Autor: juliol2011 » dl. feb. 07, 2011 3:17 pm
Autor: cadui » dl. feb. 07, 2011 4:44 pm

Autor: NEREAURI » dl. feb. 07, 2011 4:59 pm
Autor: cadui » dl. feb. 07, 2011 5:50 pm

Autor: aairinn » dt. feb. 08, 2011 12:43 pm

Autor: cadui » dt. feb. 08, 2011 5:32 pm

Autor: aairinn » dc. feb. 09, 2011 9:18 am
cadui ha escrit:Irene has tornat als preparatius amb els piles carregades eeeh??!
Aix nenes d'aquí a una estoneta tinc hora amb la florista!! quines ganes jiji!

Autor: juliol2011 » dc. feb. 09, 2011 3:19 pm
Autor: cadui » dc. feb. 09, 2011 5:02 pm

Autor: j&r01102011 » dt. feb. 15, 2011 5:35 pm

Autor: L&R2011 » dt. feb. 15, 2011 7:14 pm

Autor: aairinn » dt. feb. 15, 2011 8:57 pm
j&r01102011 ha escrit:Hola noies!!!!ja tinc vestit!!!!uuueeeeiiiiiiii!!!!!!!!estic super contenta!!!!!sabeu d'alguna botiga de roba interior i sabtes de novia a lleida???el divendres comencem els cursets!!!!a veure q tal....!!!!!

Autor: aairinn » dt. feb. 15, 2011 9:00 pm
L&R2011 ha escrit:Noies!!!!!!......ja sé que fa un munt de dies que no em veiu el pel x aquí, però és que hem tingut molta feina amb el tema dels pereparatius que això ja ho tenim al damunt!!!!!!!!!!!!!!QUINS NERVISSSSSSS!!!!jajajajajajajja....
La veritat es que ja ho tenim tot. Aquest dissabte anem a fer el tastet per a cabar d'escollir el menú i ja estarà......mare meva, passa el temps volant!
A veure, estic buscant un parell de cosetes i espero que em pogueu ajudar:
- Primer necessito unes agulles boniquetes de núvia, per poder enganxar-me, una espècie de foulard que porto amb el vestit. La veritat es que no sé per on començar a buscar-ho.
- Després, ens faria molta il.lusió poder fer unes targetes d'agraïment per als convidats. La idea és deixar-la als plats i que se les trobin a mesura que vagin seient. El tema és que les targetes que els volem fer als amics són personalitzades, és a dir amb una foto seva i després amb l'escrit. Sabeu d'alguna empresa que tingui programa on-line per fer-ho??
Bueno, com sempre, moltes gràcies per ser aquí!!, és l'únic lloc on ho podem xerrar tot!!!jajajajaja
VISCA ELS NUVIS!!! ;D

Autor: cadui » dt. feb. 15, 2011 9:23 pm

Autor: L&R2011 » dc. feb. 16, 2011 7:59 pm
cadui ha escrit:wooow habemus vestit?? conta, conta!!!
d'agulles de núvia, a Barna te'n podria dir però a Lleida no sé.. com no en tinguin a la Casa de la Núvia, ni idea...
pel que fa a les targes jo ho he fet amb VistaPrint però clar, allà surt a compte si el disseny és el mateix per totes perquè si nó et cobren cada vegada que carregues una imatge. Una altra opció és fer-la vosaltres amb un programa de diapos (el powerpoint mateix o keynote si useu mac) i imprimir-les en paper fotogràfic. Jo vaig fer així les targetes de petició als testimonis, al meu compte hi han fotos.

Autor: gemmaijordi2011 » dc. feb. 16, 2011 8:13 pm

Autor: cadui » dc. feb. 16, 2011 8:55 pm

Autor: L&R2011 » dj. feb. 17, 2011 5:52 pm
cadui ha escrit:L&R2011: per penjar una foto ha de ser en format jpg o png i no ocupar massa MB. Has d'anar a la part de sota de la finestra on es redacten els missatges per enviar i on posa "penja un fitxer adjunt" fer click (és una pestanyeta sota de "tramet") i donar a "examinar", escollir la foto del teu ordinador i donar-li a "afegeix el fitxer". Quan la tinguis carregada al missatge, i tinguis tot el text escrit, li dones a "tramet" i t'ho enviarà tot.
Noies avui ens han avisat que la prova del menú la tenim el 19 de març a migdia!!!!!![]()

Autor: cadui » dj. feb. 17, 2011 6:22 pm
L&R2011 ha escrit:cadui ha escrit:L&R2011: per penjar una foto ha de ser en format jpg o png i no ocupar massa MB. Has d'anar a la part de sota de la finestra on es redacten els missatges per enviar i on posa "penja un fitxer adjunt" fer click (és una pestanyeta sota de "tramet") i donar a "examinar", escollir la foto del teu ordinador i donar-li a "afegeix el fitxer". Quan la tinguis carregada al missatge, i tinguis tot el text escrit, li dones a "tramet" i t'ho enviarà tot.
Noies avui ens han avisat que la prova del menú la tenim el 19 de març a migdia!!!!!![]()
Ostres, doncs és en pdf.
Intentaré fer-me una foto amb la càmera a la pròxima proba, així no tindré problema oi??

Autor: inqueta » dv. feb. 18, 2011 5:07 pm