JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: txellgodayol » dc. des. 29, 2010 4:14 pm

Mira guapi yo tambein solo he trabajado 4 dias esa semana!!
Que hareis para fin de año?

Encara em falten regals per comprar, i els meus tampoc els tinc, pero no se que vull
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: MARICRIS » dc. des. 29, 2010 4:42 pm

txellgodayol ha escrit:Tia l'altre dia que vaig tenir metge, vaig fer el record d'engreixar, i el metge em va dir que era culpa de la mare i de la sogra aixo, jo anava amb la meva sogra i el metge va i li diu:
-Señora no habra tenido de labar platos, le habra dado un poco de pan y ella los ha dejado limpios jajajajajaja

La txell se'm clava per tot arreu, pero m'encantala cara de felicitat d'en sergi quan ella es mou, i quan li diu coses

jjoder si que "et tracta" malament.... jo vull veure aquesta super panxa de la que parles tot el rato!! no serà tant!! lo que passa que com ets primeta de per si ,se't notarà més, no?? a mi no se'm notarà gens ja veuràs la gent es pensarà que m'he engreixat i ja està... :--( pq panxa ja en tinc curtida meva de fa anys....

quina sensacio mes chula deu ser no? ja vec que al papi sergi se li cau la baba!!!jejejje
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: MARICRIS » dc. des. 29, 2010 4:47 pm

Selecty ha escrit:Aix quina bona noticia i peazo regal de nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moltiiiiiiiiissiiiiiimes felicitats Grey del peuets!!!!!!!!!!!!!!!! Ja has agafat el relleu de la Sita!!!! ahora te toca pasarmelo a mi jejejejejejejejeje xx:-D

Y da igual q nazca en agosto o en febrero lo importante es q va a ser un sigrunet mooooooooooolt feliç amb els papis que tindrà!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Aix la Tula ya no sera la preferida y la mimada de la casa!!!!! jejejejejeje

Yo de vuelta al trabajo desde ayer pero bueno, semanita de 4 dias y la próxima solo de 3!!!!!!! neujor:-)

Un besote a todas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxkiss::

gràcies wapi!!! si si va ser un regal super original de nadal! jejej!!
mira:

<<<<YO MARICRIS, LA GREY DEL PEUS I LA REINA DEL MAMBO DE MI CASA OFICIALMENTE TE PASO EL RELEVO Y LE PIDO A LA PILARICA QUE TE ENVIE DE MOMENTO UN/A HIJO/A Y EL AÑO QUE VIENE QUE VENGAN MÁS..... RBRBRBRBRBRBRRBBR...MOOOLTA FORÇA I MOOOOLLLLTAAAA MÀGIA DE NADAL.... BRBRBRBRBRBR.... MOOOOLT POWER PINK...BRBRBRRRRRBRBR..... RELEVO ENVIADO>>> (esta noche a coger al fruter por banda y a hacer una buena macedonia!!! )

la pobreta tula ja no serà la mimada...només serà la peludeta prefe!jejeje
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dc. des. 29, 2010 4:49 pm

txellgodayol ha escrit:Mira guapi yo tambein solo he trabajado 4 dias esa semana!!
Que hareis para fin de año?

Encara em falten regals per comprar, i els meus tampoc els tinc, pero no se que vull

anem a casa d'uns amics i ens toca fer els aperitius i no tinc idees pq no vull fer els canapes que faig cada any... per cert...arantxa, com es fan les vieras rellenas o gratinadas que me has dicho por el FB???
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. des. 29, 2010 4:55 pm

MAricris mira a charhadas, alla hi han idees de receptes per aquestes festes d'aperitiu.

Pobre es molt bo el doctor amb nosaltres, i riu un pilot, la majoria de pacients deuen ser unes "pijas" estirades a veure si aquesta nit i penso i pujo alguna foto de les que em va fer en sergi ahir
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dc. des. 29, 2010 6:33 pm

aixo aixo fotos fotos!!
MARICRIS

EntradaAutor: Selecty » dj. des. 30, 2010 12:33 pm

MARICRIS AUN ME ESTOY RIENDO DEL MENSAJE DEL RELEVO Y DEL GRITO DE VIVA LA PILARICA DE NUESTRA MAMI TRINI JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJA

Txell esas pictures!!!!

A ver tema culinario, yo las hago poniendoles un poco de cebollita frita y virutas de foei o de jamon, al horno 3-4 mintuos y MMMMMMMMMMM.....

EN vez de canapes yo hago montaditos como las tabernas vascas, de sobrasada con huevo de codorniz, de queso camembert con un poco de mermelada de arandanos, de philadelphia y salmon, pinchitos de pollo minis...

Te dejo el link de algunos de la web q de dijo Txell:

http://charhadas.com/ideas/11197-receta ... iladelphia
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dj. des. 30, 2010 12:42 pm

Nena que mala persona eres aqui hablando de comida delante mio, yo que me comeria un buey. Te voy a dar
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dj. des. 30, 2010 7:48 pm

jajaja!! lo teu és malaltís txell!!! jajaja!!

gràcies selecty!!! al final faré unes tartaletes farcides i tabla de jamón-queso - patés ben bonic presentadet i ale!

bueno wapes:

que el 2011 sigui un any màgic, diferent i ple d'il.lusions, que tots els vostres desitjos es cumpleixin, que no ens falti feina ni salut ..... FELIÇ 2011!!!!!!!! BON ANY NOU!!!
:: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::
MARICRIS

EntradaAutor: Selecty » dv. des. 31, 2010 9:27 am

IGUALMENTE XOQUETES MEUES!!!!!! DE MOMENTO EL 2011 PINTA BIEN, VEREMOS UNA MINITXELL VENIR AL MUNDO Y UN@ SIGRUNET MIG CATALA MIG VALENCIA! MI HERMANA SERA FALLERA MAYOR DE NUESTRA FALLA....VA A SER UN BUEN AÑO SI O SI!!!!! neukiss-)

FELIZ AÑO NUEVO PRINCESAS!!!!!!!!!!!!!!!! :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dv. des. 31, 2010 10:12 am

2011 serà muy bueno ya veras flor que tu tambien tendras tu regalito!!!!!

Yo lo celebro en casa, al final solo viene mi hermano y su novia, la mujer de mi primo que tambien venian está enferma.

Feliç entrada d'any princeses!!! :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 31, 2010 1:19 pm

Selecty ha escrit:IGUALMENTE XOQUETES MEUES!!!!!! DE MOMENTO EL 2011 PINTA BIEN, VEREMOS UNA MINITXELL VENIR AL MUNDO Y UN@ SIGRUNET MIG CATALA MIG VALENCIA! MI HERMANA SERA FALLERA MAYOR DE NUESTRA FALLA....VA A SER UN BUEN AÑO SI O SI!!!!! neukiss-)

FELIZ AÑO NUEVO PRINCESAS!!!!!!!!!!!!!!!! :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::

Y VUESTRO AÑO TBN VA A SER PQ TENGO A LA PILARICA COACCIONADA I TE VA A HACER UN ENVIO!!! xxo.0.o
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dv. des. 31, 2010 1:20 pm

txellgodayol ha escrit:2011 serà muy bueno ya veras flor que tu tambien tendras tu regalito!!!!!

Yo lo celebro en casa, al final solo viene mi hermano y su novia, la mujer de mi primo que tambien venian está enferma.

Feliç entrada d'any princeses!!! :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::

POQUETS I BENAVINGUTS!!! :: 2011 ::
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dv. des. 31, 2010 2:21 pm

Guapisssssss otro año más!!!!!!! Desearos un maravilloso 2011!! sé k para muchas de vosotras lo será xx:-D el mejor!!!!

:: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 :: :: 2011 ::
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dl. gen. 03, 2011 10:30 am

bon any!!!

com van anar els caps d'anys??? el nostre va ser bastant desastre..... jo em trobaba fatal, amb moltes agonies i marejadissima, pero por mis huevoos em vaig posar divina per sortir de fiestuki després de les campanades i va ser arribar a casa dels amics i una parella acababa de discutir entre ells dos i van estar tot el sopar de morros i sense dirigir-se una paraula i a les 12:15 ja havien marxat a casa i els altres no tenien ganes de sortir... o sigui super planazo... de xarreta fins a les 2 i despres a mumir.... espero que el reste de l'any sigui mes animadillo perque... bufffff....

i conforme vaig dient que estic embarassada... la gent va sentenciant: 4 nenes versus 1 nen ... jo ja no se lo que vull... espero que vingui be pq ara nomes que veig desgracies en nens petits...
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dl. gen. 03, 2011 11:31 am

Ei maricris el mes important es que tinguis la mentalitat pozitiva nunka negatifa.

Nosaltres el cap d'any va ser a casa amb el meu germa i la novia, vam fer un molt bon sopar, i ens vam passar tota la nit viciats al jenga!!!! fins les 5 quasibe jejejeje, i al dia seguent vam seguir igual i tot el dia tirats al sofa. I ahir vam anar a fer lesc ompres de nadal que em quedaven.
Em matareu pero encara no us he enviat les postals, estan plenes i els sobres apunt, però a dins del calaix de l'oficina, soc un cas!!!! jejejeje
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dt. gen. 04, 2011 4:44 pm

buenas!!

quin post més parat....!

selecty: com et trobes?? que et va passar? va ser la nit de cap d'any o quan?? sort que has dit que va ser un susto... jolinn! i el cotxe? bueno quan estiguis mes animada ja entraras per aqui ara de moment: A DESCANSAR I A RECUPERAR ORCES QUE VENEN 4 DIES DE FAMILY TOTAL!!! QUE US ANIRAN MOLT BE!!!! milions de petunets i serpentines pel fruter-man i per tuuuu!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

txell: el jenga he suposat que era un joc... no? jo des de nadal estic viciada a la ds amb el super mario bros... el meu papa noel es molt sabi!! jeje neu:-D

madonna, que tal les vacas?? quina envejeta!!! amb la son que arribo a tenir aquests dies m'panirien tant be unes vacancetes per muumir tot el dia!! jejeje!!

trini, demà a la cavalgata amb els nens?? o marxeu a creixell??upssss!! estic pensant... com esta l'hugo que estava malalto...no?segur que es recupera aviat!!

sita + arnau = neukiss-) neukiss-)

petunets i serpentines!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dt. gen. 04, 2011 5:07 pm

Reina si el Jenga es un joc es una piramide de fusta.
Jo tambe estic viciada a la DS pero al profesor layton, em queda nomes un puzzle per resoldre i m'haure passat tot el joc.

Quines ganes de que sigui dema, a mes a mi no crec que em portin moltes coses pero a la pitufa segur que la cobreixen de regals!!!! i jo m'he comportat i no li he comprat gaire res, a part del pijama el body i el chupete de papa el mejor, que mes que per ella es per en sergi
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dt. gen. 04, 2011 5:31 pm

jajjaaj!! jo amb el layton estava viciada abans que el mario!! la villa misteriosa!! pero hi ha cada puzzle que te cagaas!!! jajaja!! jo es que soc com una nena gran: m'encanten els jocs, de tot tipus!!

aix!! que maco!! al sergi se li caura la baba!!! neujor:-)
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dt. gen. 04, 2011 5:38 pm

Jo el de la villa misteriosa fa temps que hi vaig jugar, llavors la caja de pandora i ara jugo al del tiempo perdido
txellgodayol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants