Octubre 2011

un gran any!

Re: Octubre 2011

EntradaAutor: Mari (MJM) » dc. març 23, 2011 10:25 pm

Mi familia ya hace mas de un año que se lo dije, y ya he empezado a entregar las invitaciones, teniamos una comida familiar por San Jose y hemos aprovechado para dar 10 del tirón. Creo que eso de las fechas va segun te convenga, en mi caso mi familia como ya lo sabe no importa pero las quiero empezar a dar ya y hasta que acabe, por otro lado algunas personas han tenido que pedir fiesta y me han agradecido mucho el avisarlo con tanta antelación. Ademas para que esperar hasta que solo queden 2 o 3 meses??

Creo que las invitaciones debemos entregarlas cuando nos apetezca y nos vaya bien, sin importar el tiempo que falte.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: annatp » dc. març 23, 2011 10:54 pm

pues si tienes razon. donde las has encargado?
15/10/2011

Imatge
annatp
:: núvia de bronze

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: siobhan » dj. març 24, 2011 11:02 am

nosotros las encargaremos en vistaprint,
lo que he visto es que también tienen otras tarjetas que son recordatorios, supongo que si las invitaciones se entregan con muuuchos meses de antelación, los que son menos íntimos pueden olvidarse y los novios optan por enviar el recordatorio, pero eso es un gasto doble!!! claro está, a los amigos y familia cercana nunca se les pasaría!
**8-10-11** How wonderful life is now you're in the world**Imatge
siobhan
:: núvia experimentada

Entrades: 277
Membre des de: dl. març 07, 2011 1:49 pm

EntradaAutor: MiM » dj. març 24, 2011 4:28 pm

Doncs les nostres invitacions estan al forn encara. Ens les dissenya el germà del meu xicot i ens ha promés que aquesta setmana ens ensenyaria una proba, aviam si és veritat que ja tinc ganes de veure-les!

Nosaltres les donarem totes en mà. Segurement els primers en tenir-les seran uns tius del meu xicot que viuen a Pamplona. Com que ell té una setmana de vacances el mes de juny, aprofitarem i anirem cap allà uns dies així els hi donarem la invitació.

A la resta de convidats començarem a finals de juliol a repartir-les... això sí, com que només ho podem fer els diumenges, haurem de fer una família al matí i l'altra a la tarda, sinó no arribarem (tenim 180 convidats). Sí que és veritat que quási bé tots els coonvidats estan avisats del dia que ens casem.

Si les reparteixes amb molta antelació hi ha el perill que la gent s'endescuidi del casament!
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. març 24, 2011 8:58 pm

Oblidar-se? Ho dubto! Jo gent llunyana no convido, tots són familiars molt propers i en cada menjar és parla de la boda! Sempre surt algun comentari. I com ja les tenim fetes, esperem algun dinar familiar, peró de totes maneres esperarem al maig a anar casa per casa a entregar-les, aixó si, tinc molt clar que els primers en tenir les invitacions han sigut els pares! I després els amics.

Nosaltres ens les hem fet nosaltres al photoshop i després les hem portat a una impremta d'aqui Manresa, perque jo volia un paper especific (un que es diu iriscent, que depén con va la llum brilla). I les 60 invitacions + 60 sobres (tot amb paper iriscent) = 150€.

Ah per cert ja ens ha arrivat la mostra dels detalls que volem donar! I la veritat és que m'encanta com han quedat!! Vaig demanar un clauer de nen i nena dobles.
195_24-013473.jpg

No he fet foto a la mostra. Peró la meva idea és intercanviar les siluetes, noi-noia i noia- noi, i m'han gravat:
Sergi y M. Jesus
29/10/2011
i la veritat és que els companys de feina que ho han vist m'han dit que els hi ha agradat la idea.

Vaig demanar pressupost a vàries webs que venen el clauer, com 5 o 6, i només em va contestar una empresa, perque jo ho volia gravat, sino quina gràcia té? i estic super contenta amb ells, una mica lents pel meu gust, peró com em sobra temps... a més molt atents, m'han demanant el tipus de lletra i tot.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: MiM » dj. març 24, 2011 9:10 pm

Que macos els clauers Mari!!! M'encanten, a més si et deixen intercanviar les siluetes, serà super original ::love:: >.-<:

Uf! Vosaltres perqué tneiu aquesta sort que us anue veient, i tot és família propera... en el meu cas sí que em veig amb tots els meus convidats, però ni ha alguns que més sovint que els altres. Pensa que per part meva, vindran cosins de 2n, 3r, 4t i 5è grau a casament! Sembla estrany, però em porto molt més bé amb els meus cosins de 5è grau (que tot i això ens tenim com a cosins germans) que no pas amb els meus cosins germans! És que amb la meva família hi ha molta relació de lluny... En canvi el meu xicot només té tius, cosins gemrans i amics de convidats, això va com va.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: siobhan » dv. març 25, 2011 9:40 am

hola Mari, sí que són macos els clauers!
sort que sou 60, però tot i així retocar 60 clauers és una feinada! però vas amb temps, com tu dius! les botigues de detalls deuen anar de bòlit, però tant com per no contestar-te... jolines, tu rai que ja els tens! *.-o-o.*
siobhan

EntradaAutor: annatp » dv. març 25, 2011 12:01 pm

On heu fet les invitacions? em recomaneu algun lloc de Barcelona?
15/10/2011

Imatge
annatp

EntradaAutor: siobhan » dv. març 25, 2011 1:30 pm

annatp ha escrit:On heu fet les invitacions? em recomaneu algun lloc de Barcelona?

nosaltres les fem per internet, no et puc ajudar de cap botiga a Bcn! però si veig alguna cosa, t'ho dic!
siobhan

EntradaAutor: promisa1 » dv. març 25, 2011 8:06 pm

Hola chicas!! que vertigo en el contador ya marca 6 meses. No veas, como pasa el tiempo. Pues yo las invitaciones ya las estoy repartiendo desde navidad, y aun me quedan, menos mal que he empezado pronto, poque me esta costando mucho.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: dalmuti » dg. març 27, 2011 9:15 pm

Hola! Uau si que ho teniu adelantat! Jo les invitacions encara les he de fer, bé inclús hem de decidir de quin estil les volem!
Aiiixxx..no se pas...
Imatge
dalmuti

Entrades: 231
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 12:51 am

EntradaAutor: nenae » dg. març 27, 2011 9:55 pm

nosortros las hicimos en grappa tienen web y tienda x barcelona, cerca de clot.
nenae

Entrades: 618
Membre des de: ds. des. 25, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: annatp » dl. març 28, 2011 7:23 am

gracias nenae iremos a ver que tal el proximo sabado. como tenemos estos horarios tan raros solo podemos dedicarnos a estas cosas los fines de semana por lo que creo que lo liquidaremos pronto ejejej

ostras si 6 meses....como pasa el tiempo!!!!
15/10/2011

Imatge
annatp

EntradaAutor: nenae » dl. març 28, 2011 6:05 pm

holaaaaa

¿Como llevais los preparativos???
¿Ya teneis los anillos? Nostros ahun no los hemos ido a mirar... no se si es demasiado pronto o cuanto tiempo tardan.... no se!! ¿Que opinais??
nenae

EntradaAutor: siobhan » dl. març 28, 2011 6:56 pm

nosotros no teníamos pensado comprarlos todavía, pero en la Fira de nuvis de Granollers vimos los nuestros en un stand, y no nos lo pensamos!
siobhan

EntradaAutor: siobhan » dl. març 28, 2011 6:58 pm

hicimos una transferencia a la joyería y ya tienen que estar a punto de llamarnos para irlos a buscar!
siobhan

EntradaAutor: siobhan » dl. març 28, 2011 6:59 pm

yo no creo que sea muy pronto, sería raro que en unos meses los dedos se engordaran o adelgazaran una talla, aunque si se hace una dieta muy estricta no sé...
siobhan

EntradaAutor: siobhan » dl. març 28, 2011 7:01 pm

por cierto, cómo las habéis elegido? ORO amarillo, blanco, rojo..., con brillante o sin...?
siobhan

EntradaAutor: nenae » dl. març 28, 2011 8:03 pm

nosotros no lo hemos mirado pero me gustarian o oro blanco o mitad blanco mitad amarillo.... y ponerle alguna perlita al mio...
nenae

EntradaAutor: siobhan » dt. març 29, 2011 9:45 am

nenae ha escrit:nosotros no lo hemos mirado pero me gustarian o oro blanco o mitad blanco mitad amarillo.... y ponerle alguna perlita al mio...

qué original, no he visto ninguna alianza con perla, pero es muy elegante! las perlas me gustan mucho!
Nuestras alianzas son de oro blanco mate y sólo la mía lleva un diamante. dicen que el oro blanco necesita un mantenimiento, pero es que nos gusta más!!
siobhan

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants