Tarragoninas 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Tarragoninas 2012

EntradaAutor: paolaialbert » dg. gen. 02, 2011 1:01 am

Siii trixie això li deia ahir a les dotze al meu xic!!!jejejeje feliç any 9 per tu també!!!! D'on eres tu trixie???
Imatge
paolaialbert

Entrades: 32
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 9:10 pm

EntradaAutor: bermir » dg. gen. 02, 2011 11:05 pm

feliç any nou noies! és el nostre darrer any sencer abans que siguem casades! què fort no?
us desitjo un molt bon any a totes!
bermir
:: núvia rookie

Entrades: 52
Membre des de: dv. des. 10, 2010 5:52 pm

EntradaAutor: paolaialbert » dg. gen. 02, 2011 11:43 pm

Igualment bermir! Quin dia et cases???
Imatge
paolaialbert

Entrades: 32
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 9:10 pm

EntradaAutor: inia » dl. gen. 03, 2011 8:46 am

Chicas!!! feliz año!!!!!
Es cierto...cualquiera diria que el año que viene nos CASAMOS !!!!!!!!!!!!!!!!!1 jajajajajaja yo estoy tan contenta.........en fin nos espera un añito de emociones preparativos y muchas cositas mas!!!!!!!!!!!!!
Jolin la pena esque no me puedo conectar mucho......... besitos guapasssssssssss
inia

Entrades: 41
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 7:28 pm

EntradaAutor: Trixie85 » dl. gen. 03, 2011 2:04 pm

paolaialbert ha escrit:Siii trixie això li deia ahir a les dotze al meu xic!!!jejejeje feliç any 9 per tu també!!!! D'on eres tu trixie???

Jo visc a Salou!!!! :) BON ANY NÚVIEEEESS!!
Imatge
Trixie85
:: núvia experta

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: miressss » dt. gen. 04, 2011 10:55 am

Feliz año guapísimas!!!!!!!!!!!! el año que viene nos casamos!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no tengo mucho tiempo de conectarme pero haré lo posible!!!!!!!!!!!!
Besos!!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: Se i Mi » dj. gen. 06, 2011 8:53 pm

Bon any xikes!!! si ara ja es pot di,em caso l'any qui ve. Q fort, jajaja. Pos noies ja akest nadal he començat a dir alguns familiars que ens casem, em fa un vergonya. Xo bueno, el meu xikot ja li e començat a dir q em de començar a fer visites als llocs on fer els banquets, i aket diumenge començarem a veure alguna coseta. En tema de vestits no tinc idea i de sabates no sabia res d'akestes marques, ara em posare a xafardejar. A mi em passa igual q a tu, m'estresso de mirar tant per internet. Jo els detalls de les dones ho vull intentar fer jo, uns broches, i als homes una ampolla amb la borrachera q vaig agafar i vaig començar la relacio am el meu xicot. aixi q res ens anem veient. :: 2011 ::
Imatge
Se i Mi

Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 20, 2010 1:02 am

EntradaAutor: bermir » dl. gen. 10, 2011 5:44 pm

hola noies!
nosaltres ens casem el 8 de setembre del 2012!
estic començant a apretar al mu novi per donar la notícia a les respectives cases, però a ell encara no li fa massa gràcia! vosaltres ho heu dit a casa ja???
bermir

EntradaAutor: Trixie85 » dj. gen. 13, 2011 6:02 pm

bermir ha escrit:hola noies!
nosaltres ens casem el 8 de setembre del 2012!
estic començant a apretar al mu novi per donar la notícia a les respectives cases, però a ell encara no li fa massa gràcia! vosaltres ho heu dit a casa ja???

Siii!!! Jo no em puc callar res!!! Ara estem mirant els restaurants per acabar de decidir-nos... Sort nena!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: miressss » dj. gen. 13, 2011 8:04 pm

Ei guapa!!!! si nosotros dimos la notícia el día de reyes!!!!!! y la verdad es que ninguno se extrañó jejeje!!! bueno ya llevamos casi 11 años así que nada jeje!!! mucha suerte!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: bermir » ds. gen. 22, 2011 8:59 pm

se'ns ha esborrat el que hem escrit últimament... per on anàvem????
jo vaig posar que havíem descartat boella i passamaner per extra-cars, mas d'en ros pq no ens va generar confiança, mas folch pq té l'aeroport just al costat i pq era car, i ara hem de continuar refusant restaurants fins trobar el nostre!
bermir

EntradaAutor: miressss » ds. gen. 22, 2011 9:06 pm

Ei guapa!!! pues si es una jugarreta esto de los mensajes.... pero bueno.... nosotros al final también descartamos todos esos.. oye y con cuales os habéis quedado??? lo digo por si te puedo ayudar en algo. Nosotros nos hemos quedado con l'Encanteri nos encanta jeje!!!! vosotros habéis ido a verlo?? besos!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: bermir » ds. gen. 22, 2011 9:11 pm

doncs sí, vaia jugarreta els missatges...
l'encanteri ens agrada (sobretot a mi) però ho trobem complicat d'arribar-hi des de Reus, sobretot per la gent que ve de fora! El que també hem descartat és Mas Sedó pq ens casem de dia i l'edifici de la comarcal del costat queda realment horrorós!!!!!!
bermir

EntradaAutor: miressss » ds. gen. 22, 2011 9:17 pm

Bueno tampoco está tan complicado... nosotros vamos desde Torredembarra y también tenemos gente que viene de fuera y no es complicado, nosotros también estamos mirando de poner un bus para los invitados según lo que cueste claro... pues si os gusta deberiais mirarlo alomejor no es tan complicado. Lo habéis ido a mirar??? a parte está muy bien la oferta que hacen que te regalan 2 h de barra libre y el resopó!!! así que es un pastón jeje!!! y bueno entre cuales estais??? si no me puedes enviar un privi haber si te puedo ayudar!!! porqué que día te casas???
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: bermir » ds. gen. 22, 2011 10:35 pm

Sí que hi hem estat a l'Encanteri i l'oferta està molt bé. Vam anar a la jornada de portes obertes i el tracte molt cordial. És un dels restaurants finalistes juntament amb el Maset, Orangerie, Termes i Urrutia. Ens casem al setembre del 2012, però no tenim decidit al 100% el dia.
bermir

EntradaAutor: bermir » dt. gen. 25, 2011 10:33 pm

hola, com ho porteu? alguna novetat?
nosaltres estem en standby, per qüestions de feina però volem enllestir tema restaurant quant abans millor
bermir

EntradaAutor: Trixie85 » dc. gen. 26, 2011 5:01 pm

bermir ha escrit:hola, com ho porteu? alguna novetat?
nosaltres estem en standby, per qüestions de feina però volem enllestir tema restaurant quant abans millor

Nosaltres ja ens hem decidit per El Dorado Playa a Cambrils. La meva parella volia el mar i jo jardinets i així estem tots contents. El menjar és boníssim, el q passa que si cerqueu un puesto molt pijo aquest no ho és... Però si vas a veure'l et tractaran genial, tu mateixa!
Imatge
Trixie85

EntradaAutor: bermir » dv. gen. 28, 2011 5:24 pm

ok, m'apunto lo del Dorado. Vam estar al seu stand pel tot nuvis, però encara no hem anat a veure'l.
bermir

EntradaAutor: miressss » ds. gen. 29, 2011 2:49 pm

Ei Bermir!!! que tal el tema restaurante?? como lo lleváis??? nosotros ya vamos mañana a dar la paga y señal jeje!!!!! que ilu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! besillos!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Trixie85 » dt. feb. 01, 2011 1:55 pm

miressss ha escrit:Ei Bermir!!! que tal el tema restaurante?? como lo lleváis??? nosotros ya vamos mañana a dar la paga y señal jeje!!!!! que ilu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! besillos!!!!

Felicidades de nuevo princesilla!!!! A ver si quedamos para coffee ehh! Antes de la quedada así vamos a la qdda juntas! Bxitos
Imatge
Trixie85

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants