'ull al restaurant on ho fem nosaltres, es diu Espai Can Pages (et deixo l'enllaç http://www.espaicanpages.com/es ) una masia superxula, on només fan una boda per dia que está molt bé de preus i on tindràs una boda divertida assegurada ja que tant el Sergi com la Gemma (els maitres) són molt antents, simpàtics i els hi agrada muntar bodes molt dinàmiques i canyeres, plenes de sorpreses. Si tens una estona, passat-'hi! Bones festes guapa i sort amb els preparatius! ; )
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. des. 30, 2010 4:55 pm

milenaval ha escrit:Hola noies!
Sóc nova al foro...I EM CASOOOOOOOOOOOO!!!
Si més no això és el que tenim parlat...però ara ens queda molta feina per endavant, i més si ens volem casar al 2011. Wenu, i l'anell también em fa falta jijijiji
Hem decidit que ens casem per l'església...però a part d'això no tenim molt clar quin és el tipus de restaurant o lloc on volem celebrar el banquet.
He mirat per internet i he vist diversos llocs, en teniu referencies:
- Bell Recó
- Castell Jalpí
- Castell de Sant Marçal
- Can Torrens
- Món Sant Benet
- Mas de St Lleí
- El Paratge
¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?

Crec que és el primer que hem de mirar...i després ja vindrà la resta...fotògraf, vídeo, vestit, invitacions, etc.

Sabeu d'algun lloc més? Nos som de Barcelona...i tampoc volem anar molt lluny, màxim 1h de trajecte.

Petons

Hola milenaval!!!
Bueno, a veure, de tots aquests dels únics que et puc parlar és del paratge i de mas de sant lleí, és clar que a la nostre llista també hi eren el castell jalpí que és preciós i can torrens.
Mas St. Lleí, és una passada de gran, hi han dos salons, o sigui que si vols fer un convit privat doncs no pot ser. És tan gran el lloc que pots arribar amb un helicòpter ja que hi han dos heliòdroms un per cada sala. Les sales són inmenses i també tenen una habitació on la núvia pot descansar, o els nuvis o si hi ha una persona gran o per deixar objectes de valor. Els jardins són preciosos. Nosaltres no el vam agafar pq era massa gran la sala, com que erem 90 convidats hagués quedat molt lleig, crec q són per casaments de 150 persones.
El paratge, és tot el contrari del Mas de Sant Lleí, és petitet i molt cuco, amb això vull dir que un casament de 80-90 és idóni, és molt romàntic i el jardí és bonic, no el vam agafar pq ens vam enamorar del Sesoliveres d'Igualada i pq picava molt, era bastant carillo, però és preciós.

Jo et recomano el que vam anar nosaltres, jejejeje, el restaurant Sesoliveres d'Igualada, on només tinc una paraula per definirlo impresionant!.

Bé doncs, espero que t'hagi servit d'ajut!!!! BBBnadal:-)
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Salaok » dv. des. 31, 2010 10:42 am

Hola!
Jo em caso a Sant Benet. El lloc és meravellós. Es por anar a visitar tot excepte l'església de manera lliure. Nomès fan 1 casament al dia i pots portar els proveidors que vulguis.
Si vols més informació ja em diràs!
Imatge
Salaok
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants