TURO DEL SOL 2011

un gran any!

Re: TURO DEL SOL 2011

EntradaAutor: mimi6 » dj. març 10, 2011 2:59 pm

Y encima eso es de alquiler, porque si al menos te las pudieras llevar.....pero encima se quedan ahi y que las use otro por mas dicero...desde luego todo es un no parar de gastar.......que barbaridaddddddddd...incluso puedes mirar tu por tu cuenta y ver si encuentras unas velas grandes que te gusten y por menos dinero.....
Imatge
mimi6
:: núvia de bronze

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: oscar_i_vane » dj. març 10, 2011 6:39 pm

mimi6 ha escrit:Y encima eso es de alquiler, porque si al menos te las pudieras llevar.....pero encima se quedan ahi y que las use otro por mas dicero...desde luego todo es un no parar de gastar.......que barbaridaddddddddd...incluso puedes mirar tu por tu cuenta y ver si encuentras unas velas grandes que te gusten y por menos dinero.....

no, no, luego te lo puedes llevar, tanto los centros normales como las velas, ya me lo dijo la de las flores y en el restaurante tambien.
Imatge
oscar_i_vane
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 8:23 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mimi6 » dj. març 10, 2011 7:35 pm

Anda siiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, pues entonces la cosa cambiaaaaaaa........aunque sea caro, pero es tuyo....porque la mayoria de cosas son de alquiler y luego no ves nada......es que hay restaurantes que hasta si quieres la manteleria de otro color, te cobran mas por el alquiler.....
en que mundo vivimossssss..........pues yo como vea las velas y me enamore...la hemos liaoooooo
son bonitas o que? hiciste fotos?
besos
Imatge
mimi6

Entrades: 1549
Membre des de: dv. gen. 07, 2011 8:32 am

EntradaAutor: oscar_i_vane » dj. març 10, 2011 8:13 pm

mimi6 ha escrit:Anda siiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, pues entonces la cosa cambiaaaaaaa........aunque sea caro, pero es tuyo....porque la mayoria de cosas son de alquiler y luego no ves nada......es que hay restaurantes que hasta si quieres la manteleria de otro color, te cobran mas por el alquiler.....
en que mundo vivimossssss..........pues yo como vea las velas y me enamore...la hemos liaoooooo
son bonitas o que? hiciste fotos?
besos

son muy originales, no hice fotos, pero ya las veras, lo que pasa que allí no impactan tanto como cuando las ves montadas en la sala, asi que a lo mejor tienes suerte, jeje
Imatge
oscar_i_vane

EntradaAutor: *Sandri* » dt. març 15, 2011 4:55 pm

Hola chicas!!! Como lo llevais??

Ya me han llamado del Turo para hacer la prueba del menu: el dia 6 de Mayo!!! que ganas!!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: ANNAIXAVI » dt. març 15, 2011 7:12 pm

Hola,

Nosaltres vam anar"floristeria" el passat dissabte que estava diluviant!!! No ens ha agradat cap centre, com diu el meu xicot, són una miqueta cuentame,no?

Avui em trucat a Pere i li em comentat, a veure si entre totes presionem una miqueta i ens proposen coses noves perque nosaltres no estem disposats a pagar més calers. Ens ha dit que ja ens diria quelcom.

Taules apunt??? s'acosta el dia noies!!!
Imatge
ANNAIXAVI

Entrades: 23
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 2:39 pm

EntradaAutor: oscar_i_vane » dt. març 15, 2011 8:54 pm

ANNAIXAVI ha escrit:Hola,

Nosaltres vam anar"floristeria" el passat dissabte que estava diluviant!!! No ens ha agradat cap centre, com diu el meu xicot, són una miqueta cuentame,no?

Avui em trucat a Pere i li em comentat, a veure si entre totes presionem una miqueta i ens proposen coses noves perque nosaltres no estem disposats a pagar més calers. Ens ha dit que ja ens diria quelcom.

Taules apunt??? s'acosta el dia noies!!!

Ostres!!! Pues es una bona idea, jo també el trucaré, a veure si aconseguim alguna coseta.

Es que a tú et queda res, jejej... Anims!!!
Imatge
oscar_i_vane

EntradaAutor: *Sandri* » dc. març 16, 2011 9:42 am

Molt bona idea noies!!! A veure que us diuen...

No us queda res a les dues quins nervis, no???!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: MIRIAMYSERGIO » dj. març 17, 2011 1:16 pm

Hola chicas!!!!!

Vane has llamado a Pere para lo de los centros? vaya tela con las flores.

Ana que poquito te queda,ya lo tienes aqui,como lo llevas todo?

un saludo a todas

Imatge[/quote]
MIRIAMYSERGIO

Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 14, 2010 8:35 pm

EntradaAutor: ANNAIXAVI » dj. març 17, 2011 2:00 pm

Hola Miriam,

Si, si que queda poquet!!! com passa el temps!!

Pues falten acabar de decidir les taules, estan ja plantejades pero no confirmades.
La segona prova del vestit el dia 09/04 i després ja recollirlo.
Encarregar el ram, que em van dir que quinze dies abans ja hi havia prou
La música, pel camí de la margura!!! no sabem com fer-ho
Com ja sabeu, la decoració floral i encarregar els rams per les mares i l'àvia i botelles de vi per als pares.

I no sé, si queda res més, aix si començar a posar-me les sabates pq sino el dia x moriré!!!

Vosaltres, com ho porteu?
Imatge
ANNAIXAVI

EntradaAutor: oscar_i_vane » dj. març 17, 2011 9:05 pm

Hola Miriam,
a Pere le he enviado un mail a ver que me dice, pero está claro que si nos quejamos todas algo a lo mejor conseguimos, porque no puede ser que con lo que vamos a pagar de menú, nos quieran cobrar 30€ por mesa por una vela que en la tienda te cuesta muchísimo menos.
Un saludo wapa!!

Anna, jo la música la porto igual que tú, jejej... es molt dificil...
T'ha dit alguna cosa el Pere??? A veure si ens donen una solució..
Ostres!!! Jo també haig de posarme les sabates, jejeje.
Imatge
oscar_i_vane

EntradaAutor: Marshi » dj. març 17, 2011 9:23 pm

Hola

Quins nervis!! i quina enveja!! A mi encara em queda tant...sembla que mai arribi...

Jo tambe miraré el tema del centre de flors, estic amb vosaltres si ens queixem totes potser treiem alguna cosa...

Una pregunteta i per tenir una mica d'idea...quins detalls doneu als convidats? Jo vaig una mica perdida i ....

Moltes gracies a totes...

A mi encara em queda 7 mesos....
Marshi

Entrades: 8
Membre des de: dl. des. 27, 2010 10:04 am

EntradaAutor: ANNAIXAVI » dv. març 18, 2011 8:35 pm

Mershi no et queda tant, et passarà volant!!! jijiji

Doncs nosaltres de detall donem una foto nostra del casament per parella i estem pensant en fer también algun detallet de chocolata, no sé, ens hem de decidir ja!

I de les flors Pere no ens ha dit res, sino donen senyals de vida, dilluns li enviaré un email. Vane com vas quedar amb la Carme?

Tinc ganes de provar-me el vestit de nou, serà l'última vegada abans del dia del casament, que fort!!!!
Imatge
ANNAIXAVI

EntradaAutor: oscar_i_vane » dv. març 18, 2011 9:04 pm

ANNAIXAVI ha escrit:Mershi no et queda tant, et passarà volant!!! jijiji

Doncs nosaltres de detall donem una foto nostra del casament per parella i estem pensant en fer también algun detallet de chocolata, no sé, ens hem de decidir ja!

I de les flors Pere no ens ha dit res, sino donen senyals de vida, dilluns li enviaré un email. Vane com vas quedar amb la Carme?

Tinc ganes de provar-me el vestit de nou, serà l'última vegada abans del dia del casament, que fort!!!!

Anna a mí el Pere tampoc m'ha dit res... amb la Carme vam quedar que la trucariem quan ens decidisim, a veure...
Imatge
oscar_i_vane

EntradaAutor: miminika » dl. març 21, 2011 8:08 am

Hola!!
Xicas, exactamente k es lo k le habéis dixo a Pere del tema de las flores?? lo digo para "quejarnos" todas de lo mismo. Yo aún no he ido pork me keda muxo, pero sí le puedo comentar k me pasé para verlo y k me pareció esto o lo otro y así hacemos un pokito más de pressing, no??
Imatge
miminika
:: núvia experimentada

Entrades: 201
Membre des de: dc. març 03, 2010 8:20 am

EntradaAutor: miminika » dl. març 21, 2011 8:12 am

Yo estoy totalmente perdida en el tema de la música, no tengo ni idea ni sikiera como hacer el tema de regalos...
Lo k sí tengo claro es lo de los detalles: para las mujeres tengo dos: para las más jóvenes un pañuelo para el cuello, pero de esos largos tipo arrugados y para las más maduras un foulard de diferentes colores. Cada uno me sale por 2€ y vienen con una bolsita de gasa cada uno, muy monos y creo k original pork así seguro k lo usan y no acaba en una estantería o en la papelera... jejej.
Y para los hombres, una botellita de vino o licor con etiqueta personalizada, también me sale por unos 2€ cada una.
K os parece??
Imatge
miminika

Entrades: 201
Membre des de: dc. març 03, 2010 8:20 am

EntradaAutor: oscar_i_vane » dl. març 21, 2011 2:17 pm

miminika ha escrit:Hola!!
Xicas, exactamente k es lo k le habéis dixo a Pere del tema de las flores?? lo digo para "quejarnos" todas de lo mismo. Yo aún no he ido pork me keda muxo, pero sí le puedo comentar k me pasé para verlo y k me pareció esto o lo otro y así hacemos un pokito más de pressing, no??

Hola miminika,
pues yo le he dicho a Pere que los 4 centros que nos entran por precio son muy sencillos y el que es un poco más original sube demasiado, es que encuentro excesivo que por una vela y 4 pétalos que ponen alrededor cobren 30€ por mesa. A ver si conseguimos algo...
Imatge
oscar_i_vane

EntradaAutor: oscar_i_vane » dl. març 21, 2011 2:19 pm

miminika ha escrit:Yo estoy totalmente perdida en el tema de la música, no tengo ni idea ni sikiera como hacer el tema de regalos...
Lo k sí tengo claro es lo de los detalles: para las mujeres tengo dos: para las más jóvenes un pañuelo para el cuello, pero de esos largos tipo arrugados y para las más maduras un foulard de diferentes colores. Cada uno me sale por 2€ y vienen con una bolsita de gasa cada uno, muy monos y creo k original pork así seguro k lo usan y no acaba en una estantería o en la papelera... jejej.
Y para los hombres, una botellita de vino o licor con etiqueta personalizada, también me sale por unos 2€ cada una.
K os parece??

Yo también llevo fatal lo de la música, me parece que al final le diré al DJ que ponga las que quiera, dónde no sepa qué poner y listo!!
Imatge
oscar_i_vane

EntradaAutor: *Sandri* » dl. març 21, 2011 2:44 pm

miminika ha escrit:Yo estoy totalmente perdida en el tema de la música, no tengo ni idea ni sikiera como hacer el tema de regalos...
K os parece??

Yo tambien llevo fatal el tema de la musica...habeis visto este post???

viewtopic.php?f=40&t=22905

tengo que ponerme a escuchar las canciones jajajaja
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: ANNAIXAVI » dt. març 22, 2011 6:30 pm

Hola noies!!

Ahir vai enviar un email al Pere i m'ha contestat! que estan preparant alternatives/novetats que en breu ens informen.
a veure per on surten! jajaja

Com van els nervis? alguna es casa pel civil al Turo? nosaltres em quedat amb Montse el dia 2/4, com funciona el tema?
Imatge
ANNAIXAVI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants