Bodas para sant jordi

un gran any!

Re: Bodas para sant jordi

EntradaAutor: veronik18 » dc. gen. 12, 2011 9:58 pm

Imatge
JA TINC CRÒNICA
veronik18
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: euterpe » dg. gen. 23, 2011 12:13 pm

3.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: Massianya » dg. gen. 23, 2011 7:07 pm

Un trimestre i ja hi serem!!
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: zaarita » dl. gen. 31, 2011 4:26 pm

montse_eu ha escrit:Hola guapas!!!

Ayer fui al registro de Viladecans, para iniciar el expediente de matrimonio, y me comentaron que en Abril solo casan el 15 y el 29!!!!Que es o una semana antes o una despues!!!El permiso de matrimonio empieza el mismo dia de la "boda oficial", por lo tanto si nos casamos antes "pierdo" una semana de permiso y si lo hacemos despues tendré que ir a trabajar después de la celebracion!!!q liooo!!!
Hoy me he puesto manos a la obra para buscar un registro q case otro día más cercano al 23, pero no he tenido suerte, he llamado a Gava, Sant Boi, Sant Feliu y Molins de Rei...pero no he tenido suerte!!!todos hacen puente o no casan esa semana!!!Alguien se encuentra en la misma situación???

Por cierto Kel, yo tampoco me caso en Can Alzina, me caso en Can Cabassa (Sant Cugat)!!!

bona nit!!!

Hola Montse!!!
Yo soy de toda la vida de Viladecans!!! Aunque llevo 1 año y medio viviendo en Castelldefels!!! Yo me case ya hace casi 3 meses (19 de Noviembre) pero en el registro civil! no en el juzgado y asi no pague un duro!!! jejej
Pero tambien te digo que si hablas con tu empresa y llegas a un acuerdo pues te puedes guardar los dias para abril!!!! Xq mira yo!!!! me case oficialmete el 19 de noviembre y celebro la boda el 23 de abril!! con mis correspondientes 15 dias de permiso!!!
Imatge
zaarita

Entrades: 62
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: kel&Toni » dj. feb. 03, 2011 10:36 am

Para las que quieran dar un detalle con una rosa de Sant jordi, ahi va un link! yo pondré estas rosas en el plato y con la nota de agradecimiento! por cierto, estan buenísimas!
www.azucarte.com
Imatge
Imatge
Imatge
kel&Toni
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1402
Membre des de: dg. oct. 18, 2009 5:17 pm

EntradaAutor: JiG » dc. feb. 23, 2011 6:42 pm

Hola noies!!!!

Com van els nervis les que us caseu per Sant Jordi???????????? Cada cop passen més ràpid els dies i el nostre gran dia es va acostant. Com porteu els preparatius???? jo hi ha dies que crec que bé i d'altres que crec que hauré de córrer a última hora!!!!

Felicitats per aquest 2 als marcadors, a partir de demà hi haurà un 1.... jejeje
350__1_PaperEskimo-Tag-2.jpg.png
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
JiG
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: zaarita » dj. feb. 24, 2011 8:49 pm

Uffffffffffffffff 2 meses ya!!!!!!!!! madre mia!!! Cuando nos demos cuenta nos estamos vistiendo para el gran dia!!!! Que ganas!!!!!!
Os faltan muchas cosas???? Yo ya ultimando los ultimas cosillas y a espensas que la gente me vaya diciendo si viene o no a la boda!!!
Y recibiendo ya regalitos!!!!! Que ilusion!!!!!
Imatge
zaarita

Entrades: 62
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: Massianya » dv. feb. 25, 2011 8:45 am

Núvies de sant Jordi!!

Alguna de vosaltres farà solàrium? Quan s'ha de fer? Us heu informat? A veure si aquesta setmana ho pregunto...

De vegades m'estresso de pensar que falta poc i encara no m'he estressat... hehe

Què us falta fer?
Massianya

Entrades: 166
Membre des de: dc. juny 23, 2010 3:46 pm

EntradaAutor: ANNAIXAVI » ds. feb. 26, 2011 5:11 pm

Hola guapes!!

Jo vai començar a fer UVA fa dues setmanes, pero només he fet dues sessions. La de coses que es fan per un casament, mai ho hagués dit, jo fent UVA!!!! sóc anti! jijiji

Fa una setmana vam encarregar els anells, tancar el tema del llibre de firmes i lo del obsequi. también tenim ja hora amb la florista i amb la noia que porta el casament civil. Tema pendent: que ens vagin confirmant, perque a aquesta alçada no en tenim cap, bueno la familia si! i les taules, tema dificil.

Noies compte enrera!!!
Imatge
ANNAIXAVI

Entrades: 23
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 2:39 pm

EntradaAutor: climentigloria » dt. març 01, 2011 2:09 pm

Hola noies!! jo tambe em caso el 23 d'abril.... mes o menys ja tinc totes les coses concretades
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants