tiendas trajes novio

un gran any!

Re: tiendas trajes novio

EntradaAutor: ELAN » dv. feb. 25, 2011 5:21 pm

oK!! Merci Eliytoni. La verdad q nos va bien pasar por Granollers.. así que supongo que algún día visitaremos la tienda! jeje
ELAN
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dl. des. 13, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dl. feb. 28, 2011 4:39 pm

Mi novio se lo ha comprado en IO Fashion, en barcelona. aysh! estoy deseando ver lo guapísimo que va a estar!!
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. feb. 28, 2011 5:43 pm

El meu marit es va comprar el traje al Señor de Manresa. Jo no el vaig acompanyar ja que si ell no m'havia vist el vestit jo tampoc, així ens quedariem bocabadats els dos, que és el que va passar jejejeje, va anar acompanyat de la seva mare i jo tenia tota la confiança que aniria lo més guapo i elegant possible per aquest dia tant fantàstic. Deuria anar uns quatre mesos abans ja que se'l va fer a mida i la camisa li havien de fer a Itàlia i és el que més trigava (1 mes) a més es va anar a fer una prova.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: miriamS » dt. març 01, 2011 9:28 pm

Hola guapes!

Una consulta. El meu futurible està començant a parlar d'anar a mirar-se el traje amb el seu millor amic (no em puc creure que hagi sortit d'ell solet! jejejeje). La qüestió és que ell em preguntava si a les botigues de nuvi també s'ha de demanar cita, com a les de núvia, i si s'ha de demanar amb molta antelació. I jo la veritat és que no en tinc ni idea...

Les que els vostres respectius ja s'han comprat el seu, sabeu si van haber de demanar hora i si els en van donar ràpid?

Per cert, m'ha fet molta gràcia, que en quan ha tingut el dubte palant-ho amb el seu amic, el primer que ha fet ha sigut venir i dir-me "podries preguntar-los-ho a les teves amigues del foro", jejejeje
Tan de parlar del foro i ara ja em fa posar-hi els seus dubtes ell! jejejejeje
miriamS
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1088
Membre des de: dv. nov. 12, 2010 5:27 pm
Ubicació: Tortosa

EntradaAutor: annatp » dt. març 01, 2011 9:40 pm

a mi novio tambien le han aconsejado IO fashion, como nos casamos en octubre todavia no ha empezado a mirar..espero que se lleve a algun amigo porque sus padres son muy muy clasicos...
peor seguro que eligen bien

cuanto tiempo antes tiene que ir?

besos
15/10/2011

Imatge
annatp
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: MiM » dc. març 02, 2011 12:46 am

Hola noies!
Ahir vam anar amb el meu xicot i els seus pares a ocmprar el seu "traje"!!!!!! No m'ho puc creure!!!! Ell el té i jo encara estic mirant :-))

La veritat és que el noi de la botiga li va dir que ja feia bé d'anar-hi tan aviat perqué la col·lecció de nuvi 2011 la tenen des del novembre passat i és clar, si e starda gaire després podria ser que a la fàbrica es quedessin sense algun teixit i no pogués anar vestit com ell vol. O sigui que ahir el seus pares ja van fer una paga i senyal i d'aquesta manera li reserven el tros de roba >.-<: >.-<: >.-<: Això sí, ja li han dit que no conti proar-s'ho fins d'aquí 3 o 4 mesos.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: julia28 » dc. març 02, 2011 1:08 am

Buenas!!, pues mi futuro por fin se ha decidido ir a comprar el traje, la verdad no tengo ni idea de como es y tampoco quiero saberlo, no seria justo!, aunque he de confesar que me da un poco de miedo por mi suegra, pero vaya ya tengo alternativa para que me digan si pegan o no, como mi hermana ha visto mi vestido y mi futuro quiere que ella lo acompañe, pues... nos podra decir si combinamos sin darnos detalles ni de uno ni de otro.
Se lo ha cogido en una sastreria de malgrat de mar, y por lo que me ha dicho le sale bastante bien de precio, ya que mi suegra lo ha pagado integro y hay que decir que le cuesta soltar la mano.
Bueno chicas espero que vuestros futuros encuentren pronto sus trajes!! 1000 besitos!
Imatge
Imatge
28 DE MAIG 2011
Imatge
julia28

Entrades: 437
Membre des de: dt. des. 28, 2010 3:42 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dv. març 11, 2011 4:23 pm

No se las demás en IO Fashion te dan hora, y hacen prueba como nosotras, y como nosotroas hay colecciones de 2010 o 2011... ahora ya tienen la de 2011. Mi novio fue hace 1 mes y le dijeron que iba justo (él ha ido 3 meses y medio antes) tiene la primera prueba 1 mes antes de la boda... y ahora tiene que ir a elegir la camisa y los zapatos, pq cuando fue estaba lo que quedaba de la colección anterior....
Imatge
vanesa14/05/11

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants