BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » dv. feb. 18, 2011 10:31 pm

inqueta ha escrit:Hola nenetes!!!!!! només passo per saludar que fa dies que estic desapareguda...
quants dies!!! veig que totes anem avançant i que el temps passa volant brrrr. Quina il.lu!!

Venga noies que el nostre gran dia s'apropa!!!! i benvingudes a les noves!!! aqui trobareu de tot i sobretot, bona gent :-)ok: ::love::

aiiiix quants dies sense veure't pel fòrum!! m'alegro de tenir notícies teves guapa!

nenes bon cap de setmana!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dg. feb. 20, 2011 12:46 pm

inqueta ha escrit:Hola nenetes!!!!!! només passo per saludar que fa dies que estic desapareguda...
quants dies!!! veig que totes anem avançant i que el temps passa volant brrrr. Quina il.lu!!

Venga noies que el nostre gran dia s'apropa!!!! i benvingudes a les noves!!! aqui trobareu de tot i sobretot, bona gent :-)ok: ::love::

Benvinguda de nou al foro guapíssima!!!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: circe312 » dl. feb. 21, 2011 2:09 pm

Hola chicas!! me podeis recomendar tiendas donde ir a comprar el traje del padrino?? es q no tengo ni idea de tiendas de trajes de hombre!!

gracias
Imatge
circe312
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: FILS30 » dt. feb. 22, 2011 9:06 pm

Hola!!!!!!!!

Sóc nova al forum i encara vaig una mica perduda. Em caso el 30 de Setembre d'aquest any a la Boscana. M'aradaría si hi ha algu que hi ha anat fa poc a un casament que m'en fes cinc centims: menjar, presentació,........

Gràcies
FILS30

Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. feb. 22, 2011 9:24 pm

FILS30 ha escrit:Hola!!!!!!!!

Sóc nova al forum i encara vaig una mica perduda. Em caso el 30 de Setembre d'aquest any a la Boscana. M'aradaría si hi ha algu que hi ha anat fa poc a un casament que m'en fes cinc centims: menjar, presentació,........

Gràcies

eiiiiii jo em caso el dia 1 d'octubre a la boscanaaa!!!!!!!!!et cases un dia abans que jo!!!!!!woowww!!!!quan et cases mati, tarda????
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: FILS30 » dt. feb. 22, 2011 10:04 pm

j&r01102011 ha escrit:
FILS30 ha escrit:Hola!!!!!!!!

Gràcies

eiiiiii jo em caso el dia 1 d'octubre a la boscanaaa!!!!!!!!!et cases un dia abans que jo!!!!!!woowww!!!!quan et cases mati, tarda????

Que fort!!!!!!!!! Per la tarda i tu?
FILS30

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. feb. 23, 2011 2:17 pm

nono jo em caso al mati!!!!!!!!!!!que fort n???jajajjajaja q us van dir q el dia 1 hi havia boda de tarda?????????potser ens trobem quan arribem nosaltres al migdia!!!!!!explikem cosetes que jo amb lemocionada q estava n vaig parar massa atencio!!!!jijijijiji
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: FILS30 » dc. feb. 23, 2011 5:05 pm

j&r01102011 ha escrit:nono jo em caso al mati!!!!!!!!!!!que fort n???jajajjajaja q us van dir q el dia 1 hi havia boda de tarda?????????potser ens trobem quan arribem nosaltres al migdia!!!!!!explikem cosetes que jo amb lemocionada q estava n vaig parar massa atencio!!!!jijijijiji

No ens van dir res de la boda el dia següent. Us caseu a la boscana mateix? A quina hora? Jo tinc una llista amb algunes coses per preguntar.
FILS30

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. feb. 24, 2011 2:12 pm

nono no ens casem alli, alli nomes fem el banquet!!!xo tot i aixi, vosaltres us quedeu a dormir n???potser ens veiem jejejeje!!!!jo tmb tinc una llista, el dia de la prova ja li preguntare tot!!!aixx kins nervisss!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: dalmuti » dl. març 07, 2011 10:44 pm

Hola Lleidatanes! Amuunt aquest foro!
Aporto novetats, que fa ilusió :-) : quasi tinc fotografa, estic entre la Monica Carrera i la Elena Vallés, les dues súper maques, les fotos molt xules i preus similar a la resta...miraré algun lloc més, però una d'aquestes dues guanyen quasi segur.
Tinc vestit! Del pronovias, una preocupació menys, que bé, quin descans!
Ara miro destins pel viatge (s'accepten suggerències per anar-hi a l'Octubre), però el tema està força verd perquè estic currant bastant últimament...
I la resta...poc a poc! Ah! hem de veure com fem lo dels cursets pre, vam parlar amb el capellà que ens casarà, i quedarem un mes abans per concretar la cerimònia...

Vosaltres què tal? Com van els preparatius?
Ànims que vagi molt bé!! *.-o-o.*
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: cadui » dl. març 07, 2011 11:06 pm

dalmuti ha escrit:Hola Lleidatanes! Amuunt aquest foro!
Aporto novetats, que fa ilusió :-) : quasi tinc fotografa, estic entre la Monica Carrera i la Elena Vallés, les dues súper maques, les fotos molt xules i preus similar a la resta...miraré algun lloc més, però una d'aquestes dues guanyen quasi segur.
Tinc vestit! Del pronovias, una preocupació menys, que bé, quin descans!
Ara miro destins pel viatge (s'accepten suggerències per anar-hi a l'Octubre), però el tema està força verd perquè estic currant bastant últimament...
I la resta...poc a poc! Ah! hem de veure com fem lo dels cursets pre, vam parlar amb el capellà que ens casarà, i quedarem un mes abans per concretar la cerimònia...

Vosaltres què tal? Com van els preparatius?
Ànims que vagi molt bé!! *.-o-o.*

guapi com m'alegra llegir novetats!!! així que ja tens vestit?? aquesta és la part més important per tota núvia eeh?!
per si et serveix de suggerència nosaltres viatgem a Japó jiji!

Lleidatanes que tenim el post ben abandonat!! com es nota que les dates s'apropen i que estem liades amb els preparatius eeh?!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: dalmuti » dl. març 07, 2011 11:31 pm

Ah doncs Japó és una opció! la primera era (és!) Nova Zelanda, però amb això del terratrèmol i que a l¡Octubre és la Mundial de Rugby...se'ns ha complicat "l'asunto" :)
Japó també ens agrada força, com a opció més urbana. Quants dies hi aneu? Ja ho teniu tancat? Bé, suposo que sí, que ets del Maig...compte enrera, eh? Jejeje :-)ok:
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: Yana » dt. març 08, 2011 5:52 am

ais nenes estic feta un sac de nervis, em sembla que al final tendre que pendre alguna cosa, en falten mes de 3 mesos jo!!!!!, vaig a tiles, pero la veritat es que no em fan res, esteu igual o es que soc molt bleda jo
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dt. març 08, 2011 2:53 pm

trankila a mi em passa el mateix i aixo que em caso a l'octubre!!!!!xo entre q tinc les opos al juny i això!!!!uuffsss akest any vaig a tope!!!!jo vaig a base de valerianes!!!!jajajajaja a mi em van super be i com q soc un sac de nervis la nit abans del dia B em pendre unes valerianes abans d'anar a dormir xq sino.....no dormire en tota la nit!!!!!!!!anims!!!!!!
Imatge
j&r01102011

EntradaAutor: cadui » dt. març 08, 2011 3:50 pm

dalmuti, nosaltres anem 17 dies a Japó! ja tenim la ruta feta i els hotels contractats ja que l'estem organitzant nosaltres, anem per lliure. Si necessites info diga-m'ho i et passo per privi ok?? de totes formes quan arribis als 100 missatges que podràs accedir als comptes enrere, al meu hi ha tot detallat amb fotos i vídeos dels hotels :-)ok:

yana ja amb valerianes?? dec ser una núvia rara perquè jo no estic gens nerviosa! tinc moltes ganes de que arribi el dia per gaudir-lo al màxim amb la gent que estimo però 0 nervis de moment! Suposo que el fet de portat taaaaant preparant la boda ajuda a estar calmada jiji!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dc. març 09, 2011 10:32 am

Ui quantes novetats, enhorabona!!! La veritat és que quan tens el vestit et queda un descans... Què és això de tants nervis? Fora fora que no valen per res, ben tranquil·les totes hem d'estar que així gaudirem al 100% del nostre dia. Jo suposo que és per què encara em queden més de 4 mesos però de nervis no en tinc cap ni un, espero seguir així una bona temporadeta més.

Per cert, a veure per quan una altra quedada no????
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: dalmuti » dc. març 09, 2011 7:28 pm

Ahir em vaig atabalar per primer cop, només una mica, d'imaginar-me aquell matí, i us conto perquè ja que així us preguntaré una cosa.
Estavem parlant amb ma mare de les fotos i ella em va donar a entendre com que aquell matí ( em caso al migdia) a casa nostra, hi hauria la tieta no se quina, la cosina tal i la de més enllà i jo començo: ep, ep un moment, jo a quell dia, abans de casar-nos, que segur que hi ha algo de nervis, no vull pas que hi hagi tanta gent allà! I ella: Clar! Per l'entrega del ram i tota la pesca!! En fin...que això d'anar tots a casa, sol ho he vist fer en casaments de poble, jo em caso a Lleida, però ma mare que ha anat a les bodes de cosines a ca la novia, a la llegida del poema, etc...veu el més normal que vingui tothom a casa.
Ja sé que cadascu fa el que li sembla, però eh q no és tan raro que jo vulgui q estem els més propers? (pares, germans, avies..) Vosaltres com ho fareu? jo és que sol de pensar en una gentada m'atabalo, ja seran prou a l'Esglesia! :[]:-):
Jajaja *.O.-O*
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: dalmuti » dc. març 09, 2011 7:30 pm

cadui ha escrit:dalmuti, nosaltres anem 17 dies a Japó! ja tenim la ruta feta i els hotels contractats ja que l'estem organitzant nosaltres, anem per lliure. Si necessites info diga-m'ho i et passo per privi ok?? de totes formes quan arribis als 100 missatges que podràs accedir als comptes enrere, al meu hi ha tot detallat amb fotos i vídeos dels hotels :-)ok:

yana ja amb valerianes?? dec ser una núvia rara perquè jo no estic gens nerviosa! tinc moltes ganes de que arribi el dia per gaudir-lo al màxim amb la gent que estimo però 0 nervis de moment! Suposo que el fet de portat taaaaant preparant la boda ajuda a estar calmada jiji!

Ah, val, a veure si hi arribo! La veritat és que ho veig lluny!! Jajaj..a dies em dona per escriure però també paso molts dies sense entrar... No se no se :-/
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: cadui » dc. març 09, 2011 7:36 pm

tens raó aairinn, fora nervis i ben lluny que sinó no ens deixaran gaudir dels preparatius ni del nostre dia!! jo ahir vaig tindre un moment perquè em van trucar per donar-me hora per la primera prova del vestit i em vaig emocionar molt!! però avui ja no hi han nervis que no valen la pena!! me'ls he de controlar molt perquè sinó m'ataquen a l'estómac (tinc problemes) i no em vull haver de medicar!

dalmuti pensa que ets tu qui marca les normes aquell dia!! a la meva família és costum que a casa de la núvia només hi hagin els més propers i la resta esperen a l'església i jo ho penso fer així! tot i que surto de l'hotel on farem en banquet i molts familiar hi seran per allà jo ja he anat dient que en aquells moments només vull als pares, germans i les meves dues millors amigues que m'ajudaran a vestir, la resta que esperin a l'església i donin suport al meu xicot que ja m'esperarà a allà!
Jo crec que si parles amb ta mare i li dius la teva opinió et respectarà sense problemes!
Sobre arribar als 100 missatges, al principi sembla que costi molt però després agafes carrerilla i mira'm a mi... 4500! jajaja!! Però ja et dic si vols informació et passo un privat i així no acaparem el post amb el viatge. De totes formes hi ha un post al 2011 sobre Llunes de mel a Japó, passa't per allà que també ha entrat alguna noia de l'any passat que hi va anar!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: dalmuti » dc. març 09, 2011 7:55 pm

Osti 4500!!! No m hi havia fixat! Jajaja...q bona aquesta >.-<:
Val, ja m'ho miraré també al post que dius...merci! ;)
Imatge
dalmuti

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants