ROBA INTERIOR

un gran any!

Re: ROBA INTERIOR

EntradaAutor: neus_1985 » dc. des. 22, 2010 10:24 pm

Merci!! Si eren aquestes les que volia dir jo... Aquestes son les que em comprare.
Imatge
neus_1985
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. des. 23, 2010 8:05 am

Algu s'ha comprat la roba interior a Rosa Clarà, jo m'he comprat el vestit allí i la dependenta em va dir que si volia passar-me un altre dia i mirar-me la roba interior que també tenen... però no se com estarà de preu??? xxo.0.o
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: neus_1985 » dl. des. 27, 2010 6:45 pm

No en tinc ni idea, jo després de les fetes me vull anar a mirar... Normalment diuen que els complements sempre et surten mes cars a la botiga on et compres el vestit.
Si vols quan ho hagi mirat et dic mes o menys quan em surten...
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: miriamS » dc. des. 29, 2010 11:34 pm

Hola noies,

avui per fi he trobat el meu vestit de núvia! Estic super contenta!!!! :)
La qüestió és que m'han provat els vestits amb corpinyo i, tot i que me n'he provat uns quants de bastant ajustats, inclòs el que m'he quedat finalment, en cap es marcava res de res. Així que estic doblement contenta! Perquè ara sí que puc estar totalment tranquil·la de comprar-me un corpinyo!!! :)
Així que ja ho sabeu, no es marca res. I si continueu dubtant, sempre podeu demanar a la botiga si tenen un corpinyo per a provar-vos. Ara hi ha moltes marques que també tenen roba interior i potser us en poden deixar un per provar...
miriamS

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: neus_1985 » dl. gen. 03, 2011 6:26 pm

que bé miriam!! jo al final me decidit per els sustens... però el corpinyo segur que et quedara molt bé!!
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: miriamS » dt. gen. 04, 2011 8:59 pm

Sí, estic molt contenta! Aprofitaré les rebaixes per a anar a mirar-me la roba interior i la sabates. Ja us contaré :)
miriamS

EntradaAutor: julia28 » dc. gen. 05, 2011 3:29 am

hola noies!!
Doncs jo encara no tinc el vestit pero crec que el mes segur es que m'agafi els sostens, amb una calceta tipus brasileña i un portalligues, perque mai se sap que et poden fer el dia del casament, i no em faria gracia que els convidats em vegin el cul!!
I per la nit de noces, no se, a veure si en el comiat de soltera em regalen alguna coseta sesi, per cert, la meva amiga, es l'unica que sap que ens casem de moment. m'ha dit que quan vas enprovarte l vestit, l'última vegada o aixi, te las d'emprovar amb la roba interior que portaras, aixo també ens va bé no??
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28
:: núvia experimentada

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dc. gen. 05, 2011 10:36 am

julia no es per posar-te pressió ni res de res... pero no et cases el mateix dia que jo? el 28 de maig? Encara no has mirat vestit? Doncs si vols un consell et donaré el mateix que em va fer la dona de la botiga on me'l vaig quedar jo, MIRATE'LS I QUEDA'T EL QUE T''AGRADI t'ho dic perque a mi no m'arribara fins al març hem va dir la noia de la botiga que tardava ( a lleida i en aquella botiga) tres mesos en arrivar després de demanar-los...
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: julia28 » dv. gen. 07, 2011 10:31 pm

neus_1985 ha escrit:julia no es per posar-te pressió ni res de res... pero no et cases el mateix dia que jo? el 28 de maig? Encara no has mirat vestit? Doncs si vols un consell et donaré el mateix que em va fer la dona de la botiga on me'l vaig quedar jo, MIRATE'LS I QUEDA'T EL QUE T''AGRADI t'ho dic perque a mi no m'arribara fins al març hem va dir la noia de la botiga que tardava ( a lleida i en aquella botiga) tres mesos en arrivar després de demanar-los...

Gràcies!!, avui he anat i ja el tinc, també m'arriba al març, me l'emprovat amb corpiño i queda chulissim es super còmode, perque t'agafa tot molt bé i fa un pit mol bonic.
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: neus_1985 » ds. gen. 08, 2011 1:58 pm

ja te contestat per un altre post!! pero de veritat que es precios el vestit!! que bé!!
ja tens les sabates?? a mi es el que em porta de cap ara perque jo les necessito amb poc taló i ara que es porten tan altes...
jejeje es que sino semblara que porto un pin i pon al costat!! XDD
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: julia28 » ds. gen. 08, 2011 2:08 pm

Encara no les tinc les sabates, i també em porten de cap, perque no les vui en punta, les vui rodonetes, i les que son aixi tenen els dits destapats, i no m'agraden, potser soc mes clàsica pero es que no hi aniria còmode.
Pel taló no em preocupa gaire, perque ell es mol mes alt que jo, encara que tampoc puc portar un taconas, tinc els peus plans com el terra i si porto gaire taló de seguida em fan mal els peus!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

EntradaAutor: miriamS » ds. gen. 08, 2011 2:36 pm

julia28 ha escrit:
neus_1985 ha escrit:julia no es per posar-te pressió ni res de res... pero no et cases el mateix dia que jo? el 28 de maig? Encara no has mirat vestit? Doncs si vols un consell et donaré el mateix que em va fer la dona de la botiga on me'l vaig quedar jo, MIRATE'LS I QUEDA'T EL QUE T''AGRADI t'ho dic perque a mi no m'arribara fins al març hem va dir la noia de la botiga que tardava ( a lleida i en aquella botiga) tres mesos en arrivar després de demanar-los...

Gràcies!!, avui he anat i ja el tinc, també m'arriba al març, me l'emprovat amb corpiño i queda chulissim es super còmode, perque t'agafa tot molt bé i fa un pit mol bonic.

Sí, jo també em vaig emprovar el meu amb corpinyo i em va encantar! Queda super bé i és molt més cómode del que em pensava, així que jo me'n miraré un. Aprofitaré ara a les rebaixes a veure si trobo algo...
miriamS

EntradaAutor: Marvic » dg. gen. 09, 2011 9:35 pm

chicas yo en un principio me voy a comprar el conjunto de ropa interior en la casa dnd me he cmprado el vestido pq el sujetador me lo hacen a medida pero son 100 y pico € largos lo q me cobran. Sabeis o conoceis alguna casa de lencería donde te lo hagan a medida? Tengo la espalda muy ancha y para la mayoría de los sujetadores me he de comprar un adaptador...
Imatge
Marvic

Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

EntradaAutor: Sasrom » dt. gen. 11, 2011 12:34 pm

Hola chicas, yo estube mirando en infinidad de mercerias y no vi nada que me gustara y fui al corte ingles y me enamoré de este conjunto, tiene en las coturas piedrecitas de swaroski, bueno... no originales! Es de la marca legaby, colección crystal.

Besos a todas!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Sasrom

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants