Natan fotografia??

El millor any de la nostra vida!

Natan fotografia??

EntradaAutor: ninet@ » dj. gen. 27, 2011 8:02 am

Hola a totes¡¡

Estem mirant fotograf i la veritat no sé per on tirar...el restaurant amb el que segurament ens quedarem ens han passat un llistat de colaboradors entre els que es troba minguillon del que he llegit molt bones critiques, pero he vist alguna composicio dels albums i..no se poder no lacabo de veure.
Hem van passar l'adreça dun fotograf Natan fotografia i la veritat es que les fotos que he vist dell mencanten, no se trobo que les seves fotos demostren sentiments saben captar elmoment exacte i no son les tipiques fotos en que surt tothom posan..algu te alguna referencia de preus o de com treballa??

Soc de la zona del penedes si algu coneix algun altre fotograf jo encantada de rebre informació ;)
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Natan fotografia??

EntradaAutor: marjona » dg. feb. 05, 2012 5:12 pm

HOla!

Jo faig el reportatge amb Natan. Minguillón, la veritat no tenia rés a veure.... i estic molt contenta...A veure, es més car però la difència és abismal!!

El que si que et dic és que jo el vaig reservar amb 1 any i mig d'antelacío perquè només fa una boda per dia, així que segurament no tingui disponible, perquè segons m'ha comentat està a tope de feina.

Si vols saber algo més ja em dius!!
Imatge
Imatge
marjona
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 192
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:23 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants