Porto somiant amb ell tota la vida.. i encara perqué no he pogut aprendre a fer "tall i confecció" perqué sinó me l'hagués fet jo. Porto des dels 6 anys col·leccionant totes les revistes a on surten reportatges de núvies... és com una obsessió! I això que viatjar M'ENCANTA! PErò si ho poso en una balança... prefereixo vestit! Total, moltes de vosaltres us caseu però ja viviu amb el vostre xicot, per això suposu que per vosaltres deu ser important el viatge. Jo aniré a viure amb el meu xicot després del casament, per tant per nosaltres ja és una lluna de mel poder estar en el nostre piset els dos.De totes maneres també heu de pensar que ens casem a Andorra el dia 12 d'octubre (un dimecres) i que com a mínim ens hi hem d'estar fins divendres pel tema "papeleo", per tant segurement allargarem i ens hi estarem fins diumenge i serà la nostre lluna de mel. I si els convidats es porten bé, també ens agradaria anar 4 dies a París... però potser ho hem de traslladar a l'any que bé perqué jo en principi a l'octubre començo un màster i no és plan de fer tantes campanes.
El meu vestit i complements és un regal de la meva àvia adoptiva... o sigui que m'estalvio de desembotxacar aquests diners
Si no ens paguessin gran part del casament els nostres respectius pares, el meu germà i la meva àvia adoptiva, no ens podriem pas casar perqué fa 2 anys i mig que ens vam comprar el pis i tot el que guanyem és per invertir-ho allà. Entre la hipoteca i petites reformes que hem fet... doncs tot va sumant.

)

[/url]