Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: Lisbeth » dt. març 15, 2011 11:02 pm

plaerdemavida, tu ja vas preguntar un dia oi?

ho demanaré a una companya meva de feina que és d'allà...
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Plaerdemavida » dc. març 16, 2011 1:13 am

Lisbeth ha escrit:plaerdemavida, tu ja vas preguntar un dia oi?

ho demanaré a una companya meva de feina que és d'allà...

Si Lisbeth! Pero em sembla que hi va haver un problema i es van esborrar alguns dels missatges que vaig escriure aquells dies, va desapareixer!

Moltes gracies per preguntar!!
Plaerdemavida
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dv. jul. 23, 2010 12:06 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 9:06 am

ah! més aviat ho deia perquè vaig pensar: "veiam si vas dir que ho preguntaries i no ho vas fer!" ::0ov0o::

i si no és molt preguntar... com és que no saps on anar? no ets d'olot?

jo vaig aterrar a girona al 2005 i vaig trigar 5 anys a trobar una pelu que m'agradés!!! :star::

Una mica de mandra también em feia, i aprofitava quan baixava a martorell, que és d'on sóc jo i on em pentina una amiga meva, per arreglar-me el cap (només per fora eh? neujor:-) )

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Wellis » dc. març 16, 2011 10:29 am

Bon dia gironines !!

Després de sortir a corre cuita de la feina per anar a Girona a mirar el vestit que em va comentar la Lisbeth a Noemi nuvies...puc dir queee..............

JA TINC VESTIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Finalment no em vaig quedar el vestit que ella em comentava (que era molt i molt maco) sino un de nuvia de Raimon Bundó que es preciós...va ser amor a primera vista (cosa que no m'havia passat amb cap dels vestits que havia vist fins ara !).
Com em va dir la Lisbeth, la senyora es super trempada i va entendre perfectament el que buscava ......aixi que us ho recomano si alguna encara està buscant vestit , ja sigui de nuvia o de festa ja que també té vestits de festa molt i molt macos.

Li vaig comentar que sem feia estrany comprar-me jo sola el vestit, ja que fins ara havia anat amb la meva germana o amb la meva mare a mirar-los, pero clar...una viu a Bcn i la meva mare a Lleida i es dificil coincidir totes......aixi que em va dir que el dia que vulgués passés amb elles perque mel veiessin posat i això es el que farem.......suposo els hi agradarà com a mi :-))

Aixi que noies 2 recomanacions:

1) Feu cas de tot el que diu la Lisbeth perque visto lo visto té molt bon ull per aquestes coses
2) Si encara busqueu vestit, acosteu-vos-hi que us tractaran de meravella !

Wellis

PD: Lisbeth, jo también vaig tardar en trobar la peluquera que m'agradés i que m'arregles el cap com jo volia ;-) ..es quelcom molt personal !! Finalment en vaig trobar una i desde llavors que hi vaig sempre i això que ara ja no visc a Girona :-)
Wellis

Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 11:48 am

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 11:00 am

Plaerdemavida ha escrit:Hola noies,

Perdoneu que us canvii una mica de tema, em podrieu recomanar alguna perruqueria a Olot que estigui be?

Gracies!

Resposta de la meva amiga:

"si és pel teu C Rafel Pagès 972 26 88 75"

apa!

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Plaerdemavida » dc. març 16, 2011 2:41 pm

Lisbeth ha escrit:
Plaerdemavida ha escrit:Hola noies,

Perdoneu que us canvii una mica de tema, em podrieu recomanar alguna perruqueria a Olot que estigui be?

Gracies!

Resposta de la meva amiga:

"si és pel teu C Rafel Pagès 972 26 88 75"

apa!

Moltes gracies Lisbeth!

I responent a la teva pregunta, no soc d'Olot, soc de barcelona, pero alla Olot hi tinc familia i em fa il.lusio casar-m'hi aixi que hem decidit fer-ho alla. El tema perruqueres es ben complicat, a mi m'ho vindran a fer el dia del casament de barcelona, perque no em dona temps d'anar a fer la prova i tota la pesca a Olot, pero buscava una perruqueria per a la meva sogra, les meves cunyades, etc. M'apunto aquesta que em dius!

I parlant de perruqueries jo en tenia una a un Cebado que era bonissima i va marxar cap al Cebado de Girona. No se si encara hi es, pero es diu Helga i francament costa moltissim trobar bones perruqueres com ella, si encara hi es us la recomano moltissim.
Plaerdemavida

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 2:59 pm

tinc una amiga que va al cebado de girona em penso.. i escolta, on us caseu d'olot??? tens c.e.?

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Plaerdemavida » dc. març 16, 2011 3:11 pm

Lisbeth ha escrit:tinc una amiga que va al cebado de girona em penso.. i escolta, on us caseu d'olot??? tens c.e.?

Fem la celebracio a Les Cols.

Perdona la ignorancia, que es "c.e."?
Plaerdemavida

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 4:06 pm

compte enrere!!!
ah, no he anat mai a les cols (encara).
fa dos anys vaig estar a ca l'enric

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: JiG » dc. març 16, 2011 6:55 pm

Wellis, enhorabona pel vestit!!!! Ja ens explicaràs com és eh??????

Plaerdemavida les Coles és un lloc molt bonic, no hi he estat a mai a cap Casament, però he vist fotos i la gent en parla molt i molt bé.

Estic d'acord amb vosaltres sobre Noemí núvies... jo també hi vaig passar i la dona em va tractar súper bé, no vaig acabar trobant el vestit allà, però la dona va ser molt i molt amable!!!!
Imatge
JiG
:: núvia de bronze

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 7:38 pm

Wellis ha escrit:Bon dia gironines !!

Després de sortir a corre cuita de la feina per anar a Girona a mirar el vestit que em va comentar la Lisbeth a Noemi nuvies...puc dir queee..............

JA TINC VESTIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Feliç estic noia!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: MiM » dc. març 16, 2011 9:52 pm

Hola noies!
M'uneixo a les que dieu que costa moltíssim trobar bones perruqueres... dieu-m'ho a mi!!!!

Amb la meva mare tota la vida haviem anat auna perruqueri ade Sant Narcís, que els propietaris en saben moltissim de talalr el cabell, però fer recollits i així... res de res. Tota la vida havien tingut noies que sortien de l'escola o així, i aquestes més que res eren les que pentinaven. En van tenir una durant molts anys... que era una crack! Però al final els hi va plegar per problemes personals. I la seva substituta, els hi va fer una pu---- bastant gran, i total que van decidir qu eno volien cap altre treballador i que ja s'ho farien com ells poguèssin.

Amb la meva mare portem molts anys buscant a aquesta perruquera que els hi va plegar per problemes personals, i finalment aquest any, un company de la uni que la coneix (després de preguntar a molta gent si la coneixien), m'ha dit que té una perruqueria a Arbúcies. Ara estem pendents de qualsevol dia anar-la a visitar.

De totes maneres, sortint d'aquí, vam començar a voltar perruqueries de Girona, i uf!!! Hem patit moltíssim!!! Però des de fa quasi un any, que anem a la Nuduka de Montilivi (ens la va recomanar la meva futura cunyada) i de veritat que és un 10!!!! Hi ha vàries noies, però sempre que hi vas t'agafa la mateixa si vols (ja s'ho apunten a l'ordinador qui t'ha atès). Nosaltres hem probat un parell de noies, i les dues molt i molt bé, i penseu que jo tinc el cabell que és un desastre. De vegades m'he trobat anar al migdia a la pelu, fer-me un semi-recollit perquè a la tarda tenia un casament, i de camí al casament m'havia d'arreglar jo el pentinat com podia, amb la laca de casa meva i tal, perquè se m'estava desfent tot ::brr:: ::brr:: I sincerament haver de pagar perquè se't desfaci...

I ara em caso a Andorra, o sigui que he hagut de buscar alguan perruqueria per allà també... ja em fa por el dia del casament. Encara no sé si aniré a una perruqueria que m'han recomanat d'allà, o també m'han recomonat a una noia que es depslaça a domicili.

Plaerdemavida, que bé que facis la celebració a les Cols ::love:: ::love:: A mi aquest restaurant m'encanta!!!! Només hi he anat a dinar algunes vegades, i tot super bé; per tant m'imagino que poder celebrar el casament allà... ha de ser una passada!!!! Ja ens explicaràs què tal.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Shaik » dc. març 16, 2011 10:25 pm

Plaer, les Cols molt bé!! Hi he estat en un casament i genial! El lloc, l'aperitiu, un 10!!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dc. març 16, 2011 11:12 pm

Mim!!
la meva amiga de la catàstrofe vestidil em va recomenar que tmb provés el pentinat. Ella té un cabell que li passa el mateix que al teu, i sort que unes setmanes abans li van fer una prova, perquè al cap de dues hores :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

Imatge
Lisbeth

EntradaAutor: Plaerdemavida » dj. març 17, 2011 4:41 am

Hola boniques,

Gracies pels anims, a mi les Cols m'encanta i com la Garrotxa no hi ha enlloc...

Lisbeth, no tinc compte enrere, no participo prou. De totes maneres ja us explicare que tal tot.
Plaerdemavida

EntradaAutor: txellb » dj. març 24, 2011 12:06 pm

hola gironines!!!
sembla q ja tenim tots els papers!!! ara hem de quedar un dia per anar-los a portar, a veure què ens diuen als jutjats! espero poder triar la data q volem!!!!
moltes gracies per les vostres respostes!!!

a mi el vestit m'el fa ma mare i ho celebrem en un restaurant normal, ja us explicaré quan sigui mes oficial. ah! si tot va be avui falten 6 mesos!!!!!!!!
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: cucuruxu » dj. març 24, 2011 3:59 pm

Plaerdemavida ha escrit:Hola boniques,

Gracies pels anims, a mi les Cols m'encanta i com la Garrotxa no hi ha enlloc...

Lisbeth, no tinc compte enrere, no participo prou. De totes maneres ja us explicare que tal tot.

Plaerdemavida estic d'acord amb tu com la Garrotxa, després del meu poble, enlloc! M'encanta anar a Olot! Hi tenim amics i per festes puntuals no hi falta un lloc a la nostra agenda! M'encanta la gent!

I et felicito pel lloc triat! Jo hi vaig anar fa uns anys a fer menú degustació amb el meu pare i en vaig quedar encantada! El menjar, el lloc, el tracte.. Fantàstic! Recordo dir-li al meu pare si algun dia hem caso m'encantaria que fós aquí! jejejeejeje
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Margarida » dc. abr. 20, 2011 3:15 pm

Hola noies!!

Buscan't nuvies de Girona m¡han "enviat" cap aquí! jejeje soc inflintrada pel 2012 però bueno us e llegit!!

Donar l¡enhorabona a totes!!!i sobretot a cucuruxu que li queden 3 dies!!!!!!!! ufff jo ja m'enfilaria per les parets!!

Nosaltres ens casem el 15 de setembre del 2012 a la catedral de Girona i l'àpat el fem a Can Marlet!

Una abraçada!
Imatge
Margarida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Wellis » dl. maig 09, 2011 2:37 pm

Benvinguda Margarida
Una altra nuvia gironina ! ! *.-o-o.*

Jo de moment, a falta d'un parell de "detallets " com son: encarregar els anells, comprar les sabates i buscar alguna joia fineta que em pegui amb el vestit....ja ho tenim tot més o menys llest pel 31 Juliol....
Finalment ens en anem de viatge el proper mes d'octubre...hem trobat vols força bé de preu per Tailandia i cap allà que ens en hi anem ! -|-)
..i la resta com ho porteu? això està molt paradet !... _cfe*:-)
Wellis

Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 11:48 am

EntradaAutor: Lisbeth » dt. maig 10, 2011 5:30 pm

wellis això està paradet perquè els comptes enrere estan que treuen fum!!! però no els pots veure si no escrius més!!!! has de fer 100 missatges tita!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
Lisbeth

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants