BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: juliol2011 » dl. feb. 07, 2011 3:17 pm

Ei noies!!

Ja veig que ja heu començat amb els cursos prematrimonials...nosaltres encara no ens hi hem posat però també caldrà anar-hi pensant...
He anat revisant i veig que gairebé totes us caseu a Lleida...bé nosaltres ens casem a Linyola i l'àpat el celebrem a "La Dida" de Vallfogona. I els preparatius van tirant...tot i això com més coses s'avancen més en surten de noves però el més important és que hi hem posat il·lusió i ganes i així es fa millor.
juliol2011

Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:14 pm

EntradaAutor: cadui » dl. feb. 07, 2011 4:44 pm

si noia això és un no parar... però com tu dius com que ho fem amb ganes i molta il·lusió es feina agradable de fer!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NEREAURI » dl. feb. 07, 2011 4:59 pm

Hola!!!

Jo hem caso el dia 11 de juny d'aquest any, i la veritat es que ja fa mes d'un mes que ho tenim tot preparat, tot menys les meves sabates de novia que aqui a lleida, no trobo res.

Sempre habia fet un 35 però totes les sabates que m'e emprovat del nº 35 m'anaven mes que grans. i hem voltat per quasi totes les sabateries de lleida i sabates de nuvia del nº 35 no en tenen i d'un nº 34 encara menys, que hem podrieu ajudar a trobar alguna sabateria, no importa si es de fora de lleida, on pugui trobar sabates del meu nº?

Gracies

Nerea Garcia
NEREAURI

Entrades: 2
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 4:44 pm

EntradaAutor: cadui » dl. feb. 07, 2011 5:50 pm

hola guapa, benvinguda al fòrum!!
jo les sabates me les vaig comprar al Tocador de la Novia a Barcelona, he vist al seu web que tenen algunes del número 35, et deixo l'enllaç: http://www.eltocadordelanovia.com
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dt. feb. 08, 2011 12:43 pm

Benvingudes a les noves!

Aquí trobareu moltes cosetes i informació per al vostre gran dia, i a més, estem nosaltres les foreres que també som molt majes eh!!! ajajaja

Nereauri, has anat a mirar a la casa de la núvia, jo tinc una amiga quue també fa un peu petitó i se les ha comprat allí, a més, la noia és molt maca. On us caseu? Volem detalls que som molt marujilles!!!

Juliol, et cases una setmana abans que jo, seguiré ben d'aprop els teus preparatius! Nosaltres també vam tantejar la Dida com a possible restaurant, està molt bé, a més hi ha una forera que també farà el convit allí, la inqueta. Ja ens aniràs posant al dia de les teves novetats també!

Nosaltres ara hem engegat els preparatius un altre cop, ja tenim fet el tastet del restaurant, mig mirades les aliances i aquest mes ens hem proposat parlar amb el cunyat fotògraf per quedar per fer les fotos per les invitacions. També estic acabant de pulir cosetes del viatge. Així que, poc a poc, la cosa va prenent forma, quina il·lusió!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 08, 2011 5:32 pm

Irene has tornat als preparatius amb els piles carregades eeeh??!
Aix nenes d'aquí a una estoneta tinc hora amb la florista!! quines ganes jiji!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dc. feb. 09, 2011 9:18 am

cadui ha escrit:Irene has tornat als preparatius amb els piles carregades eeeh??!
Aix nenes d'aquí a una estoneta tinc hora amb la florista!! quines ganes jiji!

Sí, reina, és que ja toca posar-se les piles!!!!!!!!!!! I em fa tanta gràcia!!! jajajaja

Ja ens diràs com va anar amb la florista guapi!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: juliol2011 » dc. feb. 09, 2011 3:19 pm

Hola!!

Cadui, com ha anat la floristeria?. Nosaltres encara no ho hem mirat, com s'acostuma a elegir: per catàleg? i les flors quines són: ram de núvia, flors solapa, església, cotxe, altres rams per familiars?.
També us volia comentar si ja us he posat amb els detalls pels conviats, hi he anat pensant aquests dies i la veritat és que hi ha moltes coses però no acabo de trobar el detall que m'agradi. Ho teniu decidit vosaltres?; quins llocs heu mirat?
juliol2011

Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:14 pm

EntradaAutor: cadui » dc. feb. 09, 2011 5:02 pm

guapis amb la florista genial! vaig anar a Bloom Flors (és lo bo de viure a Barna jajaja) i genial! el ram serà de roses blanques amb roses malves i alguna ploma, tot i que li vaig dir que no m'importa si col·loca alguna flor més... me'n fio al 100% d'ella. Jo li vaig demanar el meu ram liofilitzat i dues rèpliques liofilitzades (perquè durin per sempre), dos rams de flors naturals per les padrines, dues plantes mones per les mamis, 5 prendidos (nuvi, pares i germans), dos anellers en forma de cono i un ram de flors naturals per tirar. Encara no sé si agafarem decoració pel cotxe perquè depèn de en quin cotxe vagi el meu nen (a la limusina ja m'entra la decoració) i amb els pètals també dubto... però per això tinc temps encara! Les flors de l'església i del restaurant ja m'entren als preus dels respectius llocs.

Juliol els detallets fa mesos que els tinc, decorats i tot en una caixa esperant que arribi el dia jiji! per les dones hem agafat uns bolsets de manicura pel bolso i per les noies, una bossa re-utilitzable en forma de marieta, tots amb una agulla de núvia. Pels homes, unes miniatures de licors amb un puro de xocolata que dóna el pego del tot i sembla de debò jajaja! Em falta comprar els detalls pels nens que seran xuxes i alguna xorradeta, però fins que no sàpiga segur quants són no ho compraré.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. feb. 15, 2011 5:35 pm

Hola noies!!!!ja tinc vestit!!!!uuueeeeiiiiiiii!!!!!!!!estic super contenta!!!!!sabeu d'alguna botiga de roba interior i sabtes de novia a lleida???el divendres comencem els cursets!!!!a veure q tal....!!!!!
Imatge
j&r01102011
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: L&R2011 » dt. feb. 15, 2011 7:14 pm

Noies!!!!!!......ja sé que fa un munt de dies que no em veiu el pel x aquí, però és que hem tingut molta feina amb el tema dels pereparatius que això ja ho tenim al damunt!!!!!!!!!!!!!!QUINS NERVISSSSSSS!!!!jajajajajajajja....

La veritat es que ja ho tenim tot. Aquest dissabte anem a fer el tastet per a cabar d'escollir el menú i ja estarà......mare meva, passa el temps volant!

A veure, estic buscant un parell de cosetes i espero que em pogueu ajudar:
- Primer necessito unes agulles boniquetes de núvia, per poder enganxar-me, una espècie de foulard que porto amb el vestit. La veritat es que no sé per on començar a buscar-ho.

- Després, ens faria molta il.lusió poder fer unes targetes d'agraïment per als convidats. La idea és deixar-la als plats i que se les trobin a mesura que vagin seient. El tema és que les targetes que els volem fer als amics són personalitzades, és a dir amb una foto seva i després amb l'escrit. Sabeu d'alguna empresa que tingui programa on-line per fer-ho??

Bueno, com sempre, moltes gràcies per ser aquí!!, és l'únic lloc on ho podem xerrar tot!!!jajajajaja

VISCA ELS NUVIS!!! ;D
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. feb. 15, 2011 8:57 pm

j&r01102011 ha escrit:Hola noies!!!!ja tinc vestit!!!!uuueeeeiiiiiiii!!!!!!!!estic super contenta!!!!!sabeu d'alguna botiga de roba interior i sabtes de novia a lleida???el divendres comencem els cursets!!!!a veure q tal....!!!!!

Enhorabona, segur que t'has tret un bon pes de sobre amb el vestit! Ja ens pots comptar quin vestit és el que t'ha robat el cor, que ho volem saber tot!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: aairinn » dt. feb. 15, 2011 9:00 pm

L&R2011 ha escrit:Noies!!!!!!......ja sé que fa un munt de dies que no em veiu el pel x aquí, però és que hem tingut molta feina amb el tema dels pereparatius que això ja ho tenim al damunt!!!!!!!!!!!!!!QUINS NERVISSSSSSS!!!!jajajajajajajja....

La veritat es que ja ho tenim tot. Aquest dissabte anem a fer el tastet per a cabar d'escollir el menú i ja estarà......mare meva, passa el temps volant!

A veure, estic buscant un parell de cosetes i espero que em pogueu ajudar:
- Primer necessito unes agulles boniquetes de núvia, per poder enganxar-me, una espècie de foulard que porto amb el vestit. La veritat es que no sé per on començar a buscar-ho.

- Després, ens faria molta il.lusió poder fer unes targetes d'agraïment per als convidats. La idea és deixar-la als plats i que se les trobin a mesura que vagin seient. El tema és que les targetes que els volem fer als amics són personalitzades, és a dir amb una foto seva i després amb l'escrit. Sabeu d'alguna empresa que tingui programa on-line per fer-ho??

Bueno, com sempre, moltes gràcies per ser aquí!!, és l'únic lloc on ho podem xerrar tot!!!jajajajaja

VISCA ELS NUVIS!!! ;D

Ànims que això ja s'acosta! Jo vaig veure unes agulles tipo broche (no sé si és el que busques) a una botiga de Fleming que es diu di7, que tenen bisuteria d'alta gamma i tenen coses precioses, doncs allí en vaig veure unes que em van encantar però jo no me la puc comprar per què el broche ja me'l posa el Dalmau! també en vaig veure de bastant mones i molt bé de preu a la Marta Anthia també a Fleming, per 20 euros o així, tipo de plata antiga.

Per lo de les targetes no et puc ajudar, ho sento!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 15, 2011 9:23 pm

wooow habemus vestit?? conta, conta!!!

d'agulles de núvia, a Barna te'n podria dir però a Lleida no sé.. com no en tinguin a la Casa de la Núvia, ni idea...
pel que fa a les targes jo ho he fet amb VistaPrint però clar, allà surt a compte si el disseny és el mateix per totes perquè si nó et cobren cada vegada que carregues una imatge. Una altra opció és fer-la vosaltres amb un programa de diapos (el powerpoint mateix o keynote si useu mac) i imprimir-les en paper fotogràfic. Jo vaig fer així les targetes de petició als testimonis, al meu compte hi han fotos.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: L&R2011 » dc. feb. 16, 2011 7:59 pm

cadui ha escrit:wooow habemus vestit?? conta, conta!!!

d'agulles de núvia, a Barna te'n podria dir però a Lleida no sé.. com no en tinguin a la Casa de la Núvia, ni idea...
pel que fa a les targes jo ho he fet amb VistaPrint però clar, allà surt a compte si el disseny és el mateix per totes perquè si nó et cobren cada vegada que carregues una imatge. Una altra opció és fer-la vosaltres amb un programa de diapos (el powerpoint mateix o keynote si useu mac) i imprimir-les en paper fotogràfic. Jo vaig fer així les targetes de petició als testimonis, al meu compte hi han fotos.

Ja ho havia pensat això de fer-ho nosaltres, xo es que la meva impressora no va massa a l'hora i depèn de quin paper i poso em pot fer un desastre!!!!...no sé ho hauré d'anar mirant.

Airin, ja ho miraré a fleming. Tipo "broche" potser m'aniria bé, xo tenia més la idea d'agulla normal, amb el cap del mateix color del vestit, per a que quedés una mica més discretet....no ho sé. De tota manera ja m'h'i passaré!

Pel que fa al vestit...us adjuntaré la imatge quan descobreixi com es fa!!jajajajajaja...que patosa que sóc!
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. feb. 16, 2011 8:13 pm

L&R2011: jo no et puc aconsellar en penjar la foto al forum, perquè sóc un desastre i al final tot i les immillorables instruccions de l'inhus no hi va haver manera!! Sort de la Cadui!!
Ja tinc ganes de veure el vestit,q ue segur que estas genial!!!
Quan hem diguin per anar a la prova del vestit hem faig una foto amb ell! A partir d'ara la camera en mà sempre!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dc. feb. 16, 2011 8:55 pm

L&R2011: per penjar una foto ha de ser en format jpg o png i no ocupar massa MB. Has d'anar a la part de sota de la finestra on es redacten els missatges per enviar i on posa "penja un fitxer adjunt" fer click (és una pestanyeta sota de "tramet") i donar a "examinar", escollir la foto del teu ordinador i donar-li a "afegeix el fitxer". Quan la tinguis carregada al missatge, i tinguis tot el text escrit, li dones a "tramet" i t'ho enviarà tot.

Noies avui ens han avisat que la prova del menú la tenim el 19 de març a migdia!!!!! ::bna// ::bna//
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: L&R2011 » dj. feb. 17, 2011 5:52 pm

cadui ha escrit:L&R2011: per penjar una foto ha de ser en format jpg o png i no ocupar massa MB. Has d'anar a la part de sota de la finestra on es redacten els missatges per enviar i on posa "penja un fitxer adjunt" fer click (és una pestanyeta sota de "tramet") i donar a "examinar", escollir la foto del teu ordinador i donar-li a "afegeix el fitxer". Quan la tinguis carregada al missatge, i tinguis tot el text escrit, li dones a "tramet" i t'ho enviarà tot.

Noies avui ens han avisat que la prova del menú la tenim el 19 de març a migdia!!!!! ::bna// ::bna//

Ostres, doncs és en pdf.

Intentaré fer-me una foto amb la càmera a la pròxima proba, així no tindré problema oi??
Imatge

Imatge
L&R2011

EntradaAutor: cadui » dj. feb. 17, 2011 6:22 pm

L&R2011 ha escrit:
cadui ha escrit:L&R2011: per penjar una foto ha de ser en format jpg o png i no ocupar massa MB. Has d'anar a la part de sota de la finestra on es redacten els missatges per enviar i on posa "penja un fitxer adjunt" fer click (és una pestanyeta sota de "tramet") i donar a "examinar", escollir la foto del teu ordinador i donar-li a "afegeix el fitxer". Quan la tinguis carregada al missatge, i tinguis tot el text escrit, li dones a "tramet" i t'ho enviarà tot.

Ostres, doncs és en pdf.

Intentaré fer-me una foto amb la càmera a la pròxima proba, així no tindré problema oi??

cap problema, pots passar .doc i .pdf també, sols que per veure la imatge ens ho haurem de descarregar, però poder-se es pot!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dv. feb. 18, 2011 5:07 pm

Hola nenetes!!!!!! només passo per saludar que fa dies que estic desapareguda...
quants dies!!! veig que totes anem avançant i que el temps passa volant brrrr. Quina il.lu!!

Venga noies que el nostre gran dia s'apropa!!!! i benvingudes a les noves!!! aqui trobareu de tot i sobretot, bona gent :-)ok: ::love::
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant