JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: madonna » dj. des. 23, 2010 12:27 pm

xx:-D xxkiss::
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dj. des. 23, 2010 4:14 pm

GRÀCIES WAPES!!!!

MADONA: disfruta de les vacances, pensa q ets una enchufada jo nomes tinc el 25 i 26...o sigui disfruta per mi!!!!!

TXELL: que maca la teva nena!! gràcies!! la intencio es lo que val: aquest any no tens inspiracio pero l'any que ve en tindras el doble!! jejeje!!

TRINI!!!sé que ens llegeixes... pero es com si et veies per un furat: l'hugo a la teti enganxat, a una mà el mobil, un ull al mobil i l'altre a l'unai fent trastades!! jajajajaja!!! i la mà sobrant preparant el dinar o sopar!! jejeje!!!!!!

ARANTXA: que tambe agaes vacas ara ehhhhhh pillina!!!

SITA: kiss kiss (ja he vist el teu nou menjador !!! jjiji!)

neujor:-) xx:-D BBBnadal:-) wikiwiki::-) xx;-.) BUENO: A TOTES BON NADAL, QUE PASSEU MOLT BONS DIES AMB LES VOSTRES FAMILIES QUE US EMPAPEU DE TURRONETS I QUE PIQUEU FORT EL TIÓ PQ US CAGUI MOLTS REGALITUS QUE US HO MEREIXEU!!!!!!!!!!

MILIONS DE PETUNETS I SERPENTINES!!!!!!!!!!
BBBnadal:-) wikiwiki::-) xx;-.) xx:-D neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: txellgodayol » dj. des. 23, 2010 4:25 pm

Bon Nadal per tu Reina disfruta de la familia
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: Selecty » dj. des. 23, 2010 4:48 pm

Feliz pinknavidad a todas!!!!!!! aix esa minitxell es de las mias con su gorrito de santa de color pink!!!!!!!! xxkiss::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dt. des. 28, 2010 1:28 pm

hola wapes!!

com han anat aquests dos escasos dies de nadal??? us ha cagat moltes coses el tió? i el papa-noel us ha portat moltsa regalitus??

els nostres dies molt estressants i molt emocionants... ara entendreu perque... jejeje....tenim un secretillo i l'hem dit a les famílies i ara us ho dic a vosaltres: estem embarassats!!!! yupiiiii!!!!!!!!!! estem de 6 setmanes casi 7 i tinc molts mals moments, per la qual cosa el gine està contentíssim pq diu que tot va perfecte, però com no és ell qui té agonies i marejos i vomits i olors rares...
I jo tenia unes ganes loques de començar-ho a dir... però amb prudència... la meva familia i la del paco ja ho saben però poc a poc per lo que diuen que hi ha riscos de perdre'l i mil coses...

doncs aixo: tenim una bosseta de 2mm !!! jejeje!! m'emociono al explicar-vos-ho...!!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dt. des. 28, 2010 1:47 pm

OHhhhhhhhhhhhhhhhh maricris que be, com m'alegro de la noticia!!!! suposo que esteu tots super contents!!!!
Tu portat be i fes bondat, i que en paco et cuidi molt!!!!!
mira't aquesta pagina jo la miro cada setmana aixi veig com es l'evolucio que va fent

http://www.semanaasemana.com/semana-1.html

A mi el tio nomes em va portar la funda de la post de planxar, la pitufa es mes bona que jo i li han portat mes coses!!!

Aixo si ahir vaig teir visita i he fet el record aquest mes, he pujat mes de tres quilos, el doctor em va dir que al pas que anava superaria els 70 quilos de pes, nomes podia riure jo, i amb els comentaris d'ell mes.
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dt. des. 28, 2010 4:28 pm

siiiii estem molt il.lusionats i emocionats moltissim també!
em toca parir el 23 d'agost en plena calor i a 2 dies del meu aniversari esperem que no sigui el mateix dia pq sino em quedaré jo sense regals... tot serà per la criatura...

jo tinc visita amb la matrona el 13 de gener i suposo que también em posarà a dieta lo que passa que ultimament quan menjo despres em senta tan malament que intento no menjar gaire, i el 18 de gener un altre cop al gine, em surt tot gratuït pq el paco es treballador del centre medic i no ens cobren ni les visites ni les ecos ni les probes ni res...yupii!!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dt. des. 28, 2010 4:33 pm

us deixo 2 fotos de la meva bosseta...i de mi amb una cara de sobada....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dt. des. 28, 2010 4:44 pm

Uixxxxxx quin cigronet!!!! Neni potser sera lleo com jo!!!!!
Que be tot lo de les proves que son un paston!!!!!!!!!

Fas una cara de felicitat jajajaja
Petons guapa!!!
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dt. des. 28, 2010 5:19 pm

si si hi tant cigronet... es minuuuscul!si neix abans del 23 (esperem que no, pq el paco es festero del poble aquest any i el seguent, i vull que disfruti i la festa acaba el 22), pero si nasques abans del 23 seria lleó com tu (m'agrada el caràcter!) i si fos apartir del 23 seria verge com jo...

estic mirant la pagina que m'has passat, la clava bastant en quant a les caracteristiques pq em passo mig dia al water pixant i l'altre mig vomitant o amb sensacio... bufffff es horrible aixo... potser em surtira el cigronet per la boca!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dt. des. 28, 2010 5:34 pm

Doncs posat un colador a la bocca que no et surti disparat el cigronet!!!!

Veig que tu i jo potser ens trobem que hem d'anar soles i corrents cap a la clinica, jo si la meva s'adelanta i es carnaval en sergi surt a la rua, ja el veig arriban corrents a la clinica disfrssat
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dt. des. 28, 2010 7:39 pm

jejejjee... i el paco amb la camisa de floretes que es posen els festeros d'aqui betera city!!! jajaja!! pero jo ja he avisat a tota la meva family pq es passin l'agost aqui per ajudar-me i recolzar-me amb la calor!! jajaja!!
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dc. des. 29, 2010 12:00 am

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pero k VEN MIS OJOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!! MARICRISSSSSSSSSSS NENA ESTIC AMB LA LLAGRIMETA ALS ULLS DE LA EMOCIÓ NENA!! KIN REGAL DE NADAL!!!!! FELICITATS!!!!!!!!
Jo bé de vacances i descansant! després de tants dinars i sopars peró genial!! ara keda cap d´any!!

Com esteu les demés?? espero k genial!!

Un petonas!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: Trinity » dc. des. 29, 2010 12:35 am

MARICRIS PACO US HO MEREIXEU!!!!!!! TOT ANIRA PERFECTE... VIVA LA VIRGEN DE LA PILARICA!!!!!!!!

CUANDO LAS COSAS NO VIENEN POR SI SOLAS; SE HAN DE IR A BUSCAR!!!!!!!
Trinity
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2747
Membre des de: dl. març 27, 2006 10:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: txellgodayol » dc. des. 29, 2010 10:55 am

Jo avui tinc unes ganes boges de bomitar!!!!! pero bueno es luqui!!!

Madonnita quina enveja les teves vacances
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dc. des. 29, 2010 11:11 am

aix! gràcies madonna!! si si suuuper regalazooo de nadal!! estem molt ilusionats d'anar-ho dient a tothom!! neu:-D

trini!!! si viva la pilarica y sus milagros!! a pero que ara haure d'anar-hi amb cada fill que m'hagi donat!! jejej... ara m'arrepenteixo de no haver-li demanat que em toqués la loteria, un cotxe nou, una chacha per casa... jajaja!! posats a demanar!

ai... txell... jo aquest mati quan m'he despertat igual... com cada dia, pero com que ahir nomes vaig menjar mandarines per sopar (estava tipisssima de menjar sobres de nadal...) ....he fet la festa del <<suc de mandarina>> al water aquest mati.... xx:-( aixo es lo que porto pitjor...
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. des. 29, 2010 11:27 am

Nena no et queixis i no demanis tan!!!! que has tingut sort de anar tan ràpida!!!!

Jo no he bomitat mai per l'embaras, pero avui estic feta pols, encara que no m'extranya amb la montanya russa que tinc dins
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dc. des. 29, 2010 11:52 am

jejejje!! aquest torbellino de mini-txell ajuntat amb el menjar d'aquests dies que es molt copiós= bomba explosiva!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. des. 29, 2010 12:04 pm

Tia l'altre dia que vaig tenir metge, vaig fer el record d'engreixar, i el metge em va dir que era culpa de la mare i de la sogra aixo, jo anava amb la meva sogra i el metge va i li diu:
-Señora no habra tenido de labar platos, le habra dado un poco de pan y ella los ha dejado limpios jajajajajaja

La txell se'm clava per tot arreu, pero m'encantala cara de felicitat d'en sergi quan ella es mou, i quan li diu coses
txellgodayol

EntradaAutor: Selecty » dc. des. 29, 2010 3:57 pm

Aix quina bona noticia i peazo regal de nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moltiiiiiiiiissiiiiiimes felicitats Grey del peuets!!!!!!!!!!!!!!!! Ja has agafat el relleu de la Sita!!!! ahora te toca pasarmelo a mi jejejejejejejejeje xx:-D

Y da igual q nazca en agosto o en febrero lo importante es q va a ser un sigrunet mooooooooooolt feliç amb els papis que tindrà!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Aix la Tula ya no sera la preferida y la mimada de la casa!!!!! jejejejejeje

Yo de vuelta al trabajo desde ayer pero bueno, semanita de 4 dias y la próxima solo de 3!!!!!!! neujor:-)

Un besote a todas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxkiss::
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants