Tarragoninas 2012

El millor any de la nostra vida!

Re: Tarragoninas 2012

EntradaAutor: miressss » dc. feb. 09, 2011 10:49 pm

Pues Trixie tienes toda la razón!!!! cada una tira para su restaurante!!!!!!!!!!!!!!!!!!! por algo lo abremos elegido!!!! así que animo chicas ha hacer publicidad de nuestros restaurantes jeje!!!!
Imatge

Imatge
miressss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1308
Membre des de: dj. set. 02, 2010 1:45 pm

EntradaAutor: marsai » dc. feb. 09, 2011 11:49 pm

Toma ahi publicidad claro que si!! jajajaja que no se diga!!!
Laurita55 no veas que puesta estás!! cualquiera diria que trabajas en el maset.......... :)
Suerte chicas!!!!
Ni la ausencia ni el tiempo son nada cuando se ama...

Imatge
marsai
:: núvia experta

Entrades: 644
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dj. feb. 10, 2011 1:10 am

bermir ha escrit:nosaltres ens casem el setembre del 2012 i som de Reus. El meu novi també es va enamorar de l'Orangerie, però se'ns escapa una mica de pressupost. La veritat és que el lloc és espectacular! Però llastimosament, tot i que és un cop a la vida, el que mana és la butxaca...

Hola Bermir!!.

La veritat que si, es espectacular,no te mal gust el teu noi!!.
Pues avui vaig a visitr-lo de nou per que el passat maig vaig estar a la boda de la meva cussina i vam quedar encantats en tots els aspectes.

I lo que diu la gent que et quedes amb gana, es un bulo perque jo que estat i puc asseguar que amb gana res. Tant l'aperitiu i el menú són consistens i molt suculents!!.

I tu guapa per quin et decantes?. Jo també sóc de Reus!!.

Petons.
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.
:: núvia experimentada

Entrades: 433
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:29 am

EntradaAutor: Trixie85 » dj. feb. 10, 2011 2:29 pm

Me alegro de que hayáis dado con vuestro sitio Vanesa. Yo te he comentado lo que me han dixo gente que han ido allí a bodas, porque cuando dices que te vas a casar tooooodo el mundo opina y te da opiniones de los sitios... De hecho si me hubiera dejado llevar por las opiniones no me casaría en ningún sitio. Que si en este se come de pitiminí, que este es anticuado, que el otro van como si te quisieran echar... Si tú ya has estado en una boda y te ha encantado tienes esa seguridad de vivirlo en primera persona y sabes que es lo que tú quieres y cómo se come... Yo por eso paso de las opiniones de los demás, más cuando ya tengo reservado el restaurante...

Bermir, espero que sigas teniendo suerte en tu búsqueda y pronto nos puedas dcir que tenéis restaurante!

Un abrazo
Imatge
Trixie85

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: miressss » dj. feb. 10, 2011 3:09 pm

Pues si Trixie!!! tienes toda la razón la verdad es que si icieramos caso de todo... uffff.... lo que importa al final es que el sitio que hayamos cogido nos guste y para cada una siempre será el mejor de todos jeje!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dv. feb. 11, 2011 1:51 am

Hola Trixie!.

Claro,estoy de acuerdo cntigo en eso.
La gente te puede decir misa,por que cuando tu has estado en 1º persona como invitada en tu futuro restaurante. Ya tienes todas las garantias de que te va ha salir 10!!.
Ya no vas a ciegas...

Pues,de momento hasta el lunes no decidiremos nada por que ahún nos faltan por ver varios.

Ya os tendré informadas.
Un saludo!!
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dl. feb. 14, 2011 1:34 pm

Chicas que pasa?.
Esto está muy muertoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

Que estoy por dos rest. ya estoy en la recta final de la deisión del restaurante esto es muy difícilllllllll!!.

Que os contais?.

Feliz dia de San Valentín!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dl. feb. 14, 2011 1:39 pm

miressss ha escrit:Pues si Trixie!!! tienes toda la razón la verdad es que si icieramos caso de todo... uffff.... lo que importa al final es que el sitio que hayamos cogido nos guste y para cada una siempre será el mejor de todos jeje!!!!

Hola Miress!!.

Estuvimos con Marián muy maja!!.
Y les hablé de ti... Que te conocia del foro y que les hacias mucha publicidad jejeje

Y la verdad el trato que nos dió fenomenal!!. y El Castillo,es muy bonito tiene una fuerte historia,es una reliquia... Para visitar es fenomenal y culturalmente lo más...
Pero no nos vemos haciendo nuestra fiesta allí la verdad.

Calidad precio es más barato que lo que seguramente elegiremos,pero bueno...
No nos veiamos allí. Nuestros finalistas son: L'Orangerie y el Castillo de Vilafortuny.

Podeis hacer pujas. Jejeje.

Besotes!!
Imatge
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

EntradaAutor: bermir » dl. feb. 14, 2011 1:44 pm

hola noies!!!
ahir ens van donar dues informacions bastant rellevants i que a veure si em podeu contrastar: la primera és que Mas Sedó tanca i la segona que l'Orangerie té 2011 i 2012 plens! Mas Sedó no ens afecta però Orangerie sí perquè era una de les que ens agradaven...
bermir
:: núvia rookie

Entrades: 52
Membre des de: dv. des. 10, 2010 5:52 pm

EntradaAutor: bermir » dl. feb. 14, 2011 1:46 pm

per cert, teniu informació sobre el castell de vilafortuny?
gràcies!
bermir

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dl. feb. 14, 2011 1:49 pm

bermir ha escrit:hola noies!!!
ahir ens van donar dues informacions bastant rellevants i que a veure si em podeu contrastar: la primera és que Mas Sedó tanca i la segona que l'Orangerie té 2011 i 2012 plens! Mas Sedó no ens afecta però Orangerie sí perquè era una de les que ens agradaven...

Hola Bermir!!.

Pues si Mas sedó naltros no lem pogut ni anar a veure. No se que ha passat per que ho tanquesin!!.

Y L'Orangerie,com es el lloc més de moda pues ho té saturat,per`per agost y setembre del 2012 ho tenen disponibles. Vaig estar jo ahir.

Petons!!
Imatge
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dl. feb. 14, 2011 1:53 pm

bermir ha escrit:per cert, teniu informació sobre el castell de vilafortuny?
gràcies!

T 'aconsello que vagis a veure el Castell es molt bonic!!.
L'unic que li falla es la sala de comensals que es molt estreta i naltros no i cabem tots segurament,per això estem dubtant. Per lo demés es molt mejar de aperitiu,no sé m'agraden molt els dos,ufff... Això ho tenim difícil.

D'on ets?. Per quina data vols?.

Un petó.
Imatge
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

EntradaAutor: bermir » dl. feb. 14, 2011 6:25 pm

hola,
sóc de Reus i volem casar-nos al setembre del 2012, segurament el 15. I tu? Quan et cases?
No em pensava que tot el tema del restaurant s'hagués de fer amb tanta antelació. M'ha sorprès bastant, la veritat.
bermir

EntradaAutor: miressss » dl. feb. 14, 2011 8:04 pm

Ei Vane que bien me alegro mucho de que ya casi lo tengais!!!!! venga que ya es la recta final!!!!! que fuerte lo de l'orangerie no!!! todo lleno !!!!!! y el mas sedó no tengo ni idea que ha pasado lo único que sé es que ha sido por suspensión de pagos.... pero bueno eso de que hicieran más de una boda al día no le gustaba a mucha gente... no se...

Y tu Bermir que tal el restaurante?? como lo llevas?? bueno chicas ánimo que ya os queda menos!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: bermir » dt. feb. 15, 2011 9:24 am

doncs nosaltres tenim el tema aturat pq el meu novi fins dijous no acaba exàmens. Però aquest cap de setmana ja hauríem de començar a enllestir-ho perquè sinó ens quedarem sense res! quina pressió!!!!
bermir

EntradaAutor: Trixie85 » dt. feb. 15, 2011 12:45 pm

bermir ha escrit:doncs nosaltres tenim el tema aturat pq el meu novi fins dijous no acaba exàmens. Però aquest cap de setmana ja hauríem de començar a enllestir-ho perquè sinó ens quedarem sense res! quina pressió!!!!

Guapi, al final qué restaurantes habéis visitado?
El Castell de Vilafortuny si sois entre 80 y 100 personas (la sala es estrecha) es PRECIOSO! y los llevan los del restaurante Casablanca que todo el mundo habla muy bien y son muy profesionales. Nosotros estuvimos dudando entre Casablanca y El Dorado...
Un besote y ánimo!
Imatge
Trixie85

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: bermir » dt. feb. 15, 2011 1:55 pm

doncs la veritat ens deuen faltar màxim 4 o 5 per visitar de Reus i rodalies! els hem vist gairebé tots! ara a decidir quins ens agraden, pros i contres,fer números i a triar!
bermir

EntradaAutor: miressss » dt. feb. 15, 2011 2:40 pm

Muy bien guapa!!!!! ánimo que ya queda menos!!!! oye y cuales os han gustado más?? venga que ya prontito lo teneis!!!!!!
Imatge

Imatge
miressss

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dt. feb. 15, 2011 3:56 pm

bermir ha escrit:hola,
sóc de Reus i volem casar-nos al setembre del 2012, segurament el 15. I tu? Quan et cases?
No em pensava que tot el tema del restaurant s'hagués de fer amb tanta antelació. M'ha sorprès bastant, la veritat.

Hola guapa!.
Jo també de Reus!!.
Pues naltros ja segur si res no cambia el 14 de juliol del 2012!!!. L'esglesia ja la tenim Misericordia i el rest ens queda poquet per decidir-nos...

Si,si això va molt rápid jo tampoc m'ho pensaba ,va ser ficar-me per qui i veure que ja estaba tot molt avançat igual que a l'esglesia ja no tenien la data que a mi m'agradaba i al rest, tampoc...

Per això no t'encantis gaire... Es el meu conselll!!.
I més a llocs tan solicitats com el santuari de Misericordia o L'orangerie.

De quina zona de Reus ets i quina edat tens?.
Una salutació!!.
Imatge
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dt. feb. 15, 2011 4:08 pm

miressss ha escrit:Ei Vane que bien me alegro mucho de que ya casi lo tengais!!!!! venga que ya es la recta final!!!!! que fuerte lo de l'orangerie no!!! todo lleno !!!!!! y el mas sedó no tengo ni idea que ha pasado lo único que sé es que ha sido por suspensión de pagos.... pero bueno eso de que hicieran más de una boda al día no le gustaba a mucha gente... no se...

Y tu Bermir que tal el restaurante?? como lo llevas?? bueno chicas ánimo que ya os queda menos!!!!!!

Pues si Miress,nosotros tenemos en L'orangerie la fecha guardada por que vamos recomendados por mi prima y por que me guardaron el dia 7 de julio y luego entre ellos se equivocaron y me dejaron sin dia 7 claro yo me enfadé mucho...
Por suerte en la iglesia tenian el dia 14 y ellos también!. Gracias a este malentendido o error de ellos me han dado un monton de facilidades y como no unos buenos descuentos.
Osea, que no estan tratando entre algodones!!.
Así que solo falta que lo acabemos de hablar mi novio y yo y nos decidamos por este o por el Castell de Vilafortuny.

Lo del MAS Sedó no tenia ni idea que hicieran más de una boda al dia,eso tampoco me gusta nada de nada. Que fuerte!!

y TU QUE TE CUENTAS? EN QUE ESTAS AHORA?...
Imatge
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant