Detalls, entregues i coses varies

El millor any de la nostra vida!

Detalls, entregues i coses varies

EntradaAutor: ninet@ » ds. abr. 02, 2011 2:49 pm

Hola a totes¡¡

Ja sabeu que donareu com a detall?? i les entregues? he vist en algun casament que en fan varies, el ram, la lliga els nuvis, ninos de pelux..

I com que nosaltres anem perduts...doncs hem decidit obrir aquest post aviam si entre tots/es ens donem idees sobre que regalar i com fer-ho¡¡

Apa aviam qui comença amb la seva primera aportació¡¡

Jo vui trobar alguna cosa que sigui..divertida, util i al mateix temps util jejej
Imatge
ninet@
:: núvia experimentada

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

Re: Detalls, entregues i coses varies

EntradaAutor: Elisabetgu » ds. abr. 02, 2011 8:41 pm

Hola ninet@,
Nosotros en principio tenemos que terminar de ultimar lo de las entregas, pero la idea que tenemos es:
Ramo novia: A mi hermana
Liga: A mi prima (me la quita mi marido y se la doy al novio de mi prima para que se la ponga a ellas)
Muñeco novios: Pensamos darle a 3/4 parejas
Ramos para las madres
Ramo para mi abuela (y unos muñecos de abuelos)
Fotos para los padres
De momento embarazadas no tenemos (pero como queda más de 1 años, pues ... todo puede ser).
Imatge
Elisabetgu
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: gd1110 » dg. abr. 03, 2011 9:25 pm

Hola!!
Pues nosaltres farem uns nuvis per una parella d'amics que tenim; el meu ram el faré de manera q es pugui dividir en dos i donar-li a les meves 2 millors amigues; als meus pares els hi regalarem un viatje a Roma (ens sembla just xq ens ajuden amb el casament!). A la meva sogra, un ram i una foto nostra; a les meves iaies i iaio un ram de flors i a la meva germana... encara no ho sé! i también he de decidir q regalar-li al meu nebot...!
jo no donaré lliga (crec que no en portaré!) i em sembla que això és tot!
Imatge
30 Juny 2012
gd1110

Entrades: 794
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 10:32 pm

EntradaAutor: MiM » dl. abr. 04, 2011 2:56 pm

Doncs nosaltres no farem cap entrega "extra" a ningú. Trobo que aquest tema és MOLT aborrit i es fa MOLT pesat per la gent que no és "especial"... almenys a mi se'm fa molt pesat en els casament que he anat. A més, a més se te'n va un merder de temps!

Nosaltres preferim més donar els detallets en mà i així poder estar una petita estona més amb cada un dels nostres convidats, perqué per nosaltres tota la gent de la nostra llista és especial i cada un d'ells es mereixeria un regal especial, però com que en tenim 180, l'economia no està per gastar tants diners! Per tant, com que jo sóc de la política de tots moros o tots cristians, doncs el que fem és gastar-nos una mica més de pressupost amb els detallets i tothom igual.
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: ninet@ » dl. abr. 04, 2011 3:47 pm

Hola a t otes¡¡

La veritat es que en part la mim te rao...i com a detall d'agraiment que els hi donareu?? a mi hem faria gracia anar taula per taula i entregal, pero no se si serà molt pesat per la gent o si provocarà que el ball senderrereixi...ains amb la de temps que queda i amb lho atabalada que estic jejee
Imatge
ninet@

Entrades: 320
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 10:24 am

EntradaAutor: MiM » dl. abr. 04, 2011 8:11 pm

ninet@ ha escrit:Hola a t otes¡¡

La veritat es que en part la mim te rao...i com a detall d'agraiment que els hi donareu?? a mi hem faria gracia anar taula per taula i entregal, pero no se si serà molt pesat per la gent o si provocarà que el ball senderrereixi...ains amb la de temps que queda i amb lho atabalada que estic jejee

Hola ninet@!
Jo crec que es fa més pesat el tema de les entregues especials que no pas passar taula per taula a donar el detallet. Pensa que les entregues especials hi ha gent que se li fa molt pesat perquè ja sap que no li tocarà res a ell... així perquè ha d'estar atent? (Bé, és la meva manera de pensar). En canvi, si vas taula per taula a donar els detallets, tots els convidats saben que estaràs uan estoneta més per ells i t'esperen amb impaciència que arribis. I quan marxes doncs es queden una estoan tranquils xerran entre ells mateixos (els de la mateixa taula).

Nosaltres com a detall d'agraïment els hi donarem una parella de nuvis per casa. Llavors en els nens xuxeries i en els que no són nens però encara viuen a casa dels papes, els hi farem una caixeta de cartró senzilla amb bombons dins i una enganxina amb uns nuvis a fora (de conjunt amb els altres). Ho farem així, perqué la parella de nuvis se'n va una mica de preu i igualment els asolescents no t'ho agraeixen, i qué fas amb 3 nuvis repetits a casa, per exemple? Doncs ho hem solucionat d'aquesta manera més econòmica per nosaltres.

I tranquil·la, el ball no s'enderrereix pas... aviam el que està clar és que tot no ho pots fer, o perds el temps donant regals especials o perds el temps passant taula per taula a donar el detallet. Jo crec que si t'ho poses a mirar més o menys el temps és el mateix, perqué en els detalls especials de seguida els nuvis s'estan 2 o 3 minuts fent voltes per la sala amb la música. PEr tant, jo crec que si fa no fa...
Imatge

Primera proba del meu vestit: 22-08-11
Segona proba del meu vestit: 29-09-11
Tercera proba del meu vestit: 08-10-11
MiM

Entrades: 900
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 9:49 am

EntradaAutor: Juditita » dc. abr. 06, 2011 12:18 pm

ninet@ ha escrit:Hola a t otes¡¡

Hola Ninet@, jejeje te entiendo perfectamente , falta mucho pero kieres tenerlo todo un poco atado o al menos pensado, ¿verdad? jejeje, no se si nos pasa a todas, pero creo que si. Nosotros de detalles a las señoras daremos un abanico, pues creemos que es práctico y no es una cosa que acabes poniendo en la bidriera del comedor un tiempo hasta que lo tiras, como se hacia antes, mi madre y yo al menos, en verano siempre llevamos un abanico en el bolso y a los hombres puros de chocolate. Hay quien regala, un foulard, una pulserita, un llavero personalizado de fieltro, hay chicas que haran jaboncitos caseros de colores y los pondran en forma de brochetas en el baño, por el foro encontraras muchas ideas geniales.
Con restecto a lo de las entregas creo que es algo personal, una boda es una vez en la vida y si quieres hacer sentir un poco especial a alguien que para ti lo es, ¿pq no? darle un ramo a las abuelas para que sepan que son muy importantes y especiales para nosotros, un detalle a los padres que se esfuerzan casi tanto como los novios para que todo salga bien... para mi todos los asistentes a mi boda no son igual de importantes, y no tiene xq ser aburrido para nadie pq cuando la cancion para y tu ya has entregado el regalo, el resto de la gente sigue a su aire en sus mesas charlando y riendo, yo almenos nunca me he aburrido en las entregas de una boda, ni aunque a mi no me hayan dado nada, al contrario es divertido hacer cachondeo, bailar y dar palmas para animar a los novios mientras bailan y se pasean por las mesas. Y lo de dar los detalles personalmente, yo no lo haré los dejaremos en las mesas, pero encuentro que es perfecto para intercambiar unas palabras con todos y que no se encuentren desatendidos, pues evidentemente con toda la gente que hay y las cosas por hacer es dificil hablar con todos y si se retrasa el baile un poco que más da, cuanto más tarde empiece, más tarde acaba ¿no? no creo que descuenten tiempo del baile. Besitooos y suerte...
Juditita

Entrades: 585
Membre des de: dl. gen. 31, 2011 8:11 pm

EntradaAutor: sonson » dc. abr. 06, 2011 12:37 pm

Juditita estoy completamente de acuerdo contigo!!!! Yo también haré detallitos especiales a la gente que es importante para mi, porque aunque todos los invitados son importantes, hay personas destacadas que si que quiero hacer que se sientan especiales ese dia. Yo he estado en muchas bodas, en alguna nos han regalado los novios y la verdad que nos ha hecho muchísima ilusión, y en otras no nos han dado nada y para nada nos ha sentado mal ni nos hemos sentido excluidos, nos lo hemos pasado bien con el cachondeo y aplaudiendo a los novios :-)0(-:
Nosotros como detalle seguramente daremos pashminas a las mujeres y botellines de vino a los hombres. La idea de los jaboncitos en el baño me parece super chula también, pero dependerá del presupuesto y del tiempo que tengamos para hacerlo :-)ok:
Y de entregas especiales, regalo a los padres (aún por decidir), el ramo (que se lo daré a mi hermana), regalo al hermano de mi pareja (q además es mi padrino), tres parejas de novios y la liga...y a lo mejor dejo algun regalito en el plato a alguna amiga especial...

Lo que esta claro es que es nuestro dia, y cada novia es un mundo, así que lo más importante es que cada una haga lo que le haga sentir mejor!
Imatge [/url
sonson
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1389
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 8:06 am

EntradaAutor: Annariera » dj. juny 23, 2011 7:33 am

Hola noies!!

nosaltres entregarem nuvis, rams (el meu a la meva germana i un de xupaxups a una amiga), lliga a un amic i a les mares encara no ho se...

a part regalarem segurament pashmines a les convidades (tot i que esn casem al juny,ja la tindran per l'hivern, jeje) i als homes puros, que em meu xicot està obsessionat en donar-ne i això que no es pot fumar enlloc!!

PEEEEEEEEERÒ!! tinc un problema... he anat a 2 casaments de amigues, i totes 2 ens han donat esl nuvis... em va fer més il·lusió (q pava que sóc :P ), així que voldria regalar-los alguna cosa especial. Totes 2 tenen fills ja, que si no els haguessim regalat una cigonya... alguna idea??!! algun detall xulo que els poguem fer?? MERCI!! :-)

petons!
Annariera
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

EntradaAutor: Angie18 » dt. juny 28, 2011 7:01 pm

Hola,
nosotros entregaremos el ramo y una pareja de novios. Tenemos un monton de cumpleaños justo la semana de antes y la de después, se nos había ocurrido hacer algo, pero no se son demasiados, y al final si lo piensas bien los que nos casamos somos nosotros, es nuestro día y no el del resto. Si hacemos algo sería algo conjunto para todos los cumpleañeros, aunque no sé el que ¿alguna sugerencia? Los detalles seguramente los daremos en mano, o los pondremos en las mesas para que los encuentren al llegar pero pasaremos por todas a saludar.
Es verdad que hay gente que quiero que sienta mi boda como algo especial. Para esa gente es para las que hemos reservado el ser testigos, lecturas en la ceremonia, padrino y mis damas de honor!!! Para todos ellos tendré un detallito personalizado de la boda que entregaremos a cada uno en el momento en que les digamos que queremos que sea padrino, dama testigo etc...
Angela Y Dani 17-3-2012
Imatge
Angie18

Entrades: 1111
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 1:57 pm

EntradaAutor: MIREIA1401 » ds. jul. 02, 2011 7:12 pm

Hola Ninet!!!!! A mi m'agrada molt i m'emociona quan en altres casaments que he anat fan les entregues, i per tant jo ho fare.
Nosaltres donarem un parell de nuvis, el ram, alguna cosa als pares, la meva llora a una soltera, i la corbata d'ell a un solter.
En canvi, els detallets ho deixarem possats a la Taula.
Imatge
MIREIA1401

Entrades: 139
Membre des de: dl. nov. 29, 2010 2:25 pm

EntradaAutor: novi » ds. jul. 02, 2011 8:38 pm

A mi también m'agraden les entregues !! Suposo que s'ha de fer un terme mig perque no es faci pesat, no moltes.
El tema regalitus per tothom, estem en dubte, perque com que jo sóc una mica rancia i antisocial (més q res amb la family) trobo que és un bon moment per passar a saludar a tothom i donar les gracies. Tot i això, en varios llocs ens han dit que fa que es retrasi el ball pq els nuvis poden estar una hora amb els obsequis i la gent es cansa...
Així que no sé que farem... pq com he lleguit tambè penso que... tampoc passa res si la cosa s'allarga una miqueta, no?? jejejjeje
Imatge
novi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: vanessabdn » dg. jul. 03, 2011 9:38 pm

pues yo no he empezado a decidir nada, pero algunos muñecos, 2 pasteles y el ramo, y bueno de momento, no hay ninguna embarazada....pero en 1 año, todo puede pasar!
Imatge
vanessabdn

Entrades: 741
Membre des de: dt. juny 21, 2011 1:03 pm

EntradaAutor: belosu » dc. jul. 06, 2011 2:24 pm

aixo es el que vam regalar nosaltres bueno lo del plan b va ser una entrega especial al meu germa
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
belosu

Entrades: 239
Membre des de: dt. març 23, 2010 4:40 pm

EntradaAutor: snake35 » dj. jul. 07, 2011 4:24 pm

Hola noies!!!!
Doncs nosaltres ho vam fer sencillet perquè tampoc voliem carregar gaire la festa, a mi això d'entregar detalls i fer regalets i més regalets no m'agrada, que al final sembla una fira. Total, que els vam entregar a la parella que es casava una parelleta de nuvis super monos, ella era un dimoniet i ell un àngel jajjaja, després a ma mare i a la sogre un ram de flors, després els hi regalavem una rèplica del nostre àlbum de fotos i a tots els convidats, que vam anar parella per parella, els hi vam fer un iman d'aquests per posar a la nevera on sortien una parelleta amb moto, vamos nosaltres! i ja està!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. jul. 11, 2011 7:54 am

novi ha escrit:A mi también m'agraden les entregues !! Suposo que s'ha de fer un terme mig perque no es faci pesat, no moltes.
El tema regalitus per tothom, estem en dubte, perque com que jo sóc una mica rancia i antisocial (més q res amb la family) trobo que és un bon moment per passar a saludar a tothom i donar les gracies. Tot i això, en varios llocs ens han dit que fa que es retrasi el ball pq els nuvis poden estar una hora amb els obsequis i la gent es cansa...
Així que no sé que farem... pq com he lleguit tambè penso que... tampoc passa res si la cosa s'allarga una miqueta, no?? jejejjeje

Bueno, la gent es desespera una mica, la gent té ganes de que arribi el ball dels nuvis y la barra lliure! Jejeje!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. jul. 11, 2011 8:01 am

Nosaltres vam donar els ninots del pastís, un obsequi especial per les respectives germanes, ram de roses + ampolla de whisky pels pares, cistella per embarassada i dos lligues. L'ordre va ser tal cual ho he descrit, ens vam recomenar no acabar amb el regal dels pares perque és un moment molt emotiu, per això vam ficar tot just després el moment "lliga" que va ser molt divertit. I per acabar, vam anar convidat per convidat entregant el detallet.
A nosaltres no se'ns va fer gens pesat, el que passa que la gent, a partir de la entrega dels detallets es comença a desesperar una mica perque ja volen que comenci el ball i la barra lliure, jeje!
Una abraçada! :-)) Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: verito » dl. jul. 11, 2011 10:00 pm

Hola yo tengo un problema...tengo demasiados amigos solteros y solteras y es muy dificil elegir a alguien...Hemos pensando en dar más de una liga pero no se me ocurre ninguna manera original!! Alguna idea?? : sgra :
Imatge
verito

Entrades: 162
Membre des de: dt. juny 14, 2011 4:41 pm

EntradaAutor: solilluna » dg. set. 25, 2011 10:55 pm

Hola noies!!
Em podrieu explicar quin criteri és segueix per entregar la lliga? A qui es dóna? Per què??
Gràcies!!!!
solilluna

Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 23, 2011 8:49 pm

EntradaAutor: Annariera » dj. set. 29, 2011 7:39 am

Solilluna, la lliga es dóna a un solter, per que trobi parella. és el mateix que el ram, però en versió masculina ;)
Annariera

Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 25, 2011 8:12 am

Següent

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants