Les Sixters

un gran any!

Les Sixters

EntradaAutor: Pinkeen » dt. nov. 23, 2010 11:04 pm

Hola noies!

Com em caso per lo civil i no m'agraden les coses molt series, vull que durant la cerimònia civil hi hagi una música animada i divertida. He estat buscant i he vist que potser el que més s'apropa a la meva idea és el repertori musical de les Sixters. Algú les ha sentit? les heu sentit a un casament? teniu idea del que poden cobrar?

Gràcies

Pinkeen
Pinkeen

Entrades: 17
Membre des de: dt. juny 08, 2010 3:14 pm

Re: Les Sixters

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. des. 03, 2010 1:37 am

Hola Pinken, no les coneixia les Sixters i m'han agradat molt, has contactat amb elles??? T'han dit preus??? Pot ser un casament molt original i diferent amb elles!!!!

He vist que el telefon és de Girona.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Pinkeen » dj. gen. 06, 2011 11:03 pm

Hola Sílvia,

Si que hi he contactat al final i estic encantada. M'encanten, i a sobre resulta que ja coneixia a la meitat d'elles ja que part del grup dona classes a una acadèmia de música de Girona que anava jo fa anys.
La veritat son just el que buscava, com em caso en un jardí, la música lliga moltíssim! no sé com seran el dia del casament però fins ara tot el contacte que hi he tingut ha sigut boníssim i super correcte. L'home d'una de les noies també toca en un grup de jazz i també l'he contractat per l'aperitiu. Ja t'explicaré!
Pinkeen

Entrades: 17
Membre des de: dt. juny 08, 2010 3:14 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. gen. 07, 2011 10:41 am

Hola pinkeen, que guay i quina casualitat coneixer a algunes d'elles, serà una experiència totalment diferent.

Ara ja heu de començar amb els preparatius que la data s'acosta, que estem al 2011!!!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant