REGALO PADRES....IDEAS!!!

un gran any!

Re: REGALO PADRES....IDEAS!!!

EntradaAutor: sandrasu » dv. març 04, 2011 8:22 am

Kitiara, ara els venen a tot arreu, papereries, Fnacs, Corte inglés, Agències de viatges i fins i tot per internet... hi ha vàries marques, tot depèn de trobar el que més us agradi!
sandrasu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 04, 2011 9:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

05-06-11
sandrasu
:: núvia de bronze

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: kitiara78 » dv. març 04, 2011 8:38 am

sandrasu ha escrit:Kitiara, ara els venen a tot arreu, papereries, Fnacs, Corte inglés, Agències de viatges i fins i tot per internet... hi ha vàries marques, tot depèn de robar el que més us agradi!

Gràcies Sandrasu!!
Demà volem anar a Barcelona a mirar coses, i aprofitarem per investigar una mica tot aquest tema :P
kitiara78
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 11:26 am

EntradaAutor: MerR » dv. març 04, 2011 8:48 am

Yo las he visto en algunas agencias de viajes, creo que Halcon Viajes la tiene, y también las he visto en algún estanco. Y sino lo puedes comprar por internet.
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Dolçeta » dv. març 04, 2011 10:49 am

MerR ha escrit:Yo las he visto en algunas agencias de viajes, creo que Halcon Viajes la tiene, y también las he visto en algún estanco. Y sino lo puedes comprar por internet.

En Viajes Tejedor también tienen :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Y las vendemos sin recargo, que en otros sitios te cobran gestión por vendertela xD
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: eritrea84 » dv. març 04, 2011 12:05 pm

nosaltres als pares els hi regalem una smartbox, als meus pares de cap de setmana i als meus sogres (que NO els hi agradfa GENS viatjar) doncs un smart box de sopar algun lloc xaxi!!!! jajajaj

crec q és original, i diferent!!!
les venen a molts llocs!!!internet, alguns supermercats ara también!!!
eritrea84

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: eliytoni » dv. març 04, 2011 12:09 pm

Dolçeta ha escrit:
MerR ha escrit:Yo las he visto en algunas agencias de viajes, creo que Halcon Viajes la tiene, y también las he visto en algún estanco. Y sino lo puedes comprar por internet.

En Viajes Tejedor también tienen :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Y las vendemos sin recargo, que en otros sitios te cobran gestión por vendertela xD

Wapa en que viajes tejedor trabajas????
YO tengo uno cerca de casa
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: Dolçeta » dv. març 04, 2011 12:42 pm

En el Passeig Sant Joan de Barcelona ;) Hay muchos por Catalunya... creo que mi jefe tiene unas 20 o 25 oficinas!!!
Imatge
Dolçeta

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Anna_Cristina » dv. març 04, 2011 1:02 pm

Jo en una de les coses que estic molt d'acord és amb les plumes estilogràfiques. És ben senzill, molt portable i a la vegada dona elegancia i bona imatge.
Anna_Cristina

Entrades: 7
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 12:36 am

EntradaAutor: kitiara78 » dv. març 04, 2011 1:20 pm

Anna_Cristina ha escrit:Jo en una de les coses que estic molt d'acord és amb les plumes estilogràfiques. És ben senzill, molt portable i a la vegada dona elegancia i bona imatge.

Aixxxx quantes idees.... smartbox, fotos, rams, plomes estilogràfiques.... cada cop tinc el cap més embolicat!!!!
kitiara78

EntradaAutor: lisbet » dl. març 07, 2011 7:10 pm

nosotros tenemos pensado regalar a las madres el tipico ramo y a los padres un llavero con nuestros nombres grabados y la fecha de la boda..aun no lo tenemos decidido pero en principio será eso..
Imatge

05 de Noviembre 2011
lisbet
:: núvia experta

Entrades: 650
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 9:28 pm

EntradaAutor: dalmuti » dl. març 07, 2011 10:17 pm

Hola!
Ui yo esto aun lo tengo que meditar, no tengo ni idea de que regalar...bueno la escapada a padres y suegros me parece buena idea, incluso no se si regalarles la misma , para que no haya comparaciones, y que vayan juntos si quieren, que se llevan bien, jejej

Ah, lo del Smartbox, compré uno en OpenCor, por si os sirve.

Saludos!! :)
Imatge
dalmuti
:: núvia experimentada

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: kitiara78 » dt. març 08, 2011 12:38 pm

dalmuti ha escrit:Hola!
Ui yo esto aun lo tengo que meditar, no tengo ni idea de que regalar...bueno la escapada a padres y suegros me parece buena idea, incluso no se si regalarles la misma , para que no haya comparaciones, y que vayan juntos si quieren, que se llevan bien, jejej

Ah, lo del Smartbox, compré uno en OpenCor, por si os sirve.

Saludos!! :)

És complicat això dels regals als pares.... s'ho mereixen tot (com a mínim els meus), però tal com estan les coses... és dificil saber quin seria el millor regal.
Amb el meu xicot miraré també ho dels SmartBox, hi ha molta varietat i segur que trobem algun que s'adigui als pares i als sogres.
Petonsss
kitiara78

EntradaAutor: geisha » dt. març 08, 2011 2:39 pm

Hola noies!!
tema complicadet, nosaltres ja que per mi els sogres i pares son els mes importants de les nostres vides, el que em fet es:
-gravar un video amb anecdotes de la nostre infancia amb ells, dient el perque els necessitem i donant gracies per tots els moments que han estat i estaran al nostre costat. això crec que pot ser el millor regal per ells, un cop ho tinguem montat us el penjo.
i al final del banquet els hi posarem i despres els donarem una figura de ells quan es van casar personalitada son iguals, vam agafar unes fotus d'ells quan es van casar. i despres els regalem una smart box, de cap de setmana amb esmorzar i sopar.(190 euros) cada una.
en principi voliem un viatget però com no sabem de quines dates disposen doncs res de res.
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: malu » dt. març 08, 2011 3:01 pm

geisha ha escrit:Hola noies!!
tema complicadet, nosaltres ja que per mi els sogres i pares son els mes importants de les nostres vides, el que em fet es:
-gravar un video amb anecdotes de la nostre infancia amb ells, dient el perque els necessitem i donant gracies per tots els moments que han estat i estaran al nostre costat. això crec que pot ser el millor regal per ells, un cop ho tinguem montat us el penjo.
i al final del banquet els hi posarem i despres els donarem una figura de ells quan es van casar personalitada son iguals, vam agafar unes fotus d'ells quan es van casar. i despres els regalem una smart box, de cap de setmana amb esmorzar i sopar.(190 euros) cada una.
en principi voliem un viatget però com no sabem de quines dates disposen doncs res de res.

Quina bona idea Geisha! i els hi posareu el video allà amb el projector ó els hi donareu xq ho mirin a casa en privat? jo també estic pensat en coses originals, si penso alguna idea novedosa ho penjaré al foro.
Imatge
malu
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

EntradaAutor: geisha » dt. març 08, 2011 9:03 pm

Hola Manu, doncs ho posarem alla amb un projector, però els i donarem un cd a tots dos perque ho guardin de record!
Imatge

14-05-2011
geisha

EntradaAutor: nenae » dt. març 08, 2011 9:44 pm

donde has comprado las figuras personalizadas??
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: malu » dt. març 08, 2011 10:26 pm

geisha ha escrit:Hola Manu, doncs ho posarem alla amb un projector, però els i donarem un cd a tots dos perque ho guardin de record!

M'agrada molt la idea, té copyright? ;p nosaltres volem fer alguna sorpresa amb el projector però no ho tenim clar. Una abraçada.
Imatge
malu

Entrades: 1204
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:33 pm

EntradaAutor: dalmuti » dt. març 08, 2011 10:44 pm

Oohh que chulo Geisha, que emotiu! Els hi encantarà!! Bueno això a les males no vegis... Llagrimeta asegurada!! Jejjeje
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: dalmuti » dt. març 08, 2011 11:41 pm

Ai perdo! No volia dir a les males sinó a les MARES!! Jajaj... Llagrimeta d'emoció clar!
Imatge
dalmuti

EntradaAutor: geisha » dc. març 09, 2011 12:51 pm

Hola dalmuti!!! jajajja ja ho he entes no pateixis, això espero que els hi encanti ja que ens vam passar tota una tarda rodant i ara els nostres amics que son uns genis s'han passat moltes tardes per fer el montatge!!!
Manu que vols dir amb si te copiright?
Imatge

14-05-2011
geisha

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants