Be noies ja hem vaig haver de decidir, així que no ho vaig impedir i hem faran el MG220, va guanyar per.... diferent, modern i original. La veritat es que jo sóc mes potser de la discreció de l'altre pero ara per temes de pes m'he aprimat 14 kgs en 3 mesos i la veritat es que he buscat alguna cosa mes atrevida. Jo no era de ser grassoneta pero en els 4 anys qùe porto amb el meu altre jo m'havia engrixat mes de 10 kgs així que tenint en compte el tema boda i amb l'ajuda d'un metge nutricionista doncs.... anem fent.
Gràcies a totes per donar la vostre opinió.
Ara tinc un altre mitg problemet..... I es que a la botiga hem vaig emprovar unes sabates d'aquestes de plataforma i taló força alt. Pero ahir vaig anar a un lloc que recomano totalment i vaig comprar unes altres. La meva sorpresa va ser quan vaig anar la botiga del vestit i la noia hem va dir que a ella no li feien gaire el pes, que les altres m'estilitzarien mes. Aquestes altres tenen la sola normal i taló, pero son d'aquelles sabates que les emproves i penses.... no noto ni que siguin unes sabates noves i extranyes al peu.
Us passo un foto de les noves a veure que n'opineu.
zapato 1.jpg
zapato 2.jpg
Per si algú li interesa la web es
http://www.enepe.com/Llavors el tema esta en: sacrificar la comoditat per l'estetica.
Gràcies de nou pels consells.
Petons,
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.