Huelga AENA

un gran any!

Re: Huelga AENA

EntradaAutor: Dreams0411 » dt. març 15, 2011 5:32 pm

Esto es lo que me han dicho en la agencia...
"Sobre el tema de la huelga de Aena todavía no hay nada cerrado, en el telediario de hoy comentaban que el gobierno le ha hecho una propuesta a los sindicatos, y que a estos ultimos les parecía bastante satisfactoria aunque tenían que estudiarla primero.
En ningún caso sería una huelga tan salvaje como la del puente del pasado diciembre ya que seguro habrá servicios mínimos, además de que les suelen dar prioridad a los vuelos de largo recorrido." y nos aconsejan que esperemos 2 3 semanas pasar saber como van estas negociaciones.
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: luanrabbit » dt. març 15, 2011 5:37 pm

climentigloria ha escrit:Lo bueno es que al tener 3 semanas, nos casaremos estaremos por aqui una semana, la otra nos vamos y la otra estamos por aqui y despues a trabajar otra vez... y a esperar que llegue agosto!!

Nosotros vamos a Austria. En principio ibamos a ir a Egipto y Jordania, era mi ilusión pero tal como estan las cosas no me hace mucha gracia ir, entonces le dije a mi pareja que escogiera él, y como nosotros playa muy poca pues miramos varios sitios de montaña: canada, noruega, pero se disparaba mucho el precio y austria nos gusto (Alpes)...

Luanrabbit donde vais vosotros??

Imatge

nosotros hacemos un combinado La Habana-Varadero

un poco de todo, turismo por la habana y relax en Varadero
Imatge
luanrabbit
:: núvia experimentada

Entrades: 240
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 12:48 am

EntradaAutor: Shaik » dt. març 15, 2011 5:58 pm

climentigloria ha escrit:Lo bueno es que al tener 3 semanas, nos casaremos estaremos por aqui una semana, la otra nos vamos y la otra estamos por aqui y despues a trabajar otra vez... y a esperar que llegue agosto!!

Nosotros vamos a Austria. En principio ibamos a ir a Egipto y Jordania, era mi ilusión pero tal como estan las cosas no me hace mucha gracia ir, entonces le dije a mi pareja que escogiera él, y como nosotros playa muy poca pues miramos varios sitios de montaña: canada, noruega, pero se disparaba mucho el precio y austria nos gusto (Alpes)...

Luanrabbit donde vais vosotros??

Imatge

Hola Glòria,

Doncs em trobo en una situació similar a la teva. Jo també volia anar a Egipte o a Jordània, i fins fa un parell de dies mantenia l'esperança que la cosa s'anés calmant (em caso el setembre), però pel que sembla la situació cada dia és més complicada i començo a mirar altres opcions. Com vosaltres, no som de platja i res em convenç al 100%... :-(
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. març 15, 2011 6:15 pm

luanrabbit ha escrit:

Este viaje lo hice yo hace unos años y me encantó, volví enamorada de Cuba y siempre que veo algo por la televisión sobre el país se me pone la gallina de piel, aisssssss Por cierto, hoy en Callejeros Viajeros La Havana :-))
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. març 15, 2011 6:18 pm

spiderpitu ha escrit:a mi me daria igual aplazar o no ir de luna de miel si podrian asegurar que toda mi familia llegaria a la boda sin problema. Yo me caso el 23 abril y todo mi familia tienen vuelos para venir el 20 y 21 - los primeros dos dias previstas para la huelga. Lo malo es que hasta no dicen si seguro hay o no hay huelga, no pueden cancelar los billetes sin perder el dinero, y si no lo dicen hasta el ultimo momento me imagino que va ser bastante dificil buscar otros vuelos alternativos en plena semana santa... bueno sigo rezando que se cancelarán las huelgas.

Jolin spiderpitu espero que todo se arregle y tu familia pueda venir a la boda, ya vi que venía gente de todos los rincones del mundo, así que vamos a cruzar los dedos!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: luanrabbit » dt. març 15, 2011 7:31 pm

aairinn ha escrit:
luanrabbit ha escrit:

Este viaje lo hice yo hace unos años y me encantó, volví enamorada de Cuba y siempre que veo algo por la televisión sobre el país se me pone la gallina de piel, aisssssss Por cierto, hoy en Callejeros Viajeros La Havana :-))

muchas graciassssss, ya hemos puesto el temporizador, esta noche lo veremos.

besitos
Imatge
luanrabbit

EntradaAutor: aairinn » dc. març 16, 2011 9:59 am

Al final fui yo la que no lo vi por que mi chico puso una miniserie de antena 3 de esas históricas y allí estuvimos viendo lords, ladies, ayudantes de cámara y todo eso... Pero el programa lo pienso ver por internet, la havana no me la pierdo ni loca!

Por cierto, habéis visto que parece que han llegado a un acuerdo en las negociaciones y no va a haber huelga esos 22 días? Así que parece que podemos estar tranquilas...
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: spiderpitu » dc. març 16, 2011 11:36 am

Ah si??? Ahora me voy a informar! *.-o-o.*
23-Abril-2011
spiderpitu

Entrades: 2111
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 4:13 pm

EntradaAutor: climentigloria » dc. març 16, 2011 11:48 am

Shaik, doncs si no us importen bastantes hores de vol, mireu Canada, a de ser impressionant!! la meva parella i jo mai em anat amb avio i vam dir d'anar algun lloc on siguessin poques hores, per si algun cas..... Jo el viatge a Austria le agafat amb panavision (bueno la agencia), has mirat els viatges que tenen aquesta empresa?? a mi em van agradar varios!!!

Espero que traveu algun que us agradi a tots dos!!

aairinn: que ha salido en las noticias??? Pues haver si es verdadad y me puedo ir tranquila de viaje...
Imatge
climentigloria
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: luanrabbit » dc. març 16, 2011 11:49 am

pues yo si que lo vi, y enterito

tengo unas ganas de verlo en persona, y tomarme algo en la Bodeguita, jejejeje

a ver si me entero que ha pasado con las negociaciones,
Imatge
luanrabbit

EntradaAutor: Shaik » dc. març 16, 2011 12:36 pm

climentigloria ha escrit:Shaik, doncs si no us importen bastantes hores de vol, mireu Canada, a de ser impressionant!! la meva parella i jo mai em anat amb avio i vam dir d'anar algun lloc on siguessin poques hores, per si algun cas..... Jo el viatge a Austria le agafat amb panavision (bueno la agencia), has mirat els viatges que tenen aquesta empresa?? a mi em van agradar varios!!!

Espero que traveu algun que us agradi a tots dos!!

aairinn: que ha salido en las noticias??? Pues haver si es verdadad y me puedo ir tranquila de viaje...
Imatge

Hola!

Doncs sí que ens importen les hores, sí, jejeje!! El meu home té pànic als avions i ja em va costar moltíssim convèncer-lo per anar a Egipte o Jordània. No hem viatjat fora d'Europa, així que hi ha moltes destinacions possibles, però si no hi ha monuments per veure no em crida gens l'atenció (he estudiat hª de l'art...). Tenim família als EEUU, prop de Canadà, i seria una opció bona, però tampoc disposem de molts dies i no sé si es faria massa curt per un viatge així. És un rotllo, perquè ja m'havia empollat Jordània i m'emocionava molt anar-hi, però pel meu caprici no puc fer patir als de casa i obligar el meu home a anar-hi i que hi hagi merder. Me l'apunto per un altre any!!

Ja miraré les ofertes de panavision que em dius. Havíem pensat en Russia, Turquia, la zona de centre Europa, però potser mirarem un creuer pel mediterrani oriental i si veig Sta Sofia a Estambul ja em trec una espineta... :-(
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dc. març 16, 2011 2:40 pm

Noies! acabo de veure la notícia a la tele.. NO HI HAURÀ VAGA yujuuuuuuuuuuu!!! per sant joan me'n vaig de bodorrio a Sevilla!! : )
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: luanrabbit » dc. març 16, 2011 2:49 pm

que be, ja podem respirar tranquilesss,
Imatge
luanrabbit

EntradaAutor: aairinn » dc. març 16, 2011 5:14 pm

Iupiiiiiiiiii estem en ratxa noies! jajajaj Una coseta menys de què preocupar-nos! ::love::
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: climentigloria » dv. març 18, 2011 10:06 am

Sii, han dit que han desconvocat la vaga!!! menos mal....

Shaik jo tambe em deixo pendent anar a egipte i jordania.. doncs russia tambe a d'estar molt xulo!!! i canada... ha de ser impressionant.. (les catarates!!), pero son bastantes hores de vol. Espero que trobeu algun pais que us agradi a tots dos!!
Imatge
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. març 18, 2011 4:40 pm

De momento me alegro..pero no kiero emocionarme mucho puesto que para semana santa queda aun 1 mes y sino en mayo o junio julio agosto....keda mucho tiempo aun y pueden reconvocarla :star::
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: luanrabbit » ds. març 19, 2011 12:06 am

Dreams0411 ha escrit:De momento me alegro..pero no kiero emocionarme mucho puesto que para semana santa queda aun 1 mes y sino en mayo o junio julio agosto....keda mucho tiempo aun y pueden reconvocarla :star::

Hay que tener fe, y pensar en positivo, y si al final pasara algo, pues sera que el destino no quiere que viajes en ese momento, o los currantes de Aena!!! pero eso es lo mismo, ¡positivaaaaa, tu siempre positivaaa!!!!!!!!
Imatge
luanrabbit

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants