Detallets convidats

un gran any!

Re: Detallets convidats

EntradaAutor: gemmapeke » dl. des. 20, 2010 4:22 pm

yo de momento opto por la toalla, pero no se que pensara dani...jajaja

ahora me toca pensar en los regalos especiales...padres, hermanos, amigos muy, muy especiales...
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: MiM » ds. gen. 22, 2011 12:30 pm

Hola!
Jo no en tinc ni idea del que faré amb els detallets encara. Amb el meu xicot ja fa temps que en mirem (inclús abans de tenir clar que ens casarem a finals d'aquest any), més que res per tenir una idea del que hi ha i dels preus. La verita és que fins ara no hem trobat res que ens convenci. Per les dones no sé qué fer! Pels homes un bolígraf, està més que clar.

Nosaltres ens casem a Andorra, allà la llei anti-tabac no existeix; però tot i així tenim clarissim que no pensem donar puros ni cigarrets a ningú. A més, també demenarem en el restaurant que no posin cendrers a la taula i que posin cartells de prohibit fumar, perquè jo sóc al·lèrgica al fum del tabac, i evidentment, com que és el meu casament, no penso estar-me a fora del menjador. Si no m'ho accepten, no hi ha cap problema, baixarem fins a la Seu d'urgell a fer l'àpat, que ja hi han hotels preciosos i se m'hauran acabat els problemes amb el tabac.

El que m'ha semblat una idea genial és repartir aquests puros de xocolata, són xulissims! Ja els hi ensenyaré en el meu xicot aivam qué opina.

Gràcies per donar tantes idees. I per cert, si algú coneix alguna botiga de detalls a on hi tinguin nuvis clàssics per donar a les dones, feu.m'ho saber si us plau.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Elisabetgu » ds. gen. 22, 2011 7:35 pm

Nosotros tenemos pensado dar para los hombres un purito (pero de los pequeños) y para las mujeres ahí le estoy dando vuelta, pero he hablado con una chica del foro Julia28 y me ha gustado mucho lo que ha cogido ella.
Son corta-pizzas (me parece un regalo original), así que estoy convencida al 90% que cogeremos ese detalle también.
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » ds. gen. 22, 2011 7:36 pm

Ah! en esta página hay un montón de detallitos (puedes coger ideas).

http://www.detallesparabodasarmonia.com/index.php
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: tresor » ds. gen. 22, 2011 9:13 pm

Hola a totes!!!

Aquesta tarda al recollir les invitacions a Cromàtica al carrer Padilla de Barcelona ens han dit que durant aquest mes fan un 15% de descompte en els detalls pels convidats.

Us deixo el web: http://www.e-cromatica.com/productos/
Imatge
tresor
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 399
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 2:38 pm

EntradaAutor: Llunàtica » dl. gen. 24, 2011 5:13 pm

Diciembre75 ha escrit:Yo casi seguro que voy a regalar la plantita
Ya he visto con la macetita y las semillas que salen a 1 € y pico o con la lata que vale unos 2 € con algo . Lo veo bien de precio y es un detalle asi unisex y que cuando vaya creciendo se acordaran de nuestro dia ---
Habia pensado tambien unos jabones pero lo de la planta me llama mucho mas la atencion
aunque tambien he de decir que cada dia pienso una cosa jajaj

QUé original!! me encanta la idea de la macetita con semillas!!
Imatge
Llunàtica
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant