Autor: Lanati » dj. nov. 25, 2010 7:15 pm

Autor: Toni » dv. nov. 26, 2010 9:52 am
Autor: Lanati » dv. nov. 26, 2010 10:20 am

Autor: Rominaa » dv. nov. 26, 2010 1:03 pm
Lanati ha escrit:Moltes gràcies, Toni!!! Ningú més té res a dir?

Autor: Laiachiqui » dv. gen. 28, 2011 10:11 am
Lanati ha escrit:Noies, algú em pot dir què li semblen aquests fotògrafs? Ens van fer una bona oferta a firanuvis i, de moment, ens sembla la millor. Els coneixeu? Siusplau, si sabeu alguna cosa, dieu-m'ho... estic desesperada amb el tema "fotògrafs"!!!! Merci!
Autor: mistu » dv. gen. 28, 2011 11:42 am
Autor: irenusky » dg. gen. 30, 2011 1:38 am

Autor: nika11 » dl. gen. 31, 2011 9:51 am

Autor: Lanati » dl. gen. 31, 2011 12:06 pm
irenusky ha escrit:Hola!
Jo em vaig casar amb ells, i bueno discrepo una mica d'en Toni... hi ha de tot... en ten de bons fotògrafs i de no tant... a mi em va costar molt i el día de la boda em vaig endur algún disgust, i vaig haver d'estar molt a sobre per aconseguir un bon resultat!
Però també conec de noies que els fotògrafs eren bons i súper bé!
El resultat per cert de l'àlbum bé, però el que et dic vaig haver d'estar molt a sobre.
SI estàs interessada ja pujaré alguna foto pq les veguis, o si entres a la meva crònica les veuràs !

Autor: Neni100 » dl. gen. 31, 2011 1:06 pm
... y lo que más me gustó fue la postboda.
Autor: nika11 » dl. gen. 31, 2011 4:04 pm

Autor: Neni100 » dl. gen. 31, 2011 4:54 pm
Autor: nika11 » dl. gen. 31, 2011 5:14 pm

Autor: Neni100 » dl. gen. 31, 2011 5:37 pm
Autor: nika11 » dl. gen. 31, 2011 6:18 pm

Autor: irenusky » dl. gen. 31, 2011 11:34 pm
Lanati ha escrit:irenusky ha escrit:Hola!
Jo em vaig casar amb ells, i bueno discrepo una mica d'en Toni... hi ha de tot... en ten de bons fotògrafs i de no tant... a mi em va costar molt i el día de la boda em vaig endur algún disgust, i vaig haver d'estar molt a sobre per aconseguir un bon resultat!
El resultat per cert de l'àlbum bé, però el que et dic vaig haver d'estar molt a sobre.
SI estàs interessada ja pujaré alguna foto pq les veguis, o si entres a la meva crònica les veuràs !
Hola guapa! No puc veure les fotos de la teva crònica (al clicar em diu que ja no existeixen). Què vols dir, amb que vas haver de estar a sobre?

Autor: nika11 » dt. feb. 01, 2011 9:33 am

Autor: Dolçeta » dt. feb. 01, 2011 10:34 am

Autor: Lanati » dt. feb. 01, 2011 11:05 am
irenusky ha escrit:Lanati ha escrit:irenusky ha escrit:Hola!
Hola guapa! No puc veure les fotos de la teva crònica (al clicar em diu que ja no existeixen). Què vols dir, amb que vas haver de estar a sobre?
si no sé pq però no es poden veure les fotos, ja li he dit al Toni i crec que ho està solventat!
Dons que vaig haver de refer l'àlbum un parell de vegades pq sortís com jo volia (i encara així hi havia algún però) i el que et comentava dons que depén el fotògraf les fotos estàn molt bé! jo vaig haver d'estar dient el que volia o no pel casament i em van fer la jugada de posar la foto pels convidats que ells van voler i em van donar el casament pq era horrible!!!
Si estàs interessada ja et passaré alguna foto!