cuanto tiempo antelacion dar invitaciones de boda

El millor any de la nostra vida!

Re: cuanto tiempo antelacion dar invitaciones de boda

EntradaAutor: eliytoni » dj. feb. 03, 2011 7:30 pm

Hola xicas, otra infiltrada del 2011, jajajaja
Nosotros nos casamos en Julio del 2011 y empezamos a dar las invitaciones en Diciembre, las Navidades nos fueron muy bien para darselas a la familia, jajajajaja
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: ainhoareus » dj. feb. 03, 2011 8:28 pm

olaaa chicas!!! nosotros las daremos kn 5 meses de antelacion mas o menos.. por lo que e ido leiendo es lo mas normal.
un beso y felicidades!!!!
ainhoareus

Entrades: 12
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 11:34 pm

EntradaAutor: Vanesa & Manel. » dc. feb. 16, 2011 12:39 am

Que chulo lo de las invitaciones!!!-Y como las hareis?. Ya teneis algo pensado?.
Haber si nos damos ideas entre todas...
Besotes!!
Imatge
Nuestra historia empezó un dia 1 de noviembre del 2007 y nos uniremos para toda la vida. Manel,Vanesa, Reina e Isis FOREVER!!!
Imatge
Imatge
Vanesa & Manel.
:: núvia experimentada

Entrades: 433
Membre des de: dg. set. 26, 2010 3:29 am

EntradaAutor: Neni5 » dc. feb. 16, 2011 9:24 am

Hola chicas, soy Jenni, nosotros tenemos pensado csarnos en Mayo de 2012. Las pensaba dar para febrero después de la cuesta de enero... jejej pero alomejor aprovecho las próximas navidades y podemos darlas a muchos familiares a la vez... Es una buena idea...

En cuanto a que hacer para la invitación yo había pensado algo sencillo para que lo pudieramos hacer nosotros. Pero estuve mirando y creo que salen más caras... Encontré un sitio en badalona, me comentaron que la invitación salía por 0'80 o 1 más 20 euros de impresión!! Así que aunque me hacia ilusión hacerlas nosotros creo que lo dejaré en manos profesionales.
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: eliytoni » dc. feb. 16, 2011 10:00 am

si os pasais x mi ceunta atras acabo de colgar fotos de nuestras invitaciones, espero que os gusten.
Bss
Imatge
eliytoni

EntradaAutor: mimi6 » dc. feb. 16, 2011 10:15 am

Ya me gustaria pasarme por tu cuenta y ver todas las cosita, pero aun no llego a 100 mensajesssss...y mira que escribo ehhh......se me hace enternaaaaaaaaaa la esperaaaa.....jijij
tiempo al tiempo...
besitosssss
Imatge
mimi6

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: Neni5 » dc. feb. 16, 2011 10:28 am

Como? Yo también soy nueva por aquí ya ves llevo 3 entradas... jejejej!! Me puedes esto Mimi?? Soy Jenni
Imatge
Neni5

Entrades: 200
Membre des de: dt. feb. 08, 2011 8:20 pm

EntradaAutor: MiM » dc. feb. 16, 2011 12:33 pm

Hola noies,
Una altra infiltrada del 2011! I bé... últimament sembla que contradigui sempre el que diuen les altres noies de per aquí!

Nosaltres vam decidir casar-nos el dia 12 d'Octubre d'aquest any el dia 30 de desembre de l'any passat; però fins a finals de gener no vam anar a parlar amb el mossén aviam si li anava bé. I a dia d'avui encara no tenim restaurant per fer el banquet (esperem deixar aquest tema solucionat el diumenge de la setmana que vé).

Les invitacions s'han de donar 2 mesos abans del casament (3 si hi ha el mes d'agost pel mig). Penseu que si les doneu amb 6 mesos d'antelació, correu el risc que la gent no se'n recordi que tal dia és el vostre casament. La veritat és que a mi em sembla una exageració absoluta.

Jo de tots els casaments que he anat els últims 3 anys, tothom m'ha donat la invitació dos mesos abans del casament, menys una parella que ens la va donar 6 mesos abans!!!!! Però sí que és veritat, que de tots aquests casaments (inclós el dels 6 mesos) un any o fins hi tot un any i mig abans, jo ja sabia que tocava anar-hi.

En el meu cas, com que em caso a Andorra, i aquest any no hi ha pont pel dia 12, el que sí que estem fent és avisar a tots els familiars/amics que tal dia ens casem i que se'l reservin per venir en el nostre casament. Però fins al juliol no donarem invitacions a ningú. I encara començarem una mica abans del que toca, perquè el meu xicot treballa de dilluns a dissabte i només hi podem dedicar el diumenge. Ell té uns tius que viuen a Pamplona, i també ens hem reservat un cap de setmana per anar-los a veure i portar-los la invitació ::bna//
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: eliytoni » dc. feb. 16, 2011 4:15 pm

Xicas a escribir que cuando no os deis ni cuenta ya teneis los 100 mensages, ánimo!!!!!!!
Imatge
eliytoni

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. feb. 18, 2011 9:45 pm

siempre lo aconsejable es entre 3 y 4 meses antes, mas que nada pk tienen tiempo a organizarse y para que no pierdan la invitación o peor...QUE NO SE ACUERDEN! pk se lo has entregado un año antes ajaj sobretodos aquellos que no tienes un trato constante! nosotros nos casamos dentro de 4 meses y ya estan casi todas repartidas (empezamos la semana pasada)
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: Viking » dc. oct. 26, 2011 9:58 pm

Nosaltres en donarem algunes per nadal aprofitant que ens veiem amb alguns familiars, la resta les anirem donant més endavant! AH! Ens casem el juliol del 2012!!
Imatge
Viking
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

EntradaAutor: naesmi » dj. oct. 27, 2011 11:55 am

Hola!
nosotros nos casamos en mayo y ya casi casi las tenemos. Empezaremos a darlas en NAvidad, asi ya tenemos la famila "invitada" y el resto pues poco a poco cuando vayamos quedando con los amigos entre enero y febrero, como muy tarde.
Igualmente ya estamos diciendoles a todos que se vayan reservando la fecha!
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: shanise » dg. oct. 30, 2011 2:29 pm

Nosotros nos casamos en marzo y las repartiremos a amigos y familia en diciembre, aprovechando las Navidades.
Imatge
shanise

Entrades: 634
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 10:35 am

EntradaAutor: Dolors Barcelona » dg. des. 18, 2011 12:24 pm

Hola chicas, yo me caso el 5 de mayo y aún no las hemos repartido!!!!!!aunq casi todo el mundo lo sabe!! ;-) como las hacemos nosotros estamos en ello, espero liarme estas vacaciones de navidad y poder repartirlas a la vuelta!!!!!!
Un abrazooo!!!!!1 ::[]:-]]
Imatge
Dolors Barcelona

Entrades: 183
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 2:06 pm

EntradaAutor: Lalilo1 » dg. des. 18, 2011 12:47 pm

Mi intencion tambien era entregarlas por navidades pq en estas fechas veo a casi todo el mundo, pero como nos las hace un familiar, aun no estan preparadas y nos tocara esperar! ::brr::
Imatge
Lalilo1

Entrades: 121
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: escanilla2000 » dg. des. 18, 2011 3:35 pm

bufff!!!! nosotros nos casamos en mayo y aun no sabemos ni como queremos las invitaciones!!!!! yo tengo pensado entregarlas entre finales de febrero principios de marzo. La gente ya sabe que nos casamos así que pienso que no tenemos que darlas con mucha antelación...

BBBnadal:-)
escanilla2000

Entrades: 115
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 10:46 pm

EntradaAutor: Elisabetgu » dg. des. 18, 2011 4:16 pm

Nosotros nos casamos en Junio y ya las tengo casi todas entregadas.
Nos quedan 3 o 4 solo por entregar (aunque ya lo saben todos).
Imatge
Elisabetgu

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. des. 18, 2011 9:41 pm

Nosaltres ens casem el juny i encara no tenim ni triada la invitació!!! A més, dissabte les vam anar a mirar, i no ens van fer gaire el pes... o sigui que el més calent és a l'aigüera... segurament les donarem dos mesos o tres abans del casament (amb sort!).
Això sí... TOTES les persones que han de venir ja ho saben... o sigui que això també ens dóna una mica més de temps per seguir mirant invitacions.

BBBnadal:-)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: lilul » dv. des. 23, 2011 6:38 pm

mes que el temps de donar les invitations, l'important es que la gent ho sapiga, nosaltres no fem invitacions en paper, pero ja fa almenys 2 mesos que la gent que viu mes lluny ho sap, perque es puguin organitzar les vacances i ells bitllets d'avio, que el preu pot variar de 500 € en cosa de mesos!
i com que no ens fiem de correus i somb aixi de raros (ja ens han penjat l'etiqueta), sera tot virtual. i qui vulgui que s'ho imprimeixi.

jeje, de fet, crec que tenia rao el meu germa petit, que el que hem d'anunciar es que ans casem pero que fem una no-boda perque la gent es mentalitzi i algu ho entengui, perque les cares que ens anem trobant, o pitjor encara, els silencis telefonics, sont per llogar-hi cadires!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: laureta85 » ds. des. 24, 2011 4:47 pm

als meus sogres i al meu cunyat ja els hi he donat aquest mati i els hi han agradat molt! aquesta tarda els hi donaré als meus pares i entre aquesta nit i demà repartirem al resta de familia. llavors quedaran amics que quedarem un dia d'aquets i familia llunyana que ja els hi enviarem per correu!! però tots ho saben ja desde fa temps!!!!
Imatge
laureta85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1137
Membre des de: dc. maig 18, 2011 5:15 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant