COMPORTAMENT CONVIDATS

un gran any!

Re: COMPORTAMENT CONVIDATS

EntradaAutor: promisa1 » dj. gen. 27, 2011 11:27 am

MiM ha escrit:Doncs nosaltres volem un casament mig serio! Per aquest motiu, la gent que sabem que no es comportarà, ja no la convidem. Tampoc vull que siguio un casament soso. Però jo crec que e spoden fer bromes pesades i bromes lights; i nosaltres volem evitar les del primer tipus.

Respecte l'alcohol... jo en principi volia fer un casament sense alcohol perquè tinc molta família que no se sap controlar i l'acaba armant i fent el numeret SEMPRE (siguin casaments, aniversaris, comunions, o fins hi tot les trobades familiars de Nadal!), però els meus pares (que no beuen gens) i els meus futurs sogres (que sí que els hi agrada molt el vi), m'han dit que era molt mala idea perquè hi ha gent que associa gresca amb l'alcohol i algú se'ns podria queixar. Al final hem arribat a un acord, hi huarà vi i xampany, no hi haurà barra lliure i els problemàtics simplement no els convidem per no saber-se comportar.
Jo és que sóc una persona molt seria, a mi les bromes no m'agraden gens. I espero que no cridin gaire "que es facin un petó" ni coses d'aquestes, perquè la primera vegada potse rels hi faig cas, però la segona ja no. Jo no sóc de demostrar el meus sentiments en públic. I també espero que en els meus pares no els atavalin gaire, perquè no ho seguiran gens (amb algú m'havia de semblar...)

Eres demasiado seria, una boda es una fiesta, y hay que dejarse llevar un poco. Lo que no puedes hacer es amargarte el dia pensando, esto no lo quiero, lo otro no lo voy a hacer, y que nadie se pase...No se, piensa que es una vez en la vida, teoricamente.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: MiM » dj. gen. 27, 2011 12:43 pm

promisa1 ha escrit: Eres demasiado seria, una boda es una fiesta, y hay que dejarse llevar un poco. Lo que no puedes hacer es amargarte el dia pensando, esto no lo quiero, lo otro no lo voy a hacer, y que nadie se pase...No se, piensa que es una vez en la vida, teoricamente.

Per mi un casament no és una festa, per mi és un pas molt important en la meva vida i una cosa molt seria. Jo em caso per tota la vida. Potser m'equivoco i en un futur decideixo separar-me, però casar-me no ho penso fer més.

Que hi hagi uan mica de conya i tal, ja hie stic d'acord, però que es passin no. i amb el meu xicot ja ho vam dir, convidar per compromís perqué hi tens un parenetsc familiar... no ni parlar-ne! Prefeeixo més, per exemple, convidar en els pares d'algunes amigues que per mi han estat super importants.

Vaug anar al casament d'una de les meves millors amigues, i ella ho va fer, no va convidar a ningú per compromís i hi havia familiars seus propers, que no els va convidar--> va ser un casament fantàstic! I els meus cosins també ho van fer, per exemple a la mare del nuvi no la van convidar perqué no va acceptar que ells l'acompanyessin a comprar roba i anés vestida adequadament per l'ocasió. Jo no arribo a tant, que la gent vagi vestida com li doni la gana, però que no es coportin adequadament... això ja no ho passo.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: MiM » dj. gen. 27, 2011 12:45 pm

Supsou que cada u té les seves manies...
Imatge

MiM

EntradaAutor: Shaik » dj. gen. 27, 2011 2:36 pm

MiM ha escrit:
promisa1 ha escrit: Eres demasiado seria, una boda es una fiesta, y hay que dejarse llevar un poco. Lo que no puedes hacer es amargarte el dia pensando, esto no lo quiero, lo otro no lo voy a hacer, y que nadie se pase...No se, piensa que es una vez en la vida, teoricamente.

Per mi un casament no és una festa, per mi és un pas molt important en la meva vida i una cosa molt seria. Jo em caso per tota la vida. Potser m'equivoco i en un futur decideixo separar-me, però casar-me no ho penso fer més.

Que hi hagi uan mica de conya i tal, ja hie stic d'acord, però que es passin no. i amb el meu xicot ja ho vam dir, convidar per compromís perqué hi tens un parenetsc familiar... no ni parlar-ne! Prefeeixo més, per exemple, convidar en els pares d'algunes amigues que per mi han estat super importants.

Vaug anar al casament d'una de les meves millors amigues, i ella ho va fer, no va convidar a ningú per compromís i hi havia familiars seus propers, que no els va convidar--> va ser un casament fantàstic! I els meus cosins també ho van fer, per exemple a la mare del nuvi no la van convidar perqué no va acceptar que ells l'acompanyessin a comprar roba i anés vestida adequadament per l'ocasió. Jo no arribo a tant, que la gent vagi vestida com li doni la gana, però que no es coportin adequadament... això ja no ho passo.

Tothom és com és, però això que subratllo em sembla d'un snobisme petulant! xx;-.)
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: MiM » dj. gen. 27, 2011 3:43 pm

Ui, a la meva tia li va sentar fatal.. bé s'ha de dir que és molt tossuda; però, tot i que a la meva cosina mai li ha caigut bé la meva tia, jo crec que l'hagués hagut de convidar perqué era la mare del nuvi. Ui, i els meus cosins en van fer d'altres també, per exemple, a la meva cosina (la germana del nuvi), li van comprar ells el vestit i en el seu xicot no el van convidar en el casament (jo la veritat és que tampoc l'hagués convidat), i a la nova xicota del meu tiu (és que els meus tius ja fa molts anys que estan seperats), tampoc la van convidar, que jo crec que aquí ja van fer bé també (perqué el meu tiu per aquella època va fer una mica el burro).

La veritat és que jo aquest casament no el tinc pas d'entre els millors, perquè va semblar com si tota la família del nuvi no valgués per res... els qui més importància van tenir, van ser els amics (estaven a primera fila) i llavors la família de la núvia. Nosaltres estavem allà en un racó una mica abandonats. Ara jo també crec, que per fer-nos el poc cas que ens van fer, que no ens haguèssin convidat la veritat. És el cas que jo dic que per compromís no penso convidar a ningú; per convidar algú i deixar-lo allà abandonat a última fila i no fer-li gaire cas perqué m'h suposat una obligació convidar-lo... doncs prefereixo més no fer-ho.
Imatge

MiM

EntradaAutor: esther79CONILL » dj. gen. 27, 2011 3:58 pm

Jo també crec que els casaments van amb concordància amb la personalitat dels nuvis, els que hi han ja et coneixen, per això ja saben fins a on poden arrivar o no...
Jo la veritat, que m'agradarïa que fós molt divertida, i s'ho prenguin com una gran festa, perquè per a mi és això...una gran festa amb les persones més importants...
I també confio, amb el saber fer i estar de tots els meus convidats, l'únic que pateixo és que ens han prohibit rotundament els petards, i venen molts amics i familia de Valencia...i ja sabeu com són ells amb les "mascletà"...ells totes les festes les celebren amb petards, i focs artificials...és l'únic a on haurem de posar més control...però bueno...
Imatge
esther79CONILL
:: núvia experimentada

Entrades: 411
Membre des de: dc. nov. 24, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. gen. 27, 2011 7:21 pm

SUYI ha escrit:Hola guapes!

Jo no penso gaire en aquestes coses. Lo únic que puc dir es que quan aixequi la vista per a mirar els convidats vull que estiguin somrient, actius, fent volar els tovallons i si fa falta troços de pa. Per res del món voldria algo totalment serio i ple d'aparences que fes que ningú pogués gaudir del dia i ser com és.

La boda és una gran festa i així s'ha de viure!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

I si alguna cosa no surt com s'espera, doncs un glopet de cava i aquí no ha passat res!!! :mu::

Petonetsssss

Suyi, estic totalment d'acord amb tu.
Jo vaig casar-me el passat mes d'octubre i tenia claríssim que no volia que ningú ens amargués el dia. De fet, van passar dos coses durant el sopar, una m'ho va comentar el maitre i l'altre un familiar, a tots dos els hi vaig el mateix "no vull saber res". Si truques una setmana abans a tots els convidats per confirmar assistència i d'altres temes, per què no diuen alguna cosa sobre el tema del menjar??? Doncs no, ho van dir el dia del casament!
Noies, és el vostre dia, aquest dia ha d'haver-hi zero preocupacions i intentar gaudir a tope tots plegats!!!!!!!!!!!

Bueno, també haig de dir que uns mesos abans, alguns convidats van tenir una actitud molt lletja cap a nosaltres, ho vam passar malament però al final vam pensar que teníem que agafar una postura egoista i passar una mica de la gent.

Una abraçada! Neny
Javi-Neny l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 28, 2011 2:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Massianya » dv. gen. 28, 2011 12:29 pm

Aquí cadascú té la seva opinió... Jo tinc clar que el meu casament és una festa. O, més ben dit, una parranda de les grosses. No faré cap pas súper important a la vida aquell dia. Vam començar a fer passos importants des del dia que ens vam conèixer i, com que encara em sorprenc de la sort que hem tingut, ho volem celebrar. Per això farem un superbodorriu... Hi ha gent amb qui no tinc gaire relació, com alguns tiets, però que vindran a casament. Sí, és la nostra festa, però no som el centre del món. Ells s’ho passaran bé i els nostres pares estaran encantats de la vida.
I, per descomptat, que cadascú es vesteixi com vulgui. Només faltaria!!
Volem que tothom s’ho passi bé i que facin gresca. Ara, tot té límits. Vaig anar a un casament on hi havia dues taules que es llençaven menjar... Si aquest és el seu concepte de fer festa, ho trobo molt trist, i si passa no em tallaré de dir-los què en penso. Coneixent els nostres amics, m’estranyaria molt!!! Beuran, cridaran, faran el ruc... Però no crec que facin gaire el xavacà.
Massianya
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. gen. 28, 2011 1:11 pm

considerem nosaltres que el moment serio del casament és la ceremonia, després la diversió la volem veure, que cadascú vesteixi com vulgui, dintre d'uns limits , pero sobretot que vagi comode, i el comportament a dins el saló.. doncs són prou grandets per a saber com s'han de comportar. Si diuen visca els nuvis, doncs que visquem.... aixo no m'importa.

el que no vull és el que va passar en el casament d'una de les meves cosines (la que m'han obligat a convidar i que la c*** encara no ha dit si ve o no). No van permetre que ningú del costat de la nuvia digues res, només ho deien els amics del nuvi, a aquests el tio els hi deixava (al nostre costat de la familia ho va prohibir). I per més colmo, al final del banquet, quan ja tothom marxava dues de les meves tietes es van barallar..... jo no volia anar a aquell casament i m'hi van obligar
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Marvic » dv. gen. 28, 2011 7:31 pm

q miedo me estais dando... jajajaj estoy por quitar la barra libre... jajaaj bueno a las bodas q yo he ido siempre están los tipicos q la lian pero bueno bastante soportable... pero no en ese extremo... mi novio es alguno de lo q se ha puesto contentillo pero vamos q no ha hecho nada...
Imatge
Marvic

Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

EntradaAutor: oafei » ds. gen. 29, 2011 11:30 pm

Vaya historias!!!!!
oafei

Entrades: 100
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:30 am

EntradaAutor: siu__84 » dg. gen. 30, 2011 12:40 pm

Jo la veritat esque no he parat a pensar en el comportament dels convidats.. pero el que si que espero esque la gent s'ho passi de conya,que cridin ,q ballin ¡¡ NO vull res de serietat en la meva boda!!Es una celebració ,un dia d'alegria i que facin el que vulguin de veritat!Q es tiren menjar,q se'l tirin , jo vull q la armin grossa q es del q es tracte!No soportaria veure cares series o gent reprimint-se a dir o fer segons quiens coses perfavor!!
Imatge

Imatge
siu__84

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dl. gen. 31, 2011 8:02 am

ainsss jo també espero que sigui un bon dia per tots, i que tothom hi pugui gaudir, ja que amb el temps que portem prearant les coses...es el que mes desitjo que tothom estigui agust, que eles agrdi el menjar i sobretot s¡ho passin d'allo més bé i tinguin un bon record. En els ultims casments que he anat sempre habien els tipics "tocacollons" que només feien que queixar-se pero realment despres de organitzar jo el meu propi casament m'he adonat que son tantes coses les que has de tenir en compte iq ue es tant dificil tenir content a tothom...pero realment les persones que t'estimen aprecien tots els moments que has preparat! aixo es el que queda!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Lanati » dt. feb. 01, 2011 11:48 am

Sita_yo ha escrit:ainsss jo també espero que sigui un bon dia per tots, i que tothom hi pugui gaudir, ja que amb el temps que portem prearant les coses...es el que mes desitjo que tothom estigui agust, que eles agrdi el menjar i sobretot s¡ho passin d'allo més bé i tinguin un bon record. En els ultims casments que he anat sempre habien els tipics "tocacollons" que només feien que queixar-se pero realment despres de organitzar jo el meu propi casament m'he adonat que son tantes coses les que has de tenir en compte iq ue es tant dificil tenir content a tothom...pero realment les persones que t'estimen aprecien tots els moments que has preparat! aixo es el que queda!

A l'últim casament on vaig anar, una de les amigues de la núvia que seia a la meva taula no parava: "al meu casament, això es va fer així"; "al meu casament això no va passar"... Què pesada, Déu meu! I això que era una de les millors amigues de la núvia...
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. feb. 01, 2011 1:55 pm

Lanati ha escrit:
Sita_yo ha escrit:ainsss jo també espero que sigui un bon dia per tots, i que tothom hi pugui gaudir, ja que amb el temps que portem prearant les coses...es el que mes desitjo que tothom estigui agust, que eles agrdi el menjar i sobretot s¡ho passin d'allo més bé i tinguin un bon record. En els ultims casments que he anat sempre habien els tipics "tocacollons" que només feien que queixar-se pero realment despres de organitzar jo el meu propi casament m'he adonat que son tantes coses les que has de tenir en compte iq ue es tant dificil tenir content a tothom...pero realment les persones que t'estimen aprecien tots els moments que has preparat! aixo es el que queda!

A l'últim casament on vaig anar, una de les amigues de la núvia que seia a la meva taula no parava: "al meu casament, això es va fer així"; "al meu casament això no va passar"... Què pesada, Déu meu! I això que era una de les millors amigues de la núvia...

Caram que "simpàtica" la millor amiga no? mireu de desagraïts hi ha a tot arreu, així que sé que tots els nuvis ho fan el millor possible i amb la màxima il.lusió que això és el més important. Vosaltres gaudiu del vostre dia que és unic e irrepetible!!!!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. feb. 02, 2011 1:41 am

Els convidats tenen comportaments lletjos abans, durant i després del casament.
Javi-Neny l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 05, 2011 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. feb. 02, 2011 1:46 am

Us trobareu amb convidats que tenen comportaments lletjos abans, durant i després del casament. Quan dic comportaments lletjos em refereixo a que els hi agrada tocar els c*****s però com sempre son minoria és millor passar i gaudir de la resta.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: Marvic » dv. feb. 04, 2011 5:06 pm

ahi tienes toda la razon!!! ese día es para disfrutarlo y si hay algún tocah... siempre habrá alguin q lo pueda frenar un poco... representa claro si no se le enseña dnd está la puerta...
Imatge
Marvic

Entrades: 125
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 7:30 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants