Regalar ramo a mi mejor amiga

un gran any!

Regalar ramo a mi mejor amiga

EntradaAutor: Lau_82 » dc. març 23, 2011 3:34 pm

Hola chicas llevo tiempo dándole vueltas al regalo de mi mejor amiga. Tenía clarisimo que le iba a regalar mi ramo (q en principio será liofilizado), pero luego pensandolo mejor pensé que si, q es muy bonito darle el ramo pero luego dónde lo mete, que hace con él pasado unos dias, lo guarda en el armario??? es q no se si es buena idea, vosotras como lo veis?? habia pensado sino regalarle el anillero y a parte un fotoalbum (eso también se lo regalo independientemente de que le de el ramo o el anillero). No se que hacer, estoy hecha un lio, alguna sugerencia???? Gracias
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

Re: Regalar ramo a mi mejor amiga

EntradaAutor: MerR » dc. març 23, 2011 3:45 pm

Yo se lo voy a dar a mi mejor amiga...xo no creo que sea liofilizado por lo que le doy una semana de vida y luego a mejor vida, como los ramos que te regalan habitualmente. Yo se que ella no se lo espera, xq se casa un mes más tarde que yo y se espera los novios, pero hace muchos años nos prometimos que la primera que se casara le regalaba el ramo a la otra!a mi me haría mucha ilusión que me regalaran un ramo!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: Juditita » dc. març 23, 2011 3:50 pm

Lau_82 ha escrit:Hola chicas llevo tiempo dándole vueltas al regalo de mi mejor amiga. Tenía clarisimo que le iba a regalar mi ramo (q en principio será liofilizado), pero luego pensandolo mejor pensé que si, q es muy bonito darle el ramo pero luego dónde lo mete, que hace con él pasado unos dias, lo guarda en el armario??? es q no se si es buena idea, vosotras como lo veis?? habia pensado sino regalarle el anillero y a parte un fotoalbum (eso también se lo regalo independientemente de que le de el ramo o el anillero). No se que hacer, estoy hecha un lio, alguna sugerencia???? Gracias

Lau ponte en su lugar, si tu grandisima y mejor amiga te ragalara su ramo de novia, ¿ a que te haría tanta ilusión que encontrarias un sitio en la casa donde ponerlo para lucirlo?, por lo menos yo lo haría, me haría tanta ilusión que me lo dieran a mi de entre tantas personas a las que se lo pueden dar, que no lo meteria precisamente en un armario, para mi es el regalo más importante y simbólico que entrega una novia, SU RAMO, preferiría el ramo mil veces, pero si te hace ilusion conservarlo, siempre le puedes hacer otra cosa especial como lo que dices, lo importante es darle su momento en tu día. Pero yo le daría el ramo jejejejeje, es mi opinion, besitooos, suerte.
Juditita
:: núvia experta

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: Gaby » dc. març 23, 2011 5:45 pm

Lau_82 ha escrit:Hola chicas llevo tiempo dándole vueltas al regalo de mi mejor amiga. Tenía clarisimo que le iba a regalar mi ramo (q en principio será liofilizado), pero luego pensandolo mejor pensé que si, q es muy bonito darle el ramo pero luego dónde lo mete, que hace con él pasado unos dias, lo guarda en el armario??? es q no se si es buena idea, vosotras como lo veis?? habia pensado sino regalarle el anillero y a parte un fotoalbum (eso también se lo regalo independientemente de que le de el ramo o el anillero). No se que hacer, estoy hecha un lio, alguna sugerencia???? Gracias

Seguro que a tu amiga le hace mucha ilusión y encuentra un buen sitio para guardarlo. Pero si no estas tan segura de regarselo a tu mejor amiga, porque no se lo regalas a una hermana (si tienes) o cuñada?
Gaby
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dc. març 16, 2011 12:06 pm

EntradaAutor: winnie83 » dc. març 23, 2011 8:15 pm

MerR ha escrit:Yo se lo voy a dar a mi mejor amiga...xo no creo que sea liofilizado por lo que le doy una semana de vida y luego a mejor vida, como los ramos que te regalan habitualmente. Yo se que ella no se lo espera, xq se casa un mes más tarde que yo y se espera los novios, pero hace muchos años nos prometimos que la primera que se casara le regalaba el ramo a la otra!a mi me haría mucha ilusión que me regalaran un ramo!!!!

Lo nuestro es muy fuerte!! Mas coincidencias!!
Yo también se lo regalo a mi mejor amiga, en realidad ya lo sabe, porque también nos prometimos que la primera que se casara la daria el ramo a la otra!!

Lau, yo también pienso como Juditita: el ramo de la novia es un regalo superimportante!! Yo creo que a tu amiga le hará mucha ilusión!!
A mi me lo regaló mi cuñada, y el trauma que cojí cuando al dia siguiente se habia estropeado.... yo queria llevarlo a secar y guardarmelo!! (pero alguien le tiró cava y al dia siguiente las calas se habian estropeado)
Imatge
winnie83
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 9:20 pm

EntradaAutor: MerR » dc. març 23, 2011 8:48 pm

Jajajajaja!!!! ella no creo que se lo espere porque yo no hago más que decirle que se lo voy a dar a la novia de mi primo, xq como ella ya tiene fecha!jajajaja
Imatge

MerR

EntradaAutor: annatp » dc. març 23, 2011 9:01 pm

yo tambien se lo dare a mi mejor amiga...es lo que mas me apetece de la boda casi!!! no se lo espera.....seguro que piensa como conservarlo y donde ponerlo!!!!

que ganas!!!!
15/10/2011

Imatge
annatp
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: climentigloria » dj. març 24, 2011 1:30 pm

Lau_82 claro que le va a encantar que le regales el ramo, y a quien no??? para mi es uno de los detalles mas importante para entregar....

MerR, tu daras los muñecos de novios si ya tienen fecha para la boda?? es que yo no sabia que hacer y al final creo que solo le voy a regalar los muñecos a una pareja de amigos y ya esta, es que yo en julio tengo dos bodas, una de unos amigos y otra de otra prima......

Imatge
climentigloria

Entrades: 163
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 11:07 am
Ubicació: Viladecans

EntradaAutor: MerR » dj. març 24, 2011 1:43 pm

Yo los muñecos se los voy a dar a mi primo que no tiene fecha ni nada, pero mi mejor amiga que se casa un mes más tarde que yo, el día de mi boda es el cumple del novio y le voy a regalar un pastel de chucherias con unos playmobils de novios! y con esto me imagino que pensará que ya está todo y al final de todo le daré el ramo a ella!
Imatge

MerR

EntradaAutor: MiM » dj. març 24, 2011 4:14 pm

Hola!
L'any passat es va casar el germà del meu xicot i ell i la seva dona ens vna donar en ram de la núvia... em va fer una il·lusió tremenda! El vaig fer aguantar durant 15 dies aquí casa i així vaig poder lluïr de ram >.-<: >.-<:

Ara, jo el meu ram no el penso donar a ningú, me'l quedaré jo, el faré dissecar i l'emmarcaré. Però jo crec que a la teva amiga li farà molta il·lusió i no crec que el deixi a dins l'armari... Ojalà el ram que em van donar els meus futurs cunyats, l'hagués pogut lluir durant un any!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: aairinn » dj. març 24, 2011 6:40 pm

Doncs jo li donaré el meu ram a la meva germana, segurament serà liofilitzat però si no ho és ella el pot portar a conservar i així el podrà tenir sempre. Jo li faig el regal amb tota la il·lusió del món per què sé que ella s'espera que li doni a alguna de les meves amigues solteres, però a la meva millor amiga la faig testimoni i qui millor que la meva germana per rebre el ram? aisss només de pensar en el moment se'm posen els pèls de punta noies!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: gd1110 » dj. març 24, 2011 7:37 pm

Yo, mi ramo, lo haré hacer en dos y que parezca uno (no sé si me explico...) y se lo daré a mis dos mejores amigas. Mi hermana me lo dió a mi cuando ella se casó, lo dejé secar boca-abajo (dicen q así no se le caen los pétalos a las rosas) y lo tengo guardado en mi habitación... Me hizo muchísima ilusión q me lo diera y lo tengo expuesto en mi estantería con mucho cariño.. Yo creo q es bonito regalarlo xq es algo muy simbólico de ese día y la persona/s a la q se lo regalas se emociona mucho. Yo creo q les encantará a todas! :)
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dj. març 24, 2011 7:50 pm

A mi me'l van donar tres cops, i tots tres em va fer molta il·lusió. No el vaig guardar més temps del que les flors van durar, però que haguessin pensat en mi em va fer emocionar molt.

Jo no penso donar molts regals al meu casament, perquè penso que d'aquesta manera es desvirtua una mica la importància de les persones a les que tries, i potser per això ara et planteges si li farà prou il·lusió o no... Darrerament es fan tants regals per tot que queda una mica instranscendent a qui dones els nuvis i el ram...

Jo li donaré a una bona amiga, que està fent un procés personal similar al que vaig fer jo, i li diré que espero que li porti tanta sort com la que jo tinc! *:-)** Això si puc ho diré "micro en mano" o bé en una noteta que li "adjutaré" quan li doni... encara no ho sé :hmm::
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: MiM » dj. març 24, 2011 8:48 pm

Lisbeth ha escrit:A mi me'l van donar tres cops, i tots tres em va fer molta il·lusió. No el vaig guardar més temps del que les flors van durar, però que haguessin pensat en mi em va fer emocionar molt.

Jo no penso donar molts regals al meu casament, perquè penso que d'aquesta manera es desvirtua una mica la importància de les persones a les que tries, i potser per això ara et planteges si li farà prou il·lusió o no... Darrerament es fan tants regals per tot que queda una mica instranscendent a qui dones els nuvis i el ram...

Jo li donaré a una bona amiga, que està fent un procés personal similar al que vaig fer jo, i li diré que espero que li porti tanta sort com la que jo tinc! *:-)** Això si puc ho diré "micro en mano" o bé en una noteta que li "adjutaré" quan li doni... encara no ho sé :hmm::

Estic completament d'acord amb tu! Jo crec que ara mateix en els casaments se'n fa un gra massa de ocmençar a donar regals extres en els amics importants per a tu... Per mi, tothom que hi ha a la meva llista important és important, per aquest motiu no començaré a fer diferències entre uns i altres, perqué si comencès a donar detalls a la gent, n'hauria de donar 180 com a molt, que és tota la meva llista! I si he de començar a seleccionar, tampoc vull que la gent es senti malament, pel motiu que tots són improtants. Ni tan sols els meus pares tindran regal. Només donaré la parella de nuvis a una molt bona amiga que està mirant de posar data per casar-se i ja està.

Llavors quan hagi passat el casament, agafarem una foto ben maca nostre d'aquell dia, i la posarem en un marc de plata i els hi regalarem en els nostres pares. A les meves dames d'honor i el best-man del meu xicot, també volem mirar de felsi alguan cosa, perquè aquell dia tindran moltíssima feina. I llavors en el germà i cunyada del meu xicot i a una de les meves millors amigues, que són els que ens han donat ram i nuvis en el seu moment, també mirarem de fer-los alguna cosa especial. Però tot fora del casament.

Sobre el que dius de la teva amiga, jo li escriuria en una noteta personal que li donaria junutament amb el ram, perquè només ella ho llegís. Al menys, si jo fos aquesta amiga teva, no m'agradaria que em dediquessis unes paraules a través de micro i que tothom se n'enterés. Però bé, tot són opinions i caràcters!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: siobhan » dv. març 25, 2011 10:07 am

Hola noies!!
Jo també penso donar-li el ram a la meva millor amiga, i que el mantingui el temps que li durin les flors (bé, això ho decidirà ella), però jo ho faria així, no ho preservaria ni res, ja que el record d'aquell regal ja el tindries per sempre al teu cap i a les fotos d'aquell dia.
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
siobhan

Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dv. març 25, 2011 4:40 pm

Gracias chicas por las respuestas!!! yo se q a mi amiga le hará un montón de ilusión el ramo, la única pega q le veo es q quizas ocupa mucho espacio, no lo se, lo unico seguro es q ilusión estoy segura q le hara.
Imatge
Lau_82

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: gd1110 » dv. març 25, 2011 6:29 pm

En quant a fer-li una nota o dir-li unes paraules en públic, jo también preferiría una nota, queda molt més personal i li pots explicar tot el q vulguis. a més, si no pot preservar el ram xq les flors es fan malbé, la nota sí que la pot guardar i llegir-la sempre q vulgui... seria com una foto!
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: Lisbeth » ds. març 26, 2011 7:45 am

HO rumiaré bé... però no em semblava una idea descabellada... serem uns 80, 40 amics, 20 nens i 20 familiars... dels quals 10 seran de la nostra edat... D'altra banda, no crec que cap dels assistents se sorprengui del que pugui dir... Tots saben el que m'ha passat els darrers anys, tant allò bo com allò dolent, i també tothom està acostumat (crec), a que expressi els meus sentiments obertament, sempre amb respecte i consideració... La qüestió és si ella es podria sentir incòmoda... Hi donaré més voltes, tinc temps... Gràcies!
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: Juditita » ds. març 26, 2011 9:41 am

Lisbeth ha escrit:HO rumiaré bé... però no em semblava una idea descabellada... serem uns 80, 40 amics, 20 nens i 20 familiars... dels quals 10 seran de la nostra edat... D'altra banda, no crec que cap dels assistents se sorprengui del que pugui dir... Tots saben el que m'ha passat els darrers anys, tant allò bo com allò dolent, i també tothom està acostumat (crec), a que expressi els meus sentiments obertament, sempre amb respecte i consideració... La qüestió és si ella es podria sentir incòmoda... Hi donaré més voltes, tinc temps... Gràcies!
Juditita l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 26, 2011 9:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Juditita

EntradaAutor: Juditita » ds. març 26, 2011 9:44 am

Juditita ha escrit:
Lisbeth ha escrit:HO rumiaré bé... però no em semblava una idea descabellada... serem uns 80, 40 amics, 20 nens i 20 familiars... dels quals 10 seran de la nostra edat... D'altra banda, no crec que cap dels assistents se sorprengui del que pugui dir... Tots saben el que m'ha passat els darrers anys, tant allò bo com allò dolent, i també tothom està acostumat (crec), a que expressi els meus sentiments obertament, sempre amb respecte i consideració... La qüestió és si ella es podria sentir incòmoda... Hi donaré més voltes, tinc temps... Gràcies!
Juditita

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants